עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

האח הגדול-הדוח היומי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > האח הגדול-הדוח היומי

האח הגדול-הדוח היומי   - עונה 5


סיכום אירועי היום בבית האח הגדול.
בואו וצפו במעללי דיירי הבית באותו יום שפספסתם.


תגיות: האח הגדול, האח הגדול-הדוח היומי




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
הדוח היומי: סיכום היום ה-115
טהוניה ללאון ודור: "הייתם שפוטים של גילי" ביום האחרון בבית הדיירים סיכמו את העונה: טהוניה, לאון ודור דיברו על הריב עם גילי ("מאיפה את יודעת מה אמרנו לו ומה לא"), טהוניה לא האמינה שזה נגמר ("עד שאני לא בחוץ אני לא מעכלת") ולבנה תיעדה כל רגע ("צלמי אותי עם הקשת"). בערב שודר הגמר הגדול ואסי וארז הכריזו: "טהוניה, את הזוכה הגדולה של האח הגדול".
הדוח היומי: סיכום היום ה-114
טהוניה לאיתי: "אני יכולה לתת לך נשיקה?" ביום שלפני הגמר הדיירים חוגגים לאיתי יום הולדת והוא מתייסר על שגמגם בשידור חי ("את לא יודעת איך זה מרגיש כשאתה נאבק להוציא מילה מהפה"), טהוניה מתקרבת לאיתי ("אתה אוהב אותי?"), דור ולאון מפנטים על המחר ("איזו מילה יפה זו – מחר") והאח הגדול מאחל לחמישיית הגמר בהצלחה
הדוח היומי: סיכום היום ה-113
טהוניה מעבירה מסר לאומה: "גברים, אל תפחדו להתחיל איתי!" רגע לפני הגמר הגדול הדיירים סופרים לאחור ("יש מחנק באוויר"), מנצלים את הרגעים האחרונים לתעלולים ("בוא נקפל את איתי במיטה בזמן שהוא ישן"), ופותחים נושאים שעד כה חששו לדבר עליהם ("טהוניה, את כזאת יפה, איך זה שאת רווקה?").
הדוח היומי: סיכום היום ה-112
לבנה: "הפאדיחות של טהוניה מתחילות להתגלות" הדיירים מבלים את השבת האחרונה בבית באווירה נעימה, טהוניה מכינה ארוחת שבת לכל הדיירים, דור ולבנה חוששים שהג'חנונים נשרפים ("יצא על הפנים"), הדיירים מבלים עם המצלמות ומנציחים זכרונות ובערב אסי וארז נכנסים לבית עם שני אורחים מפתיעים.
הדוח היומי: סיכום היום ה-111
"אני רוצה להרים כוסית לחיי חמישיית הגמר" טהוניה, דור, לאון, לבנה ואיתי מתארגנים לקראת הארוחה האחרונה שלהם ותוהים אם אבי יגיע בהפתעה כדי לעשות איתם קידוש. רגע לפני שהם נכנסים לחדר המשימות בפעם האחרונה מתחבקים החמישה ומאחלים זה לזה שבת שלום. הם מתיישבים סביב השולחן ולאחר שטהוניה מרימה כוסית לכבודם היא מאחלת לכולם בהצלחה, מה שפותח סבב של מילות סיכום: לבנה מאחלת שתהיה להם שבת קלילה באווירה נעימה, דור מקווה שהם יקבלו בחוץ המון אהבה ושכולם יצליחו בכל מה שהם תכננו, לאון שמח שיצא לו להכיר את כולם ומודה שלא היה רוצה לעבור את החוויה הזאת עם אנשים אחרים, ואיתי מצטער אם הוא עשה טעויות.
הדוח היומי: סיכום היום ה-110
לאון שוקל שנית: "כל הקטע של הזוגיות צריך להיכנס לפרופורציה" הימים האחרונים בבית, על רקע התערוכות האישיות של הדיירים, מובילים להרבה חשבונות נפש ושיחות לא פשוטות. באחת השיחות דור אומר לטהוניה: "נראה כאילו כל מי שמנסה להתקרב נבעט החוצה", ובשיחה אחרת מודה לאון שהוא חושש ממה שיקרה בחוץ. צפו בדו"ח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-109
לאון: "החלטתי, אני מסתפר" הדיירים מעכלים את מעמדם כחמישיית גמר , ואווירה הרמונית שוררת בבית (בימים האלו נסכם את כל התקופה"), דור מציע לטהוניה להירגע ("צריך לדעת לשלוט באגו"), משימת המוזאון יוצאת לדרך ("זו תהיה משימה כיפית") ולאון מתקרב לטהוניה בעקבות ההתנצלות ("שיחקת אותה אתמול").
הדוח היומי: סיכום היום ה-108
טהוניה: "אני מצטערת על כל רגע של אימה שהרגשתם בגללי" ערב ההדחה האחרונה לפני הגמר הביאה את הדיירים למצב רוח נוסטלגי: ירדן מדמיינת גמר עם דייר חדש ("אם אני או איתי נגיע זה היה וואו"), אבי מקבל את המצב ("אני לא מרגיש כמו שאני אמור להרגיש"), הדיירים מפחדים לגעת לטהוניה בעוגה ("אתם עושים טעות"), איתי וטהוניה מקבלים מסרים על מסוקים, טהוניה מנצלת את ההזדמנות לבקש סליחה והדיירים נפרדים מאבי וירדן.
הדוח היומי: סיכום היום ה-107
"אם אגלה שאיתי ניצל אותי, זה ימוטט אותי" בעקבות הענקת החסינות המתח בבית בשיאו: לאון כועס על ירדן (" אני הרגשתי שאני במקום אחד ואת במקום אחר"), טהוניה מפחדת שנפלה בפח של איתי ("נתתי לו לגעת במשהו אמיתי"), דור לא מבין את ההתעקשות של איתי ("זו חברות חד צדדית באופן מוחלט") והדיירים מתאחדים בחיבוק אחרון לפני ההדחה.
הדוח היומי: סיכום היום ה-106
אבי עושה חשבון נפש: "הייתי צריך לשמור על דיסטנס בבית" אחרי שהואשם בבגידה בחבריו, אבי מתחיל להפנים שאולי הוא אכן השלה את שאר הדיירים ("אנשים מתאהבים בי בקלות, אני לא מתכנן את זה"), ומתרגש לקראת ההעמדה הראשונה להדחה ("טוב שאני מועמד סופסוף, אני רוצה להרגיש את הקהל").
הדוח היומי: סיכום היום ה-105
"אני אף פעם לא יודע מה עובר לאבי בראש" האמת שצפה ועלתה במשימת בית המשפט ממשיכה לחלחל אל הדיירים: אצל לאון ודור צצים סימני שאלה רבים בנוגע לכנותו של אבי, שמרגיש בכך ומנסה לבדוק את השטח. בינתיים, ירדן ממשיכה להיות עצובה, טהוניה ואיתי מתקרבים שוב ולבנה מתחילה לאבד סבלנות
הדוח היומי: סיכום היום ה-104
טהוניה: "גיליתי את עצמי" הדיירים מעבירים את היום בניסיון לעכל את משימת בית המשפט, ונדמה כי כל אחד מהם עדיין טרוד מהדברים שנאמרו: אבי אומר שלא היה קל, לבנה מוחה נגד ההאשמה שהיא נטשה את אביה, ירדן תוהה אם היא עשתה טעות כשנכנסה לבית האח הגדול, וטהוניה מתקשה לראות את הדברים הטובים שיש בה.
הדוח היומי: סיכום היום ה-103
"זה שמישהו מבקש סליחה - לא אומר שצריך לסלוח" הדיונים בבית המשפט מעמידים את הדיירים מול ווידויים לא פשוטים ושאלות קשות. טהוניה משתפת בגזענות אליה נחשפה ("צעקו לי ברחוב 'סעי, סודנית'"), איתי מתעמת עם רגשותיו כלפי טהוניה ("היו שבועות מבלבלים") ולאון מתקשה להתמודד עם הטענות נגדו ("הכל בלוף פה").
הדוח היומי: סיכום היום ה-102
הריב הגדול של טהוניה ואיתי: "היא מגעילה אליי, בחיים לא התנהגו אלי ככה" משימת בית האח הגבוה לצדק מוציאה מהדיירים את כל האמוציות שאגרו בחודשים האחרונים וגם החברויות הקרובות נסדקות: לאון מנתק קשר עם דור ("מי שמזלזל בי אני מזלזל בו בחזרה") וטהוניה מבהירה לאיתי מה היא באמת חושבת עליו ("אתה מביא לי את הסעיף, אני מעדיפה להתנתק").
הדוח היומי: סיכום היום ה-101
דור מקבל מסר ואיתי מקנא: "איזה כיף לך שחושבים עליך" המתח לקראת ההדחה עולה, כשברקע מרחפת כל הזמן האכזבה הגדולה של דורין מאבי, שהעמיד אותה להדחה. אור שולחת לדור מסוק מעל הבית שמצליח לעודד אותו ביום ההדחה אך גם להלחיץ את שאר הדיירים
הדוח היומי: סיכום היום ה-100
דור בפרץ געגועים: "אור, את חסרה לי" הדיירים חוגגים 100 ימים בבית האח הגדול: דור מדמיין את החיים בבית עם אור ("כמה כיף היינו עושים פה"), אבי ממשיך להתייסר ("בא לי ללכת הביתה"), דורין מנסה לעכל ("יש לי המון מחשבות"), טהוניה לא יכולת לראות את איתי ("אני לא יכולה שמשקרים אותי") והדיירים מכבים יחד 100 נרות על עוגת 100 הימים
הדוח היומי: סיכום היום ה-99
טהוניה: "אני מרגישה שאני בקן צרעות" המתח לקראת ההדחה מורגש בבית היטב, אבי מתייסר על כך שמסר את שמה של דורין ("הקטע הזה גומר אותי"), דור חושש שאור שכחה ממנו ("היא עם מישהו אחר?"), טהוניה מרגישה בקן צרעות ("שהשם ישמור אותי מעין רעה ולשון הרע"), איתי שוב מנסה לגשת לטהוניה ("קשה לי כשאת ככה") ורשימת המועמדים להדחה נחשפת.
הדוח היומי: סיכום היום ה-98
לבנה ממררת בבכי: "אלוהים, למה זה מגיע לאבא שלי?" הדיירים מבלים שבת באווירה מתוחה, לבנה מתעסקת בשאלות קיומיות ("כל הסבל שהוא עובר, זה לא מגיע לו"), ירדן מתעצבנת על לבנה ("מתי שאת צריכה אותי את נחמדה ומתי שלא, לא"), ללאון נשבר סופית מטהוניה ("היא מבחינתי לא קיימת") וטהוניה מתעצבנת על איתי ("לכל מקום שאני הולכת אתה בא").
הדוח היומי: סיכום היום ה-97
איתי: "אף פעם לא התרגלתי לגמגום" לבנה מנסה להבין את ההתמודדות היומיומית של איתי עם הגמגום ואומרת לו שהיא בטוחה שהוא נתון להרבה קשיים. היא ממשיכה וניגשת לעודד את דורין שהתעצבנה לאחר שכל הדיירים צחקו עליה ששרפה את לחם השום ("את צריכה לקבל צו הרחקה מהמטבח"), ולאחר מכן מנסה להצחיק את ירדן שמתגעגעת הביתה. הרגישות של לבנה לא נעלמת מעיניהם של אבי ודורין והם מרעיפים עליה מחמאות
הדוח היומי: סיכום היום ה-96
איתי: "טהוניה הפנתה לי את הגב. קשה לי" לבנה מתגעגעת לביז'ו ("זה רק נהיה יותר קשה"), איתי נפגע מטהוניה ("קשה לי עם הברוגז הזה"), טהוניה מגלה לדיירים רכילות מהבית ("ירדן מרגישה סוג ב'") ואבי מתרגז עליה ("כשתצאי מפה תביני שאת לא כזו חכמה גדולה").
הדוח היומי: סיכום היום ה-95
אבי: "לפעמים דור יכול להוציא אותי מהכלים" הדיירים מתעוררים למשימה חדשה – משימת הטלוויזיה. לבנה שולחת לביז'ו מסר ("אני מתגעגעת אלייך"), אבי לא מבין את דור ("הוא יוצא מאיזון"), דורין מנסה להרגיע את איתי ("אוהבים אותך פה"), דורין ולבנה מגישות את תכנית הקניות "אחלה דיל" וירדן ואבי מגישים את תכנית הילדים "בארץ האחונים
הדוח היומי: סיכום היום ה-94
ביז'ו חוזה את העתיד: "איתי יישאר ושני ותיקים יודחו" הדיירים במתח שיא ערב ההדחה הכפולה, טהוניה מנסה לנחש מי ילך ("מעניין מה יהיה היום"), לבנה יוצאת על טהוניה ("אכפת לך רק מעצמך"), איתי מנסה לכתוב לטהוניה מכתב והדיירים נפרדים מביז'ו ויניב בעצב ותדהמה.
הדוח היומי: סיכום היום ה-93
הבנים בבית מתחברים לצד הנשי שלהם הדיירים חוגגים לביז'ו ויניב יום הולדת, טהוניה מריחה את הסוף ("עוד שלוש הדחות וזה נגמר"), דור מתרגש מהמחווה של אור ("אתה יודע מה זה עשה לי עכשיו?") ודורין וביז'ו מרגישים שהם לא יכולים לספוג יותר ("אני חסינה").
הדוח היומי: סיכום היום ה-92
דור מתוודה בפני טהוניה: "הייתי צבוע כלפייך" הדיירים חוגגים ליניב יום הולדת וההעמדה להדחה על-די המשפחות משפיעה על הרגשות בבית: איתי נפגע מאבא של יניב ("את לא יודעת כמה זה כאב"), לאון בחרדות מפאו ("היא לא חייכה כשהיא דיברה עליי"), טהוניה לא סומכת על איתי ("אני אוכלת עליו סרט") ודור וטהוניה מנסים ללבן את היחסים ביניהם ("אני לא הולכת מאחורי הגב").
הדוח היומי: סיכום היום ה-91
הבית בתדהמה: הדיירים מגלים שלא הם מעמידים להדחה הדיירים מבלים את רוב היום בבריכה, וחלק מהם עוברים יום לא פשוט. יניב נלחם במצפון ("הרגשתי שאני הרע וזה לא נכון"), טהוניה מפחדת על איתי ("יש לי תחושה שיעמידו אותך להדחה השבוע"), לאבי נמאס מהרכילות בבית ("אני לא אוהב את הדיבורים המגעילים האלו") והדיירים צופים בקרובים להם מעמידים להדחה במקומם.
הדוח היומי: סיכום היום ה-90
ולפעמים הקייטנה נגמרת: "שבוע קשה יהיה שבוע הבא" הבוקר שאחרי משימת הקייטנה נפתח בבשורה מאכזבת על חריגה ממכסת הפסילות שמשמעותה כשלון במשימת התקציב. אבי טוען שהם לא יכלו למנוע את זה ולבנה מעודדת את ירדן: "אל תהיי בסרט, כולנו טעינו". טהוניה מתקשה להתמודד ונשברת בארוחת השבת
הדוח היומי: סיכום היום ה-89
קוקי של ביז'ו מגיעה בזמן: "היא עדיין אוהבת אותי?" בין משחק דג מלו-אח לשתיית טרופית גל געגוע כללי שוטף את בית האח הגדול: למה בכתה דורין, אל מי מתגעגע דור ואיזה הפתעה חיכתה לביז'ו? צפו בדו"ח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-88
דור מתגעגע לאור: "איפה האפרוח שלי?" משימת הקייטנה משתלטת על הבית, והדיירים נכנסים למשחק בכל הכוח ("אולי יוציאו אותנו ללונה פארק"), איתי מרגיש שמשהו לא בסדר עם יניב ("אני מרגיש שיש לך משהו בבטן"), הדיירים מתגעגעים הביתה ("כבר שלושה ימים אני חולם על אשתי") ודור חושב על אור ("היא הייתה מרגיעה אותי קצת").
הדוח היומי: סיכום היום ה-87
אור ודור דביקים עד הרגע האחרון רגע לפני שאור הודחה מהבית, היא ודור מבלים ברגעים רומנטים אחרונים, הדיירים עוסקים בנאום הנוקב של יניב ("היה פה מהלך אסטרטגי") והוא מצידו מתחרט על הדברים שאמר ומתנצל בפני אור ("הייתי פגוע וזה לא מגיע לך").
הדוח היומי: סיכום היום ה-86
דידי וטהוניה בקרב ראש בראש: "קודם כל תלמדי לדבר כמו בנאדם!" אחרי שיחת תקציב סוערת במיוחד, הדיירים מתקשים להירגע: לדידי נמאס מטהוניה ("למה היא חייבת לצעוק כל הזמן"), טהוניה מוציאה עצבים ("המשחק הזה מול המצלמות פשוט מגעיל. איכס!"), ורק אבי מכריז שזה הזמן לסלוח ("היא לא עושה את זה מכוונה רעה").
הדוח היומי: סיכום היום ה-85
איתי אוזר אומץ ושואל: "טהוניה, את אוהבת אותי?" הדיירים מבלים יום רגוע למדי לאור ההעמדה להדחה, ביז'ו בהלם מהתנהגותו של לאון ("זה יפה זה?"), איתי וטהוניה משתעשעים במים ("אני לא נותנת לו לצאת"), דור רוצה להבין מה אור מרגישה ("כמה את אוהבת אותי?"), ואיתי מחליט לשים את הדברים על השולחן.
הדוח היומי: סיכום היום ה-84
אבי: "מאוד רגשית הייתה המשימה הזאת" הדיירים משלימים בהצלחה את משימת "האחפליקציה" ואבי מודה שזו הייתה משימה מאוד קשה: "הרבה בכו בה והיו הרבה ויתורים". דור מרגיש שאור מתרחקת ממנו ומנסה להתקרב, וירדן חווה משבר באמצע ארוחת השבת.
הדוח היומי: סיכום היום ה-83
אבי: "מאוד רגשית הייתה המשימה הזאת" הדיירים משלימים בהצלחה את משימת "האחפליקציה" ואבי מודה שזו הייתה משימה מאוד קשה: "הרבה בכו בה והיו הרבה ויתורים". דור מרגיש שאור מתרחקת ממנו ומנסה להתקרב, וירדן חווה משבר באמצע ארוחת השבת.
הדוח היומי: סיכום היום ה-82
טהוניה נחשפת: "חוויתי עליות וירידות. רוצה לדעת אם ההורים גאים בי" משימת האחפליקציה מעמידה את הדיירים בפני דילמות לא פשוטות. יניב יוצא לדייט ומתאכזב מתגובתה של אור, לבנה וטהוניה מוותרות על מסרים מהבית ומתקשות להתמודד עם ההחלטה, ואבי מסכם: "זאת המשימה כי קשה שהייתה פה עד עכשיו".
הדוח היומי: סיכום היום ה-81
משימת התקציב מפצלת את הבית דורין מאושרת שהיא נשארה בבית, דידי וירדן הופכות לבטריות והמשימה השבועית מעוררת סערה בבית: לבנה רוצה תספורת, יניב וביז'ו צופים בפרק האחרון מהעונה וטהוניה נאכלת מבפנים. וגם: ירדן ודידי מתחשמלות
הדוח היומי: סיכום היום ה-80
אור: "אני מפחדת שהקשר שלי עם דור לא נראה טוב" הדיירים במתח לקראת ההדחה, דורין מפחדת שזהו יומה האחרון בבית ("ליאור צריך להעלות הילוך בחוץ"), דור ואיתי מדבר על אמונה ("להאמין שמשהו קיים זה עוזר"), ביז'ו ולבנה נשבעים להיות חברים לנצח ("אתה תארגן את הברית של הבן שלי"), טהוניה ולבנה רבות ("לכי חפשי מישהו בבת-ים לריב איתו"), ומוטי עוזב את הבית.
הדוח היומי: סיכום היום ה-79
אור: "למה אני תמיד רוצה את מה שאסור?" בבוקר יום האהבה, נראה כי החברות בין דור ולאון מתחילה להתערער, אור מנסה להבין למה אנחנו תמיד רוצים את מה שאי אפשר, דורין לא מבינה למה העמידו אותה להדחה, לאון מלמד את יניב לשחות, הדיירים חוגגים את ט"ו באב בערב של "ספיד דייטינג" ויניב מתוודה בפני אור שהוא מקנא בדור.
הדוח היומי: סיכום היום ה-78
דור: "כל החיים הייתי רווק, אני מרגיש שזה רגע קריטי" דור מרגיש שהוא ואור מתקרבים ומתחיל להלחץ ("אני מפחד להכנס לפינות האלה"), ביז'ו מעליב את יניב והוא לא נשאר חייב ("אני לא מוכן לזה"), דורין מקבלת מסר מהבית על מסוק ורשימת המועמדים להדחה נחשפת.
הדוח היומי: סיכום היום ה-77
טהוניה ללאון ודור: "אני יכולה לסכסך בינכם בשניה" ביז'ו ממשיך להיות מודאג מאיך שהוא מצטייר בחוץ ("מוטי, אתה חושב שאני בנאדם טוב?"), על לבנה עובר יום קשה ("לא רוצה אף אחד לידי עכשיו"), איתי חושב על טהוניה ודורין ודידי מבינות שהן מיוחדות ("מעטים האנשים שהיו בסיטואציה שבה שאנחנו נמצאות").
הדוח היומי: סיכום היום ה-76
"כשהם ביחד, אי אפשר לשבת עם אור ודור" דור ואור מתקרבים זה לזה, וגם יתר הדיירים החדשים מתחילים להסתגל לשהות בבית, אך בניגוד אליהם דווקא הדיירים הוותיקים מתחילים לחוש געגועים ובדידות. לקראת הערב דורין נתקפת געגוע עז הביתה, ולבנה ניגשת לנחם אותה
הדוח היומי: סיכום היום ה-75
דורין: "כל יום שעובר פה הוא כמו נצח" לאון, אבי ודור יוצאים מהבית כחלק מ"משימת הסופרמרקט", מה שגורם לשאר הדיירים לחשוב גם על מה שקורה מחוץ לבית. איתי אומר שהוא עדיין לא מתגעגע ודורין מרגישה שהיא לא יכולה יותר: "אני בשלב שכאילו די". צפו בדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-74
לבנה לאור: "את חלום של כל לסבית" הדיירים חוגגים לדידי יום הולדת, איתי וטהוניה ממשיכים להתקרב ("זה מוזר לי, אבל בקטע טוב"), יניב מאושר שנשאר בבית ("איזה כיף שאני פה עוד יום"), לאון לא מתחבר לאור ("אין לי איתה שום קשר") ולבנה מעוררת את קנאתה של טהוניה ("ללכת עם אור יד ביד בזה חלום").
הדוח היומי: סיכום היום ה-73
הריב הגדול של לאון וביז'ו הבית נמצא במתח שיא, ירדן מביכה את איתי ("אני יודעת שאין לי טקט"), לאון וביז'ו מתפוצצים ("אם חשבת שפאו חכמה אתה אטום"), ט' באב גורם לדיירי הבית להרהר (מוטי: "צפוי לנו עוד חורבן"), טהוניה כועסת על עצמה ("אני לא מצליחה לשלוט על עצמי") ודיירי הבית נפרדים מענת בעצב ותדהמה
הדוח היומי: סיכום היום ה-72
ענת: "אני מרגישה שטהוניה יורקת לי בפנים" ההדחה הערב משפיעה על היחסים בבית, וכולם מרגישים במתח. ביז'ו מתחיל לפקפק באהבת הקהל אליו ("הדיירים החדשים ראו אותי מהבית"), טהוניה מבטיחה שלא להתייאש ("אני אשב פה על הלב של כו-לם"), ענת מרגישה נבגדת ("קשה לי לראות את הצדק יוצא לאור") ואיתי וטהניה מתקרבים. וגם הפתעה: התקציב השבועי עובר בשלום
הדוח היומי: סיכום היום ה-71
דור: "יניב הפך להיות הזנב של אור" הבית מתפצל שוב לקראת ההדחה הקרובה, ענת אומרת לאיתי שהיא פגועה מטהוניה ("בשניה הפכתי להיות מישהי שלא קיימת עבורה"), ביז'ו ויניב מחליטים להיות השופטים של עצמם ("אנחנו המראה של עצמנו בבית"), דור מרגיש שיניב משתרך אחרי אור ("הוא כמו הזנב שלה") והדיירים מגלים שהבית השני לא היה קיים מעולם
הדוח היומי: סיכום היום ה-70
אור: "אני חתולת רחוב וטוב לי עם זה" יניב מנסה להתקרב לאור ("אני מעריך אותה"), ביז'ו ודורין מרחמים על מוטי ("בגיל הזה שאתה בלי ילדים כלום לא שווה"), אור מסבירה לדור שהיא מסתדרת לבד ("אני לא בקשר טוב עם ההורים שלי"), וגם: מוטי אוכל עוף בשירותים ודורין מרגישה שהיא לבד
הדוח היומי: סיכום היום ה-69
אור: "משהו פה מרגיש מזויף" בזמן שהדיירים היו עסוקים בצילומי קליפ אמצע העונה, אור וירדן התחילו להבין את המורכבות בחיים בבית באח הגדול: אור טענה שמשהו בבית מרגיש לא אמיתי ושזה מגעיל אותה ובמקביל ירדן אמרה לענת שיש בבית דברים לא טבעיים. בשעת צהריים נכנסה דיטה, "דיירת" מהבית השני, כדי להכין לדיירים ארוחת ערב מפנקת.
הדוח היומי: סיכום היום ה-68
דידי וירדן בלחץ: מה יהיה כשהדיירים יגלו את האמת? הדיירים הוותיקים והחדשים מתחילים להתקרב, ובעוד טהוניה מוטרדת מהשינוי שחל בהתנהגותם של חלק מחבירה הוותיקים, ירדן ודידי חוששות מהיום בו יאלצו לחשוף את השימה הסודית: "זה לא נעים, אנחנו כל הזמן משקרים".
הדוח היומי: סיכום היום ה-67
טהוניה על אבי: "כל כלב ביג'י יומו" הדיירים חוגגים במסיבה, מוטי מנקה את הבית ("הכל נורא מלוכלך פה"), טהוניה אומרת ללאון שאבי צריך להירגע, לאון מתנצל בפני אור ("זה לא היה לעניין") ומוטי מתקשה עם התפריט הטבעוני שנכפה עליו ("אמרתי לאח שאני מת מרעב").
הדוח היומי: סיכום היום ה-66
לאון מקבל מסר מבחוץ: פאולינה מחכה לו בבית ערב כניסת הדיירים החדשים לבית, הדיירים חוגגים לאבא של לבנה יום-הולדת, לאון מקבל מסר על מסוק מפאולינה, טהוניה עומדת להתפוצץ על ענת, אבי מרגיש עימות קרב בינו לבין דורין ואבי פוחד שטהוניה תהיה ה"גילי מיילי" הבאה
הדוח היומי: סיכום היום ה-65
רגע לפני כניסת הדיירים ענת מסכמת: "מה שעברנו עד עכשיו זה כלום לעומת מה שיהיה" הבית בהתרגשות שיא לקראת כניסת הדיירים החדשים הערב. יניב חושב שדור בונה על אור, טהוניה אומרת שמההתחלה היא לא סבלה 80 אחוז מדיירי הבית ודורין וענת משחזרות את מה שעברו עד עכשיו ומצפות לעתיד לבוא
הדוח היומי: סיכום היום ה-64
דור: "אני מרגיש שכולם השלימו עם זה שהבית נסגר" הדיירים מתוחים וחוששים מ"הבית השני", לאון ויניב נקלעים למלחמת כריות אינטנסיבית ("הייתי צריך לתת לו נוק-אוט"), הכניסה של יניב ל"בית שני" מפיגה את החשדות של הדיירים בקיומו ("צאו מהסרט, יש עוד בית") ודור אומר ללאון שהוא מרגיש אנרגיה לא טובה בבית ("יש תקיעות")
הדוח היומי: סיכום היום ה-63
טהוניה: "כל מה שאני עושה פה זה הצגה בשביל הרייטינג" הדיירים ממשיכים לשחק ראש בראש מול הבית השני הפיקטיבי, אך עדיין מתקשים להאמין שלא מדובר בתרמית ("רואים שבנו את הבית חפיף"), ענת מחליטה להתנתק מטהוניה ("אין התקדמות איתה"), ולבנה מגלה שבסיום העונה היא יכולה לשכוח מטהוניה ("כולם בבית הזה פתט"). הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-62
ביז'ו ליניב: "אני אהפוך אותך לשופופו בחוץ" יניב חושף בפני ביז'ו את חוסר הניסיון שלו עם נשים וביז'ו מעודד אותו. לעומת יניב, שנפתח, טהוניה בוחרת להסתגר ובוכה לבדה בחדר השירות.
הדוח היומי: סיכום היום ה-61
אורחת מהבית השני: "היא נראית שחקנית, אבל גם אמיתית" הדיירים עסוקים בהשערות לגבי קיומו של בית נוסף, ואחרי שיניב ומורן השחקנית עורכים חילופי בתים, אמונתם גוברת, וענת מכריזה: "יניב לא משקר". עוד במהלך היום, טהוניה כועסת על עצמה ומתחרטת על האופן בו דיברה אל דורין.
הדוח היומי: סיכום היום ה-60
לאון: "הדיירים מהבית השני נראים לי יותר פיקנטיים" הדיירים עסוקים בתגלית על הבית השני, ולא מפסיקים לחשוב אם הוא אמיתי או לא. האח הגדול מקרין להם דו"ח יומי פיקטיבי והדיירים מתחילים להאמין שהבית השני אכן קיים. במהלך היום הם "מתחרים" בשחמט ובאפיית עוגות נגד הבית המזויף ולאון מפחד שהבית השני גונב את ההצגה.
הדוח היומי: סיכום היום ה-59
טהוניה: "אני מרגישה אשמה שגילי יצא" הדיירים מרגישים בחסרונו של גילי ולטהוניה וענת יש נקיפות מצפון ("אני מרגישה שהבנים כועסים עלי מאז שגילי יצא"). ביז'ו מוכיח את השכלתו בפקולטה לחקלאות ("התרנגול הזכר ממליט ביצים"). ובלילה יש מי שמטיל ספק בקיומו של בית נוסף ("אולי האח הגדול עובד עלינו").
הדוח היומי: סיכום היום ה-58
ביז'ו: "עכשיו 'האח הגדול' התחיל באמת" הדחתו של גילי עדיין מהדהדת באוויר ומשפיעה על ההתנהלות בבית: דורין מתקשה לצאת מהמיטה ומבלה הרבה בחדרו של האח הגדול, ענת וטהוניה בטוחות שגילי "מטנף" עליהן בחוץ, אבי מקבל את השקט שהיה זקוק לו וביז'ו מרגיש שסוף-סוף החלה העונה של האח הגדול
הדוח היומי: סיכום היום ה-57
דורין מתאבלת: "אני מרגישה שלקחו את החצי השני שלי" לאון ודור לא מבינים מה ענת מצפה שהם יעשו לגבי גילי ("אני לא מבינה איך שתקתם"), ענת פותחת ללבנה את העיניים ("איך אפשר לדבר עם בנאדם כזה?"), טהוניה ולבנה ממשיכות להתקרב ("המשיכה שלך אלי גוברת") והדיירים מתמודדים עם הדחתו של גילי ("אני עדיין לא מעכלת את זה שהוא הלך").
הדוח היומי: סיכום היום ה-56
גילי מרגיש שלאון מתרחק ממנו הדיירים מעבירים את השבת בשלווה, עד הפיצוץ הקבוע שמגיע עם תכנון התקציב. דור ולאון מנסים לנחש מי מסתתרת בתמונה בנסט, טהוניה אומרת לחבריה שאחרי התוכנית היא תצטרף מהם חופש וגילי מרגיש שלאון מתרחק ממנו.
הדוח היומי: סיכום היום ה-55
ביז'ו: "גילי לא מבין שהוא עשה את הטעות הכי גדולה בחיים שלו" אווירת השישי מעוררת אצל הדיירים געגועים הביתה אך גם יצר לוחמני - בעוד שענת וטהוניה חושבות על מי שמחכה להן בבית, ביז'ו וגילי ממשיכים להסתכסך: "אנשים חייבים להעיר לי", מסביר גילי בזעם. האם הבית שוב לקראת פילוג?
הדוח היומי: סיכום היום ה-54
קטעים בבריכה: מה גרם לדיירים להיקרע מצחוק? במהלך ההכנות למשחקי האח לבנה מוצאת זמן לתת ליניב שיעור פרטי בדייטים. בהמשך היום הדיירים משקיעים באימונים ומפגינים רצינות, שנשברת רק כשאבי מופיע עם בגד ים סגול ומנצנץ.
הדוח היומי: סיכום היום ה-53
ענת לדורין: "את בנאדם בלי טיפה של אופי. כשתצאי מפה תתביישי בעצמך" המשימה השבועית יצאה לדרך ובעוד רוב הדיירים עסוקים בהכנות לקראת המשחקים, ענת מרגישה שמתארגנת קנוניה נגדה: האם מישהו הרעיל את דור? ("את מרגישה פרנויה"), למה דורין מתעלמת ממנה? ("אני כמו רוח רפאים בשבילך"). וגם: מה גרם לאבי להתייפח בבכי בחדר השינה?
הדוח היומי: סיכום היום ה-52
ענת ללבנה: "תפסיקי להתחזות כל הזמן" לבנה מקבלת אזהרה מבחוץ ("היזהרי מענת"), אבי מתחנן בפני גילי לשקט ("אי אפשר לבקש ממך כלום"), ענת ולבנה מתעמתות ("כואב לך שאנחנו כל כך שונות") והדיירים נפרדים משלי בעצב ("זה לא פייר ומעצבן").
הדוח היומי: סיכום היום ה-51
ענת ואבי עולים על האסטרטגיה של גילי שלי עצובה ומתוחה לקראת ההדחה הערב ("עכשיו אני יודעת מי החברים שלי"), ביז'ו מתמודד עם ההתקרבות בין לבנה וגילי ("אני בסדר. היא אמרה לו שהם לא חברים"), ואבי וענת עלו על השיטה של גילי ("הבא בתור אצלו זה יניב").
הדוח היומי: סיכום היום ה-50
גילי: "יש פה שישה אנשים דומיננטים, כל השאר פרווה" דור ולאון עסוקים בתמונות שבנסט, טהוניה ושלי מתווכחות סביב ההדחה, דור עושה לשלי את היום, לאון מתגעגע לפאולינה וגילי מסביר לדורין מי הם האנשים הדומיננטיים בבית. וגם: שבוע ראשון שטהוניה לא מועמדת להדחה.
הדוח היומי: סיכום היום ה-49
טהוניה ללבנה: "אני לא אחת מהחברות שלך" היחסים של טהוניה בבית מתחילים להתרופף אפילו עם חבריה הקרובים: לבנה מגלה שהקשר שלהן הוא לא מה שחשבה ("אל תדברי אלי ככה"). ואילו במחנה השני היריבות מחריפה: גילי לא מבין איך חבריה של טהוניה סובלים אותה ("אם היא הייתה מדברת אליי ככה הייתי מזמן שם אותה בפינה"), ולאון פשוט מעדיף לשמור מרחק ("אני לא יכול לשמוע את הקול שלה").
הדוח היומי: סיכום היום ה-48
ענת לטהוניה: "את כמו פצצה מתקתקת" סופשבוע עצבני עובר על דיירי הבית. טהוניה בלחץ מהתקציב הקרוב ומתקשה עם תחושת המחסור, לאון לא מבין על מה המהומה, הדיירים מנסים לפענח את פשר התמונות בנסט ולבנה מקבלת משימה סודית
הדוח היומי: סיכום היום ה-47
"אבי מתאמץ לצאת איש פשוט, זה לא ככה" הגבולות בין הקבוצות הופכים מטושטשים: גילי ולבנה משוחחים על הריב ביניהם, טהוניה וביז'ו מתקשים להתמודד עם השהות בבית וענת ודורין מדברות על אבי: "אי אפשר להעיר לו על כלום, אבל הוא מעיר לכולם. מנסה לעשות את עצמו אדם פשוט מטבריה".
הדוח היומי: סיכום היום ה-46
טהוניה: "אני לא סובלת את לאון" גילי חוגג לאשתו יום הולדת, הבית הופך לתחנת פיקוח ולבנה, ביז'ו וענת מתמנים לפקחים. הקרע בין טהוניה ללאון מעמיק, וענת עולה על הכוונת של יניב וביז'ו.
הדוח היומי: סיכום היום ה-45
לאון: "יש לי חרדת נטישה, אני לא בונה על פאולינה" הדיירים מתמודדים עם הדחתה של פאולינה, האח הגדול מקדיש ללאון את שיר הבוקר, לאון אומר שהיא שמח להמשיך עם פאולינה את הקשר בחוץ, והדיירים מכינים ברכה מצולמת לשמעון פרס.
הדוח היומי: סיכום היום ה-44
לאון: "צדק יעשה. ביז'ו יקלל את הרגע שהוא בא לבית הזה" הדיירים במתח לקראת ההדחה הדרמטית. פאולינה מבינה שביז'ו העמיד אותה להדחה, יניב וביז'ו מצפים להדחה של גילי, פאולינה עוזבת את הבית ולאון מבטיח לנקום
הדוח היומי: סיכום היום ה-43
מה גילי חושב על היחסים בין פאולינה לעופר שכטר? הדיירים חוגגים לענת יום-הולדת 40 בהרמוניה מפתיעה, טהוניה לא רוצה לחלוק את החסות שקיבלה, שוב פורץ ריב בין פאולינה ולאון וגילי מנסה להבין מדוע. וגם, הדיירים מתבשרים על רשימת ההדחה הדרמטית וכל אחד מתמודד בדרכו.
הדוח היומי: סיכום היום ה-42
גילי: "אנשים לא מבינים שהפוקוס עלי באופן טבעי" גילי מארגן לענת מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה ה-40, ומושך אליו אש: טהוניה ולבנה חושבות שהוא עושה הכל למען הקהל בבית, ואילו ענת דווקא מרוצה: "מעולם לא חגגו לי ככה". האם ענת תעבור לקבוצה השנייה?
הדוח היומי: סיכום היום ה-41
הסכם שלום היסטורי: פאולינה וטהוניה מתפייסות יום שישי הגיע והיריבות בבית מחריפה - שתי הקבוצות החליטו להכין ארוחות שישי נפרדות. אך לאח הגדול היו תכניות אחרות: תחרות בישול בין פאו לטהו, שבסופה השופטת מיכל אנסקי קבעה כי טהוניה היא המאסטר-שף של הבית. הנצחון באופן מפתיע גרם לשתי המתחרות להוריד את הכפפות, ולהכריז על שביתת נשק.
הדוח היומי: סיכום היום ה-40
פאולינה דורשת מלאון לצמצם מגע עם טהוניה לליאון יש ביקורת על ההתנגות של גילי, אך לפאולינה יש ביקורת דווקא על לאון: אחרי שהיא אומרת שהפריע לה שטהוניה נגעה בו במהלך המשימה, פאולינה מעמידה את לאון במבחן נאמנות נוסף, ומסבירה: "אני רוצה להיות מספר אחת, נקודה".
הדוח היומי: סיכום היום ה-39
לענת נמאס מביז'ו: "אין לי סבלנות להעמדות פנים" בשיחת נפש עם טהוניה, ענת פותחת את הפה ושופכת את כל מה שהיא חושבת על מי שעד לא מזמן היה אחד מחבריה הקרובים בבית: "ביז'ו משחק למען הקהל בבית", אמרה ענת ולא חסכה בתיאורים, "קשה לי עם בכיינות שאין בה אמת".
הדוח היומי: סיכום היום ה-38
לאון נחשף לעבר הרומנטי של פאולינה הדיירים במתח לקראת ההדחה, דורין חושבת שהבית יהיה עצוב בלעדיה, ענת מתפרקת מגעגועים לאימה, לאון מגלה פרטים על העבר של פאולינה – ולא אוהב את מה שהוא שומע.
הדוח היומי: סיכום היום ה-37
ביז'ו: "אני לא יכול לראות את הפרצוף של פאולינה" לבנה מארגנת לדיירים מסיבת "זוהרים", ליניב וביז'ו נמאס מפאולינה ("היא רכלנית, צבועה ושטחית") והתקציב המפוצל ממשיך להסעיר את הבית. צפו בדו"ח היומי
הדוח היומי: סיכום היום ה-36
לאון: "אני קצת גיי. עדיין לא יצאתי מהארון" הבית ממשיך לסעור בעקבות ישיבת התקציב שפיצלה את הבית: טהוניה כועסת על דור שעשה עליה "עליהום", לאון עצבני על יניב שהתפרץ עליו ופאולינה תוהה מדוע אין דיירים הומוסקסואלים בבית.
הדוח היומי: סיכום היום ה-35
לבנה: "לא איכפת לי שחושבים שאני גבר" בזמן שהמונים צעדו בגאווה ברחובות תל אביב, גם בבית האח הגדול הקדישו את השבת לשיחות על גאווה ודעה קדומה: "לא מפריע לי שפונים אלי בלשון זכר", סיפרה לבנה, "אני לא צריכה להסביר את הסיפור שלי לכל אחד".
הדוח היומי: סיכום היום ה-34
האח הגדול: מה גרם ללאון להתפרץ? דיירי בית האח הגדול עדיין מנסים להתאושש ממשימת התקציב האחרונה שגררה אחריה ריבים רבים. שלי מספרת לאבי שעבר עליה השבוע הכי קשה מאז שנכנסה לבית, לאון מתפרץ בחצר, וטהוניה ויניב מנהלים שיחה מרגשת בנסט
הדוח היומי: סיכום היום ה-33
דור על גילי: "הוא דווקא ניסה להשתנות, הפכו אותו לדיקטטור" הדיירים פתחו את היום כשהם עדיין תחת משטרו של גילי. המתח בין ענת וטהוניה גבר ורק בתיווכה של לבנה התיישבו השתיים לשיחה ופתרו את הסכסוך, ובהמשך הערב טען דור שהמשימה פעלה לרעתו של גילי, שדווקא ניסה לשנות תדמית.
הדוח היומי: סיכום היום ה-32
הרודנות של גילי VS. המרדנות של טהוניה משימת השליט הגדול יצאה לדרך: השליט מיילי ושני השומרים שלו מתעוררים בסוויטה, הדיירים בבית מקבלים מדים וטהוניה מסרבת ללבוש אותם. האח הגדול מטיל על טהוניה ולבנה משימה סודית – עליהן למרוד בשלטון של גילי וליצור מחאה
הדוח היומי: סיכום היום ה-31
לאון: "כל העניין עם פאולינה מכביד עליי" הדיירים מתעסקים בתכונות האופי שהוצמדו להם, דור מגלה לטהוניה שהוא אמר שהיא אנוכית, לבנה וטהוניה ממשיכות להתקרב ולאון מתוודה בפני אבי שהוא מתעייף מפאולינה. האם מדובר בתחילת הסוף של הרומן הסוער בבית?
הדוח היומי: סיכום היום ה-30
יניב: "32 שנה שאני חי לגמרי לבד" הדיירים בילו את היום בניסיון לנחש מי יהיה הדייר האהוב בבית, יניב ביקש מביז'ו שלא יכעס עליו על כך שהוא סוליסט וגילי ודנה רבו על העוגה של טהוניה. בערב בישר האח הגדול לדיירים שאבי ולאון הם הדיירים האהובים בבית
הדוח היומי: סיכום היום ה-29
הזוג הנוצץ של הבית: לאון ופאו Out דור וטהו In בשיחה אינטימית בחדר השינה לאון מודה בפני פאולינה שהוא לא בליגה שלה ("אם היינו בחוץ לא הייתי מתקרב לטריטוריה שלך"), לבנה זוהרים פותחת משרד שידוכים ("דור וטהוניה זוג נפלא"), ודנה חושפת צד שהדיירים עוד לא הכירו.
הדוח היומי: סיכום היום ה-28
טהוניה בגילוי לב: "לבנה, אני רוצה לנשק אותך צרפתית" תחושת הגעגוע עוטפת את הבית ובעוד יניב מסתגר בעצמו וחושב על החתולים שהשאיר מאחור, טהוניה מחפשת אחר זוגיות בתוך הבית ופונה אל לבנה, אשר מנפנפת אותה "בעדינות", בלשון המעטה: "בחיים שלי אני לא אצא איתך".
הדוח היומי: סיכום היום ה-27
דור: "אני מעדיף להרגיש אפס תמים מאשר כמו שגילי מרגיש בבית" היום ה-27 בבית נפתח בעצלתיים, זה היה יום ללא עישון והדיירים המעשנים התקשו להסתגל. פאולינה מסדרת לדור את התספורת, דורין רוצה להפיק תצוגת אופנה, ודור לא מבין איך גילי הכניס את עצמו למצב בו הוא נמצא בבית.
הדוח היומי: סיכום היום ה-26
דור ופאולינה מעבירים לילה משותף בכלוב המשימה השבועית אתגרה את הדיירים בדרכים מפתיעות ויצרה כמה חיבורים לא פשוטים, אך במצב המורכב ביותר עמדה דווקא שלי – שנדרשה להיכנס לסירה אחת עם הדיירים אותם העמידה להדחה.
הדוח היומי: סיכום היום ה-25
לאון: "אל תשפוט אותי רק כי אני חבר של גילי" ביום שאחרי הדחתו של בני, דנה וגילי חשים געגועים למשפחה, לאון וביז'ו עושים סולחה, משימת הדקה נפתחת, יניב עובד על הדימוי העצמי שלו וטהוניה מתגעגעת לאקס המיתולוגי.
הדוח היומי: סיכום היום ה-24
אבי: "חוץ מפאולינה ולאון, כל הבית רצה שגילי לא יהיה פה" ביום בו התבצעה ההדחה שלישית מבית האח הגדול לאון ופאולינה התעוררו באותה מיטה, בני התחיל להתחבב על שלי, לבנה מעניקה לביז'ו קמע למזל ואבי אמר שמהיום הראשון בבית הוא הרגיש שגילי לא בסדר.
הדוח היומי: סיכום היום ה-23
דור: "איזה מטורף זה. איך הופכים עלייך את הבית בשנייה" בני עמל על תכנית טלוויזיה חדשה לענת, לאון ופאולינה מספרים את יניב ומעניקים לו מראה חדש והדיירים מקבלים בהפתעה את ההודעה שגילי מוגן מהדחה הערב.
הדוח היומי: סיכום היום ה-22
פאולינה: "אני מקווה שביז'ו ילך, הוא כזה טיפש" לראשונה בתולדות התכנית הורשו הדיירים לתאם הדחות, ובסיומה של משימת הישאחדות נכנסו חמישה דיירים לרשימת מועמדים להדחה. "חשבתי שזה נחמד לתאם הדחות, אבל זה מגעיל ומכוער", הודה בני שלראשונה מועמד בעצמו. ומה בגזרה הרומנטית? ענת בוידוי מרעיש: "דנה, אותך אני רוצה".
הדוח היומי: סיכום היום ה-21
דור פותח חזית מול ביז'ו? מסתבר שלא כולם בבית אוהבים את "השופופו" של ביז'ו, ודור החליט שנמאס לו לעמוד בצד ולשמוע את ביז'ו מדבר עליו מאחורי הגב: "מה זה השטויות האלה? אני צריך אישור של ביז'ו כדי להביע דעה?".
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-20
גילי: "אין לי כוחות יותר, אני מרגיש שכולם נגדי" משימת הישאחדות נכנסת ליומה השני, והאח הגדול מאחד את הבית לשבט אחד - "אחוניה". לאחר מועצת השבט הטעונה, גילי הוא הראשון להיכנס לרשימת ההדחה, וכעת הוא מתמודד לראשונה עם העובדה שרוב הדיירים מעדיפים שיודח: "זה יושב לי על הלב וזה קשה מאוד
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-19
בני שוקל לעבור מחנה? אחרי שפתחו את הבוקר בשיעור יהדות עם דנה, משימת "הישאחדות" מחלקת את הבית לשניים, אך לא כולם מרוצים מהחלוקה. במהלך היום הדיירים מתמודדים עם משימה מאתגרת, וחברי שבט "שופופו" מעודדים את בני לעבור לצד שלהם.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-18
טהוניה מספרת על בן הזוג שהשאירה בחוץ ביז'ו מנסה להפיג את המתח ומחליט למתוח את הדיירים הישנים; בני מפיק את "מדברים אהבה עם ד"ר שלי ורוד"; פאולינה ודור מתקרבים; ודור אומר לבני שהוא עושה את כל העניין בבית.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-17
דורין מקבלת מסר מהבית: "אני מתרגשת" לכבוד יום הולדתה זכתה דורין למחווה רומנטית מבעלה - מסוק מקושט שחג מעל הבית. הדיירים הנרגשים הכינו לה תזמורת מגרוטאות, ובני לקח את העניינים צעד אחד קדימה והכין גיטרה אקוסטית מקופסת קרטון.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-16
ביז'ו ללבנה: "את דומה לי, קלטתי אותך כמו רנטגן" בשעות שלפני העזיבה הדרמטית של רוני, הדיירים התקשו להתאושש והריב המשיך להדהד בבית. בני התחיל בצילום הסרט הדוקומנטרי שלו, טהוניה אמרה שהיא גאה בעצמה ופאולינה סיפרה ללבנה שקשה לה עם שינוי השגרה. צפו בדו"ח המלא
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-15
ענת: "איזה מתח בבית, אפשר לחתוך אותו בסכין" כמה שעות לפני שהתפרסמה רשימת המועמדים להדחה, הדיירים הרגישו כי המתח גואה ועומד לקראת פיצוץ: "אין דקה שקט בבית", מחתה שלי, "בטעות את מעירה למישהו ואת יכולה לחטוף צרחות לפרצוף". מה הוביל למריבה הגדולה של הבית?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-14
טהוניה פותחת את הלב: "אחותי נחטפה בסודן במהלך מבצע משה, אנחנו לא יודעים מה עלה בגורלה" אחרי שמצאה את עצמה בלב המריבה הראשונה שהסעירה את הבית, טהוניה ממשיכה לצאת נגד הגזענות ומחליטה לספר את סיפורה האישי: "זה חלום של כל יהודי להגיע לארץ ישראל. עם כל הקשיים והגזענות, כאן אתה חי כמו מלך".
הדו"ח היומי: סיכוםהיום ה-13
האכזבה של בני משימת הצחוק אתגרה את דיירי הבית אך לא שעשעה את דנה, אליפות בדיחות מפתיעה במיוחד נערכה בין אבי ורוני, ובני העביר את הזמן בין ניסיונות להכין באולינג לבין ניסיונות להפיל את שלי ברשתו. העולם מצחיק?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-12
פאולינה: "אני רואה הכל" יום סוער עבר על דיירי בית האח הגדול: בני חגג יום הולדת, משימת הצחוק החלה והביאה איתה מגוון אורחים מיוחדים לבית, פאולינה הגיבה על הריב עם טהוניה ולבנה יורה חצים לעבר גילי. צפו בדוח המלא
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-11
טהוניה: "אני מחכה שהאח הגדול יביא לי איזה גבר שבגברים" עונת החיזור החלה והאווירה הרומנטית ממשיכה לרחף מעל הבית בנווה אילן: בני מעניק לשלי מחווה רומנטית שגורמת לה להצטמרר ("תשחרר את הפרפר בבקשה"), ואילו טהוניה מבקשת מהאח שידוך ("אני רוצה גבר ולא נמושה"). מי יהיה הזוג הראשון של הבית?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-10
במי מתאהבת פאולינה בבוקר שאחרי ההדחה של דני הדיירים מסתגלים לכך שעזב, ולדנה מאוד קשה להתאושש. מי עצבנה את גילי ולאון, למה בני רוצה לצבוע את השער ללבן, ומה זה בעצם מכנסי גירבוץ?
הדוח היומי: סיכום היום ה-9
בני פוצח בטקטיקה חדשה לכיבוש ליבה של שלי רגע לפני ההדחה הראשונה של הבית בני מעורר מהומה בבית, בעיקר כדי למשוך את תשומת ליבה של שלי ("עשיתי הכל כדי שהיא תבוא לסלון"). מה גרם לו להצמד לטהוניה? ("רציתי ששלי תקנא"). והאם דני הצליח לחזות את הדחתו כבר מוקדם בבוקר? ("צריך להיות בר-מזל כדי לעוף בשלב הזה").
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-8
הדייט הרומנטי של בני ושלי בבוקר שאחרי המסיבה שארגן להם האח הגדול, הדיירים משחזרים את אירועי הלילה, בני מתרגש ומתכונן לדייט עם שלי, ומשימת הזוגות הסודית סוף-סוף נחשפת.
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-7
לאון מודה: "אין לי בעיה להסתפר בשידור חי" השבת הראשונה מוציאה מיניב גילוי חושפני על עברו ("הייתי דתי עד גיל 25"). לבנה ופאולינה ממשיכות לחפש אחר הסוד לזוגיות מושלמת ("אני מאחלת לך גבר כמוני", בירכה לבנה). וגם: מי התנשקה עם דור במסיבה הפרועה שחתמה את השבוע הראשון?
הדו"ח היומי: סיכום היום ה-6
דורין מגלה שבני רכלן וסכסכן ביום השישי בבית האח הגדול קרין המשיכה לחוות קשיי הסתגלות, הדיירים התכוננו לארוחת שישי ראשונה בבית, ודורין אומר לסני שגילתה שהוא "רכלן וסכסכן".
הדו"ח היומי: סיכום וידאו של היום ה-5
גובר המתח בין טהוניה וקרין קרין מעבירה את זמנה בהכנת יצירות מאוכל אך טהוניה יוצאת נגד הבזבוז ומכריזה: "רק כשאנשים פה יהיו רעבים הם יתחילו להעריך אוכל". בעוד המתח בין השתיים גובר, בין ביז'ו ויניב דווקא נרשמת התקרבות.
הדוח היומי: סיכום היום ה-4
הכירו את הרמבו הגרוזיני הראשון לילה לבן עבר על ביז'ו שהחליט לשחק אותה נינג'ה ולשגע את הדיירים בבית, ("מרחתי להם אבקה שחורה על הפנים"). בזכות המשימה הסודית שלי ויניב מתקרבים ומשוחחים על ענייני אהבה וארוטיקה, ("כל מה שראיתם בסרטי פורנו זאת אני, סתם"). ובגזרה הרומנטית נראה שדור יורה לכל הכיוונים ("את יודעת איך מלטשים יהלום כמוך?").
הדוח היומי: סיכום היום ה-3
לבנה עושה סטיילינג לבני בני עובר מהפך חיצוני כאשר לבנה מחליטה להלביש אותו "כמו גבר". דני מתוודה בפני שלי שהוא נמשך אליה והיא משאירה מקום לאופטימיות: "אין תגובה"
היום ה-2: בני גולדשטיין קורא בכף היד של הדיירים
בני מתגלה כבעל כוחות על טבעים וקורא לחבים את עתידם בכף היד, ביז'ו מתקשה לעמוד בקצב הדיבורים של רוני ומכנה אותו "הקומפרסור" ואילו יניב דואג לחתולים שהשאיר מאחור. הדוח היומי
הדוח היומי: סיכום הלילה הראשון
דלתות הבית נפתחו ו-18 דיירים חדשים נכנסו אל הבית הכי מדובר במדינה. הם כמובן לא מכירים ולא נפגשו לפני כן, אך הספיקו להם רק כמה דקות כדי למצוא מכנה משותף: "איתנו לא יהיה משעמם". צפו בדו"ח היומי


צפייה ישירה: עונה 2, עונה 3, עונה 4, עונה 6, VIP 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il