עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

עושים שינוי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > עושים שינוי

עושים שינוי   - אוגוסט 2013


התוכנית החדשה של פלד-קינן, על-פי הודעת ערוץ 10 לעיתונות, תעסוק ב"מאבקים החברתיים העכשוויים, גם ברשת וגם ברחובות. נדון בכל מה שמצריך שינוי ותיקון חברתי, עוולות ועיוותים. נדבר עם בלוגרים שהפכו למעצבי דעת קהל ולמתסיסי השטח, נשמע ארגונים לוחמניים שדואגים לאינטרסים שלנו, לרוב בלי שנדע ובלי לקבל חשיפה תקשורתית".


תגיות: טליה פלד קינן, עושים שינוי




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
עושים שינוי 29.08.13
כיצד מרפאים היפוכונדריה? ואם עיכבו לך גט כדאי שתדעי שאת זכאית לפיצוי כספי, אילו תרופות יעזרו לטפל בילד בן 5 שכבר מתמודד עם הפרעות קשב וריכוז והמדריך השלם להרחבת העסק לשוק בינלאומי
עושים שינוי 28.08.13
מה רובוטים יכולים לעשות עבורכם שרופא לא יכול? מדוע מדירים נשים מתפקידים בכירים במנהל מקרקעי ישראל, מתי רחמים היא תכונה מתנשאת ומיותרת ומדוע אנשים מפחדים יותר מהצלחה מכישלון
עושים שינוי 27.08.13
המדריך השלם ליישור שיניים אמרתם כן להצעת נישואין אבל בסוף ביטלתם את החתונה – ייתכן שתידרשו לשלם פיצויים על עוגמת נפש, מהי אכילה רגשית וכיצד מתגברים עליה וכיצד מכינים את הילד לגן?
עושים שינוי 26.08.13
הזקנה בפתח, מתי הזמן הנכון לעבור לדיור מוגן מה מכסה ביטוח תאונות אישיות לילדים בני 5-18 והאם זה משתלם, טיפול באוזון יכול למנוע סיבוכים של סוכרת ומה צריך להדאיג את כולנו במושג הכלכלי "מיזוגים ורכישות"?
עושים שינוי 25.08.13
סוכרת יכולה להיגרם גם מלחץ אדיר המדריך השלם לקבורה אזרחית, איך מצמצמים פציעות של ילדים בבתי ספר, סוכרת יכולה להיגרם גם מלחץ אדיר, איך משפרים את מצבו של ילד שעבר טראומה בתוך המשפחה?
עושים שינוי 22.08.13
כיצד חוק בריאות ממלכתי מעניש נשים שמפילות? מדוע לנשות עסקים קשה יותר להשיג מימון ראשוני להקמת חברה, כיצד למנוע מהעמלה על המשכנתא מלהגיע לעשרות אלפי שקלים ומדוע אין גוף אחד שמרכז את כל הסיוע לניצולי השואה?
עושים שינוי 21.08.13
איך לחייך "חיוך של מיליון דולר"? וממה להיזהר בבחירת שותפים עסקיים, כיצד מתקנים את היחסים עם הילדים בגיל השלישי ואיך תכינו ילדי אומנה ליציאה לחיים עצמאיים בגיל 18?
עושים שינוי 20.08.13
כאבי גרון ממושכים? אולי זה סרטן כך תזהו בעיות תקשורת ושפה אצל התינוק, כיצד תטפחו זוגיות בגיל השלישי ומה קורה כשפחד מנטישה משתלט על החיים?
עושים שינוי 19.08.13
כך תבטלי את הסכם הגירושין מדוע חשוב שאנחנו כיהודים נכיר את החג הערבי עיד אל-פיטר, במה שונה פגיעה בהולכי רגל מתאונות אחרות ומהו הצום הרפואי וכיצד הוא יכול להועיל לנו
עושים שינוי 18.08.13
מי מפקח על המטפלות של הילדים שלכם? מדוע כדאי להמשיך לשלם משכנתא למרות הגירושין, ספריית לוינסקי מנסה לתת מענה גם לפליטים וכיצד סיירת "עוז" מגינה על קשישים מפני שודדים?
עושים שינוי 15.08.13
מהי עבירת התנועה החמורה ביותר? באיזה תחום אקדמאים ערבים יכולים להשתלב בצורה הטובה ביותר, איך נשלם פחות על ביטוח משכנתא ואילו מחלות נגרמות כתוצאה מחשיפה לאסבסט?
עושים שינוי 14.08.13
איך ניתן לצאת ממעגל העוני? מה קורה כשהצוואה סותרת את חוקי קופות הגמל, מתי קרובי משפחה הופכים למשפחה אומנת ותופעות לווי של גז צחוק שמשמש בעת טיפול שיניים של ילדים
עושים שינוי 13.08.13
מחסור חמור בגני ילדים ומעונות יום חדרי המיון על סף קריסה בשל עומס, מדוע צריך לפנות לביטוח לאומי כדי לקבל קצבת זקנה שכולנו זכאים אליה החל מגיל 67 ומה יעלה בגורלו של חוק המשילות?
עושים שינוי 12.08.13
כך תדעו אם קיבלתם התקף חרדה הכישלון הגדול של תעשיית הדיאטות, הכל על הפרעות קשב וריכוז אצל סטודנטים, ומדוע בעצם אין שיננים גברים?
עושים שינוי 11.08.13
האם יש אור בקצה מצוקת הדיור? הורים מבלים עם ילדיהם רק 20 דקות בממוצע ביום, פטנט ישראלי מסייע בניתוח השלמת עצם, וזוג שעבר טיפולי פוריות ונפרד תוך כדי התהליך - האם לאישה יש אפשרות להשתמש בעוברים למרות זאת?
עושים שינוי 08.08.13
מה הקשר בין התנדבות לבריאות שלכם? עלייה של 66% במספר הדיווחים על מקרי הדרת נשים וגם, למה אימהות חד הוריות לא משתלבות במעגל העבודה? והסמכות הבלעדית של הרבנות בנושא עגונות ומסורבות גט
עושים שינוי 07.08.13
האם צריך לשלול את רישיון הנהיגה לאדם שנוחר? מה יגרום לצעירים לעבור לעיר אחרת, כל מה שצריך לדעת על מחלות מקצוע מתי בית הדין הרבני פוסק מדור ספציפי, ומה זה בכלל אומר?
עושים שינוי 06.08.13
יזמות נשים בקרב נשים דתיות אנשים שנפגעים תוך כדי סיוע לאדם אחר זכאים לפיצוי מביטוח לאומי, עצומה לחשמל חינם לניצולי שואה ונהיגה תחת השפעת אלכוהול היא גורם סיכון עיקרי לתאונות דרכים בעולם
עושים שינוי 05.08.13
כל מה שצריך לדעת על סקס בגיל השלישי אנשים שהלכו רחוק מאוד עם המגמה הירוקה, הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים מחוננים ומדוע הפלות נחשבות לנושא כה רגיש ושנוי במחלוקת?
עושים שינוי 04.08.13
איך להתמודד עם ריח רע מהפה? מהן הברחות כספים ואיך נמנעים מהן? וגם, רוב הציבור מאמין שהזוגיות נעשית טובה יותר כשמגיעים לגיל השלישי וכיצד לממש פוטנציאל אצל ספורטאים?
עושים שינוי 01.08.13
איך הומואים ולסביות יכולים לנהל אורח חיים דתי? כיצד מתנהל כינוס נכסים של זוג שמתגרש, האם החרמת רכבים נועדה רק כדי לקחת כסף מהאזרח ולמה אף אחד לא מדבר עם רופא המשפחה שלנו כשאנחנו בחדר מיון?


צפייה ישירה: יוני 2013, יולי 2013, ספטמבר 2013, אוקטובר 2013, נובמבר 2013,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il