עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

עושים שוק עם גיל חובב

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > עושים שוק עם גיל חובב

עושים שוק עם גיל חובב   - עונה 1


כל פרק מצולם בשוק אחר בארץ וכך ניתן להכיר את השווקים השונים, הטיפוסים המאכלסים אותם, בתי האוכל שבהם והייחוד הקולינרי של כל שוק. בהשראת החומרים והמצרכים האופייניים לכל שוק ושוק, יבשל גיל חובב במטבח שני מתכונים מדי פרק, מתכונים שהוא מגדיר כ"בישול נון-צרפתי", כלומר אוכל פשוט, ביתי, לא יקר ומותאם לטעם הישראלי. חובב מבטיח לא לצמצם רטבים, להשתדל להקפיץ כמה שפחות ואפילו להשתמש (בגלוי!) באבקת מרק עוף.




תגיות: גיל חובב, עושים שוק עם גיל חובב




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
סופר סנטר - אור יהודה
בפרק הסיום של הסדרה 'עושים שוק', מגיע גיל חובב (על קורקינט!) לשוק המודרני של ישראל - הסופרמקרט. יחד עם שפים אורחים כמו ישראל אהרוני, נוואל אבו-גוש ואידי ישראלוביץ', מחולל חובב מהומה באור יהודה, מבשל פנינים, מבריח נחשים, ועושה בוחן פתע לקופאית. בסוף הפרק יזכו הצופים לבונוס פרידה סודי ודגול במיוחד.
רמלה
למה טורקים לא אוהבים חריף? ולמה הודים כל כך אוהבים מתוק? איך מכינים פירה כריש? והאם גיל חובב צריך ויאגרה? גיל חובב נוסע ברכבת לשוק רמלה, אוכל סנדביץ' תוניסאי, שערות סבתא, פלאפל מיתולוגי, סוכריות בצורת שפנים וגם כריש אחד.
הכרמל - תל אביב
למה טורקים לא אוהבים חריף? ולמה הודים כל כך אוהבים מתוק? איך ולמה הסורים מבשלים על בלטה? בכמה כסף קנה זכריה התימני את אשתו? איפה יש בשוק קצב יקה עם דיפלומה? ומה הלהיט הטורקי החדש שדוחק את רגלי המלבי? גיל חובב עושה קניות בשוק הכרמל בתל-אביב, ופוגש טורקים אסלים, תימנים בהיפר, סורים ששרים סרנדות לאוכל וגם רוסייה אחת, שמכינה לו את הפסטרמה הכי טעימה בעולם.
טבריה
מה הדג הכי גדול שתפסו בכינרת? למה דייגים לא רואים ברכה בעמלם, וסוחרי דגים כן? למה השפמנונים מתים מפחד? והאם יש אמת באמונה שאם מקשיבים היטב אפשר לשמוע את אמנוני הכינרת מקללים? גיל חובב תופס טרמפים לטבריה, קופץ להכין זלביה אצל הדודה התימנייה שלו, יוצא לדוג אמנונים בכינרת ומפליג לעת ערב על אוניית סבבה.
נצרת
איך מבשלים עוזי? איפה בית-הספר של ישו? מה הרעיון באכילת דונג של דבורים? למה שווה לעבוד שלושה ימים על כוס קפה אחת? גיל חובב דוהר על חמור אל השווקים של נצרת תחתית ונצרת עילית, שותה קפה סאדה, לומד למה כנאפה זה בעצם אוכל דיאטטי ואוכל כבש שלם לקינוח.
שכונת התקווה
מיהו מלך המרקים? ואיך עושים לחוח? וכמה סוגי קובה יש בעולם? והאם יש אמת בטענה שגיל חובב הוא בכלל בוכרי? גיל חובב לוקח מונית לשוק התיקוה בתל אביב, אופה לחם, שותה את המיץ שהרמב"ם הכי אהב, מכין ממולאים עיראקים, אוכל מעיים ממולאים של פרה ועוד טוען שטעים לו.
נתניה
מה הקשר בין חמוצים לאינטרנט? למה פלפל לבן לא שווה שום דבר? איך מכינים את השניצל האולטימטיבי? ואיך יודעים אם העוף שהקצב מוכר לך טרי באמת?. גיל חובב נוסע באוטובוס לשוק נתניה, לומד איך להכין מפרום, לומד לשיר ברוסית, לומד להקפיץ וודקות והכי חשוב - לומד לא לשים יותר מדי חריף על השניצל.
תלפיות - חיפה
למה התל-אביבים אוכלים את הלב? ומי שמע על קציצות בלי שום? ומה אפשר לעשות בחתול ים? ואיפה אפשר לאכול בורקס שעשוי ממגבת? גיל חובב יורד בכרמלית לשוק תלפיות בחיפה, לומד להכין דגים בסחוג, מנסה לעשן מקטרת בפאב של ימאים ומבשל מרק עגבניות וקליפות ביצים (כן, כן).
לוינסקי - תל אביב
מי מוכר גרעינים שחורים לאוסטרים? למה היוונים אוהבים לשבור צלחות? למה הפרסים מבשלים כדורי טניס? ואיך הכי נכון לשתות תה? גיל חובב מבקר במרכז הדליקטסים של המדינה - שוק לוינסקי שבדרום תל-אביב, דופק את הראש עם אוזו על הבוקר, טועם דגים כבושים אצל דייג רומני, וסוחט כמה סודות מקונדיטור טורקי.
פרדס כץ
מה הדג הכי טוב לחריימה? מה השיטה הכי בדוקה לגרש שד ניג'ס? איך מכינים ספינג'? ומה ההבדל בין סנדביץ' תוניסאי לסנדביץ' טריפוליטאי? גיל חובב מגיע לפרדס כץ על סוס במטרה לכבוש את לבה של מלכת השוק, סופג השפלות מאלופת הארץ בספינג', לומד לתפור ממולאים ואפילו מנסה להיכנס להריון
עכו
איפה עושים את החומוס הכי טוב בארץ? מה הדרך הטובה ביותר לנקום בכריש? מי נראה שתי טיפות מים כמו נפטון? ומה ההבדל בין מסבחה למשוושה? כמו נפוליון, מגיע גיל חובב לעכו מן הים, אבל בניגוד לנפולאון מצליח חובב לכבוש אותה, ואפילו מקבל תפוח מצופה בסוכר אדום ממוכר תורמוסים עיוור.
באר-שבע
מי יותר שווים - הטורקים או הבולגרים? איפה מוכרים ביסלי לפי משקל? מה השיטה הכי טובה להתחמק מהממ"צדיקים שבתחנה המרכזית? ואיפה המסעדה התמנית הכי אסלית בארץ? גיל חובב מדרים לשוק באר-שבע, פוגש את צאצאיו של ז'ק מלך הפלאפל, לועס גת, מעשן נרגילה, והכי חשוב - הולך מכות עם אלוף גרוזיה בהיאבקות חופשית.
מחנה יהודה
מי המציא את הקובה חמו? למה הכורדים קושרים לעוף את הרגליים לפני שהם מכניסים אותו לסיר? מי זה צ'רנוחה? מה זה אבא-יויו? ומה התבשיל שהולך הכי טוב עם שירי שבת? גיל חובב חוזר לעיר הולדתו, ירושלים, אל שוק מחנה יהודה, שהוא הבונקר של בית"ר, מפריח עשרות יוני שלום ונקלע לקטטה בין שתי גברות עם סלים, שלא מצליחות להסכים בעניין הכנסת פפריקה לתבשיל ארטישוק ירושלמי.


צפייה ישירה:






מחפשים מתכון? כנסו ל Cooker.co.il אינדקס המתכונים הגדול בישראל - Cooker.co.il


טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il