עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

המורדים

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > המורדים

המורדים   - עונה 1


"אליט-ווי" הוא תיכון יוקרתי לאומנויות הבמה, בעל שם עולמי. כולם רוצים להתקבל אליו, אבל רק מעטים מצליחים. מרבית התלמידים בבית הספר מגיעים ממשפחות עשירות, אך חלקם הם תלמידים חסרי אמצעים, שמתקבלים לביה"ס על סמך כישרונותיהם בלבד. חלק מתלמידיו הותיקים והסנובים של התיכון אינם רואים זאת בעין יפה, ועושים הכול כדי לחבל בסיכויי ההצלחה של חבריהם לספסל הלימודים.



תגיות: לואיסנה לופילטו, קמילה בורדונבה, פליפה קולומבו, בנחמין רוחאס, המורדים




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 139
פרק אחרון לעונה הראשונה. הילדים מתכננים את חופשות הקיץ שלהם. בבית הספר נערך טקס סיום השנה, ובו חושפים הילדים את תוכניותיו של סנטיאגו, ומבקשים ממנו להחליט אם הוא נשאר איתם או עוזב. קולוצ'י נותן למנואל כרטיס טיסה למקסיקו כדי שיבקר את משפחתו, מה שמדאיג את מיה החוששת שהוא לא יחזור.
פרק 138
הילדים עושים חתונה לניקו ולונה. מיה שואלת את מנואל אם הוא רוצה שהם יחזרו להיות ביחד. מיה מזמינה את מריצה לבוא איתה לחופשה. הילריו מציע להילדה להתחתן איתו. רנטה מסדרת שיחזירו את סנטיאגו לעבודה בבית הספר, אך הוא מסרב.
פרק 137
דונוף וההורים של ילדי בית הספר רוצים לפרק את הלהקה. סרחיו מאיים על פבלו שהוא יעביר אותו לפנימייה צבאית. לונה וניקו מקבלים את ברכתו של אבא של ניקו. החבורה מצליחה לגרום לכך שבלאס יסולק מביה"ס.
פרק 136
לונה וניקו מתארסים. בלאס ממשיך לחזר אחרי מיה אך היא מפחדת ממנו. סרחיו כועס מאוד על פבלו בגלל המופע. החבורה מגלה שבלאס הוא זה שסיפר לסרחיו על ההופעה, ומחליטים לעשות הכול כדי לגרום לסילוקו מביה"ס.
פרק 135
פרנקו מספר לסוניה שאמא של מיה לא נהרגה בתאונה ומשביע אותה לא לספר למיה. ניקו נסער מהחלטתה של לונה לעזוב ומציע לה הצעה מרגשת. מנואל מחליט לסיים את שנת הלימודים עם חבריו בביה"ס. רנטה מקנאה ביחסים בין סנטיאגו ורוסריו. הלהקה מתרגשת מאוד לקראת ההופעה.
פרק 134
פרחחים חוטפים את המורה סנטיאגו והוא מצליח להשתחרר, אך מסרב לפנות למשטרה ומעדיף לארחם בביתו. פרנקו מנתק את היחסים עם מרסדס בגלל מיה. סוניה מנסה לעודד אותו ומגלה שאמה של מיה עדיין בחיים. דונוף כולא את מריצה בחדר לאחר שהיכתה את בלאס. מרקוס ולוחן משלימים, אך אביו מסרב לתת לו לעזוב את ביה"ס בגללה. מנואל מגלה שקולוצ'י לא אשם בהתאבדותו של אביו.
פרק 133
לוחן מחליטה לעזוב את ביה"ס, אבל שני נערים נועלים אותה בספריית המפות. פרנקו מספר למיה שהוא עומד להתחתן עם מרסדס. פילר גורמת לקלאודיה לחשוד בדונוף שהוא בוגד בה עם גלוריה. מקה, אמו של הבן של סימון, באה לביה"ס כדי לדבר עם מריצה. מריצה נותנת לבלאס אגרוף בגלל שהיא חושבת שלוחן עזבה את ביה"ס בגללו.
פרק 132
מנואל מבין שהוא טעה לגבי מיה וקולוצ'י ומחליט לחזור למקסיקו. ניקו מספר את זה לחברי הלהקה והם גונבים את הכסף שמנואל התכוון לקנות בו כרטיס טיסה. סנטיאגו משכנע את מיה וויקו לקחת את פלי לטיפול ללא ידיעתה. פילר סוחטת את אביה כדי שיספר לה מה הסיבה האמיתית לעזיבתו של סנטיאגו.
פרק 131
בלאס מראה לקולוצ'י את ההוכחות שמנואל רוצה לפגוע בו ובמיה. דונוף מגלה שהילדים שכרו מישהו זר כדי שייצא עם גלוריה ורוצה להעניש אותם. הילדה והילריו מתפייסים. לונה מספרת לסנטיאגו שפלי סובלת מבולמיה, למרות שמיה וויקו ביקשו ממנה לשמור זאת בסוד. פבלו מצליח להערים על דונוף ולא לגלות לו את זהותם האמיתית של חברי הלהקה. מריצה מגלה שלסימון יש ילד.
פרק 130
פבלו מגלה שלסימון יש ילד קטן ומספר על זה לסוניה. דונוף נחוש בדעתו לגלות מי הם חברי להקת הרוק ודורש מפבלו למסור לו את השמות. בלאס מראה למיה הוכחות שמנואל רוצה לנקום בה ובאביה וזה שובר את לבה. לוחן מאבדת קשר עם האפוטרופוס שלה. אמא של ניקו מקשה עליו ומאיימת שלא תצא איתם לחופש אם לונה תבוא.
פרק 129
סנטיאגו מספר לילדים שהוא עומד לעזוב בסוף השנה. הם חושבים שמפטרים אותו, פותחים בשביתה ונועלים את עצמם בכיתה. גם כשדונוף מאיים עליהם הם לא משתכנעים, ורק סנטיאגו מרגיע אותם כשהוא מספר להם שהוא באמת עוזב מרצונו. פבלו, תומס וגידו מנסים לברר פרטים על סימון ומגלים שהוא נשוי.
פרק 128
בלאס מגלה למיה שמנואל רוצה לנקום בה ובאביה. בלאס רואה את פלי מקיאה בשירותים ומספר על כך לויקו. קולוצ'י וסוניה רבים על פיטר. פבלו מבקש ממריצה שתיתן לו הזדמנות נוספת אבל היא בוחרת בסימון. אף אחד לא מאמין לפילר שסנטיאגו עומד לעזוב את ביה"ס. הילדים מנסים לשדך בין הילדה והילריו.
פרק 127
פלי משקרת לאביה בקשר לקמילו מפני שהיא מתביישת בו, והוא נעלב ועוזב אותה. הילדים מגייסים את גלוריה כדי שתגרום להילדה לחשוב שהיא מעוניינת בהילרו ותעורר את קנאתה. פבלו מנסה להניא את אביו מלערוך כינוס בחירות באולם בו אמורה להופיע הלהקה שלו. מיה מחליטה לעבור לגור אצל סוניה, כתגובה לכך שאביה פיטר את פיטר. מריצה מכריזה על רצונה לעבור לגור אצל קולוצ'י.
פרק 126
למחרת מסיבת יום ההולדת של מיה ומריצה, מיה מרגישה ברקיע השביעי אחרי שהתנשקה עם מנואל, ומודיעה לבלאס שהיא רוצה להיפרד ממנו. מנואל חושב שמיה שוב משקרת לו ואומר לה שהוא לא רוצה שום קשר איתה. מריצה יוצאת עם סימון ופבלו מקנא. קולוצ'י מגלה שפיטר עיכב את מרסדס, ובעצתה מפטר אותו.
פרק 125
מסיבת יום ההולדת 15 של מיה ומריצה נערכת בביה"ס. סנטיאגו עוצר בעד פילר להיכנס למסיבה וממליץ לדונוף לשלוח אותה לטיפול. פבלו וסימון רבים על מריצה, והיא בוחרת בפבלו. לוס מגיעה למסיבה ומפרידה בין מיה ומנואל הרוקדים, אבל מיה מצליחה להיפטר ממנה בתחבולה מתוחכמת. מרסדס מצליחה להיחלץ ולפרנקו נודע שסוניה נעלה אותה בחדר. פרנקו מגלה את המכתב שמיה קיבלה, ונראה שהמכתב באמת מאמה. הילריו מספר להילדה שנפרד מאשתו, אבל היא מסרבת לחזור אליו.
פרק 124
מיה ומריצה חוגגות את יום ההולדת שלהן. אחרי יום שלם של ריבים, הבנות משלימות. פבלו נותן למריצה טבעת במתנה ומנואל מביא למיה ארוחת בוקר. סוניה ריי מצליחה להביא את נאצ'יטו למסיבה. פילר נעלבת שלא הזמינו אותה למסיבה ומגיעה בלי הזמנה.
פרק 123
רנטה מנסה לשכנע את סנטיאגו לא לעזוב את ביה"ס. סימון מצליח לסדר ללהקה הופעה באולם גדול ומפרסם את ההופעה שלהם בשלטי רחוב. פבלו, תומס וגידו ממלאים את הוראותיה של דבורה כדי להסיר את הכישוף. מיה מקבלת את השמלה שלה למסיבה, ומריצה מחבלת בה. מנואל מבקש מאמו שתעכב את בלאס במקסיקו, כדי שהוא לא יוכל להגיע למסיבה.
פרק 122
מנואל מצליח לשכנע את פלי להודות שהיא זו שנתנה ללונה את המכתב. פרנקו מגלה שמרסדס מתחילה לתכנן את החתונה שלהם מאחורי גבו. רנטה מגלה שסנטיאגו מתכנן לעזוב את ביה"ס ומתחזה לחברה שלו כדי למצוא אותו. סימון לוקח על עצמו את קידום הלהקה. מרקוס מדבר עם נציג של האפוטרופוס של לוחן שבא לביה"ס. גידו ותומס משכנעים את פבלו להסיר מעליהם את הכישוף.
פרק 121
תומס, גידו וויקו הולכים למי שהם חושבים שהטילה עליהם קללה והיא לא יכולה להסיר אותה. מנואל עוקב אחרי בלאס ומגלה שהוא מגלגל הרבה כסף, מה שמעורר את החשד שהוא שייך למאפיה. ההכנות למסיבת יום ההולדת של מיה ומריצה נמשכות בהיסטריה האופיינית. פלי ופילר ממשיכות להתעלל בלונה. רנטה ממשיכה לחטט בענייניו של סנטיאגו.
פרק 120
תומס וגידו בטוחים שמריצה ביקשה ממכשפה להטיל עליהם קללה. פילר ופלי נשבעות לנקום בלונה על מה שסיפרה לקלאודיה. סימון מצלם את פבלו, תומס וגידו עירומים, ומריצה מפיצה את התמונה בביה"ס. מנואל ובלאס ממשיכים בניסיונות לברר פרטים אחד על השני. קולוצ'י ממנה את מנואל כנציג מטעמו בארגון מסיבת יום ההולדת של מיה.
פרק 119
תלמידי כיתה ט' חוגגים את חזרתו של גידו בשתייה ובריקודים. גידו שר לפילר שיר פרידה בשם תומס, ופילר נעלבת. דונוף מגלה על המסיבה. קלאודיה מגלה שפילר היא זו שגנבה את הבחינה באנגלית. סוניה משכנעת את קולוצ'י לקבל את היחסים בין מיה לבלאס ולהרשות לה לחגוג את יום הולדתה ה-15. מריצה מתכננת נקמה בפבלו ובינתיים מפחידה אותו בסיפורים על מכשפות.
פרק 118
מריצה בדיכאון בגלל פבלו, וסימון עוזר לה להבין את רגשותיה. גידו מציג את הוריו בפני כל הכיתה וחוזר לצאת עם ויקו. תומס מבקש מגידו שיעזור לו להיפטר מפילר. סנטיאגו מארגן את התלמידים שישירו להילדה סרנדה. בלאס מעניש את מנואל שלא בצדק ומיה נחלצת לעזרתו. סוניה ופרנקו נתקעים במכונית שעות ארוכות.
פרק 117
ויקו מגלה שהמחזר המסתורי שלה הוא גידו. סוניה לוקחת את מריצה להסתתר בחווה של חברים, אך סימון עוקב אחריהן באופנוע. בלאס מגלה לקולוצ'י שהוא יוצא עם מיה. קולוצ'י מגיע לחווה כדי לדבר עם סוניה, ויוצא איתה לרכיבה על סוסים. פבלו מבקש מאביו לעקוב אחרי מריצה, אך הוא מסרב. תומס מנסח לפילר מכתב פרידה.
פרק 116
תומס אינו מעז לעזוב את פילר, מפני שדונוף מאיים עליו שלא יפגע בה. תומס מגלה למריצה את האמת על ההתערבות שלו עם פבלו. סימון ממשיך לחזר אחרי מריצה, ומסרב לצאת עם פלי בתמורה לעבודה כצלם במסיבת יום הולדת ה-15 של מיה ומריצה. מיה ומנואל ממשיכים לעקוב אחרי בלאס. האפוטרופוס של לוחן ממשיך להסתתר מפניה. לויקו יש מחזר מסתורי ששולח לה פרחים.
פרק 115
פבלו מסביר למריצה שההתערבות היתה בנושא אחר והיא מאמינה לו, אך פילר מגלה את האמת וסוחטת את פבלו. מריצה חושדת בכל זאת, ודורשת מפילר לומר לה את האמת. סוניה מבטיחה לעזור למיה בנוגע לנסיעה לניו-יורק. מנואל פוגש בבר מישהו שמבטיח לספר לו את האמת על בלאס, והולך לפגוש אותו עם מיה. האפוטרופוס של לוחן מסכים סוף סוף לפגוש אותה.
פרק 114
מרסדס מגלה שסוניה מארגנת למיה מסיבת יום הולדת, ולכן משכנעת את קולוצ'י לקחת אותה ואת מיה לניו-יורק. מנואל עוקב אחרי בלאס לבר מפוקפק שבו הוא מסתובב. מריצה מצהירה על אהבתה לפבלו, אבל אז היא מגלה את ההתערבות. פלי מבינה שסימון מעוניין במריצה ולא בה. גידו וויקו נעשים חברים, והיא משכנעת את אמו לסלוח לו.
פרק 113
ההורים של ניקו מגלים שלונה לא יהודיה, ובכל זאת אביו של ניקו עומד לצדם. טטיאנה דורשת מאביה להיפטר מהלהקה. סימון רוצה להתמנות לצלם ביה"ס ולצלם את מסיבת יום ההולדת של מיה ומריצה. פבלו מבטיח לתומס שייפרד ממריצה אך ממשיך לדחות את העניין. פליסיטס מאוהבת בסימון ורודפת אחריו. מיה בוחרת להאמין לבלאס ולא למנואל, והם מתעמתים בדיוק כשקולוצ'י מגיע למועדון. לוחן ומרקוס משלימים. אביו של גידו מסכים שיחזור ללמוד בביה"ס.
פרק 112
סנדרה מגלה שלונה וניקו לומדים יהדות. מריצה מאוהבת בפבלו עד מעל הראש והוא משכנע אותה לערוך את מסיבת יום ההולדת שלה עם מיה. קולוצ'י חושד שסוניה מארגנת למיה את המסיבה. לוחן מגלה שהאפוטרופוס שלה הוא מתחזה שבלאס שכר לתפקיד. ויקו וגידו משלימים ויוצאים יחד. מנואל משכנע את מיה לעקוב איתו אחרי בלאס.
פרק 111
לונה אומרת לניקו שהיא מוכנה להתגייר בשבילו. פבלו הורס את מכוניתו של סימון, וסימון מכה אותו. כשפבלו מתאושש, הוא מחליט לחזר אחרי מריצה במרץ כדי לנצח את תומס בהתערבות. מריצה מאמינה לו ונופלת ברשתו, ומחליטה לערוך מסיבת יום הולדת בתקווה שהוא יהיה בן זוגה. מנואל ולוחן מגלים שיש קשר בין האפוטרופוס של לוחן לאנחליטה. ויקו ומיה נוקמות בגידו על שניסה לנצל את ויקו. מיה מסכימה לערוך את מסיבת יום ההולדת שלה בשיתוף עם מריצה.
פרק 110
מריצה ופבלו מחליטים לנקום בסימון, כי הם חושבים שהוא זה שחיבל במכונית של פבלו. לוקה נעלב מסוניה כי היא רוצה שהוא יסע לבד, ומחליט לעזוב. מריצה מגלה שסוניה מתכוונת לעזור למיה עם מסיבת יום ההולדת שלה ומחליטה גם היא לעשות מסיבה. הוריו של ניקו מזמינים אותו ואת לונה לביקור, ואניטה מגלה שלונה לא יהודייה. ויקו וגידו ננעלים כל הלילה במזנון.
פרק 109
הילריו הולך לביתה של הילדה והיא מגרשת אותו. לוקה מגלה שסוניה לא מתכוונת להצטרף אליו לנסיעה, ומחליט לנסוע לבד. מריצה מגלה שאמה מתכוונת לעזור למיה עם מסיבת יום ההולדת שלה. מנואל חושב שהוא עומד לגלות מיהו בלאס, אבל מגלה שבלאס טמן לו מלכודת. פקונדו תופס את פבלו ומריצה מתנשקים, ומחליט לעשות הכל כדי שפבלו לא ישתתף במרוץ.
פרק 108
קולוצ'י מבקש מסוניה לא למנוע מלוקה לנסוע לספרד. סוניה מחליטה לעזור למיה עם מסיבת יום ההולדת ה-15 שלה. מנואל מגלה פרטים נוספים על בלאס. הילדה כועסת על סנטיאגו, על שהכניס את הילריו לביה"ס. מריצה גונבת את הגיטרה של פבלו ונותנת אותה לפקונדו. אמא של פלי שולחת אותה להיבדק אצל רופא.
פרק 107
מיה יוצאת עם מנואל ומרסדס על מנת להתכונן למסיבת יום ההולדת שלה. גידו מתחיל לעבוד במזנון של סנדרה. סנטיאגו משכנע את אביו ללחוץ על דונוף שיקבל אותו חזרה לביה"ס. פבלו מונע ממריצה ופקונדו להגיע למירוץ. הילדה מענישה את הכיתה כי היא חושבת שהם שלחו לה זר בשמו של הילריו. הילריו מתחיל לעבוד כמורה למוסיקה בביה"ס.
פרק 106
שלוש בנות מאשימות את פבלו, תומס וגידו באונס, אך סנטיאגו מציל אותם. המורה להיסטוריה עורכת בוחן פתע ומגלה לאחר השיעור את הפתק שלוחן ומריצה העבירו. מנואל מאיים על בלאס שיגלה את האמת לקולוצ'י, אך לבסוף מוותר. קולוצ'י מבקש ממנואל ללכת עם מיה ומרסדס לקניות לקראת יום ההולדת ה-15 של מיה. פבלו משיג מכונית מאביו ומנסה לקחת לפקונדו את מכוניתו. לונה נוקמת בתומס וחוזרת לניקו.
פרק 105
פילר מספרת להוריה שהיא שמה את העיתון על השולחן של דונוף ומבקשת לעבור לבית ספר אחר. מיה ובלאס תלויים בחסדיו של מנואל, וכשהוא מסרב לשתף איתם פעולה, מיה מחליטה להתנקם בו. מריצה מבקשת מפקונדו להצטרף אליה למירוץ במקום פבלו. סנדרה עושה כל שביכולתה כדי שניקו ולונה יחזרו להיות יחד. פלי מאשימה את לונה שהיא מרגלת אחריה. מרקוס ממשיך ללחוץ על לוחן, והיא מעמידה פנים שהיא יוצאת עם דיאגו. פבלו, תומס וגידו נשדדים על ידי שלוש בחורות שהם מביאים לדירה של גידו.
פרק 104
סנטיאגו מספר לתלמידים שמשפחתו נהרגה בתאונת דרכים בארה"ב ושהוא הואשם ברצח. מריצה מבקשת מדיאגו שלא ייענה לחיזוריה של לוחן, אבל הוא מתקשה לעמוד בפיתוי. מרקוס חוזר לביה"ס. מריצה מתפייסת עם אמה וסוניה מחליטה לא לנסוע לספרד. לונה מגלה שפלי לא עומדת בדיאטה ופלי כועסת. אמא של ניקו רבה עם סנדרה ומאיימת על לונה.
פרק 103
דונוף ואצ'מנדי מחליטים לפטר את סנטיאגו, אבל התלמידים מחליטים לעמוד לצדו. סנדרה רוצה לדבר עם אמא של ניקו אחרי שנודע לה על שיחתה עם לונה. מריצה ומיה מחליטות למנוע מסוניה לנסוע לספרד. קולוצ'י מתחרט ומבקש ממרסדס שתעזוב את ביתו.
פרק 102
מנואל ומיה יוצאים עם קולוצ'י ומרסדס למסעדה. סנטיאגו מנסה לעזור לגידו לחזור לביה"ס. גידו מבקר את מרקוס בבית חולים ומשכנע אותו לברוח כדי להיפגש עם לוחן. רנטה מבקשת מאצ'מנדי לפטר את סנטיאגו מביה"ס. סנדרה מגלה שניקו באמת אוהב את לונה. לוס ומרסדס זוממות לגלות לקולוצ'י שמיה לא יוצאת עם מנואל אלא עם בלאס.
פרק 101
דונוף מסלק את גידו מביה"ס והוריו שוכרים לו דירה. פילר מפיצה בעיתון ביה"ס שמיה ובלאס יוצאים יחד. סוניה משכנעת את קולוצ'י לא להעניש את מיה על זה שהיא מופיעה בלהקה. לוחן מתחמקת ממרקוס. סוניה בדיכאון ולוקה קונה לה כרטיסי טיסה לאירופה.
פרק 100
דונוף ואצ'מנדי מתכוונים להתעלם מפרשת המסדר, אבל סנטיאגו ותלמידי בית הספר מסרבים לשכוח, מזמינים את כל ההורים וחושפים את כל הסיפור. התלמידים האשמים מסולקים, ואביו של גידו מאוכזב ממנו קשות. לוחן נאלצת להודות בפני מרקוס שהיא אוהבת אותו.
פרק 99
מרקוס מתאושש בבית החולים, והוריו מגיעים לבקר אותו. מנואל, פבלו וגידו נלכדים בחדר בוער, ונחלצים תודות לחבריהם. דונוף ואצ'מנדי מחליטים להפוך את גידו לשעיר לעזאזל ולסלקו מביה"ס. מיה מגלה שלוס סיפרה לאביה על חברותה בלהקה. מנואל מגלה שלוס שיקרה ונפרד ממנה.
פרק 98
חבריו של מרקוס מוצאים אותו מחוסר הכרה והוא נשלח לביה"ח במצב קשה. כולם ממררים את חייו של גידו אחרי שגילו שהוא היה במסדר, והוא מספר להם על מסמכי המסדר, במטרה לכפר על מעשיו. לוחן מתוודה בפני מרקוס שהיא אוהבת אותו. קולוצ'י מספר למיה שמרסדס עוברת לגור איתו, והיא מקימה מהומה.
פרק 97
מרקוס מגלה מיהו המשגיח של כיתה ט', והמסדר תופס את שניהם. מריצה חושדת שאמה נפגשת עם דמיאן. אמא של ניקו דורשת מלונה לא לצאת עם בנה.
פרק 96
מנואל מצליח לשכנע את פלי לא להפוך לנזירה. לוס טומנת למיה מלכודת ובגללה פרנקו כועס על מיה. מאוריסיו מבטל הופעה של הלהקה בגלל שניקו נפרד מטטיאנה, אבל פבלו חוזר ללהקה ברגע האחרון ומציל את המצב. המסדר חוטף את מרקוס ורוצה להעניש אותו על בגידה, אבל המשגיח של כיתה ט' חש לעזרתו.
פרק 95
מיה וויקו לא מצליחות להניע את פלי מכוונתה להפוך לנזירה, ומיה מגייסת את מנואל לעזרה. מרקוס לא יכול להגיע לטקס הקבלה שלו במסדר, ומנואל הולך במקומו. אבא של פבלו נותן לו מכונית במתנה ומריצה ולוחן גונבות אותה, עושות תאונה ובורחות.
פרק 94
קולוצ'י דורש מלוקה להביא לו את מיה, ולוקה ומריצה מחפשים אחריה נואשות. מיה יוצאת עם בלאס והוא שובה את לבה. פלי ממשיכה בתוכניותיה להפוך לנזירה, ופוגשת נער שרוצה להיות כומר. תומס יוצא עם לונה, וניקו מקנא. פאולה באה לפבלו, אבל הוא לא מוכן לחזור אליה. מרקוס מקבל מתנה מסתורית מאמו.
פרק 93
פלי מחליטה להצטרף למנזר. מיה הולכת להיפגש עם בלאס. פבלו מתעמת עם אביו בגלל פאולה, ומחליט להפסיק לנגן. גידו מפגיש את פרננדה עם שחקנים שמעמידים פנים שהם הוריו, אבל היא מגלה את השקר. ניקו כבר לא בטוח שתומס הוא מהמסדר, ומתחיל לחשוד בפבלו. לוקה לוקח את מריצה למרוץ מכוניות לא חוקי והמשטרה עוצרת אותם.
פרק 92
מריצה מחפה על פבלו, כשאבא שלו בא להחזיר אותו לביה"ס. פבלו מגלה שפאולה ואביו מכירים. פלי מדוכאת כשהיא מגלה שאוגוסטו עומד להתחתן, ומיה וויקו מנסות לעודד אותה ללא הצלחה. בלאס מזמין את מיה לצאת איתו לבלות. מנואל וניקו קרובים לחשוף מיהו המשגיח של כיתה ט'.
פרק 91
פפה מצטרפת למריצה בנסיעתה לרוסריו, והן מצליחות לאתר את פבלו ולהבריח את פאולה. פילר חושדת שמיה יוצאת עם בלאס, ומייעצת ללונה איך לעורר את קנאתו של ניקו. המורה להתעמלות מכריח את פלי לקפוץ על ארגז והיא נפצעת. מנואל וניקו מזמינים את גידו ותומס לפגישה, כדי לגלות מי מהם הוא המשגיח של כיתה ט'.
פרק 90
קולוצ'י מנסה להוכיח ללוקה שסוניה בוגדת בו, ומגלה שסוניה ולוקה שוב עשו ממנו צחוק. פלי מגלה שאוגוסטו עומד להתחתן ולבה נשבר. מיה מבקשת מבלאס שלא יתן למנואל להציק לה, והוא נרתם למשימה בשמחה. המשגיח של כיתה ט' זוכה ל"פנס" בעין בפגישה של המסדר ומרקוס, ניקו ומנואל מנסים לגלות מיהו לפי הסימן הזה.
פרק 89
מריצה עוזרת לאמא של פבלו לאתר אותו. ארנקי המורים הגנובים מתגלים במשרדו של דונוף, ולוחן כבר אינה חשודה. סוניה עוזרת למיה לפתוח בקריירת דוגמנות. מיה אומרת לאביה שהיא יוצאת עם בלאס.
פרק 88
פבלו בורח עם פאולה ומריצה מנסה לעצור בעדו בכל דרך. לוחן מאשימה את מרקוס על שהניח את הארנק הגנוב בתיק שלה. קולוצ'י נותן לסוניה סכום כסף גדול כדי שלא תיפגש יותר עם מיה ולוקה, והיא תורמת את הכסף לצדקה. מריצה מספרת לאמא של פבלו שהוא ברח, ושתיהן יוצאות לחפש אותו.
פרק 87
הארנק שמרקוס גנב מהמורה למתמטיקה נמצא בתיק של לוחן, ודונוף דורש ממנה להודות בגניבה. סוניה ולוקה לוקחים את מיה לאתר הצילומים של הקולקציה החדשה של החברה של פרנקו. למורת רוחו של פרנקו, הם מחליפים אותה בדוגמנית המקורית, לוס, אחות של מרסדס. פבלו ופאולה מחליטים לברוח.
פרק 86
אבא של פבלו מחליט להפסיק את הקשר בין בנו לבין פאולה. מריצה מבקשת מפקונדו לא לקבל את פבלו ללהקה שלו. מריצה מגלה שאמה מלמדת מחול בביה"ס ומחליטה להפסיק את זה. מרקוס עובר מבחנים אחרונים לפני שהוא מתקבל למסדר.
פרק 85
פבלו אומר לחברי הלהקה שהוא מנגן עם פקונדו, אבל מריצה מגלה שהוא משקר. פאולה חוששת לפגוש את אמא של פבלו. בלאס שולח שירים ומכתבי אהבה למיה. מנואל מתחיל לעבוד אצל פרנקו. לונה מחליטה לא לנסוע עם משפחתה ולהישאר בביה"ס. אצ'מנדי מאיים על סנטיאגו שיתרחק מהמורה החדשה למתמטיקה.
פרק 84
פאולה דורשת מפבלו לעזוב את הלהקה. נאצ'ו מתקשר למריצה, ואומר לה שהוא נוסע לתמיד. פלור, אחותה של לונה, מבקשת ממנה לא לעזוב את ביה"ס. בלאס מחזר אחרי מיה. המורה החדשה למתמטיקה מתנכלת לתלמידים ומסתכסכת עם סנטיאגו.
פרק 83
הלהקה מקבלת הודעה שחברת התקליטים לא רוצה את השירים שלהם, והם מחליטים לנסות להגיש שיר שמיה ומנואל כתבו יחד. מריצה חוטפת את הילדה כדי להפגיש אותה עם הילריו, אך נועלת אותה בטעות עם האיש הלא נכון. סוניה מבקשת מהציבור עזרה במציאת נאצ'ו. תומס נפרד מפרננדה.
פרק 82
אמא של פבלו מצילה את חברי הלהקה מעונש, לאחר שברחו מביה"ס. הבנות מנסות להפגיש בין הילדה לאהוב מהעבר. פפה וסוניה מגלות שנאצ'ו נעלם וחרדות לגורלו. מריצה מכריחה את לוחן ולונה להשלים. דונוף מזמין איש ידוע מהטלוויזיה לביה"ס, ומריצה ולוחן חושבות שהוא החבר של הילדה ונועלות אותו בחדר המפות.
פרק 81
פבלו, מיה, מריצה ומנואל בורחים מבית הספר כדי להיפגש עם נציגי חברת תקליטים. חבריהם מנסים לחפות עליהם, אך ללא הצלחה. פילר מוצאת מכתב שלוחן כתבה למרקוס, ומפיצה את תוכנו בעיתון בית הספר. אמא של לונה מודיעה לה שהם עוברים דירה ועליה לעזוב את ביה"ס.
פרק 80
אחיו של נאצ'ו ממשיך להזיק לו. מיה מספרת לפלי שהיא הייתה מאוהבת במנואל ופלי סולחת לה. מריצה מנשקת את לוקה, ומרקוס רואה אותה. לוחן מספרת למרקוס שהיא זאת ששלחה לו את האימייל בשמה של מריצה, ומרקוס כועס עליה וגם על מריצה. חברת תקליטים מזמינה את הלהקה לפגישה, אבל מיה מחליטה לעזוב את הלהקה ברגע האחרון. מריצה מחליטה לעשות הכול כדי להרוס את היחסים בין אמה ללוקה.
פרק 79
התכנית של מנואל לחשוף את המסדר נכשלת. ילדי הכיתה מארגנים מסיבה בבית הספר ובלאס מגלה ומעניש אותם. מריצה רבה עם אמה בעניין לוקה, ויוצאת איתו לפגישה. מיה שומעת שמנואל יוצא איתה לא מהסיבות הנכונות, ומחליטה להעניש אותו לפני כולם.
פרק 78
ניקו מספר ללונה שמנואל רוצה לנקום בפרנקו קולוצ'י באמצעות מיה. מיה דורשת מלונה ומניקו שיספרו לה את האמת על מנואל. ליטו, אחיו של נאצ'ו, בורח מהכלא ודורש מנאצ'ו שיעזור לו להשיג כסף. מריצה שולחת מכתב לוהט ללוקה, ופרנקו חושב שסוניה שלחה אותו.
פרק 77
מנואל ומיה משלימים, ובכל זאת הוא מבקש ממנה לא לדבר עם משפחתו. מיה מבקשת מלונה שתברר אצל ניקו מה מציק למנואל. תומס וגידו נקלעים לקטטה. מריצה ואמה רבות על תשומת לבו של לוקה.
פרק 76
אמא של פבלו רואה אותו מופיע והוא חושש שהיא תספר לאביו, אבל היא תומכת בו. לוקה קולוצ'י מחזר אחרי סוניה. מרקוס ופבלו כועסים על מריצה, על ששלחה את פבלו להתמודד מול המסדר במקום מרקוס. מיה חושבת שמנואל עצוב כי הוא מתגעגע למשפחתו ומחליטה להזמין אותם לארגנטינה. גידו מספר לתומס שהאישה שטוענת שהיא אמו, היא רק אישה מופרעת בנפשה ולא יותר.
פרק 75
מריצה גורמת לסרחיו להבין שפבלו שיקר לו, ומכריחה את פבלו ללכת לפגישה של המסדר במקום מרקוס. מנואל ומיה יוצאים עם פרנקו להפלגה, אבל הכול משתבש כשמרסדס ולוקה, אחיו של פרנקו, מגיעים ומצרפים לשייט גם את סוניה.
פרק 74
מרקוס עומד במבחן האומץ של המסדר. מריצה מבקשת ממנו שיחדל אך הוא רוצה להרשים אותה, ומסרב להפסיק. מיה ומנואל מאוהבים מאוד אך לא מגלים לאיש על רגשותיהם. פלי מחליטה לעזוב את הלהקה, בשל דרישתו של אוגוסטו.
פרק 73
לוחן מחליטה לגלות מי האפוטרופוס שלה. סנטיאגו מצליח לשכנע את דונוף לדבר עם בתו. מיה אומרת לגידו שהיא רוצה להיפרד, ושוברת את לבו. פבלו רב עם פאולה. פרננדה נפרדת מתומס. לונה מתאכזבת מניקו. מיה מפחדת מרגשותיה העזים למנואל, ומתייעצת עם סוניה.
פרק 72
מריצה חוזרת לבית הספר ולומדת מה קורה בין לוחן ומרקוס. אהבתם של מיה ומנואל חזקה מתמיד. מיה מבקשת מפלי להגיד לגידו שהיא כבר לא רוצה להיות חברה שלו. לוחן וויקו מצליחות לברר פרטים על זהותו של בלאס. סנטיאגו משכנע את לולו להפסיק ללמד ולהיות רקדנית. תומס מפחד להיפרד מפרננדה.
פרק 71
מנואל ומיה מחליטים לבלות יחד את כל היום. פקונדו רוצה לגרש את פאולה מהדירה שלו. תומס מבקש סליחה מלולו, והיא מתיידדת עם סנטיאגו. תומס מנסה להתחמק מפרננדה, אבל חושב שנית כשהוא שומע על מה שהיא עושה לגברים שמאכזבים אותה. פילר חוששת שהיא בהריון ולונה מנחמת אותה.
פרק 70
מריצה מפתיעה את אמה ומופיעה אצלה בעבודה. מיה מזועזעת לגלות שאמה ברחה עם גבר אחר, ושאביה שיקר לה כל השנים. תומס מספר ללולו שהוא שלח לה את מכתבי האהבה. לוחן וויקו מחליטות לנקום בבלאס. סנטיאגו שולח את מנואל להחזיר את מיה מביתה של סוניה.
פרק 69
מיה פונה למרסדס כדי לגלות מה באמת קרה לאמה, ומגלה כי אמה נהרגה בתאונת דרכים כשברחה עם כוכב רוק. פרננדה לא מניחה למנואל, מה שמעורר את קנאתה של חולייטה. סנטיאגו מאלץ את בלאס להתנצל בפני לוחן. מריצה חוזרת מאיטליה באופן מפתיע, ומוצאת את פאולה יחד עם לוחן ולונה.
פרק 68
מנואל, ניקו ולונה תומכים בלוחן במאבק שלה נגד התנכלויותיו של בלאס. פילר מספרת לאמה שיש לה בעיה נשית, והמידע מגיע לדונוף. גידו קובע עם מיה, אך היא מבריזה לו. מרסדס מחליטה להתנקם במיה מפני שהיא הרסה לה את הנסיעה עם פרנקו.
פרק 67
לונה מספרת למיה שהיומן שלה אצל מנואל והיא מבטיחה לנקום בו. פבלו מוצא אצל פאולה מתנה שאבא שלו השאיר לה. מרקוס נאלץ לעבור סדרה של מבחנים קשים כדי להתקבל למסדר. סנטיאגו מודיע לדונוף שהוא לא מעוניין במשרת המנהל. סוניה מספרת למיה פרטים על אמה. פרנקו קולוצ'י מזמין לארוחת ערב את מיה, מנואל, חולייטה, גידו ומרסדס.
פרק 66
בלאס מסרב לפנות את חואקין לבית חולים, ורק מנסייה מציל את המצב. בעקבות כך, נציג ועדת ההנהלה מציע לו להחליף את דונוף. כאשר מתקבלת החלטה שלא להשעות את חואקין מבית הספר, מיה מחליטה לחשוף את הקלטת המפלילה שבידיה. לונה מוצאת אצל ניקו את יומנה של מיה.
פרק 64
תומס מזמין את קטה לצאת איתו, אך מבריז לה. מנסייה לוקח אחריות על היעלמו של פבלו, ואביו של פבלו מגיש נגדו תלונה לועד המנהל של ביה"ס. מיה מקבלת גזיר עיתון ישן שמתייחס ללהקת הרוק שאמה היתה חברה בה. סוניה מבטיחה לה שהיא תנסה לגלות יותר מידע לגבי אמה דרך מנהל הלהקה.
פרק 63
מיה מצליחה לעצור את ויקו רגע לפני שהיא עושה טעות, עליה תצטער לבטח. מנואל חוזר לחוליאטה. קולוצ'י מציע למרסדס להצטרף אליו לנסיעה לניו-יורק. פבלו בורח מביה"ס כדי להיות עם פאולה. מיד אחרי שמיה שואלת את בלאס על המסדר, הוא מתוודה בפניה שהוא מאוהב בה.
פרק 62
מיה מעמידה פנים שהיא יוצאת עם בלאס, כדי לגרום למנואל לקנא. מנואל מודה בפני חולייטה על רגשותיו כלפי מיה. המורה לכלכלה נותן ציון "נכשל" לפלי ולמיה, אחרי שהוא תופס אותן מעתיקות במבחן. מטיאס בא לבקר את לונה בבית הספר, אבל היא דוחה אותו.
פרק 61
מנואל קורא ביומנה של מיה, אותו לקח מחדרה, על אהבתה האסורה, וחושד שמדובר בבלאס. מרסדס מספרת למיה על אמה ועל אופיה הבוהמייני. מרקוס נפגש עם חברי המסדר ומנסה לזכות באמונם. חואקין חוזר לפילר כדי למנוע את סילוקו מביה"ס.
פרק 60
מיה לוקחת ללב את התרגיל של אביה ומרסדס, ובורחת לסוניה. קולוצ'י מבקש את עזרתו של מנואל כדי להתפייס עם בתו. מנואל מוצא את יומנה האישי של מיה בחדרה ולוקח אותו. לוחן שולחת למרקוס אי מייל בשם מריצה. מרקוס מתעניין איך הוא יכול להצטרף למסדר. דונוף מוצא את ויקו וחואקין במשרד שלו, מה שמכעיס אותו מאד.
פרק 59
לוחן עוזרת למרקוס לצבוע את חדרו, והוא מספר לה על אהבתו למריצה. מנואל מבקש ממרקוס להצטרף למסדר, במטרה להרוס אותו מבפנים. דונוף תופס את חואקין ופילר מתחבקים במשרד שלו. טטיאנה מפגישה בין לונה למטיאס והם מסתדרים מצויין, למורת רוחו של ניקו. פרנקו מבקש את עזרתו של מנואל בנוגע למרסדס ומיה.
פרק 58
אחרי שדונוף מבטיח לו טובות הנאה אם יתחבר לפילר, חואקין נפרד מויקו וחוזר לפילר. מנואל רב עם בלאס, וכועס כשהוא מגלה שחוליאטה יוצאת עם האקס שלה. היא מרגיעה אותו ומסבירה לו את סיבת המפגש ביניהם.
פרק 57
מיד אחרי שפקונדו מגלה למריצה שהוא דחה אותה בגלל פבלו, היא מספרת לאביו של פבלו שהם נפרדו. פבלו, מצידו, עורך מסיבת פרידה פרטית לכבודה של מריצה. בלאס חושד שויקו היא ששולחת לו את הפתקים בשם מיה, ומאיים עליה בסילוק מביה"ס. דונוף מציג את מרסדס בפני מיה והשתיים מתחברות.
פרק 56
אביו של פבלו מחליט לסייע לו בפתרון בעיותיו. פבלו מתוודה בפני פקונדו אודות אהבתו למריצה. חואקין נפרד מפילר בעקבות לחץ של ויקו. נאצ'ו לוקח לספיריטו את הדרכון וזה מאיים על סוניה כדי להשיג אותו חזרה.
פרק 55
מנואל עומד בפני אפשרות סילוקו מבית הספר, אך מיה מגייסת את אביה ומבטלת את האיום. מריצה מלחיצה את אביו של פבלו, כשהיא טוענת בפניו שלבנו יש בעיות מסויימות. פבלו מסכם איתה שהיא תוחזר ללהקה בתמורה לשתיקתה.
פרק 54
סוניה מבינה כי אבא של מריצה נחוש בדעתו לקחת איתו את בתו לנסיעה לאיטליה, ומנסה לדבר על לבה של הבת. פבלו מסלק את מריצה מהלהקה, לאחר שהיא מצטרפת ללהקה אחרת. מיה מסרבת להיפגש עם חברתו של אביה, ומנואל מציע לאביה לעזור. כשהיא מגלה זאת, היא מבקשת לנקום בו.
פרק 53
מיה מסרבת להכיר את חברתו החדשה של אביה, וחושדת שויקו מנהלת קשר אינטימי עם חואקין מאחורי גבה של פילר. אביו של ניקו משתחרר מבית החולים. סוניה ריי מספרת לאדון קולוצ'י שאביה של מריצה מבקש לקחת אותה איתו לאיטליה, ושהיא לא יכולה למנוע זאת. כשמריצה מגלה זאת, היא כועסת ומחליטה לא להצטרף לנסיעה.
פרק 52
מריצה מבקרת בבית של לונה ומביאה לשינוי במצבה של אחותה, פלור. מיה עצובה בגלל מנואל, והתנהגותה החביבה אליו מעוררת אצלו חשדות. אביה של מיה מבקש לערוך פגישה בינה לבין חברתו החדשה, עורכת הדין.
פרק 51
סנטיאגו מבין שלניקו ותומאס אין שום קשר לסמים בבית הספר אך דונוף מסרב לשמוע, מה שגורם לסנטיאגו לפנות לאשתו של המנהל. פילר מזמינה את ויקו לדאבל דייט, שבמהלכו חואקין מחזר אחריה. חואליטה מתחילה עם מנואל, ומיה מצותתת לשיחה ביניהם.
פרק 50
דונוף מאשים את תומאס שהוא קשור להפצת סמים בבית הספר, ותומאס נבהל ובורח מבית הספר. סנטיאגו מצליח לאתר אותו, והעניין מסתבך. מיה ומריצה מספרות לדונוף שקרים על לולו, כדי לנקום בה. ויקו מבקשת סליחה ממיה ומפלי.
פרק 49
תומאס מנסה לנתק את קשריו עם חואקין, אך זה מאיים עליו שיסגיר אותו לדונוף. אבא של פבלו מצרף אותו למסע הבחירות שלו. מנואל מסרב לחזור לויקו, ומוכיח אותה על שקריה. סוניה ריי ומיה חוברות יחד כדי להפריד בין קולוצ'י ומרסדס. ניקו מנסה לחלוק עם אמו את תחושותיו, אך היא מסרבת לשמוע.
פרק 48
מיה שומעת שאביה עומד לצאת עם מרסדס וחוברת לסוניה כדי שהקשר לא יתפתח. פלי חושבת שמיה חיבלה בפגישה שלה עם אוגוסטו, אך מגלה לבסוף שויקו היא זו ששיקרה לה. תומאס ממשיך להסתבך עם חואקין ופרשת הסמים בבית הספר.
פרק 47
סנטיאגו מגלה שיש סמים בבית הספר ומגלה לדונוף, שמצידו, משתדל שהדבר לא יתפרסם כדי למנוע שערוריה. קרלוס מנסה להאשים את סנטיאגו שהוא מעדיף ילדים מסויימים, אך תלמידי בית הספר באים לעזרתו. מיה מגלה שאביה יוצא עם עורכת הדין של סוניה. חואקין חושף את זהותו של סוחר הסמים בבית הספר בפני דונוף.
פרק 46
סנטיאגו דואג שלולו תגלה שקרלוס נשוי. מיה ומריצה מנהלות קרב אגרופים באולם ההתעמלות. פילר מפרסמת את הסיפור בעיתון בית הספר, מה שמכניס את השתיים לצרות. אמו של ניקו אוסרת עליו לבוא לבקר את אביו.
פרק 45
דונוף מחליט להשעות את הילדה בעקבות דרישתה של סוניה. השלב הראשון של הניתוח שעובר אביו של ניקו מצליח. סנטיאגו מגלה שקרלוס נפגש עם לולו, למרות שהוא נשוי. מריצה מחליטה ללמד את מיה לקח, לאחר שזו מפגינה אדישות למצוקתו של ניקו.
פרק 44
אביו של ניקו מאושפז בבית חולים, וכל החברים עוזרים לו לממן את הוצאות הטיפול הגבוהות. פבלו מגלה שניקו הוא יהודי ומספר לכולם. ניקו מנסה לשתף את אביו במצוקותיו, אך האב לוקה בהתקף לב. מריצה אמורה להתנצל בפני אחת המורות, אך ברגע האחרון אמה עוצרת בעדה.
פרק 43
חברי הלהקה מחליטים שלא לבחור במיה, והיא שולחת מכתב נאצה למנואל. לולו מחליטה להגיש את מועמדותם של הבנים לתחרות, ומעלימה עובדה זו מהבנות. המסדר מפרסם תמונה של ויקו בעירום. מריצה מספרת לכל מי שמוכן לשמוע, שהיא ופבלו יוצאים יחד.
פרק 42
מיה מופיעה במקומה של פלי בלהקה, והשאלה עדיין נותרת בעינה - במי תבחר הלהקה מבין השתיים. חואקין מבטיח לפילר שהוא מפסיק עם הסמים, אך למעשה שותל סמים בתיק שלה. מריצה מעמידה פנים שהיא ופבלו חברים לטובת הוריהם, מה שמוביל לנשיקה אמיתית בין שניהם. ויקו נפרדת ממנואל בגלל המסדר.
פרק 41
חואקין מנסה לשכנע את פילר לקנות סמים והיא מסרבת בתוקף. החבר'ה אמורים לשיר בבר, אך הכל מסתבך. מנואל מגיע עם מיה, פלי רבה עם כולם ובורחת מהמקום, וסוניה ריי מגיעה למקום בעקבות מריצה.
פרק 40
משגיח חדש מגיע לבית הספר, ומתנכל לכל התלמידים שקיבלו מלגות. גם חברי המסדר מציקים לאותם תלמידים. פילר יוצאת עם חואקין, ותופסת אותו רוכש סמים. מנואל וגידו מתעמתים אודות פלי. דונוף מזמין פסיכיאטר כדי לבדוק אם מריצה באמת חווה התקפי חרדה. מיה מנסה לקרב בין אביה לבין גלוריה, על מנת לגרום לו להתרחק מסוניה.
פרק 39
מריצה עוקבת אחרי לוחן, בזמן שזו מגלה שבית היתומים בו גדלה נהרס. כשלוחן מותקפת ע"י שודד מריצה נחלצת לעזרתה, והשתיים מתפייסות. פבלו כועס על אמו על שהשלימה עם אביו. ניקו מוטרד מהמסרים שלונה מעבירה לו, מהם משתמע שהפרידה ביניהם לא היתה קשה לה. מיה מחרימה את אביה וזה מגייס את מנואל לעזרה.
פרק 38
מריצה מציעה לפלי להצטרף ללהקה, אבל מבקשת ממנה לשמור את זה בסוד. לוחן מגלה כי לונה ומריצה חושדות בה בגניבה, ומחליטה לעזוב את בית הספר. הוריו של פבלו מודיעים לו שישרו את ההדורים ביניהם. מר קולוצ'י וסוניה-ריי יושבים במסעדה לשוחח על מיה, ותמונתם מתפרסמת בעיתון.
פרק 37
סנטיאגו מגלה את תוכניות החטיפה המבויימת של פבלו, ומספר לאביו. מיה מנסה לשדך לפלי מישהו, אך הניסיון לא מצליח. ניקו ומנואל מחליטים לצרף את מריצה ללהקתם.
פרק 36
מיה ומריצה מפרסמות שקרים אודות נטיותיו המיניות של חואקין, על מנת לנקום בו. ניקו מבשר ללונה שהוא מבקש להיפרד ממנה בגלל אהבתו לטטיאנה, בזמן שלמעשה, הוא עושה זאת בגלל אביו. פבלו מחליט לביים חטיפה כדי לפגוע באביו. אביה של מיה מעניש אותה על שקריה.
פרק 35
אמה של מריצה מספקת לה עידוד אחרי המקרה עם חואקין. פבלו, מיה ומנואל שרים במועדון של ניקו על מנת לכסות את עלות המשקאות שלהם. אביה של מיה מגלה שהיא המירה את פיו, ומעניש אותה. ניקו מסביר ללונה שהוא לא יכול להיפרד מטטיאנה. ויקו מספרת לכולם שהיא יוצאת עם מנואל. אבא של פבלו מחליט להפסיק לממן את לימודיו בבית הספר.
פרק 34
ניקו מגלה שאביו עבר התקף לב. טטיאנה, חברתו לשעבר של ניקו, מגיעה לביקור. מריצה ומיה מגלות כי חואקין יצא עם שתיהן במקביל, ומלמדות אותו לקח. אביו של פבלו מעניק לו במתנה אופנוע, אך פבלו מחזיר אותו.
פרק 33
אמא של פבלו מבקשת ממנו להישאר עם אביו לאחר הגירושים. אמה של מריצה שולחת את נאצ'ו להרוס לבתה את הפגישה עם חואקין. מיה משקרת לאביה אודות יחסיה עם חואקין, וממשיכה להיפגש עימו למרות האיסור. לונה מספרת לפבלו על מעלליו של חואקין והוא מתעמת איתו.
פרק 32
סוניה וקולוצ'י רבים על ההרצאות שסוניה מעבירה. מריצה שולחת להילדה מכתב בשמו של ניקו, ואחר כך מסייעת לו להיחלץ מאי-הנעימות. אביה של מיה אוסר עליה לצאת עם חואקין. פבלו מודיע לאביו שהוא מעדיף להישאר עם אמו אחרי הגירושים. ניקו מנסה לשכנע את לונה לחשוף את חואקין.
פרק 31
אמו של פבלו מכריזה על רצונה להתגרש מאביו. סוניה ריי מעבירה הרצאה בנושא חינוך מיני לתלמידי שנה שלישית. מיה מאלצת את מנואל לומר לחואקין שאביה אינו מאפיונר, כתנאי לחזרתם להיות זוג. שמועה מתחילה בבית הספר שמריצה ומרקוס יוצאים.
פרק 30
אמא של פבלו מבטיחה לו שלא תיתן שיישלח לפנימייה הצבאית. מנואל משכנע את חואקין לעזוב את מיה, בטענה שאביה מאפיונר. חואקין מתוודה בפני גידו על יחסיו הכפולים עם מיה ומריצה.
פרק 29
פבלו מתקוטט עם אביו, וזה מחליט לשלוח אותו לפנימייה צבאית. מורה חדשה למחול מגיעה לבית הספר, מה שמדרבן את הבנים להתחיל ללמוד ריקוד. מריצה כועסת על אמה על שנחשפה בפני חואקין.
פרק 28
מרקוס מנסה לברר אצל חואקין פרטים על אחיו. מריצה מפרסמת את השירים של פבלו ברדיו, כנקמה על שהסגיר את נאצ'ו, אבל אז היא מגלה שפילר היא האשמה. פלי מנסה לעצור את מיה בדרכה לחואקין.
פרק 27
בעיתון בית הספר מתפרסמת ידיעה החושפת את מקום הימצאו של נאצ'ו, והמנהל מסגירו לרשויות. ועדת ההוראה ממנה את סנטיאגו לרכז ההוראה, מה שמכעיס מאוד את קרלוס, שחושק בתפקיד בעצמו. חואקין ממשיך לנסות לפתות את מיה ומריצה. אביה של מיה מבקש שוב ממנואל שישגיח עליה.
פרק 26
אורח מכובד מאנגליה מגיע ותופס את התלמידים רוקדים בשיעור של סנטיאגו, מה שמכעיס מאד את מר דונוף. חואקין עושה הכל כדי שלא יתגלה שהוא מנהל יחסים עם מיה ומריצה במקביל. נאצ'ו נותן למריצה את הקלטת הנכונה שהקליט.
פרק 25
חואקין מפלרטט עם מיה ומריצה בו זמנית. מיה מבריזה לפבלו והוריו מארוחת צהרים משותפת. אביה של מיה שוכר את שירותיו של מנואל, על מנת שיעקוב אחרי בתו. פילר רואה את אמה מנהלת שיחה נעימה עם סנטיאגו.
פרק 24
מיה מבקשת להזמין את חואקין למועדון, אך כיוון שאביה אוסר עליה לצאת מתחומי בית הספר, היא בורחת. מריצה פוגשת את חואקין במועדון. מנואל מבשר לפלי שהוא מנתק את הקשר סופית, והיא נכנסת לדיכאון. מריצה מאיימת על פבלו שתגלה את סודו.
פרק 23
מנהל בית הספר מחליט שלא להעניש את התלמידים על ההפגנה, ומחזיר את ויקו למוסד הלימודים. חואקין, תלמיד חדש, מנסה להתחמק משיעורים, אך מריצה מצליחה להביא אותו בעורמה. מיה מתחילה להתאהב במנואל, ומנסה להתקרב לחואקין כדי לשכוח ממנו.
פרק 22
פלי מנסה לשכנע את מנואל שלא יעזוב אותה, אך הוא נחוש בדעתו. מיה מצליחה לארגן את ההפגנה נגד סילוקה של ויקו מבית הספר בעזרתה של מריצה, ומר דונוף כועס ומעניש אותם בחומרה. אבא של פבלו מציע לבנו להזמין את מריצה לביתם לסוף שבוע.
פרק 21
מנואל מבקש את עצתה של מיה לגבי הדרך הטובה ביותר להיפרד מפלי. מיה מנסה לעורר מחאה נגד סילוקה של ויקו מבית הספר, אך ההיענות ליוזמה שלה נמוכה. הפסיכולוגית של מריצה מגלה כי לונה מתחזה למטופלת שלה.
פרק 20
פבלו סוחט את מריצה, לאחר שהוא מגלה את נאצ'ו. מיה מסתתרת בחדרו של מנואל מפני המורה התורן, מה שמאלץ את מנואל וניקו לספר לה על המסדר. מיה לא מצליחה לסייע לויקו להישאר בבית הספר. מנואל מחליט להיפרד סופית מפלי, והיא מאיימת בהתאבדות.
פרק 19
מנהל בית הספר מחליט להשעות את ויקטוריה בעקבות הכותרת בעיתון המקומי, ומיה נחלצת לעזרתה. מריצה וחברותיה ללהקת הריקוד מצליחות להיכנס ללהקת בית הספר. פבלו מגלה את נאצ'ו.
פרק 18
שהייתה של מריצה בבית הספר מותנית בקבלת טיפול פסיכולוגי. גידו מסייע לפבלו להשיב את כבודו האבוד. המסדר ממשיך להיטפל לניקולס, והוא נבהל. המורה החדש סבור שמרקוס ומריצה מנהלים מערכת יחסים אינטימית, ומזמן את הנער לשיחת גברים.
פרק 17
אנשי המסדר מנסים לפגוע במנואל, וכשהוא ניצל מדריסה, הם מנסים לפגוע בו בעקיפין ומתנכלים לחברו, ניקולס. מריצה מחליטה לתת לנאצ'ו להישאר בקרון, אך נתפסת ע"י המורה החדש ומשקרת לו.
פרק 16
דונוף מגלה שכל תלמידי השנה השלישית ברחו מבית הספר למסיבה. במהלך המסיבה מתפתחת קטטה, שמובילה להתערבות המשטרה. מזל שאבא של מיה ואמא של מריצה נמצאים בסביבה כדי להגן על חבורת הילדים. פבלו מגלה שויקו בוגדת בו עם תומאס.
פרק 15
מריצה ומיה משכנעות את לונה לחזור לבית הספר, והיא מכירה להן את אחותה החולה. מנואל מקבל לידיו קופסה מסתורית, ובה מסמכים על פעילות מסדר "הבונים החופשיים". כל תלמידי בית הספר בורחים לדיסקוטק, ופבלו מנצל את ההזדמנות כדי לנקום במריצה.
פרק 14
אביה של מיה מציע למנואל לעבוד איתו. אביו של פבלו מאיים על מריצה, אך היא לא נשארת חייבת. ויקו ממשיכה להתראות במקביל עם פבלו ועם תומאס. מריצה מארגנת מגבית לטובת מנואל.
פרק 13
מנואל ומיה מתנשקים. פבלו ומנהל בית הספר חוברים יחד כדי לגלות מי היכה את פבלו. מריצה מסתירה את נאצ'ו. העבודה של מריצה מגיעה לידיו של מורה חדש בבית הספר, והוא מבקש ממנה להקריא את מה שכתבה בפני כל הכיתה.
פרק 12
מריצה כותבת עבודה באתיקה שמפלילה את פבלו, והוא עושה הכל כדי למנוע את הפצתה ברחבי בית הספר. ויקו בוגדת בפבלו עם חברו הטוב, תומאס. מיה מתפרצת לחדרו של מנואל כדי לגעור בו, והם מתנשקים.
פרק 11
מריצה מנסה לגייס לצידה את מנואל למול מאבקה במיה. תומאס מנסה לנשק את פילר, כי הוא בטוח שהיא המחזרת הסודית שלו. פילר לא רואה את הניסיון בעין יפה, ומנסה לשכנע את אביה לסלק את פבלו ואת תומאס מבית הספר. ויקו מגלה שפבלו בוגד בה, ומעמידה פנים שהיא סולחת לו.
פרק 10
מריצה היא היחידה שלא מתקבלת ללהקת המחול של מיה, ומבקשת להקים להקה מתחרה. גידו מחליט שפילר היא המחזרת של תומאס. פבלו מסתיר מויקו את העובדה שהוא עורך מסיבה בביתו.
פרק 9
מיה מערימה קשיים בדרכה של מריצה וחברותיה להתקבל ללהקת המחול, אך נראה כי מריצה מצליחה לעבור את המכשולים בעזרת תחבולות לרוב. מריצה יוזמת כתבה בעיתון, שתפגע ביחסים המתפתחים בין אמא שלה לאביה של מיה. מנהל בית הספר מואשם בלקיחת שוחד בתמורה להשארת פבלו בלימודים.
פרק 8
מריצה מואשמת בגניבת ארנקו של פבלו, אך תושייתה של לונה מצילה אותה מהרשעה על לא עוול בכפה, וגורמת לפבלו להתנצל בפניה בפומבי. אביו של פבלו מגיע לבית הספר, כיוון שבנו נמצא במצב שכרות.
פרק 7
החבר'ה חוזרים לבית הספר לאחר חופשה ארוכה, ופבלו נחוש בדעתו לנקום במריצה. הוא מטמין את ארנקו בתיק שלה, כדי שתואשם בגניבה ותסולק מבית הספר. מיה מקיימת בזאר למכירת כל בגדיה. ניקו ומנו מתעמתים.
פרק 6
מאורו המורה מסולק מבית הספר. במהלך שיט על ספינת בננה, פבלו מעיף את מריצה למים, וטוען כנגדה שהיא מפרסמת רכילות על כולם בעיתון בית הספר. היא, מצידה, לא נשארת חייבת, וזורקת את הגיטרה שלו למים, מה שמכעיס אותו עוד יותר.
פרק 5
מריצה כועסת על כל העולם: על מאורו שחושק באמא שלה ולא בה, ובמיוחד על סוניה, שגנבה את תשומת הלב של כולם. אבא של מיה נתקל באמא של מריצה. אבא של פבלו מבייש אותו לפני חבריו.
פרק 4
במהלך ריצוי עבודות השירות שלו, פבלו מותקף ע"י ביריונים, ונפצע. סוניה, אמא של מריצה, מגיעה לביקור פתאומי ומחלקת חתימות לכולם, מה שמרגיז את בתה. מנואל מוצא את פבלו, והשניים מחליטים על סיפור כיסוי, כדי שדבר הכאתו לא יתגלה.
פרק 3
מיה מנסה לשכנע את מנואל שלא היא כתבה את מכתב האהבה שבידיה, המופנה אליו. התלמידים יוצאים לקייטנה, ומריצה מתאהבת במדריך. כדי למשוך את תשומת לבו, היא מעמידה פנים שהיא טובעת, ומסכנת את חייה. ניקולס הוא תלמיד יהודי, שמסתיר את הדת שלו, ומגלה כי חבריו לספסל הלימודים הם שונאי יהודים.
פרק 2
אביו של פבלו מגיש נגדו תביעה בבית משפט בגין התאונה, והוא נדון לעבודות שירות בשכונת עוני. מריצה מתקבלת לקייטנת הקיץ של בית הספר לתקופת ניסיון. מנואל מתקבל לבית הספר בו לומדת מיה, והשניים מתאהבים זה בזו.
פרק 1
פרק ראשון. מנואל, מיה, פבלו ומריצה לומדים בתיכון יוקרתי לאומנויות הבמה בפרבר של בואנוס איירס בארגנטינה. הם יפים, מוצלחים ורוצים לצלוח בשלום את השנים הקשות של גיל ההתבגרות. הם מגלים שלמרות הרקע השונה בו גדל כל אחד מהם, יש דבר אחד משותף לארבעתם: האהבה למוסיקה.


צפייה ישירה: עונה 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il