עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

סברי מרנן

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > סברי מרנן

סברי מרנן   - עונה 1


סיפורה של המשפחה הישראלית המוכרת: יש את "הצד שלו" ויש את "הצד שלה", והמושג "אמא פולניה" ו-"הכבוד המרוקאי" הם מושגים שכבר מזמן לא קשורים לעדה זו או אחרת, אלו סימפטומים... כאשר החוט המקשר בין כולנו הוא הקידוש וארוחות סוף השבוע. כפי שנאמר בקזבלן פרק י"ג פסוק ז'- "כולנו יהודים"



תגיות: יהורם גאון, תיקי דיין, דביר בנדק, טוביה צפיר, יונה אליאן, סברי מרנן




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 42 - שבעה מאוחרת
בפרק סיום העונה נפגשות שתי המשפחות. משפחת חסון המורחבת מגיעה לניחום אבלים אצל משפחת רוזן אחרי שריקי איבדה את אימה - סבתא חנה המפורסמת. סילבן, נחוש להתפלל לעילוי הנשמה, ומחפש מניין.
פרק 41 - שלב שטונדה
זה היה עניין של זמן. שני ושי נוסעים לארוחת שישי, מרוב נשיקות ו"שבת שלומים" הם שכחו לאן. בדרך, הם עושים את הבלתי נמנע ועושים השוואה - איזו מהמשפחות משקיעה יותר.
פרק 40 - השרוף
מירב מגיעה עם שני ושי למשפחת רוזן אחרי שחזרו מהים. ריקי בלחץ כי יש אורחת והיא פולנייה, מיכל ואיתמר רבים כל הזמן ומירב מצליחה לחרב כל חלקה טובה.
פרק 39 - אחלה
ארוחת שישי אצל הרוזנים התחילה במצב רוח טוב. כולם הסתדרו עם כולם עד שלרז, הבן של איתמר, נגמרה הבטרייה במשחק. איתמר נלחץ ואף אחד לא הבין על מה המהומה עד שרז התחיל לדבר.
פרק 38 - משפחה כאילו
מיכל מחליטה לפתור את הבעיות של איתמר ושלה בטיפול זוגי בטלוויזיה ומגייסת לכך את כל המשפחה. הפרק עוד לא שודר, אבל מיכל השיגה אותו מראש וכל המשפחה צופה. ריקי מגלה שההתנהגות המחפירה של איתמר זו אשמתה, שני מתועדת כשהיא משבחת את הגרושה של איתמר, ושי עושה פוזות למצלמה.
פרק 37 - סודות
בדרך לארוחת שישי שני מגלה ששי, הרבה לפני שהכיר אותה, היה עם מתנדבת שוודית במטע אבוקדו בצפון. סילבן מנסה להעביר אותו קורס מזורז ב"מבוא לאישה הפגועה" אבל דפיקה בדלת משנה את המצב - רחל מגלה סוד כמוס מעברו של סילבן שמשנה את התכניות של ארוחת שישי.
פרק 36 - אמא מעולה
מה היה קורה אילו ריקי הייתה קוראת תיגר על האימהות של שני? ומה היה קורה ההפך? שי ושני מגיעים לארוחת צהריים. ריקי מחליטה לאתגר את שני ולתת לה חידת היגיון שאם תענה נכונה, היא תוכיח שהיא באמת אימא מעולה - וכך מתחיל הריב הגדול בין ריקי ושני.
פרק 35 - בסרט רע
שי מגיע חולה למשפחת חסון. שני לא מודאגת כי החסונים מחוסנים אבל דווקא הפעם כולם מתרחקים. יש להם הרבה מה להפסיד. אורנה קיבלה תפקיד קטן בסרט הוליוודי והיא ומירב נוסעות להפתיע את אחותן אפרת שמתגוררת בהוליווד. מירב מתכננת לנסוע ולא לחזור כי היא בטוחה שהיא תמצא שם חתן. בעוד המשפחה דנה בהשלכות הנסיעה של מירב, שי נגרר מחדר לחדר - רק שלא ידביק אף אחד. השיחה עם אפרת משנה את הכול.
פרק 34 - שולחן ערוך
סילבן ורחל הצטרפו למאה הנוכחית והזמינו שולחן חדש באינטרנט. רחל מציעה שסילבן ייעזר בשי להרכבת השולחן והשניים מחליטים לעשות זאת לפני הקידוש. בעוד סילבן, שי, משה ומני נאבקים בהרכבת השולחן, רחל מספידה את השולחן שכל כך אהבה. יחד עם שני, אלין, מרב ואורנה היא נזכרת בשולחן המתנדנד ובכל מי שישב סביבו.
פרק 33 - הצבי
צבי, חברו הקרוב של שי, רב עם אישתו יעל. הוא הגיע אל שי ושני באישון לילה ולא הפסיק לבכות ולאכול עד הבוקר. ביום למחרת, הוא הצטרף אליהם לארוחת שישי אצל ההורים של שי. ריקי כבר מכירה את הריבים של צבי ויעל ומכינה את שני שהוא הולך לבכות אצלה בלילות עוד הרבה זמן, אבל שני נחושה לזרז עניינים ופועלת. הריב של צבי ויעל "מדבק" ובמהרה כולם רבים אחד עם השני - פנחס עם ריקי, שי עם שני ומיכל עם איתמר.
פרק 32 - אומלל נולד
בשעה טובה מרב עלתה בתחרות שירה "נולד לשיר". בארוחת שישי הקרובה מגיע צוות צילום לתעד את המשפחה ומרב מכינה את המשפחה - רחל מקבלת ח' וע', סילבן צריך לספר את הסיפור על ה"כמעט-בעל" שלה שמת, שי גוסס, משה אילם - וידה עוד נטויה. בעודם מחכים לצוות הצילום, המשפחה מנצלת את מכשיר הקריוקי בסלון ועושה קצת שמח.
פרק 31 - הפתעה ליום אחד
שלמה, אחיה התאום של ריקי, מגיע לביקור. כל השנים שלושת האחים שמעו את המשפט הקבוע של ריקי - "הלוואי ותהיו כמו דוד שלמה", ותמיד פישלו בביקורים שלו למרות שריקי התחננה שיתאמצו. הדוד, פקיד בנק אפרפר ומשעמם, מגיע לארוחת שישי ומפתיע את כולם בחליפה ורודה והודעה.
פרק 30 - מינשנבלאך נגד קייזרס
חתול שחור עבר בבית משפחת חסון. שי ושני מגיעים לביקור ומגלים שרחל, סילבן ומרב לא מדברים אחד עם השני. הסיבה לכך היא יום רביעי השחור וטופס לוטו.
פרק 29 - עולש
שי ושני מגיעים לארוחת שישי ומגלים שהשניצלים נעלמו ובמקום יש עשב חיטה ועולש. בעוד המשפחה מתעסקת במערכת היחסים של שי ושני, שסיפרו לכולם שהם יוצאים הערב לדייט, שי שם לב שמשהו לא בסדר עם ריקי.
פרק 28 - סרוויס
שני חוגגת את יום הולדתה עם המשפחה כשפנחס מתקשר ומודיע לשי שיבוא מהר כי יש מקרה חירום - האצבע של ריקי נתקעה בסרוויס המשפחתי שעובר מדור לדור.
פרק 27 - קלאסיקה מודרנית
סיפור יום הנישואים ה-42 של הזוג רוזן: פנחס החליט להפתיע את ריקי בטיסה בשמי הארץ ומהחוויה נוצר סרט אימה בכיכובם של השניים.
פרק 26 - כנס מחזור
סילבן ורחל תיכננו לבלות ערב שישי שקט - עד שהגיעו הילדים. מירב צריכה את הבית בשביל דייט, אורנה צריכה מקום מפלט ממשה, שי ושני צריכים בייביסטר ומני סתם איבד את המפתחות והוא תקוע שם.
פרק 25 - פלסטיקה
ריקי מחליטה שארוחת שישי זה בדיוק הזמן לומר לשני שהיא צריכה ניתוחים פלסטיים. בזמן ששני מוטרדת מדבריה, מגיע אדם עם החברה התורנית שלו - חברה של ריקי מהקאנטרי, שמוכיחה שניתוחים פלסטיים זה ה-דבר. אפרת רייטן בתפקיד החברה הקוגרית.
פרק 24 - חמשת השלבים
משפחת חסון מתאבלת. מני על השיער שלו שנושר, רחל על מז'לוף מתחרה, שני ושני על כסף שאבד, אורנה על תמונות שנמחקו, ומירב על בחור שהלך. יחד הם עוברים את חמשת שלבי האבל - וזה לא פשוט.
פרק 23 - סבתא חנה
פנחס וריקי חיים בפחד ובדממה כבר כמה ימים. סבתא חנה, אימא של ריקי, משתכנת אצלם והעץ רקוב יותר מהתפוח. ארוחת שישי מגיעה ולמשפחה מחכה הפתעה - סבתא חנה נעלמה.
פרק 22 - על רגל אחת
ערב שישי מגיע ורחל עם נקע ברגל. היא לא יכולה לארגן את הארוחה כתמיד והילדים נרתמים למשימה - שני על הקציצות, אלין ואורנה על התוספות ומירב על הסלט. רחל מסתכלת מהצד ומתייסרת כי לנוח זה ממש לא הקטע שלה.
פרק 21 - חס וחלילה ובעזרת השם
ריקי מחליטה לשדך לאדם את עינב, הבת של יואל ונילי מהקנטרי. היא גם פסיכולוגית וגם מיליונרית - השידוך המושלם. בעודם מחכים לאדם שיגיע, המשפחה מנצלת את ההזדמנות לטיפול פסיכולוגי זריז.
פרק 19 - קשר עקיף
ארוחת שישי סוערת בבית משפחת רוזן. שי ואיתמר מתחננים לאימם שתעשה בייביסיטר ומקבלים ממנה תשובה שלילית נחרצת - ואחר כך מקבלים על הראש ממיכל ושני. אדם מביא גם השבוע את החברה התורנית אך הפעם הוא מכין למשפחתו הפתעה.
פרק 18 - ביבר
שני הגיעה לשבת במצב רוח קרבי – שי קנה אוגר לבנות מבלי לשאול אותה, והוא מסריח. בזמן שהיא פורקת הכול מול רחל ואלין, שי ומני מקבלים אתגר מסילבן – להדביק פי. וי. סי בחדר השינה. התכניות משתבשות כשביבר הולך לאיבוד.
פרק 17 - הדוד שמואל
ריקי מקבלת הודעה שהדוד שמואל מחו"ל נפטר. בעוד היא מחכה לשיחת הטלפון הגורלית בה תגלה כמה הוא הולך להוריש לה, שני שוברת בטעות ואזה יקרה שהדוד שמואל הביא לה. ריקי דואגת לנגן על מצפונה של שני – אבל נכונה לה הפתעה.
פרק 16 - טרוריסטה
הדוד של אלין מגיע לביקור אצל משפחת חסון, בדיוק שבוע אחרי שמונה לשר בכיר בממשלת רוסיה. המשפחה כולה נרגשת לכבוד הביקור של האיש המכובד אבל מחכה להם הפתעה.
פרק 15- פטיש מסמר
שני ושי באים לחגוג את חג הסוכות עם המשפחה של שי. בעוד הגברים מנסים לבנות סוכה, לא בהצלחה רבה, הבנות מכינות קישוטים ומרכלות. תוך כדי ההכנות לסוכה - רוח החג יוצאת להם מהמפרשים.
פרק 14 - מגדלי חסון
שי השאיר את אחיו איתמר לחצי שעה אצל המשפחה של שני וכשחזר - מהומה. כעת שי בטוח שאיתמר קשור לבלגן, כמו תמיד, ויוצא לחקור את אשר אירע. משפחה בחקירה.
פרק 13 - ציור
שי ושני מגיעים לארוחת שישי אצל הרוזנים. אדם הרווק מביא שוב בחורה לארוחה אבל הפעם המשפחה מרוצה - זו מיכל אמדורסקי. בעוד המשפחה מקרקרת סביב אמדורסקי, ריקי מוטרדת מציור שבתם של שי ושני ציירה.
פרק 12 - בראש השנה
השנה משפחת חסון הזמינה את הוריו של שי ואת אחיו אדם לערב ראש השנה. סילבן שונא את החגים, מירב נרגשת מבואו של האח הרווק ולרחל מצפה הפתעה מהאורחת הפולנייה.
פרק 11 - כינים
רחל, אורחים נוספים הגיעו! אל ארוחת שישי מגיעים אורחים נוספים - חלקם רצויים, חלקם פחות. שני ושי הביאו כינים ואילו מרב הביאה את החבר החדש שלה וכולם מתרגשים - וחושדים.
פרק 10 - חתונה מוקדמת
מיכל ואיתמר נשואים כבר שנים אבל בשל תביעה שנגררה חמש שנים, הם מעולם לא קיבלו את סרט החתונה שלהם. בשישי האחרון זה קרה - וחבל שכך. הצלם התנקם בהם והחליט להכניס את כל מה שצריך היה לערוך החוצה.
פרק 9 - עניין של חמש דקות
שי וחבר שלו צבי קיבלו "פס" מהמשפחה וקבעו עם כמה חבר'ה בים. בדרך הם עצרו אצל החסונים להוריד את שני והבנות - ומשם המצב רק מתדרדר...
פרק 8 - אצא לי אל היער
משפחת רוזן החליטה לצאת לפיקניק. שי ושני הקדימו ובעוד שי חיפש את המיקום המושלם שזכור לו מילדותו, שני ניסתה להוציא ממנו מידע - מי זו א' שאת שמה חרט על עץ ביער לצד שמו. בדרך, אחיו והוריו הספיקו להתעצבן - אדם הכיר למשפחה את בת הזוג הבלונדינית, לא העיפרון הכי מחודד בקלמר, ומיכל ואיתמר רבו על כך שרז, בנו של איתמר, שם לה נקניק בסנדוויץ' והיא הרי צמחונית.
פרק 7 - אין עזרה
רחל חסון חוגגת יום הולדת 60 בהגיעה לגיל 63. כל המשפחה באה לחגוג איתה ולצפות בשעשועון ששודר ביום לפני בו השתתפו סילבן ורחל וכמעט זכו במיליון שקל. בעוד שי ושני מתלבטים איזו מתנה להביא - מצעים של שני או תמונה מעוצבת של שי, הילדים מגלים דברים שלא חשבו עליהם בפריים טיים ורחל מתמודדת עם הגיל החדש והמאיים.
פרק 6 - תסמונת שטוקהולם
עוד ערב שישי הגיע ושי ושני בדרכם לריקי ופנחס. בדרך הם רואים ניידות משטרה שנוסעות לכיוון ההורים של שני והיא מתחילה לדאוג - ובצדק. גנב (אסף אשתר בתפקיד אורח) שבורח מהמשטרה בא לביקור אצל סילבי ורחל.
פרק 5 - שבת בבוקר יום קשה
משפחת חסון חוגגת באירוע רב משתתפים, שי ושני מתלבטים על איזה סכום לכתוב את הצ'ק.
פרק 4 - ערב חג
ראש השנה מתקרב ומתחיל הדיון אצל מי יעשו את החג. האם שתי המשפחות יחגגו יחד?
פרק 3 - איציק השמח
רגע לפני ארוחת שישי - המחשב בבית משפחת חסון מקולקל, שי מחפש פרטנר לארוחה בשרית משובחת במסעדה יוקרתית, ומעל הכל חגה חידת איציק השמח. האם יצליחו בני המשפחה להתגבר על הקשיים ולשבת לשולחן?
פרק 1
סיפורה של המשפחה הישראלית המוכרת: יש את "הצד שלו" ויש את "הצד שלה", והמושג "אמא פולניה" ו-"הכבוד המרוקאי" הם מושגים שכבר מזמן לא קשורים לעדה זו או אחרת, אלו סימפטומים... כאשר החוט המקשר בין כולנו הוא הקידוש וארוחות סוף השבוע. כפי שנאמר בקזבלן פרק י"ג פסוק ז'- "כולנו יהודים".


צפייה ישירה: עונה 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il