עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

ישראל בעמ

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > ישראל בעמ

ישראל בעמ   - פרקים נבחרים


ישראל חגגה 60 שנות קיום, ואלה היו עתירות בקונפליקטים. כחלק מחגיגות השישים נוצרה "ישראל בע"מ", תכנית העוסקת בקונפליקטים שהתעוררו בחברה הישראלית לאורך השנים, והמעניקה לנו הזדמנות נדירה לבדוק היכן היינו אז והיכן אנו נמצאים היום בנוגע לכל מיני סוגיות.

העיתונאי רזי ברקאי מעלה לדיון קונפליקטים מהותיים בחברה הישראלית המלווים אותה כבר שישים שנות קיום.

מה עשינו פעם ומה אנו מוכנים לעשות היום לשם החזרת השבויים והחטופים הביתה? האם טענות הקיפוח המזרחי עדיין רלוונטיות? מה חושבים הערבים הצעירים בישראל על זהות, נאמנות ושייכות למדינה? האם מתחת לפני השטח חלה בישראל מהפכה בכל הקשור למבנה המשפחה הישראלית? האם הצבא יגיע רק מהפריפריה וההתנחלויות או גם מערים במרכז הארץ?




תגיות: רזי ברקאי, פוליטיקה, ישראל בעמ




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 12 - היפ הופ ציוני
התכנית עוסקת בשאלת "הציונות לאן". מה קרה לתנועה הלאומית בשנים האחרונות? חגי מטר מסביר את האג'נדה האנטי ציונית, ומנגד, אמילי עמרוסי מסבירה מדוע הציונות הלאומית המשיחית היא ממשיכת דרכה האמתית של הציונות. ד"ר גדי טאוב מספק מבט על השיח בין חגי לאמילי, ומסביר את היחס בין הציונות הדתית לחילונית.
פרק 11 - ירוחם ובאר שבע תחילה
האם זה טבעי שיהיה פער בין המרכז לפריפריה? האם יש הגמוניה תרבותית ממשטרת של "מדינת תל-אביב"? האם זנחה המדינה את הספר, שפעם היה חוד החנית של הציונות? בהשתתפות דויד פרץ, אומן באר שבעי, אליישיב רייכנר ופרופ' יובל פורטוגלי
פרק 10 - סקס אחר
התכנית עוסקת בשאלה האם הסתיימה המהפכה הפמיניסטית והאם הושג השוויון המיוחל? היכן הבעיות היום, ומה צריך להיות הצעד הבא? ד"ר מירי רוזמרין מדברת על המהפכה שלא הושלמה, ליעד קנטרוביץ' תומכת בעמדה של מירי בצורה "צבעונית" יותר, ויאיר אפטר מספק את הפרספקטיבה הגברית.
פרק 9 - ירוק בחוץ שחור בפנים
התכנית מבקשת לשרטט את טיבו של הקונפליקט שבין האינטרס של התעשיינים וחסידי הכלכלה הניאו-ליברלית לבין האג'נדה של תנועת הקיימות שטוענת שהפיתרון היחיד הוא ערעור על תרבות הצריכה. בהשתתפות ליאורה אהרון, יוסי אריה, ד"ריוסי ענבר ופרופ' דני רבינוביץ'.
פרק 8 - מה למדת בגן היום?
כולם יודעים שהחינוך במדינת ישראל בבעיה. הדיון נע סביב השאלה - מערכת החינוך לאן? נשמע ביקורת על התכנים המועברים בה ועל האופן בו היא אינה מסוגלת להשתקם, נדון בצורות אלטרנטיביות של חינוך כגון החינוך הביתי ובתי-הספר הדמוקרטיים ובשאלת השיוויון בחינוך מול אליטיזם חינוכי.
פרק 7 - מגש של כסף
ישראל עברה בשנים האחרונות תהליך מסיבי של הפרטה והפכה ממדינה עם רשתות חברתיות, שירותים נגישים לכל, ואורינטציה של מדינת רווחה סוציאליסטית למדינה שמתנהלת על פי עקורונות הקפיטליזם הקיצוני. האם מדובר בקפיטליזם חזירי בו ערך כספי חשוב יותר מחיי אדם? היכן הקו האדום? מהן השלכות של ההפרטה?
פרק 6 - לזכור ולשכוח
הפרק עוסק באופן שבו מובנה הזיכרון הקולקטיבי במדינת ישראל. כיצד אנו זוכרים? איך הזיכרון הקולקטיבי מעצב את תודעתנו? האם צריך לזכור אחרת? כמו כן התכנית עוסקת בהיררכיה של השכול בישראל ובמוות כמשאב חברתי. בהשתתפות ד"ר ורד ויניצקי-סרוסי, העיתונאי אראל סג"ל, ומנהל הגדה השמאלית יואב גולדרינג.
פרק 5 - מיהו ערבי
מה חושבים הערבים הצעירים בישראל על זהות, על נאמנות ועל שייכות למדינה? בהשתתפות לוסי אהריש, יסמין דהר וד"ר נוהאד עלי.
פרק 4 - הכל נשאר במשפחה
תכנית זאת עוסקת בשאלה: האם מתחת לפני השטח חלה בישראל מהפכה בכל הקשור למבנה המשפחה הישראלית? משתתפים: עו"ד עירית רוזנבלום, הרב דוד לזר, והרב דוד סתיו
פרק 3 - כל העם צבא?
התכנית עוסקת בשאלה האם יש לעבור מצבא של היום, שאמור להיות "צבא העם" לצבא מקצועי שמשרתים בו שכירים? משתתפים: ד"ר יגיל לוי, תת-אלוף אלי שרמייסטר וחגי תמיר
פרק 2 - מעבר לקשת המזרחית
הפעם התכנית עוסקת בשאלה האם המאבק המזרחי עדיין רלוונטי? בהשתתפות אבישי בן חיים - עיתונאי, משה קריף - ממייסדי הקשת המזרחית הדמוקרטית, אילנית סוויסה - במאית ופעילה חברתית.
פרק 1 - ללכת שבי אחריך
התכנית הראשונה עוסקת בשאלת המחיר שישראל מוכנה לשלם בעבור השבויים והנעדרים. בהשתתפות עו"ד אורי סלונים, ד"ר בועז גנור וחזי שי.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il