עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

בקוגן

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > בקוגן

בקוגן   - עונה 1


יום אחד, בכל רחבי העולם, קלפים החלו להופיע. על הקלפים היו דמויות שונות, סביבות שונות וכוחות שונים. הילדים המציאו משחק חדש בלי לדעת שהקלפים האלה הגיעו מעולם אחר שנקרא וסטרויה. העולם האחר הזה התגלה כאשר מדען בשם מייקל פתח צוהר חללי במעבדה שלו. הוא הגיע לווסטרויה ומצא שם שתי ליבות - ליבת השקט וליבת הנצח. כשניסה לשוב, הוא נשאב בשל האנרגיה השלילית של ליבת השקט והפך לדמות מרושעת בשם האל ג'י. מאוחר יותר, אחד הניסויים שלו גרם לליבת הנצח, הליבה השנייה, להגיע אל כדור הארץ. כתוצאה מכך, יצורים רבים מווסטרויה שמכונים בקוגן, התפזרו על פני כדור הארץ. הילדים על כדור הארץ הבינו שלא מדובר רק במשחק. כדורים הופיעו והפכו למפלצות. כך החלו קרבות ולוחמי הבקוגן הגיעו.


תגיות: בקוגן, דן, בקוגן




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 52
סוף המשחק דרגון ודן נלחמים בנאגה ואנשיו שנלחמים גם הם בכל הכוח, דרגו נפגע וכל החבורה נחלצת לעזרתו.
פרק 51
הקרב האחרון לא עבר זמן רב עד שנאגה שלח את הבקוגנים שלו אל וולינגטון כדי לנסות לקחת את ליבת הנצח ולהשתלט על היקום. אך נאגה המרושע לא הבין שהלוחמים לא יוותרו כ"כ בקלות.
פרק 50
הטוב, הרע והבקוגן העיר ריקה, כל האזרחים עזבו, הבשורה על בקוגנים רשעים התפשטה במהירות וכולם התפנו בזריזות המרבית ורק דן והחברים שלו נשארו כדי לעצור את כוחותיו של נאגה.
פרק 49
הקרב על העיר שון אומר לסקיירס שאם הם ינצחו את נאגה זה כנראה יהיה הקרב האחרון שלהם יחד, הראדי מתפרץ לשיחה ומאיים עליהם שהוא הולך לחסל אותם.
פרק 48
נקמת האחות רבידיר מקווה שאחותה טרייקלויד מצייתת לפקודות של נאגה. כריסטופר יוצא כנגד רבידיר, אליס מצטרפת אליו כאליס ולא כמסטרייד.
פרק 47
בוץ בעיניים נאגה מצהיר כי מעטים מהבקוגנים שלו ראויים לחיי נצח, הוא מבקש מטרייקלויד לעזור לו להיפטר מהלוחמים וכך תוכל לראות שוב את אחותה.
פרק 46
זמרות בקו האש החבורה חוזרת אל כדור הארץ והם מגלים כי חייזרים מתקרבים אל העיר ועליהם להתפנות למקלטים.
פרק 45
דחיית מצוקה סוף סוף ששת התכונות נמצאות בידי החבורה, מה שאומר שהמבצע שלהם ל נאגה כמעט והושלם.
פרק 44
עזרה לא צפויה אליס עוזבת כדי שתוכל לעזור לדן, היא מתחננת למסקרייד שייתן לה כוח.
פרק 43
בדרך אל נאגה דרגו ודן עפים בין הברקים, הם מבינים שכדי לעצור את ההרס חייבים למצוא את נאגה.
פרק 42
המרוץ על וסטוריה החבורה מגיע לעולם אחר ונכנסת לשטח לא מוכר, משהו לא ברור מושך את דן למטה וכל החבורה נופלת ביחד איתו, הם פוגשים באחיות – טרייקלויד ורבידיר.
פרק 41
טייגן והרדין החבורה קולטת אנרגיות שליליות, והם מגיעים למימד חדש שבו כל הכוחות התערבבו ותאחדו למימד חדש.
פרק 40
השיעור של אליס בן והדודה של אליס תוהים מה קרה לה ובעיקר מה קרה לסבא שלה מאחר ואליס הגיע יום אחד באמצע הלילה אל ביתם ולא שיתפה אותם מה בעצם קרה, בעיקר כי לסבא של אליס לא מתאים להעלם ככה.
פרק 39
המסכה יורדת אליס שוב לא מבינה היכן היא ומה קרה לה ובעיקר מה היא עשתה, אליס לא זוכרת שום דבר, וחבורה חושבת שאליס היא זאת שהיתה מסקרייד.
פרק 38
דן מול מסקרייד אליס לא מבינה איפה היא ולאן הגיעה עד שרונו מוצאת אותה, ואליס לא מבינה מה קרה....
פרק 37
המבחן האחרון מאז שהלוחמים חזרו ממימד האבדון דן מנסה לעזור לדגו להתפתח ויש רק דרך אחת לעשות את זה...
פרק 36
טיגררה מול דרגו דן מתלהב לקראת הקרב שלו מול סקיירנס.
פרק 35
דן נגד כולם ג'ו עבר לגור בשכונה עם כולם וכעת הוא יכול להיות לוחם בקוגן בחיים האמיתיים ולא רק דרך האינטרנט
פרק 34
אין כמו בבית לאחר שכולם עברו את המבחנים יש סיכוי אמיתי להציל את וסטוריה.
פרק 33
המבחן של דן לאחר ששון, מרוצ'ו, ג'ולי, ורונו עברו את המבחנים שלהם בהצלחה מגיע תורו של דן להיבחן.
פרק 32
כעת מגיע המבחן של רונו.
פרק 31
לאחר המבחן של מרוצ'ו מגיע המבחן של שון.
פרק 30
ששת הלוחמים האגדיים של וסטוריה שלחו את החבורה לסדרת מבחנים לאחר שפגשו אותם במימד האבדון. מעניין מה יהיה המבחן של מרוצ'ו?
פרק 29
לוחמי הבקוגן מחפשים את דן ודרגו במימד האבדון ופוגשים את ששת החיילים האגדיים של וסטרויה. חיילים אלה הצילו בעבר את עולמם מפני חורם, והם רוצים לעזור ללוחמים להציל אותו שוב.
פרק 28
מסקרייד הצליח לשמיד את כולם, ואף חשב שהצליח להשמיד את דן ודרגו, וחושב על המטרה הבאה שלו.
פרק 27
מרו'צו וגו'לי נמצאים בחנות התכשיטים ומרוצ'ו רק רוצה ללכת משם כי הוא מפחד שיראו אותה בחנות הזו וככה הוא לא יוכל לשמור על שמו. ואז הם רואים בחנות את דן ולא מבינים מה הוא מעשיו שם, הם מתחילים לעקוב אחריו ואז נתקלים בג'ואו.
פרק 26
מסקרייד פונה נגד החיילים שלו ומחסל את הבקוגן שלהם אחד אחד. הוא נשבע להילחם בלוחמים ולשלוח גם את הבקוגן שלהם אל מימד האבדון. רונו מחליטה לפרוש מהמשחק.
פרק 31
לאחר המבחן של מרוצ'ו מגיע המבחן של שון.
פרק 24
סוד ההצלחה אליס מתיידדת עם שחקן בקוגן צעיר בשם כריסטופר. הוא אוהב את הבקוגן שלו אבל כל הזמן מפסיד ונמצא כבר על סף יאוש. אליס משכנעת אותו שבשביל לנצח צריך יותר מכוח, צריך בטחון עצמי.
פרק 23
הקרב נגד ג'ו הלוחמים חושדים שמנהל האתר שלהם, ג'ו, מרגל אחריהם. דן מתעמת איתו בנוגע ליחסיו עם מסקרייד, וג'ו מוכן לשתף פעולה רק אם דן יילחם מולו. מסתבר שג'ו חדש במשחק וקל לנצח אותו, אבל האם הוא עובד בשביל מסקרייד?
פרק 22
דראגו מתפתח דן, מרוצ'ו ורונו נכנסים לקרב מול קלאוס, צ'אן וחוליו, כדי לנסות לברר היכן מסקרייד מסתתר. בלהט הקרב, מרוצ'ו כמעט מאבד את פרייאס שוב אל מימד האבדון.
פרק 21
החבר הכי טוב שלי נגע רוצה את ליבת הנצח, וכועס שהדרגנו הולך ומתחזק בגלל הקשר שלו עם בני האנוש, ואז נגע מבקש ממסקרייד שיילחם בהם.
פרק 20
עזרה מחברים ביל מספר לחבורה על התחרות. ביל ממשיך לספר כי מסקרייד לקח אותם למימד אחר. נגה לא יכל לזוז והיה משותק, והחברוה חושבת שהוא לא התפתח עדין לבקוגן האולטימטיבי. בילי לא מבין מה קורה לו ולמה הוא רוצה להרוס כל בקוגן שהוא רואה, והחבורה נחלצת לעזרתו.
פרק 19
ג'ולי נגד ביל מרוצ'ו חולם שבארס טבע בים בזמן שגלש ומתעורר בבכי ובהלה. בזמן ארוחת הבוקר כולם מדברים על הדירוג העולמי ועל הבקוגן האולטימטיבי ואיך ליצור אותו.
פרק 18
מהפכת ההתפתחות רונו ומרוצ'ו מוצאים חדר בקרה בטירה של קלאוס וון הרצן ובו לוח שמדרג את שחקני הבקוגן בכל רחבי העולם. כאן הם פוגשים את חוליו. רונו מסכימה להילחם נגדו אבל לא יכולה לנצח אותו לבדה. דן מתגייס לעזרתה.
פרק 17
חברים טובים לנצח כנופיית הלוחמים מחפשת מידע על ליבת הנצח באמצעות האינטרנט וכך מגיעים לטירה גדולה בגרמניה. הם פוגשים שם את השחקן המדורג שני בעולם, קלאוס וון הרצן. קלאוס מזמין אותם לקרב.
פרק 16
לא לפחד כלל לוחמי הבקוגן ממשיכים לחפש את ליבת הנצח, אבל שון משוכנע שמישהו מרגל אחריהם. כדי לבדוק זאת הוא מכין מלכודת ומושך אליה את צ'אן לי מהכנופיה של מסקרייד. היא מדורגת במקום השלישי בעולם ומזמינה את דן לקרב.
פרק 15
דו קרב במדבר הלוחמים מגיעים אל עמק הבקוגן כדי לחפש את ליבת הנצח. הם נתקלים בבילי וקומבה, חברי ילדות של ג'ולי, שמזמינים אותם לקרב מסוכן. מסקרייד גייס אותם כדי לשלוח את הלוחמים אל ממד האבדון.
פרק 14
סיפורה של וסטרויה חמשת לוחמי הבקוגן הטובים בעולם מוזמנים לחגוג את מעמדם בטירה מסתורית, שם הם פוגשים את מאסקראד ואת הבקוגן הרשע סאגא. השניים מטילים עליהם כישוף, כדי לנטרל את דן ושאר לוחמי הבקוגן. בינתיים, אליס מספרת שנדמה לה שהסבא שלה מייקל קשור באופן מסוים לחורבן של וסטוריה. לוחמי הבקוגן מחליטים לבקר במעבדה של ד"ר מייקל ולנסות לגלות מה קה לו. יש עדיין כל כך הרבה שאלות בלתי פתורות...
פרק 13
מסקרייד משכנע שני נערים להשתמש בקלפי האבדון מול חבורת לוחמי הבקוגן. הנערים מוצאים את רונו ומרוציו בנמל התעופה כשבאו לאסוף את חברתם מהרשת, אליס. לאליס יש ידע רב באסטרטגיית בקוגן והיא עוזרת לחבריה לנצח.
פרק 12
דן ומרוציו נמצאים בקרב מול שתי זמרות פופ, ג'ני וג'ולס, שעובדות בשביל מסקרייד. אחרי ניצחון לא קל, דרגו מספר ללוחמים כיצד הבקוגן הגיעו לכדור הארץ ומגלה שבן אדם חצה את הגבול וחדר למימד וסטרויה.
פרק 11
מרוציו מספר שהוא ומשפחתו עברו להתגורר בשכונה של דן והם עורכים מסיבת חנוכת בית מפוארת. במקום אחר, זוג זמרות ידועות בשם ג'ני וג'ולס פוגשות את מסקרייד שמציע להן משהו שאינן יכולות לסרב לו.
פרק 10
מסקרייד פוגע בבקוגן של שחקנים בכל רחבי העולם והלוחמים מחליטים לשים לזה סוף. בניגוד לרצונו, דן מצטרף לרונו ולמרוציו בניסיון נוסף לגייס את שון. כשהם מגיעים לביתו של שון, מסקרייד כבר שם.
פרק 9
אליס מבינה שכנראה יש קשר בינה לבין האל ג'י המסתורי אך היא לא מצליחה לאזור אוצץ ולספר לחבריה. בינתיים, דן נזכר בקרב האחרון שהוא ניהל נגד שון ואנחנו מבינים מדוע שון החליט לעזוב את המשחק אחת ולתמיד.
פרק 8
מרוצ'ו ורונו מבינים שהכוח המשולב של לוחמי הבקוגן לא מספיק כדי לנצח את מסקרייד. ללא ידיעתו של דן, הם מבקרים את שון כדי לנסות לשכנע אותו להצטרף לצוות. סבו של שון מנסה לסלק אותם אבל שון מזמין אותם לקרב.
פרק 7
ג'ולי וחבר הילדות שלה נלחמים במשחק הבקוגן. ג'ולי מתרשמת מהתיאום שיש בין בילי והבקוגן שלו ורוצה מאד למצוא לעצמה בקוגן מדבר. כשהיא מודה שהיא בודדה, הבקוגן גורם מופיע, ונדמה שהשניים פשוט נועדו זה לזה.
פרק 6
קרב משולב - בפארק השעשועים, דן ורונו עולים להתנדב למופע קסמים של שני אחים. דן מתבקש לבחור קלף והעיניינים מתחממים כשהקלף שנבחר הוא קלף האבדון. מסתבר ששני האחים הם שותפיו של מסקרייד.
פרק 5
רונו על הגובה - דן ורונו נפגשים לראשונה פנים אל פנים ומופתעים לגלות שהם גרים באותה עיר. דן מאבד בטעות את הבקופוד שלו ורונו מוצאת אותו. היא מגלה שמסקרייד הזמין את דן לקרב על גדות הנהר.
פרק 4
דן ודרגו - דן מתגעגע לדרגו אבל לא מודה בכך. כאשר מסקרייד מגייס ילד נוסף, ראיו, שילחם בשבילו נגד דן, דן מבין שעשה טעות. הוא ממהר לנהר כדי לנסות למצוא את דרגו ולהתפייס איתו.
פרק 3
יריבות בין חברים - מסקרייד משכנע שחקן בקוגן צעיר בשם ריקימרו להילחם נגד דן בתמורה לכדור בקוגן מיוחד במינו. דרגו עדיין לא בוטח בדן ומתקשה לסמוך עליו. בעת הקרב, כשדן דורש ממנו לנצח, דרגו נאלץ להפעיל תמרון מסוכן.
פרק 2
קרב מסקרייד - שחקן מוכשר ומיסתורי בשם מסקרייד גונב בקוגן מילדים בכל רחבי העולם. כשדן שומע על כך מפי חבריו ברשת, הוא מחליט לשים סוף לסיפור ומזמין את מסקרייד לקרב, אך למסקרייד יש נשק סודי שנקרא קלף האבדון.
פרק 1
הקרב מתחיל - דרגו, הבקוגן, שבקרוב יהפוך לבן בריתו של דן, מתחיל להסביר על מקורות הבקוגן ועל מימד וסטרויה. הוא יוצא לחפש את נאגה שמחזיק בידיו את הכוח בשני עולמות מקבילים, כדור הארץ ווסטרויה.


צפייה ישירה: עונה 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il