אין תמונה
תתכוננו להתאהב

הקומדיה הרומנטית שיצר עזר, בכיכובה של רותם סלע, אביב אלוש, מארק איווניר ואורי גבריאל, מגיעה למסך בחודש הבא. וכן, גם יאנה יוסף תככב שם במספר פרקים

פיתחו יומנים וסמנו את התאריך. "להיות איתה", הקומדיה הרומנטית המדוברת שיצר אסי עזר תגיע למסך ב- 7/10 (יום ב') ב- 21:30 בקשת.

במרכז הסדרה, אותה כתב ויצר עזר ומביים עודד רסקין, עומד אופה מבת ים, אותו משחק אביב אלוש, שמתאהב בבתו של טייקון, תפקיד אותו מגלמת הדוגמנית והשחקנית רותם סלע.

הקאסט עצמו רווי בכוכבים, בניהם גם מארק איווניר, השחקן הישראלי המצליח ביותר בחו"ל, אשר מגלם את תפקיד המנהל האישי של בת הטייקון, ואורי גבריאל מגלם את אביו של האופה בו מתאהבת בת הטייקון.

עוד משתתף בסדרה ג'ייסון לואיס ("סקס והעיר הגדולה") המגלם בסדרה דוגמן לשעבר ומנחה בהווה של תכנית הטלוויזיה האמריקאית המצליחה (והפיקטיבית) "אמריקן סטאר".  בסדרה לואיס הוא בן זוגה לשעבר של רותם סלע.

גם יאנה יוסף לוקחת אף היא חלק בסדרה ותככב במספר פרקים, זאת לצד השחקנים הנוספים: הילה סעדה, נאוה מדינה, עופר חיון, שני אביב ויפה לוי.

עבור יוצר הסדרה אסי עזר, מדובר בתקופה פורה במיוחד. רגע אחרי שסיים עונה נוספת של "האח הגדול", יפציע עזר כמנחה החדש של "הכוכב הבא" שתעלה מחר, ובעוד פחות מחודש תעלה הסדרה אותה יצר וכתב. מרגש.

 בואו לפייס שלנו