עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

האח הגדול

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > האח הגדול

האח הגדול   - עונה 2


האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית, בהנחייתם של ארז טל ואסי עזר.
בית האח הגדול מאובזר בכ-50 מצלמות, חלקן גלויות וחלקן מוסתרות. כל "דייר" מצויד במיקרופון אישי, אותו עליו לשאת עמו בכל שעות היום ובמקרה ולא יעשה זאת, סכום כסף יירד מהתקציב השבועי לרכישת מזון וסיגריות.


תגיות: אסי עזר, ארז טל, האח הגדול




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
האח הגדול - חוזרים הביתה
מה קרה לשלישייה המנצחת ב-24 השעות הראשונות לאחר עזיבתם את בית האח הגדול? תכנית המלווה כל אחד משלישיית הגמר במפגש המרגש עם המציאות החדשה. המפגש עם המשפחות, בני הזוג, החברים וכמובן עם קהל המעריצים והתקשורת.
מה קורה - סיכום העונה
"מה קורה" - תכנית ספיישל סיכום של עם לינוי בר גפן מארחת את נבחרת גמר העונה השניה של האח הגדול ומסכמת את העונה.
פרק 33
ערב הגמר הגדול הגיע והמתח בשיאו. חמשת הדיירים שהגיעו לגמר: אלירז, סער, פותנה, אלין וגואל נרגשים ומתוחים לקראת ההכרעה של הצופים, מי יהיה הדייר האהוב והמנצח הגדול של העונה.
פרק 32
ערב לפני הגמר הגדול, המתח בין סער לאלירז מתעצם. הדיירים מקבלים משימת רדיו ומשדרים במשמרות תכניות רדיו אישיות. אלירז במתח לקראת הראיון שלו עם סער בתכנית הרדיו. מסיבת הפורים נערכת בבית בהשתתפות להקת פאנקישטיין. הדיירים מתפנקים בארוחת ערב היישר מידיו של שף ידוע.
פרק 31
הדיירים מקבלים משימת צביעה כיפית אך המתח הגואה מצליח להכביד גם על משימה זו. שיחות עמוקות ומרגשות בין הדיירים שמריחים את הגמר המתקרב. הדיירים מסכמים עם האח הגדול את התקופה הארוכה שעברה עליהם בביתו. ההדחה האחרונה והמשמעותית ביותר יוצאת לדרך. וכל זה קורה רגע אחד ממש לפני הגמר הגדול!
פרק 30
אסי עזר וארז טל מגיעים לבית האח הגדול לביקור ומודיעים לדיירים שעליהם להעמיד להדחה בפעם האחרונה. האח הגדול נותן לדיירים לבחור לצפות בפרק מתוך העונה השניה של האח הגדול ובמשימה הם צריכים לשחזר סצינות מתוך הפרק הנבחר
פרק 29
לקראת ההדחה הדרמטית, בית האח הגדול נשטף ברגעים דרמטיים ומשברי יחסים בין הדיירים וביניהם משבר ביחסים בין איילה לסער. מבחוץ נשמעות צעקות החושפות את העובדה שפותנה העמידה את איילה להדחה. בעקבות כך פותנה נכנסת למשבר. אלירז וארז חושפים את רגשותיהם ומתקרבים יותר מאי פעם. ההדחה הדרמטית ביותר עד כה יוצאת לדרך...
פרק 28
משימת הילדות יוצאת לדרך ודיירי הבית מחליפים את צורתם לצעצועים אשר אמורים לבצע פעולות "צעצועיות" בהתאם לצלילים שמשמיע האח הגדול. המשימה מגיעה לשיאה כאשר לבית מתפרצים לפתע 20 ילדים והדיירים המופתעים מעכלים את הסערה שפקדה את הבית. לבסוף העמדה להדחה דרמטית במיוחד, שלושה מהדיירים החזקים בבית מועמדים להדחה.
פרק 27
מסיבת פיג'מות כיפית הופכת למלחמת כריות סוערת ואין ספור נוצות ממלאות את החדר. משימת השבוע היא מלחמת היפ הופ, הבית מחולק לשתי קבוצות והמלחמה יוצאת לדרך בדמות ריקוד מגניב ושירים מצחיקים. ארז פותח את הקלפים ומנסה להבין מה לא בסדר ביחסיו עם הדיירים ולמה הוא מועמד להדחה. דייר אחד עוזב את הבית.
פרק 26
הדיירים מקבלים את משימת האקסטרים - דאון היל. משברון ביחסים בין אלין לפותנה מביא לשיחה עמוקה ומקרבת ביניהן. סער ואילה ממשיכים ברכבת הרי הרגשות ונכנסים למשבר קשה ביחסים ביניהם. והפעם מועמדים ארבעה דיירים להדחה.
פרק 25
האח הגדול מאפשר לעדנה לשוחח עם דיירי הבית, השיחה הופכת לדיון אישי ופוליטי. הרומנטיקה בין סער לאיילה הולכת וגואה. אלין מקבלת מאזניים ונשקלת - התגובה לא מאחרת לבוא. הדיירים מקבלים את הבשורה אודות הגמר הקרב ובא.
פרק 24
הדיירים מקבלים בשורה עצובה על עדנה שעוזבת את הבית. האח הגדול מזמין את כל אחד מהדיירים לפגוש חפץ אישי בעל ערך סנטימנטלי מביתם. ולקינוח פגישה מרגשת עד דמעות של כל אחד מהדיירים באמצעות הולוגרמה עם בני משפחתו וחבריו. המתח בבית גואה, האם יהיה פיצול חדש?
פרק 23
סיכום השבוע שלא היה. הדיירים חושבים שהיה תיאום הדחה ולכן כולם מועמדים להדחה. אך למעשה הדייר שעוזב את הבית חוזר זמן קצר לאחר מכן יחד עם הבשורה שלמעשה כל השבוע האחרון היה כוזב. דיירי הבית מגיבים בסערת רגשות.
פרק 22
השבוע שלא היה. האח הגדול יוצר סיטואציות וירטואליות בבית, בין השאר חילוף דיירים עם האח הגדול בקליפורניה. אל הבית נכנסת בירדי ותומר נשלח לבית האח בקליפורניה. הדיירים מנסים לשבור שיאים שלמעשה אינם קיימים. והאח מאשים אותם בתיאום הדחה, מה שמביא לעונש וירטואלי - כל דיירי הבית מועמדים כביכול להדחה.
פרק 21
עדנה מעוררת סערה בבית בעקבות הצהרה פוליטית צורמת אשר מביאה גם את עדנה עצמה למשבר. השלום פורץ בין שני המחנות והבית מאחה את השברים ומלקק את הפצעים לאחר הפיוס הגדול. לאחר ההדחה מקבלים דיירי הבית מסר מפתיע מהאח הגדול שבאמריקה.
פרק 20
משימת הקרקס מוצגת לצופים כאשר ההכנות למשימה טשטשו את חלוקת הבית למחנות. אלין מתמרמרת על התפקיד שקיבלה במסגרת המשימה. מעמדו של סער מתערער וכן מצב רוחו בעקבות התפרקות המחנה שלו. פותנה נשברת בעקבות ויכוח המתעורר עם עדנה. ארבעה מדיירי הבית מועמדים להדחה.
פרק 19
פרק הדחה דרמטי במיוחד. שני המחנות מנסים לגבש מדיניות כיצד להתמודד עם הפיצול המעכיר את האווירה בבית. הדיירים מקבלים משימה צפופה במיוחד, כיצד דוחסים בית שלם למיני מיינור? ולבסוף רגע הדחה מכריע! אילו מהמחנות מפסיד את כוחו?
פרק 18
היריבות בין שני המחנות מחריפה. הדיירים מקבלים משימה מגוונת המביאה אותם לעשות מעשים משונים אשר ישפיעו על חיצוניותם. משימת הצלילה מזכה את אחד המחנות בצ'ופר שחושף פרטים רבים אודות דיירי הבית שהיו חסויים עד עתה. כל זה מביא להתפרצות מחודשת של כעסים וריבים בין דיירי הבית ובא לידי ביטוי בשלב ההעמדה להדחה
פרק 17
בפרק ההדחה הכפול הבית מתחלק לשני מחנות יריבים כשהתהליך קורה באופן ברור למול עיני המצלמות. לעדנה וארז יש בקשות מיוחדות. וקנאתה של אילה מתעוררת עקב הפופלריות הגואה של סער בקרב בנות הבית. ובסוף שני מודחים הולכים הביתה.
פרק 16
הבית נשטף באווירה הודית, סדנאות ויפסנה, שאנטי, ארוחה הודית קשה מנשוא ולקינוח ריקוד יצירתי, יפה ומצחיק כאחד. את כל אלו מלווה אווירה מאוד קשה בעקבות ריבים המתפרצים בכל פינה בבית כשהשיא הוא במפגש קשה ואלים מילולית בין סער ואלירז.
פרק 15
משימה מפחידה מוטלת על הדיירים - לטייל בשחקים מעל בית האח הגדול אך לא כולם מתמודדים עם הפחד. מסיבת סילבסטר לכבוד שנת 2010 יחד עם הפלת גדר ההפרדה משרות אופוריה על הדיירים וגורמות לאיבוד שליטה מסוים אצל חלקם. ולבסוף הדחה חשובה במיוחד, שלושה דיירים מרכזים מועמדים ואחד מהם יישן את הלילה בביתו...
פרק 14
הדיירים החדשים מתאקלמים ויוצרים אווירה חדשה בבית האח הגדול. תומר יוצר עניין מיוחד אצל גואל וסקרנות לגבי ההמשך ביניהם. החוקים נשברים בבית וריב נוצר בין סער לגואל. העשירים, שהם גם הדיירים החדשים, מעמידים להדחה את הדיירים העניים שהם הדיירים הותיקים.
פרק 13
איילה וסער מתפייסים. אלירז מתארח באופן וירטאולי בחתונת אחיו. חמישה דיירים חדשים נכנסים לבית האח הגדול.
פרק 12
ארז מסתבך עם דיירי הבית מתוקף תפקידו כראש הבית, אך זוכה לביקור מפתיע ורומנטי מחברתו לרגל יום הולדתה. ראש בית חדש נבחר, ודייר מודח מהבית.
פרק 11
הדחתו של אביב יוצרת משבר. דיירי הבית מקבלים את משימת השוטרים והגנבים ולא מודעים שתחת משימה זו מסתתרת משימה סודית המתרחשת ממש מתחת לאפם. בנצי נשבר מגעגועים ומחליט לעזוב את הבית באופן מפתיע. הדיירים מעמידים להדחה.
פרק 10
ארז מכנס את דיירי הבית ונושא נאום מרגש שגורם להתרגשות רבה אצל הדיירים. בפרק ההדחה מוטלת משימת ארגזים אשר מובילה בסופו של דבר למהפך בבית בין העניים לעשירים לאחר ההדחה המפתיעה ביותר בעונה.
פרק 9
חלוקת הבית לעשירים ולעניים נותנת אותותיה על הדיירים ויוצרת מתיחויות ותסכולים. במהלך משימת הדגירה על הביצים, אביב מבצע מעשה קונדס נוסף הגורם לפיצוץ בינו לבין שאר הבנים ומשפיע על גורל המשימה והבית כולו. בפרק זה נראה כיצד כל זה השפיע על בחירת הדיירים להדחה.
פרק 8
קמפיין הבחירות לראשות הבית יוצא לדרך. שלושת המתמודדים מנהלים דיון והקלפי נסגר. ראש הבית הנבחר מחלק את הבית בין העשירים לעניים. הדיירים נחשפים לראשונה לחלוקה של הבית ומקבלים את הגזרה הראשונה של הדייר הנבחר.
פרק 7
בפרק הדחה זה, חמישה מועמדים ורק אחד ייצא מהבית. משחק אמת או חובה בין הדיירים יוצר סוף סוף את ה-נשיקה בין אילה לסער ועוד כמה נשיקות נועזות. משימת הבכי מוטלת עליהם ומעמידה את הדיירים במבחן לא קל - משחק של דמעות.
פרק 6
כיצד ההדחה המפתיעה של מעיין חודדה נראתה בחדר האח הגדול? ומה קרה בבית האח בדקות שלאחר מכן? מעיין בראיון ראשון ומיוחד עם אסי וארז על השבועיים הסוערים שעברה. המתיחות בין אילה וסער גוברת ומתחילה לגבות מחירים. האח דואג לרוקן את הבית מהמזון שנשאר, הדיירים מתמודדים עם מצב שלא היו מוכנים לו.
פרק 5
המתח בבית עולה וגובר. הסכסוכים עם מעיין הם כמעיין המתגבר ופיה מפיק מרגליות. לאן כל זה יוביל? בסוף הערב מתקבלת הכרעה דרמטית לאחר שכל חוקי האח הגדול נשברו הלוך ושוב.
פרק 4
הסוד הגדול מתגלה והדיירים מעכלים את הזוג חודדה החדש ישן. האסימונים ממומשים וההדחה הראשונה יוצאת לדרך ובעקבותיה דיירת ראשונה עוזבת את הבית. במקביל הרומן בין סער לאילה ממשיך להתנדנד ומתחיל להיווצר משולש אשר כולל את אביב.
פרק 3
הסוד הגדול של מוטי מעיין ואלין עומד להתגלות. מעיין תוקפת את אלין ונענשת. המשבר הגדול - אלין, יוסף, איילה, סער וארז נשברים בחדר האח הגדול. דיירי הבית משתתפים בשעשועון לא נושא פרסים, ומספר דיירים מגלים כי הם מועמדים להדחה.
פרק 2
העונה רק התחילה והנה המשימה הראשונה כבר יוצרת זעזועים בזוגיות של הזוג חודדה והמשימה נמצאת בסכנה. לראשונה הטלפון של האח מצלצל ומי שיענה יווכח האם היה זה מעשה אמיץ או טיפשי. כיצד הדיירים החדשים יתמודדו עם המשימה
פרק 1
בית האח נפתח מחדש לאחר שיפוץ והדיירים החדשים נחשפים לראשונה באירוע טלוויזיוני חי ונוצץ. גם המשימה הראשונה כבר מוטלת על הדיירים והנה הטירוף מתחיל...
שובו של האח הגדול
שבוע בדיוק לפני שהיסטריית "האח הגדול" חוזרת אלינו בסערה, מראיינים ארז טל ואסי עזר זה את זה, ואת זוכת העונה הקודמת, שפרה קורנפלד. עוד יתראיינו בתוכנית 2 מהמתמודדים החדשים (בהצללה) ויתארח פאנל אנשי תקשורת שידבר על תופעת האח הגדול , ביניהם משתתף עונת ה-VIP - מנחם בן.


צפייה ישירה: עונה 1, האח הגדול VIP, עונה 3, עונה 4, עונה 5, עונה 6, עונה 8,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il