עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

עובדה

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > עובדה

עובדה   - עובדה 2011


"עובדה" היא תוכנית תחקירים אקטואלית, בהנחייתה של אילנה דיין ובבימויו של גלעד טוקטלי, המשודרת בערוץ 2.

התוכנית היא הוותיקה ביותר בערוץ 2. במסגרתה משודרות כתבות תחקיר, כתבות דיוקן וחשיפות שונות של תופעות חברתיות ישראליות, הונאות ושחיתויות ותחקירי אקטואליה.


תגיות: אילנה דיין, גלעד טוקטלי, רוני קובן, יגאל מוסקו, בן שני, עמרי אסנהיים, איתי אנגל, עובדה




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
תכנית 20
קראו להם "צוות עמרני" – חבורת לוחמים צעירים במגלן, שהולכים ליחידה מובחרת כדי לתת שם את כל מה שיש להם. אבל עוד לפני סוף המסלול הם מאבדים חבר בג'נין, ובתוך שלושה חודשים הם מאבדים עוד חבר באימון צניחה סודי. שבע שנים אחרי, הם מחליטים לדבר על זה לראשונה. סרטו של עמרי אסנהיים.
תכנית 19
שבע שנים אחרי רצח השופט שזעזע את המדינה, החוקרים שפיצחו את התיק הדרמטי חושפים את דרכי העבודה שלהם בחקירה היקרה ביותר בתולדות המדינה.
תכנית 18
האיראנים הודיעו השבוע שישראל עומדת מאחורי התולעת שחיבלה בתוכנית הגרעין שלהם. אם הם צודקים, אז יש סיכוי לא רע שהאדם שהמציא את וירוס התולעת מופיע בכתבה המרכזית של התכנית. יגאל מוסקו חזר מהמפגש השנתי של המוחות הכי מבריקים במערכת הביטחון.
תכנית 17
חשיפה: הקלטת שהמדינה ניסתה להסתיר. במשך שנים ניסו להסתיר את הקלטת הזו, ועכשיו היא נחשפת. תיעוד נדיר של מבצע מיותר שהסתיים במוות מיותר בכלא הביטחוני קציעות. עמרי אסנהיים כותב על הדרך הארוכה שעבר עד הרגע שבו הותרו לפרסום התמונות הקשות.
תכנית 16
יניב פוז'אריק היה לוחם מצטיין בשיריון הוא נהרג בתוך המוצב במה שנראה בתחילה כמו תאונה תמימה, עד שבאו העדויות החדשות שחושף עמרי אסנהיים.
תכנית 15
כארבעה חודשים אחרי אסון הכרמל, הצוערים היחידים שניצלו מאוטובוס קורס הקצינים של השב"ס משחזרים לראשונה את השניות בהן נשרפו להם מול העיניים 37 חברים.
תכנית 14
שלישיית התינוקות של משפחת דורון היא תמונת הניצחון שלה. בשנים האחרונות ניסו ערן ועינת להביא ילדים לעולם, אבל כל המאמצים נכשלו. בשנה האחרונה הם החליטו לא לוותר ו"לירות לכל הכיוונים". התוצאה: תאומים שנולדו לאם פונדקאית בהודו, והריון מפתיע של עינת.
תכנית 13
אילנה דיין נכנסת לעומקו של הכיב המדמם של אפגניסטן עם חיילי המארינס האמריקאים בעיר מרג'ה: החברים שנהרגו, החשש ממטענים והקשר עם האוכלוסיה המקומית.
תכנית 10
צוות עובדה נכנס לבסיס הסודי של השייטת בעתלית. שמונה חודשים אחרי אירועי המשט הטורקי, הלוחמים עדיין מרגישים פגועים מהביקורת על המבצע שסיבך את ישראל בעולם. עכשיו הם מדברים על הכל. כתבתו של בן שני.
תכנית 8
מה הרג את הילדה הטובה מירושלים? היא היתה ילדה מחוננת, בת לאצולה ירושלמית, שתמיד קיבלה את מה שרצתה. הוא היה עבריין צעיר, עולה מאזרבייג'ן עם חושים של חתול רחוב. סיפור האהבה הזה העלה את שניהם על המסלול המהיר להרס עצמי. בן שני ליווה את המשפחות שעדיין מנסות להבין מה באמת הרג את זוג האוהבים.
תכנית 6
איתי אנגל פגש את מנהיג המורדים הכורדים בהרים של צפון עירק, הנמצאים בשיא מאבקם להגדרה עצמית, ושמע מה דעתו על ישראל, על המשט הטורקי ועל ארדואן.
תכנית 5
לראשונה, האחיות אלפרון יוצאות לאור ומדברות על הכל בסרטו של רוני קובן. ארבע דקות - דיוקן טלוויזיוני מיוחד בן ארבע דקות על האנשים הבולטים בחברה הישראלית. והפעם: בביתו של הרב עובדיה יוסף.
תכנית 4
סגן הרמטכ"ל הפורש בני גנץ מדבר לראשונה על פרשת המסמך שהכתימה את המירוץ לרמטכ"לות. ארבע דקות - דיוקן טלוויזיוני מיוחד בן ארבע דקות על האנשים הבולטים בחברה הישראלית. והשבוע, דווקא ביום שבו נפגע כבודו של מוסד הנשיאות, נפתחת הסדרה של בן שני ואוריאל סיני עם תיעוד אינטימי של חייו של שמעון פרס במשכן הנשיא.
תכנית 2
תיעוד מיוחד: המסע לחיים של רונה רמון. מדינה שלמה בכתה איתה פעמיים. עכשיו היא מדברת על הכל: החיים בלי אילן, הרגע הקשה שבו נודע לה כי בנה אסף נהרג וקרן רמון שהקימה לזכרם.
תכנית סיום
תיק 504 נפתח: מה קורה ביחידת הריגול הסודית של ישראל? תחקיר סיום העונה של עובדה חושף את המחדלים, השערוריות והעשבים השוטים שצמחו ביחידה הרגישה של צה"ל. וגם כתבתו של רוני קובן על קרן ליבוביץ', השחיינית שניפצה שיאי עולם בשחייה לנכים החליטה להביא ילדים לעולם.
תכנית 21
אלמוני תקף ודקר באכזריות את דנה בשדרות ח"ן, בעת שעשתה את דרכה הביתה מבלי להותיר רמז לסיבה שמאחורי מעשיו. איתי אנגל יוצא בעקבות הסיפור ומביא פרטים חדשים ששופכים אור על הפרשה.


צפייה ישירה: עובדה 2010, עובדה 2012, עובדה 2013, עובדה 2014, עובדה 2015,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il