עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

פאואר ריינגרס

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > פאואר ריינגרס

פאואר ריינגרס   - כוח מיסטי


סדרת הילדים האהובה חוזרת בגרסה חדשה.


תגיות: פאואר ריינגרס




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 32
אחרי שניק והריינג'רים משמידים את בלאק לאנס, האדון מגיע ופולט את ליאנבו ודגרון המתים. הוא מראה לריינג'רים את העתיד הצפוי לעולם. כשכל הטובים נשארים בלי כוחות קסם, האימא המיסטית מופיעה ואומרת להם שתמיד יש קסם, והוא אכן מגיע בצורת אחווה בין יצורי היער לבני האדם מהעיר, וזה נותן להם כוח להילחם שוב באדון.
פרק 31
איטאסיס נבחרת להשמיד את העולם שעל פני האדמה, אך היא מסרבת ומנסה לשכנע את שאר האימים לא לציית לאדון. האדון מחליט לפעול בעצמו ומשתלט על גופו של ניק וזורע דרכו חורבן. נסיך השלג מגיע ומבשר שהממלכה המיסטית נהרסה. כשדגרון וליאנבו נלחמים באדון בממלכה המיסטית, אודונה ושאר הריינג'רים נלחמים בשאר האימים.
פרק 30
מטומבו נבחר לשמש גופו של האדון, אבל הוא כבר לא רוצה לפגוע באנשים. וידה חוברת אליו בניסיון לנעול את השער בפני האדון לעולמים. ליאנבו בא לעזרת הריינג'רים שנאבקים בגקור שנשאר נאמן לאדון.
פרק 28
מבין עשרת האימים עולה בהגרלה הקטויד, הקרפד הכחול השמן, שנלחם עכשיו בריינג'רים, אבל לפני כן הוא לוכד את אודונה וזורע את השמים בעננים של ראשנים ארסיים. הריינג'רים יוצאים להילחם בו, ולילי ופיניאס יוצאים לשחרר את אודונה.
פרק 27
בניסיון למנוע מהאדון לעלות, ליאנבו צריך להילחם בסקלפין שמנסה לסכל את תוכניותיו. נסיך השלג מצווה על דגרון להיות ליום אחד תלמידו של ניק, ולא המורה שלו. דגרון צריך ללמוד מניק איך לשמוע לחושים שלו.
פרק 26
וידה וניק רבים כשניק משתמש במכשירי הדי-ג'יי שלה, וממשיכים בריב גם כשהקטויד שופך עליהם ריר שמונע מהם להשתנות. למרות עקשנותם, השניים צריכים ללמוד לעבוד יחד כדי להציל את האחרים מסרפנטינה, עוד אחת מהאימים, שיוצאת להילחם בהם בנחשיה.
פרק 25
השני מבין עשרת האימים נבחר להשמיד את האור. כשאוקולוס משתק ארבעה מהריינג'רים, ניק מזמן את לב האש ומנצל את כוחו כדי להשמיד אותו ולהשיב את חבריו. בינתיים מגהורן מפר את כללי האפלה ויוצא לבדו להילחם בדגרון. אודונה מגלה פרצוף מוכר שעוקב אחריה.
פרק 24
נקרולאי מוצאת בבור את ספר הנבואה ומגלה חיש את עשרת האימים של השאול, יצורי ענק עם כוחות אדירים שחיים כדי לשרת את האדון העליון. הריינג'רים מתקשים להילחם בהם, בייחוד כשאודונה עוזבת כדי לחפש את בעלה. האימים מבקשים לתפוס את "האור", שהוא, כך מתברר, ניק, הריינג'ר האדום, שבהיותו הצאצא של אודונה וליאנבו יכול להיות הקוסם הגדול מכולם.
פרק 23
הריינג'רים צריכים להתמודד עם הגילוי שיריבם העז ביותר, קוראג, הוא בעצם בעלה של אודונה, ליאנבו, הלוחם אציל. אך אדון השאול עולה סוף סוף והופך את ליאנבו שוב לקוראג. בלי כוחות האגדה שלהם, הריינג'רים אובדי עצות, אך מידע שאודונה מגלה מציל את המצב.
פרק 22
צ'יפ פולט משהו על הסוד שדגרון ביקש ממנו לשמור בעניין ליאנבו, בעלה של אודונה, ולכן אודונה מספרת להם את סיפור המלחמה הגדולה ומה קרה לבעלה ולבנה בואן. בינתיים אימפריוס מבין שהדרך הכי טובה לתפוס את מקומו של האדון היא להיפטר מקוראג, ולכן הוא מפעיל תוכנית שתיקח מהריינג'רים את כוחות האגדה שלהם ותביא למפלת כל יריביו.
פרק 21
קוראג משיב לעצמו את הקסם שלו מנקרולאי כדי להתמודד שוב עם הריינג'רים. אבל בקרב, כשאימפריוס משתמש בנגיף כדי לתקוף אותם ולהשאיר אותם חסרי ישע, קוראג מציל אותם כדי שיוכל לנהל קרב של כבוד. אימפריוס מבקש להעמיד אותו למשפט מול האדון על המעשה הזה.
פרק 20
הריינג'רים מגיעים לבראיירווד מיואשים אחרי שבית הדין דחה את בקשתם, אבל כשטובי מותקף, הם מחליטים שעליהם להשיב מלחמה גם אם אין להם כוחות קסם, החלטה שדוחפת את בית הדין לשנות את פסיקתו ואף להעניק להם כוח חדש: מצב אגדה.
פרק 19
כשהריינג'רים חוזרים מממלכת הקסם, הצבע נעלם אט-אט מהעולם, והמשאלה של אימפריוס מתחילה להתגשם. כשקוראג מוצא אותם אובדי עצות יער, הוא אומר להם ללכת לבית הדין של הקסם, ושם יש סיכוי שיבטלו את המשאלה של אימפריוס. הריינג'רים מגיעים לשם אחר תלאות, אך בית הדין דוחה את בקשתם.
פרק 18
אימפריוס מזמן את החיות הברבריות מהאבדון במטרה לעייף את הרייגנ'רים כדי שיוכל להפעיל את התוכנית הגדולה שלו. בינתיים דגרון מסרב שוב ושוב לבקשות של הריינג'רים להיעזר בג'נג'י כשהם נעזרים בו בסופו של דבר, אימפריוס מצליח ללכוד אותו ולהשתמש בכוחו מעניק המשאלות לרעה.
פרק 17
ג'ינג'י מקנא בלב האש, הדרקון הקטן, שכולם מפנים אליו את כל תשומת הלב, ולכן לוקח אותו ונוטש אותו ביער. אימפריוס קורא לקוראג להוכיח את ערכו כלוחם ולתת לו את הקסם שלו. צ'יפ פותח בטעות בקבוק קסם שמתחיל לגנוב את נשמתו אט-אט. פיניאס פולט בטעות משהו על תינוק שמתברר שהיה הבן של אודונה.
פרק 16
צ'יפ פותח בטעות בקבוק קסם שמתחיל לגנוב את נשמתו אט-אט. כדי להציל אותו, לוקח אותו דגרון לראש הר איזיס, ושם הוא מסתבך בקרב עם קוראג על מטה טופז. בינתיים שאר הריינג'רים מנסים להילחם בנבלים אחרים שגונבים את נשמות תושבי בראיירווד.
פרק 15
כאשר זנדר מזניח את האימונים שלו, דגרון אינו מרפה ממנו ולוקח אותו ואת כל השאר לסיור לימודי במימד מסוכן, דגרון יוצא להילחם בנבל אחר ומשאיר שם את הריינג'רים. כשהריינג'רים מצליחים לצאת משם, זנדר מקבל צופן כישוף חדש לאחר שלמד לקח והבין שהכוח נמצא בתוכו.
פרק 14
אימפריוס, המומיה, מתחפש לקלינור ומנסה לשכנע את אודונה שהוא יכול לעזור לריינג'רים. בינתיים, הריינג'רים נאלצים להילחם בג'סטר, נבל חדש הגיע לזירה, ושם צפרדע נחלצת לעזרת מדיסון, שגומלת לה בנשיקה שהופכת אותה לידיד ותיק של אודונה, דגרון, אביר סולאריס.
פרק 13
קלייר מתכוננת לעזור לביצת הדרקון לבקוע בזמן שהריינג'רים חוקרים מערה על החוף. הם מוצאים שם מנורת קסמים, אך נקרולאי, שפיתתה אותם לבוא לשם, רצתה שיפתחו את המערה כדי לקחת ממנה משהו אחר: מומיה. במנורת הקסמים הריינג'רים מוצאים ג'יני, החתול ג'נג'י שמבטיח להגשים משאלה אחת.
פרק 12
לאחר שקלייר מעלה את השער לשאול נגד רצונה, מורטיקון יוצא לחופשי ונלחם בפאוור ריינג'רס. ניק יוצא להציל את קלייר מידי קוראג, ואודונה השבויה מצליחה להעביר את כוחה ולסייע לריינג'רים במאבקם נגד מורטיקון רב הכוח.
פרק 11
נקרולאי מציעה למורטיקון להביא את האורקל כדי שיאמר להם איך אפשר להוציא את מורטיקון מכלאו. האורקל אומר להם שהדרך היחידה היא למצוא את שומר השער, אך הוא רק יודע שזה מישהו שקרוב לפאוור ריינג'רס. כדי לחשוף את זהותו ולאלץ אותו לפעול, קוראג ונקרולאי משתפים פעולה וחוטפים את אודונה ונלחמים בריינג'רס.
פרק 9
כשהריינג'רים מגלים שווידה נשארה ערפד למרות ניצחונם בקרב, הם מבינים שכישף אותה כוח חזק יותר, נקרולאי. לאחר שמתברר שנקרולאי היא מלכת הערפדים, צ'יפ מכין את הנשק שיכול להביס אותה ולשחר את וידה. הבעיה היא שכדי לפגוע בה הוא יצטרך לפגוע בווידה עצמה, שהפכה למשרתת של נקרולאי.
פרק 8
כשוויה הולכת למועדון עם לילי כדי לשמוע די-ג'יי חדש, היא חוזרת לרוטקור רק אחרי 22 שעות עם כל מיני תסמינים שמזכירים ערפד. כשצ'יפ מזכיר את האפשרות הזאת, לועגים לו, אבל כשהוא מוכיח זאת, כולם יוצאים לקרב ומשמידים את היצור שכישף אותה, כך הם חושבים...
פרק 7
נקרולאי, בעזרת מונית מפלצת, גונבת מפה שמראה איפה נמצא לב האש רב העוצמה. הריינג'רים מגלים זאת ועוברים ביער סימריאן המסוכן כדי למצוא אותו. אבל בקרב בין הריינג'רים לנקרולאי, המפה נקרעת וכל צד חוזר עם חצי מפה בלבד.
פרק 6
קוראג תוקף שוב את הפאוור ריינג'רס שעדיין אינם מסוגלים להתאחד למגה-זורד, וכשקוראג מנסה לעזוב את הזירה, קורה משהו ששולח את ניק ואת סוסו האדיר, קטסטרוס למימד אחר. החבר'ה מיואשים לאחר שגם אודונה לא מצליחה לגלות איפה ניק, אבל פיניאס עוזר להם להתעשת ולהמשיך במאמץ להשיב את ניק.
פרק 5
קוראג משתמש במטה השלג של אודונה כדי לעורר בניק ספקות כשהוא לוחש באוזנו שאיש אינו רוצה אותו. לילי מחמירה את המצב כשהיא כועסת על ניק ולכן מסתירה כסף מחנות המוזיקה ורומזת שניק אשם בגניבתו. אחרי שהאמת על הכסף מתבררת, בקרב מול קוראג מצליח קוראג להוציא את מורטיקון מהבור לעולם שלמעלה.
פרק 4
ניק מקניט את אדיסון ואומר שהיא מסתתרת מאחורי המצלמה, כשהיא מנסה להוכיח שהוא טועה, היא נפגעת מהמזימה האחרונה של נקרולאי והופכת לאבן כמו רבים אחרים בעיר. כשניק מבין שהוא טעה, הוא מקבל צופן כישוף שעוזר לו להציל את חברתו, ויחד עם השאר עם משמידים את המפלצת המאבנת.
פרק 2
לאחר שארבעת הנערים והנערות מתחילים להבין את ייעודם החדש, אודונה מתעמתת עם קוראג, אביר הזאב, שמביס את הריינג'רית הלבנה ולוקח את מטה השלג שלה. אודנה לא יכולה להשתנות כעת, אך היא מכשירה את הארבעה להשתמש בכוחות הקסם ומנסה גם לשכנע את ניק שוב לקבל את גורלו.
פרק 1
בעיר הקטנה ברייארווד רעידת אדמה לא צפויה משחררת קבוצה של יצורי רשע מהשבי. הקוסמת אודונה מגייסת חמישה נערים ונערות שיעזרו לה להילחם במפלצות. וידה, מדיסון, זנדר וצ'יפ נמשכים לעולם הקסם מיד, אך הריינג'ר החמישי, ניק, מצריך קצת יותר שכנוע.


צפייה ישירה: עונה 1, הילוך על, סיבובים לדקה,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il