וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 24 מציג: רצועת לייט נייט חדשה

20.1.2013 / 16:15

ערוץ המוזיקה של קשת משיק רצועת לילה חדשה בשם "אגף 24". שתכלול את המגישים סקאזי, אלישע בנאי, אילנה ברקוביץ', עדי נוימן, ציקי לאבין, ג'ייסון דנינו הולט ולירון תאני

הגיע הזמן להתחדש: ערוץ 24 ישיק רצועת לילה חדשה החל מ-1 בפברואר, שתיקרא "אגף 24" ותשודר מידי לילה החל משעה 22:00. הרצועה תכלול תכניות בידור ומוזיקה חדשות, כמו גם מגישים חדשים, ותתחלק לרצועת סוף שבוע שתכלול תוכניות של שי שטרן, די.ג'יי סקאזי, דודו ארז ועדי נוימן, ותוכניות שישודרו באותה הרצועה באמצע השבוע ויוגשו על ידי אלישע בנאי, ג'ייסון דנינו הולט ואילנה ברקוביץ', ציקי לאבין ולירון תאני. התוכניות יצטרפו ללוח השידורים הקיים של הערוץ, המושך אליו כמיליון וחצי צופים בממוצע מידי שבוע במהלך השנה האחרונה, כאשר את הרייטינג העיקרי מושכת התכנית "אייל גולן קורא לך".

בימי שישי ושבת תשודר תוכנית האירוח המרכזית של הערוץ לסוף השבוע, "דבר אלי" עם שי שטרן. בכל תוכנית יארח שי שטרן אנשים שעלו לכותרות בשבוע החולף: פוליטיקאים, מוזיקאים, קומיקאים, שחקנים ועוד. לאחר מכן, בשעה 23:00, תשודר תכניתם של דודו ארז ועדי נוימן, "הורדה חוקית", שתסכם את השבוע החולף ברשת. לצידם של נוימן וארז יגישו גם הקומיקאים ארז קליימן ומשה מלכה. תוכניתו של סקאזי תיקרא "SKAZI TV" ותחפש את היוצר האלקטרוני הבא של ישראל.

בהמשך השבוע ישודרו כאמור התוכניות הנותרות, ביניהן "פלייליסט" - מגזין חדשות מוזיקה עם ג'ייסון דנינו הולט ואילנה ברקוביץ', "החשמלית" עם אלישע בנאי - מגזין מוזיקה אלטרנטיבית, וכן "ועדת שחרורים" עם ציקי לאבין ולירון תאני על תקן התכנית הקומית, במהלכה יצפו השניים במיטב הקליפים המשודרים בערוץ , ויחליטו איזה מתוכם יישארו בפלייליסט ואיזה ישוחררו ממנו.

יש לציין כי במקביל לרצועת הלילה החדשה של הערוץ, יושק גם ערוץ הבידור הים תיכוני (ערוץ 25) של האמרגן אבי גואטה וחברת ניהול פלוס, שאת תכניו תפיק זכיינית ערוץ 2 רשת, המתחרה העיקרית של הזכיינית קשת - שמפעילה את ערוץ 24.
מה דעתכם על הרצועה החדשה של הערוץ? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully