עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי



RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > >

  - עונה 1





תגיות:




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 9 - ישראל ערבים זה לזה
פלוגת צנחנים שלמה מסרבת לעלות להסעה לשמירה על ההתנחלויות.רענן חוזר למשרד ומספר לסורק על "פלוגת הסרבנים". פינטו מספר לענת שהנשיא לא מוכן לחתום על חנינה שתוביל להשלמת עסקת החזרת גופות של חיילים. ענת נפגשת עם הדובר של בית הנשיא ומנסה להבין למה הנשיא לא מוכן לחתום על העסקה.
פרק 8 - ביום של הפצצה
רענן נמצא בטיפול נמרץ אחרי התקף הלב שעבר. סורק וענת מגיעים לבקרו ומתבשרים שהוא עבר צינתור ראשון ושהוא עדיין בחדר הניתוח. חילבי נערך לקראת האפשרות שרה"מ ירצה בתגובה צבאית נגד פיגוע הירי בחיפה.פינטו נשלח לבית חולים להביא את רענן. אירית וסורק בבית חולים מחכים שרענן יתאושש. אירית מספרת לסורק שמישהו מהחכ"ים הימניים מדליף למתנחלים פרטים על ההיערכות לפינוי ההתנחלויות.
פרק 7 - עניינים שבלב
רענן וענת הולכים לגילוי המצבה של אמא של גלית.פינטו מספר ליעל שהציעו לו עסקת טיעון שמחייבת אותו להתפטר ממערכת הביטחון.נאור מגלה שמישהו מנסה לחדור להם למחשב, טכנאי מחשבים מגיע ומגלה שחדרה תולעת מהסימולטור "מיקי ומיקי". סיני מחכה לסורק במשרד, גלית מנסה להיות נחמדה אליו אך הוא לא משתף פעולה. ענת מספרת לרענן שיורם רצה שלהקה תנגן בהלוויה שלו שיר של לואי ארמסטרונג.
פרק 6 - והיו במקדשי משרתים אל שער הבית
פינטו ונאור רוצים להכין טוסט ומחברים את הכבל למחשבים. גלית מתווכחת עם פינטו שהם יעשו קצר בדיוק כשרענן מדפיס דו"ח לרוה"מ, פינטו מבטל את דבריה אך ברגע שהם מחברים את הטוסטר לחשמל נהיה קצר בכל המשרד וסורק מתעצבן
פרק 5 - יש דברים שרציתי לומר
יעל עוברת תחקיר ביטחוני ובדיקת פוליגרף שגרתית. נאור מספר לסורק שהתקבלה התרעה משכם על כוונה להתנקש בחייו של הרב הראשי.אירית ויואל מתווכחים על ההתבטאויות של רב המתנחלים מקריית ארבע בעד רצח הילדה של מוחמד ג'ראח. סורק מספר לנאור שהוא הציע לענת לצאת איתו והיא סירבה ונאור מספר לו שהיא יוצאת עם מישהו. אח של פינטו מגיע למשרד כדי להסביר את דברי הרבנים של המתנחלים בעניין "עין תחת עין" ברצח הילדה הקטנה.
פרק 4 - קח את בנך יחידך אשר אהבת
ראש חיל האוויר מודיע כי הוא תכנן ועומד מאחורי מבצע של חיל האוויר שבו נהרגו 9 ילדים.אמהות חד הוריות מבקשות לבטל את ההחתמה שלהן על אישור שירות קרבי לבנים יחידים.רענן יושב עם אירית, המשנה ליועץ המשפטי. הם מתייעצים מה לעשות עם ההודעה של מפקד חיל האוויר.ענת מתערבת בבקשת האמהות החד הוריות ומדברת עם יואל היועץ המשפטי.לענת יש יום הולדת 40 וגלית מארגנת לה מסיבה במשרד.האמהות החד הוריות מגיעות לפגישה עם יואל במשרד.
פרק 3 - אחריות
חילבי מגלה שאנשי התעשייה האווירית פברקו את תוצאות ניסוי החץ ושלחו תמונות מניסוי קודם של הטיל. נאור חוזר לעבודה ומגלה שאין המנון לצה"ל. חילבי מציע לו להתקשר לפסיכולוג שמתמחה בשכול של אחים.יעל ופינטו חוקרים את מקרה האמבולנס בו נפטר חולה לב פלסטיני שנותק מהמכשירים על ידי קציני צה"ל.
פרק 2 - בגידה
קרייצר נעצר בחשד לריגול. אחיו של נאור אשר נחטף בניגריה מוצא להורג על ידי חוטפיו ונאור מגלה את תמונת גופתו באינטרנט. יעל מבוהלת ממותו של שגריר צרפת ומתלבטת האם להישאר ביחידה. חילבי מרגיע אותה ומספר לה את סיפור תל חי.חילבי ממשיך לבדוק את זיוף תוצאות הניסוי של טיל החץ.גלית מגלה שאמא שלה חולה מאוד ועומדת למות. היא הולכת לבקר אותה לאחר שנים רבות בהן לא דיברו. קבוצת מתפללים רוצה להתפלל בהר הבית ויעל ופינטו מנסים למנוע את זה.
פרק 1 - אתה בחרתנו
יעל מגיעה ליומה הראשון בחמ"ל. היא עורכת היכרות עם כמה מחברי היחידה ועוברת מבחן של סורק (סגן מפקד היחידה) בו היא נשאלת כיצד הייתה ממליצה לנהוג במקרה שייודע על תוכנית לחיסול שגריר ישראל בצרפת. ח'אדר, אחד מראשי המחבלים, שהיה אחראי לפיגוע בו נרצח אחיינו של פינטו,הופך את עורו ומבקש לכהן כשר הכלכלה הפלסטיני. היחידה ממליצה לחסל אותו אך רה"מ מתנגד.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il