עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

רמזור

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > רמזור

רמזור   - עונה 3


הסדרה עוסקת בחייהם של שלושה חברי ילדות טובים המתגוררים בגבעתיים. כל אחד מהחברים הוא גבר אשר נמצא בתחילת שנות השלושים לחייו. כל אחד מהגברים נמצא בשלב שונה של הזוגיות בחייו. שמה של הסדרה נובע מהרמזור שצבעיו מייצגים את מצב הזוגיות של כל אחד מהגברים.


תגיות: אדיר מילר, ליאור כלפון, ניר לוי, יעל שרוני, ליאת הרלב, יובל וין, רמזור




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק סיום העונה - שם לתינוק
פרק סיום העונה - אמיר וטלי בחדר לידה מתלבטים כיצד לקרוא לילדה. העניינים מסתבכים ששתי המשפחות מכל צד דורשות לתת שם על שם הסבתא שמתה. לילך מציעה עזרה ליולדת אך מהר מאוד מצטערת שהציעה. חפר מגיע לבקר את אמיר וטלי ומתחיל עם אחת האחיות, העניינים מסתבכים שחפר מוצא את עצמו מאושפז. מי יבקר את מי?
11 - חבר פלאפל
שלווה, מוכר הפלאפל הקבוע של אמיר מנסה לחצות את הקו ולהפוך לחבר. אמיר מסרב בנימוס אך מצפונו נוקף אותו בכל פעם ששלווה מפנק אותו כלקוח זהב, אבל אז מגיעה ההזמנה לבר המצווה של זאזא, בנו של מוכר הפלאפל, האם אמיר יצליח להגיד לא לחבר? חפר מסתבך ברומן עם בלוגרית שמעדכנת אובססיבית כל רגע בחייה. לילך מכריחה את איצקו ללכת לקוסמטיקאית לקראת אירוע חשוב בעבודה שלה.
10 – טסט בשלומי
טלי דופקת את האוטו ואמיר בטוח שדופקים אותה במוסך רק כי היא אישה והוא יוצא לקרב על כבודו של הגבר שלא מבין כלום ברכב, כשהוא מגיע לעולמו הקשוח של המוסך הישראלי. לילך מחליטה שחשוב להראות למשפחה דוגמא אישית ולאסוף ביחד בגדים לפליטים מדארפור. אלא שאז מתברר שאיצקו תרם בטעות דווקא את שמלת הפראדה שלה. רשיונו של חפר נשלל והחברים מייעצים לו לנסוע לשלומי, עיירה מנומנמת שבה תוך 24 שעות יש לך טסט.
9 – התזונאי
טלי טוענת שאמיר השמין ולוקחת אותו לאקי, התזונאי הכי טוב בארץ. אמיר נאלץ לדווח על כל מה שהוא מכניס לפה ולהתחיל לרוץ ומאבד את שמחת החיים. חפר לא ישן, פתחו לו סניף של ארומה מתחת לבית וכל בוקר הוא קם עם "מוטי מקיאטו ומקל קינמון". לילך עושה דרכון אירופי לה ולדניאל. איצקו מגלה שהוא הישראלי היחידי שאין לו דרכון זר. האם יצליח להוכיח בשגרירות הפולנית את זהותו?
8 - תו נכה
אמיר כבר מוכן עם המפתחות ליד הדלת כשטלי שוב מתלבטת על עוד שמלה. הוא מבין שמה שלא יהיה, תמיד הוא יאחר למקומות כי טלי מתכוננת שעות. אמיר מחליט לשים לזה סוף. לילך מגלה כי מתקיימות בחירות לראשות מועצת התלמידים ולמרות מחאותיה של דניאל, היא מחליטה להריץ את הילדה לתפקיד. לחפר נמאס לחפש חניה, הוא מגיע הכי קרוב לתו נכה שאפשר.
7 - טלי הורמונאלי
לא משנה מה אמיר ייעשה, טלי מתעצבנת. הוא לא מספיק רגיש ולא חלק מההיריון בעיניה, וכשהוא מחליט "לקחת חלק", היא נכנסת לקריז עוד יותר. מה עושים כשטלי הורמונאלי? לילך רוצה ספה חדשה של קסטיאל, כמו שיש לזוג חברים מצליחנים שלה. איצקו יודע שהפעם כדי לשמור על נישואיו הוא חייב להוציא הון. חפר מחליט לשבור את המונופול של החרשים על מכירת דובים בבתי קפה.
6 – לא נותנת מנוח
אמיר מגלה שבכל פעם שהוא נח, טלי מוצאת לו הפעלה של דברים שצריך לעשות בבית ומחליט לעשות לטלי אותו דבר, שתראה מה זה. ללילך נמאס שבכל פעם שחפר בא לביקור הוא משתמש בשירותים שלהם ויושב שם שעות. היא מבקשת מאיצקו שיסביר לחפר שיש דברים שמגיל מסוים עושים רק בבית. חפר נפגע, מפתח עצירות, עכשיו כבר החברות כולה על כף המאזניים.
5 - ייעוץ גנטי
אמיר וטלי אינם מסתפקים בסל הבדיקות של קופת חולים, הם מגיעים לחברת הייג'ין העומדת בפסגת החקר הגנטי, ונשאבים לסחרחרת של תחרות גנטית המובילה לשרשרת בדיקות מוזרות ביותר. חפר שוב מאוהב והוא לא יודע שהחברה שלו ערביה. האם זה יישנה לו? האם זה משנה שהיא ערביה נוצרייה? איצקו נכנס לטירוף כשדניאל מביאה הביתה את נועם, החבר הראשון שלה, וכפי שמסתבר, הילד הכי מפותח בשכבה.
4 – פרחים לאלישע
אמיר מרגיש שלאחרונה ברחה הרומנטיות והסקס החוצה מהזוגיות שלו ושל טלי. החברים ממליצים לאמיר לחזור עם טלי למקום שבו היה להם הערב הרומנטי ביותר שלהם ולנסות לשחזר אותו מחדש. איצקו ולילך מחליטים לחזור, המטפלת הזוגית מבקשת מהם לגדל ביחד אדנית עציצים כדי להצמיח את אהבתם מחדש. חפר מתנדב לסעוד קשיש חולה, אמיר חושד בחפר כי עזרתו לקשיש אינה "תמימה" כפי שחפר מציג אותה.
3 – מי הציל אותך?
טלי רוצה ללכת לחנות ולהזמין הכל לתינוק. אמיר מנסה לשווא לעמוד מול מסע ההפחדות בחנות של שילב אך העניינים יוצאים משליטה כשזה מגיע לעגלה. חפר נאלץ לארח חבר שהציל את חייו ממוות בטוח לפני כמה שנים בלבנון. אלא שהמציל מתיישב על חפר ולא הולך. יום ההולדת של דניאל מתקרב והילדה מנצלת את הפרידה של הוריה כדי להוציא מתנה גדולה משניהם. כיצד יעמוד איצקו בתחרות מול לילך, על ליבה של הילדה השבורה?
2 – קולסלאו
בעקבות ההיריון טלי חולמת לעבור לגור בכפר, אלא שאמיר מסרב בתוקף לעזוב את העיר. כשטלי נרשמת ליישוב קהילתי אמיר הופך דווקא נחוש ולהוט לעבור את וועדת הקבלה. איצקו הרווק, יוצא לראשונה לשוק הפנויים פנויות ומגלה שדייטים היום זה עסק יקר. יקר מדי. לחפר נשבר מזה שכולם עובדים חוץ ממנו, אז הוא מחליט למלא קורות חיים ולנהל חברת הייטק גדולה.
1 - ד"ר שדמה
טלי ואמיר בהיריון אך לא מספרים לאיש נגד עין הרע, הם לא יודעים שכולם כבר מזמן יודעים. טלי מחליטה להיבדק אצל ד"ר שדמה, הגניקולוג הפרטי הכי לוהט בעיר, אלא שאז מסתבר שמי שבודק ואגינלית את אשתו של אמיר, הוא לא אחר מהיריב הישן שלו מהתיכון. חפר עדיין מבלה עם המיליונרית דליה מלקין, עימה יצא על מנת לממן את הצ'ק לחתונה של אמיר. איצקו ולילך בפסק זמן.


צפייה ישירה: עונה 1, עונה 2, עונה 4,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il