עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

זו ארצנו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > זו ארצנו

זו ארצנו   - עונה 1


תוכנית אקטואליה סאטירית, נוקבת, עוקצנית, צינית, ביקורתית, חסרת רחמים וחסרת מעצורים ששודרה במשך שתי עונות בערוץ 2.
שי ודרור מגישים 'מהדורת חדשות' שבה משולבים שיחות באולפן, ראיונות רחוב, 'מבזקי חדשות', ראיונות עם 'אישי ציבור ומנהיגים' בגילומם של שי ודרור וההברקה של התוכנית: שיחת הטלפון המפורסמת – שי ודרור מתקשרים לאישיות ציבורית ידועה ומשוחחים עמה בהפתעה ובשידור חי. שיחת הטלפון של "זו ארצנו" הניבה רגעים מכוננים רבים בתולדות ההומור הטלוויזיוני.

שחקנים: שי גולדשטיין, דרור רפאל
שנת שידור: 2003




תגיות: שי גולדשטיין, דרור רפאל , זו ארצנו




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 14
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: השר דני נווה, ראיון חגיגי מורחב לכבוד יום העצמאות ה- 53 של מדינת ישראל בתחילת האלף החדש עם מר גפן 'ראש הממשלה'. שיחת טלפון: לדסק החדשות ב- CNN ארה"ב, מבקשים להשתלב בערוץ בעונה הבאה. ניתוק. מסע הפרסום: 'מיליוני ישראלים מבטאים את עצמם בכל יום מחדש'. מערכון: בשולחן הקבלה של קופת חולים שירותי בריאות: להזמנת תור אמור 1, לקבלת תוצאות אמור 2 או המתן, לסיום אמור סולמית.... מערכון: איציק מרדכי שנתן את כל כולו למדינה נותן גם לריקי הפקידה ומדגים לה איך נכנס לכותל. מערכון: תוכנית נוספת של 'הכל נשים', ראיון עם הסופרת ריקי כהן לזרוב לרגל צאת ספרה הנפלא: "הוואגינה שלי היא שלי ודיר באלקום לגעת לי בה בלי רשות".
פרק 13
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: שר הביטחון פואד בן אליעזר, הרמטכ"ל (לרגל הכנסת הערך 'אהבת המולדת' לקוד האתי החדש של צה"ל עליו נשבעים כל חיילי צה"ל), שיחת טלפון 1: לדסק החדשות ב- CNN ארה"ב, מבקשים להשתלב בערוץ בעונה הבאה. ניתוק. שיחת טלפון 2: לערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק. מבקשים להשתלב בערוץ בעונה הבאה. בינתיים לא. שיחת טלפון 3: לערוץ הקניות. מבקשים להשתלב בערוץ בעונה הבאה. נקבל אתכם בשמחה! מערכון: תייר החלל הראשון מישראל דניס טיטו חוזר לארץ. פקיד מכס עושה לו חיפוש יסודי, הוא מקבל דו"ח חנייה והאוטו לא נדלק. מערכון: בחדר חקירות של השב"כ 2 חוקרים קשוחים חוקרים את ישראל. אופס... בטעות. ההפתעה: שלווה ברטי באולפן! (לרגע קט)
פרק 12
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: רוה"מ אריאל שרון, שר החוץ שמעון פרס, ראש עיריית ת"א רון חו"ל-דאי (נסע בשנתיים האחרונות 17 פעמים לחו"ל), עורכת הסקרים מינה צמח. שיחת טלפון 1: בית החיות באוניבסיטת תל-אביב (המכון סגור, עונה המטפל שמאכיל את החיות). שיחת טלפון 2: הזמרת שלווה ברטי מוזמנת לאולפן לתוכנית סיום העונה. מערכון: המפקד (איציק מרדכי) אונס את ריקי הפקידה. מערכון: חיות בבית החיות באוניברסיטת ת"א. מערכון: יושבים בבית קפה ורואים מרחוק את השלום מתרחק.
פרק 11
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: ראיון חגיגי מורחב עם 'ראש הממשלה' מר אביב גפן. מערכון: לקראת תחילת שידורי הטלוויזיה בערוץ 1 וכן לקט ארכיוני ממבחר תוכניות 'זו ארצנו' ב-53 השנים מאז הקמת המדינה. מערכון: אבא ובן בבילוי לכבוד יום העצמאות - ביקור בבסיס צה"ל, בסיומו ממשיכים, בהתחשב בבקשת הבן שרוצה מקום עם טבע ופרחים... לבית העלמין הצבאי. מערכון: ח.נ.ביאליק כותב את "קן לציפור" (ומקבל עצות).
פרק 10
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: ראש עיריית ירושלים אהוד אולמרט, ח"כ יוסי כץ, ח"כ כלשהו (בעקבות הדעה הרווחת בציבור שח"כ מצוי הוא אנוכי, נהנתן, עצלן, מושחת ומזלזל בבוחרים). שיחת טלפון: שר הפנים אלי ישי. מערכון: יושבים בבית קפה ורואים את המלחמה מתקרבת. מערכון: סדרת פרסומות - 'מיליוני ישראלים מבטאים את עצמם בכל יום מחדש....ישראלי בטא את עצמך'. מערכון: לקוח מגיע לדלפק בקופת חולים ונתקל ב 'מכונות מדקלמות'.
פרק 9
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: עדי ראייה לפיגועים, השר דני נווה, רוה"מ אריאל שרון. שיחת טלפון: קובי אוז (בקשר למשמעות הנסתרת במילות השיר: יאללה לך הביתה מוטי) מערכון: רופא שיניים מגיע למוסך ומקבל טלפון מדוד החשמלאי בדירה שמקבל טלפון מאבי המתווך ששוכר לו דירה שמקבל שיחה מיוסי המוסכניק שצריך טיפול שיניים דחוף. הפזמון החוזר הוא: "הלך לך פה כל ה..... וגם כל ה.... אני צריך להחליף לך את הכל אחרת תוך חודש הולך לך ה.... ואז זה סיפור סיפור נהייה לך פה. כמה זה עולה? לא יודע. פותחים ורואים". מערכון: חבלן משטרה מגיע לפרק מטען חבלה ליד דוכן הפלאפל.
פרק 8
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: הזמר אריאל זילבר, ראש הממשלה אריאל שרון, שר הביטחון בנימין בן אליעזר, אחד מזייפני התחנה המרכזית. שיחת טלפון 1: אריאל זילבר "... כבר התנצלתי על מה שאמרתי ...שלום וביי ביי" ניתוק. שיחת טלפון 2: אריאל זילבר "...מעכשיו שנה שלמה לא תשמע ממני כלום". ביי. ניתוק. מערכון: מלומדים שונים מגיעים לשרת החינוך לימור לבנת שמחפשת חומר חדש לתוכנית הלימודים לאחר שהחומר הישן נגנז. בין המלומדים (שנדחים): ההיסטוריון פרופ' הר-סגור, המשורר נתן יונתן והמדען סטיבן הוקינס.
פרק 7
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: המשוררת דליה רביקוביץ, רוה"מ הנבחר אריאל שרון, שר הביטחון אהוד ברק, ח"כ גולדשמיט. שיחת טלפון 1: שי ודרור מתקשרים לחוות שרון ואת השפופרת מרים ראש הממשלה הנבחר הנחפז לעבודתו.. שיחת טלפון 2: שי ודרור מתקשרים לגאולה עמיר אמו של רוצח רוה"מ לאחל מזל טוב לחתונת הבת הדס. שיחת טלפון 3: שי ודרור מתקשרים ליורם שקולניק (שרצח ערבי כפות) "...כשנתת לו את הכדור בראש מה הרגשת? .... איך ההרגשה, כשהראש מתפוצץ.. איך זה??" ניתוק. מערכון: מה קורה לזוג שמגיע להירשם לנישואין כשהכלה שמה סווטלנה והיא יהודיה מרוסיה.
פרק 6
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: כתבנו רוני דניאל, שר הביטחון החדש פואד בן אליעזר. שיחת טלפון: סגן שגריר שוויץ בישראל. (שי ודרור מבקשים לבשר לעולם שיש לנו בישראל שר ערבי). מערכון: שר הביטחון נועץ ביועץ לקראת החלטת ממשלה אם להיכנס ולכבוש את עזה. מסקנה : לאשר את המבצע. ציטוטים: כשערבים תופסים יהודי והורגים אותו במכות זה לינץ' אבל כשיהודים תופסים ערבי זה לא לינץ', זה פריקת מתח והתלהטות יצרים...
פרק 5
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: שמעון פרס, אריאל שרון. שיחת טלפון: מתקשרים לטלפון הנייד של נאווה ברק. עונה מישהו מעזה. מסתבר שהוא קנה את המספר שהיה של נאווה ברק. ואגב שיחה איתו מתברר גם שאמא שלו יהודיה וחיה איתו בעזה. אחיו חי בארץ. הרשות חיסלו את אבא שלו. מערכון: מה קורה לזוג שמגיע להירשם לנישואין כשהכלה שמה סווטלנה והיא יהודיה מרוסיה. מערכון: שיעור בכיתה של המורה 'מרגלית הר-שפי' עם שני תלמידים: יצחק ויגאל.
פרק 4
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: אברהם בורג, אריאל שרון, אהוד ברק. שיחת טלפון 1: שי ודרור מתקשרים ליורם שקולניק (שרצח ערבי כפות) "...כשנתת לו את הכדור בראש, מה הרגשת? .... איך ההרגשה, כשהראש מתפוצץ.. איך זה??" ניתוק. שיחת טלפון 2: שי ודרור מתקשרים לעייזר וייצמן כנשיא שקצב את עונשו של שקולניק ל- 5 שנים. "...תגיד, יש עוד רוצחים שהיית רוצה לקצר להם ככה את התקופה??..." ניתוק. מערכון: שוטר סמוי מתחזה ללקוח במשרדו של סוחר נשים, ועוצר את ה'סחורה'.
פרק 3
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: המשוררת דליה רביקוביץ, רוה"מ אריאל שרון, אהוד ברק. שיחת הטלפון: שי ודרור מתקשרים לכלא מעשיהו, מדברים עם סמל משמעת ומבקשים לדבר עם אריה דרעי. ניתוק. מערכון: מה עובר על לקוח שנכס לחברה סלולרית לרכוש מכשיר. מערכון: מה עובר על אישה חבולה שמגיעה לתחנת המשטרה להגיש תלונה על בעל שהרביץ לה והיא חוששת שירצח אותה. (התיק נסגר מחוסר עניין לציבור). מערכון: 'כתבנו' נוסבאום נמצא בפאתי בית-לחם ונעלם.
פרק 2
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: אריאל שרון, אהוד ברק, אביגדור ליברמן. שיחת הטלפון: שי ודרור מתקשרים לחוות שרון ואת השפופרת מרים ראש הממשלה הנבחר, אך הוא נחפז לעבודתו. "אני מאחל לכם בוקר טוב, אני נחפז לעבודתי... הבחירות האלה מראות שהעם בישראל רוצה אחדות ואחדות ואחדות... בכל מקרה רציתי לומר לכם מהנגב שיירדו גשמי ברכה השנה, נגב מיוחד במינו וירוק... " מערכון: בפינה הטברנה מארח 'שמעון פרנס' את 'דרור רפאל' (אביו רצח את אמו). ציטוטים: תתאמן על המשפט הבא - ראש הממשלה אריאל שרון נפגש עם שר המשפטים אביגדור ליברמן בביתו של שר התחבורה רחבעם זאבי ... או המשפט הבא - ראש הממשלה אריאל שרון נפגש עם נשיא המדינה משה קצב ...
פרק 1
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: אביגדור ליברמן, דוד לוי, ראש הממשלה אהוד ברק, אריאל שרון. שיחת הטלפון: שי ודרור מתקשרים לגאולה עמיר, אמו של רוצח רוה"מ לאחל מזל טוב לחתונת הבת הדס. ציטוטים: המראיינים: "....די שכחנו מה שקרה ... בואו נחשוב הלאה ... ואיך אומרים: לא בוכים על מנהיג שנרצח... אה... חלב שנשפך..." (האמא צוחקת).


צפייה ישירה: עונה 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il