עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

פלפלים צהובים

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > פלפלים צהובים

פלפלים צהובים   - עונה 1


סדרה המספרת את סיפורה של משפחה ממושב מבודד בערבה המנהלת משק לייצוא פלפלים צהובים. המשפחה מתוודעת לעולם האוטיסטי המיוחד ויוצאת למסע בניסיון לקרב את עומרי אל "נורמאליות", רק שבדרך הם מגלים שהגבול לשיגעון הוא דק...


תגיות: עלמה זק, יוסי מרשק, אורי פפר, מיכל שטמלר, יהודה ברקן, פלפלים צהובים




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק אחרון
יעלי מתחילה בסבב פרידות כי היא עוזבת לתל אביב. באותו יום גם ילדי הגן של עומרי עומדים לחגוג חגיגת יום הולדת משותפת. עומרי מוזמן לחגיגה אבל איילת ויניב חלוקים לגבי השאלה אם הוא צריך ללכת או לא. בעודם מתלבטים, קורה משהו לא צפוי ועומרי הולך לאיבוד. כל המושב וכוחות המשטרה מצטרפים לחיפוש.
פרק 12
עומרי חולה. להפתעתה של איילת, הוא מתנהג כילד רגיל כשהוא עם חום גבוה ולכן היא מסרבת לתת לו כדור שיוריד את החום. יעלי מודיעה שהיא חוזרת לתל אביב ומגלה שאף אחד לא בשוק מהבשורה, ושהחיים במושב יכולים להמשיך בלעדיה.
פרק 11
טאסאני נעצרת ונלקחת לתא המעצר ועומרי לוקח את זה קשה מאד. איילת מחליטה לעשות הכל ויוצאת למסע לשחרור טאסאני נגד כל הסיכויים. היא רוצה שאביה, מאיר יתייצב לצידה, אבל הוא עסוק עם אריאלה והניתוח.
פרק 9
הבית מתמלא בצעצועים החדשים של עומרי, בתוכנית של עומרי ובטיפולים של עומרי. לליבה השבור של נתי לא נשאר מקום.
פרק 8
יום העצמאות מגיע. בני המושב חוגגים בכל שנה ב"על האש"אצל גוברמן. השנה, איילת מחליטה שאין גוברמן והם יהנו ויהי מה מפיקניק משפחתי מצומצם.
פרק 7
רחלי חוזרת לעזור למשפחה אחרי שיניב שכנעה אותה לחזור בתנאים שלה ואיילת מנסה לרצות את כולם. אבישי מקבל בשורה שמעמידה את הישארותו בערבה בסימן שאלה.
פרק 6
בהעדרה של רחלי, איילת מחליטה לגייס את כולם ומצעידה את המשפחה לטיפול בעומרי בשיטה ההתנהגותית. היא מטילה עליהם משימות, מזמינה להם מהאינטרנט חומר קריאה ודוהרת כמו רכבת משוכנעת שכולם דוהרים בקצב שלה. אבל יניב עסוק בדכאון שלו, נתי עסוקה ביונתן ואבישי טרוד בקשיים שמתעוררים בחממות. איילת משגעת את כולם, כולל את עומרי, עד שיניב נאלץ לעצור את הרכבת.
פרק 5
איילת מחכה להגעתה של הפסיכולוגית שד"ר כהן המליץ עליה, כמו אויר לנשימה, אך כשזו מגיעה מסתבר שאיילת מכירה אותה מהעבר ובין השתיים יש משקעים רבים.
פרק 4
איילת מחליטה לשמוע דעה נוספת של מומחה לפני שהיא עושה את הצעד הגדול ומוציאה את עומרי מהגן ומתחילה לטפל בו בבית, אך מסתבר שלרופא המומחה יש קשר מסוים אליה.
פרק 3
איילת מחליטה לטפל בעומרי בבית ויורה לכל הכיוונים, יניב לא מבין למה לא לשלוח אותו לגן וכמה זמן איילת מתכוונת לשמור את הסוד מהמשפחה.
פרק 2
איילת ויניב לוקחים את עומרי לאבחון אך שומרים את זה בסוד מהמשפחה. יעלי, שהמעבר לדרום לא פשוט בשבילה, מנסה לפתוח דף חדש ולהתאקלם במושב.
פרק 1
אבישי ויעלי, חוזרים לגור במושב ילדותו של אבישי בדרום הרחוק, סביב חצר משותפת עם בני משפחתו של אבישי. האווירה מתוחה כי כולם יודעים שיעלי בגדה באבישי עם אחד הרופאים בבית חולים בו היא עבדה. יעלי החליטה לבוא עם אבישי למושב ולהילחם על הנישואים שלהם. היא מנסה להתאקלם וזה לא פשוט.


צפייה ישירה: עונה 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il