עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

פרפר נחמד

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > פרפר נחמד

פרפר נחמד   - עונה 1


פרפרים מכל מיני צבעים התעופפו לסלון הפרטי של כולנו, בסדרת הילדים הבלתי נשכחת "פרפר נחמד", מבית היוצר של הטלוויזיה החינוכית.

בתכנית מככבות הבובות שבי השבלול, אוּזה האווזה, בץ הצב ונולי האפרוחה. מאוחר יותר הצטרף אליהם גם הפינגווין פינגי. הדמויות מתמודדות עם דילמות וסוגיות שונות מעולמם של הילדים, תוך שילוב שירים וסיפורים בעלי מסרים חינוכיים.

על תקן המבוגר האחראי כיכבו בתכנית שורה של מגישים ושחקנים אהובים כמו דודו זר, עוזי חיטמן, עפרה ויינגרטן, שלומית טריגר-הגואל, אפי בן ישראל, גיא פרידמן, דרור קרן, אלינור אהרון, רמה מסינגר, יגאל בשן ועפרה חזה.כבר יותר מ-20 שנה ש"פרפר נחמד" מעניקה העשרה חינוכית ואיכותית לילדי הגיל הרך. מוצרי הסדרה נמכרים גם היום בחנויות, בהם קלטות, ספרים וחוברות צביעה. התכנית אף זכתה בתואר "תכנית הילדים הטובה ביותר" בתחרות בין-לאומית שנערכה ביפן, ובה השתתפו תכניות מ-127 מדינות.


תגיות: דודו זר, עפרה ויינגרטן, אפי בן ישראל, עוזי חיטמן, אבי יקיר, עירית שילה, יוני חן, עמי וינברג, אילת לוין, עפרה חזה, נסים גרמה, יגאל בשן, נוסטלגיה, פרפר נחמד




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 944 - ראש השנה
נולי ושבי חוגגים את ראש השנה סביב שולחן החג ולומדות על מנהגי החג, מאכליו וברכותיו. כיצד מייצרים דבש? ולמי מכינה נולי את אגרות החג? פרק מיוחד לראש השנה.
פרק 943 - סוכות
נולי ושבי לומדים כיצד לבנות סוכה, ומצליחים להרים סוכה מקושטת. לסוכה מגיעים לביקור כל ארבעת המינים.
פרק 935 - יום ראשון בגן
בץ מתכוננן לקראת הכניסה לגן הילדים, והוא מלא חששות ופחדים. דודו ואוזה מלווים אותו ביום הראשון לגן ילדים אמיתי והחששות שלו מתפוגגים. בץ עושה היכרות עם הגננת מיכל ועם הילדים האחרים ובסוף היום אינו רוצה לחזור הביתה. בפרק סיפור על היום הראשון בגן של הפילון נונו והשיר "אני הולך לגן" - מאת אילנה לופט.
פרק 909 - יכול, לא יכול
בץ מקנא בציפורים בשל יכולתן לעוף, אוזה מסבירה לו שצבים לא יכולים לעוף כי אין להם כנפיים. אפי ודודו הם ליצנים המנסים להרים משקולות, בכל ניסיון הם מרימים משקולת קטנה יותר. אפי משחילה חרוזים ומלמדת את אוזה ובץ לחרוז חרוזים למחרוזת וחרוזים מילוליים. הקוסם דודיני מנסה לעשות קסמים אך כל קסם נכשל.
פרק 908 - נעליים לרגליים
אוזה ואדוה מנסות להבין למה "רונית הרקדנית" לא יכולה לרקוד. אדוה מוסיפה לה רגליים והיא פוצחת בריקוד עליז. דודו חד חידות לבץ על רגליים. בץ חושש מהשאלות הקשות, דודו מבטיח לו שהוא אינו חייב לענות ולא חייב לדעת את התשובות לכל השאלות. ובץ שנרגע, מצליח לענות על כל השאלות.
פרק 905 - פינגי מחפש בית
פינגי משחק בכדור במטבח ומפריע לדודו בהכנת הארוחה. דודו שולח אותו לשחק בחוץ, בדרכו החוצה הוא מגיע לפתח ביתה של נולי ומקנא בה על שיש לה בית משלה. נולי מציעה לפינגי לחפש בית. החבורה מציעה לו מספר רעיונות, כמו לגור במערה, בים או על עץ, אך פינגי דוחה את כל הרעיונות.
פרק 904 - עזרה בבית
פינגי ואוזה מחפשים במה לשחק, ותוך כדי החלפת המשחקים הם גודשים את השולחן בצעצועים ובאביזרי לבוש של זוהר ובאטבי הכביסה שלה. פינגי מנצל את ההזדמנות שדודו קורא לו להצטרף אליו לקניות ומשאיר את אוזה עם הבלגן. אוזה עוזרת לזוהר לתלות כביסה ודודו מספר את הסיפור של יורם טהר-לב על מר שלומפר.
פרק 903 - טובים השניים
דודו מנסה להלחין מנגינה לשיר, וסבתא זוהר מבקשת ממנו עזרה בגלגול צמר. כולם מגיעים למסקנה שהן בגלגול והן בהלחנה, "טובים השניים מן האחד". אוזה לומדת להכיר את המושג "דו": דו-שיח, דו-גלגלי, דו-אופן, דו-אט, ודו-חי.
פרק 238 - יום הולדת
בחצר מתכננים מסיבת הפתעה ליום הולדת של בץ. אוזה מקנאה אך משתכנעת לשתף פעולה. בץ מגלה את ההפתעה ומתרגש מאוד לקראת המסיבה. כולם עסוקים בהכנות ולבסוף חוגגים בשמחה גדולה.
פרק 162 - חורים, חורים
נולי ובץ אוספים חורים. חורים של מסננת, של פומפייה ושל מלחייה. לצורך זה הם לקחו מאפי את כלי המטבח שלה ואפי לא יכולה להכין ארוחת צהריים. תמורת כל החורים שהם לקחו, מציעים השניים לאפי בייגלה, אבל בתנאי שהיא לא תאכל את החור.
פרק 160 - ציונות
תולדות ימינו החל מההבטחה לאברהם אבינו, בואו לארץ כנען, תקופת שלמה המלך שהייתה תקופה של שיא פריחת עמנו, אגדת שלמה ומלכת שבא, סיפור בית המקדש וירושלים, הכרזת הרצל, חזרת עם ישראל מהתפוצות ובניית הארץ מחדש.
פרק 159 - בעלי חיים
התכנית עוסקת בטיפול בבעלי חיים ובאחריות המתלווה לכך. דודו מביא דג זהב באקווריום, והוא מראה ומסביר על תכונותיו של הדג וכיצד לטפל בו. פינגי מתלהב וחוזר על כללי הטיפול. דודו מספר את הסיפור על "באל" הצב, מאת מירה מאיר. כולם צופים במופע של זוג הרקדנים ג'ל ואמנון דמתי.
פרק 158 - שיתוף פעולה
בץ מספר לאוזה שצפה בתכנית טלוויזיה המלמדת כיצד מפיקים תכנית. אוזה מתלהבת ומציעה לבץ שיפיקו תכנית בשיתוף פעולה עם דודו. שירי, ילדה חדשה בגן השכונתי, עצובה כי אחת הבנות בגן מציקה לה. בץ ואוזה רוצים לעזור לה להתאקלם בגן ומציעים להפיק לשם כך את הסיפור שלה לתכנית טלוויזיה.
פרק 157 - כבר נורא מאוחר
דודו מעיר את הבובות אך פינגי רוצה להמשיך לישון ולחלום. הוא חולם שהוא מלך ודודו הוא הליצן המשרת אותו. דודו רוצה שכולם ישבו לאכול ארוחת בוקר משותפת ליד השולחן אבל כולם ממהרים. לאוזה נדמה שהשעון הולך לאט מדי, ובהמשך היא מספרת שכשהיא נהנית עם חברתה נולי, הזמן עובר מהר מדי.
פרק 156 - דרך ארץ
דודו למד מנולי כי מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. אפי ודודו מכינים שלטים המבקשים מהשכנים לשמור על שקט בשעות שתיים לארבע ותוך כדי כך הם מרעישים. אפי מספרת בעזרת איורים כי "להרביץ זה לא פתרון". דודו מספר את סיפורו של יורם טהר-לב. משתתפים: דודו זר, אפי בן-ישראל, גליה ישי, איילת לוין, בתיה ברק.
פרק 151 - כיף לנסוע
שבי ופינגי משחקים בצעצועי כלי תחבורה ומדמיינים נסיעה בהם. דודו מגלה להם כי צפוייה להם נסיעה אמיתית לבנימינה והם דנים ומתווכחים באיזה כלי תחבורה הם יסעו לשם. הם רוצים להגיע לשם במטוס, באוניה וברכבת, ואפילו במשאית אם אפשר.
פרק 146 - יום כיף במטבח
זוהר במטבח מראה לבובות כיצד מכינים חביתה מביצה. היא מראה להם ביצה מבושלת וכיצד החלבון הלבין וכיצד החלמון הפך לשמש צהובה קשה. פרופסור פיתגורס מלמד את הילדים על דברים שאוכלים.
פרק 145 - עץ ונייר
הציור של אוזה נרטב, הצבעים נמרחו עליו ואי אפשר לצייר עליו שוב. עפרה והבובות מבקרים בסדנה של דרורה ורואים כיצד היא משתמשת בנייר עיתון שהושרה במים ונסחט, להכנה עיסת נייר ממנו היא מפסלת ציפורים וחיות.
פרק 144 - כמה טוב עם סבתא
הבובות מבלות עם סבתא השחקנית. סיפור של לאה נאור על "סבתא נחשו" שידעה תמיד לנחש ולמלא את משאלות לבם של נכדיה. פינגי מקבל מאחיו, מהקוטב, מכתב מצויר ומגלה כי סבו שבר את הרגל. פינגי שר לו, דרך הטלפון, שיר המביע את אהבתו לסבא. משתתפים: עדה טל, אפי בן ישראל, איילת לוין, אבי יקיר.
פרק 142 - לחיות בשלום
דודו מנסה להכין לאפי ארוחת הפתעה, אבל איך הוא ידע מה היא הכי אוהבת לאכול? וגם: איך אפשר להחליט מה אוכלים כשכל אחד אוהב לאכול משהו אחר לגמרי?
פרק 139 - למה אסור
שבי מתעקש לשחק בגיטרה של דודו למרות האיסור שחל עליו לעשות זאת. דודו חוזר ומסביר לו למה אסר עליו והרי התוצאה. דודו מחבר מילים מתאימות לשיר ומנגן לבובות בחמישה מיתרים בלבד.
פרק 135 - חברים טובים
פינגי, שבי ואוזה משתפים במשחקם את הילד גונן המרגיש בודד ללא חבריו הקבועים. אמו שמחה שרכש חברים חדשים. אוזה מבטיחה לשבי שאם הוא ישחק אתה, הוא יוכל לבחור באיזה משחק שירצה, אך כל משחק ששבי בוחר אוזה מתנגדת ומציעה משחק אחר.
פרק 122 - אקו ולוגי
הספסל החדש בגן מלוכלך בלשלשת ציפורים, ונולי ופינגי רוצים להציב גגון מעל הספסל. דודו כותב בשמם מכתב לעירייה, וזו אכן מקימה את הגגון. פינגי ונולי מקבלים מכתב הוקרה על הרעיון היפה, ושבי מקנא בהצלחתם וחושב כיצד יוכל גם הוא לעזור בשמירת הסביבה. כולם יושבים על הספסל הנקי ושומעים על אקו ולוגי.
פרק 118 - אנדרלמוסיה
דודו רוצה לאפות לבובות עוגיות, אך הוא בורח מהמטבח בגלל האנדרלמוסיה השוררת שם. פינגי בטוח שזו מפלצת שיש לגרשה, ולבסוף הוא נרגע. פינגי רוצה "סנדוויץ'", אך מסרב לדודו ולאפי המציעים לו "כריך". בסיפור "הנסיך המפונק" אנו למדים עד כמה חשוב לדבר ברור ולהיות מובנים.
פרק 115 - חגיגת פורים
הבובות והמגישים מתכוננים לחגיגת פורים. רק בץ מתלבט בבחירת תחפושת. נולי מסגירה את עצמה למרות תחפושתה המוצלחת – דב, כיוון שהיא מצוננת ומתעטשת כל הזמן. בחגיגה עצמה נכנסים הילדים ופינגי עם ליצנים בשירה וגיבורי המגילה מציגים את עצמם בשירה וכמובן שגם המן הרשע לא נעדר מהמסיבה.
פרק 103 - פסח חג המצות
במשדר אנו נכנסים דרך 5 חלונות ל-5 דירות בהן אנו רואים הכנות שונות לקראת החג. וכך בסוף אנו רואים באותם 5 חלונות קטעים מסדר הפסח שלהם. גם אפי והבובות עסוקים בהכנות לחג שם אנו פוגשים את השכנים - עולים חדשים מאתיופיה ומרוסיה ומהם אנו למדים על מנהגי החג בארצות מוצאם.
פרק 102 - שנה טובה
הפרק מתייחס לכל אחד מן החגים של חודש תשרי: ראש השנה, יום כיפור, חג סוכות ושמחת תורה. עוזי ואפי משוחחים עם פינגי ואוזה על המצוות והמנהגים האופיניים לכל חג: תקיעת שופר, בקשת סליחה איש מרעהו, אכילת תפוח בדבש, מצוות בניית סוכה, נטילת לולב, קריאה בתורה ודגלי שמחת תורה.
פרק 56 - מיהו פופו?
בץ ואוזה יושבים לפני שיח פרחים עם פרפרים. בץ מנסה לזהות למי יש יותר פרפרים על השיח שלו ולמי פחות. פיט ופיתגורס מתמודדים בהומור עם המושגים: נמוך-גבוה, קצר-ארוך-ארוך מדי, קטן-גדול-גדול מדי.
פרק 47 - פורים
בחצר פרפר נחמד מתכוננים לפורים: משחקים עם מסכות, בוחרים תחפושת, שולחים משלוחי מנות, מכינים רעשנים וצועדים בעדלוידע שמחה. בתכנית משולבים 4 שירים חדשים ומגוון שירי חג מוכרים.
פרק 46 - טוב לצחוק
יו יו החליט היום לא לצחוק. אפי, עזרא ונולי עושים את כל המאמצים להצחיקו, מספרים לו בדיחות, חדים לו חידות אבסורדיות, אך דבר לא עוזר והוא נשאר רציני.
פרק 31 - פסח
בפרק מיוחד לפסח אוטיניו שמח לקראת האביב, והילדים מנגנים לו מ"האביב" של ויואלדי. אוטיניו גם עובר מסע במדבר ממש כמו בני ישראל, ואנחנו מסיימים במשחק חיפוש האפיקומן.
פרק 29 - פסח בא
אוזה ושבי מחכים לבואו של דוד פסח, אך עד מהרה הם מגלים שפסח הוא חג שבו אוכלים מצות, שואלים ארבע קושיות, קוראים בהגדה ומוזגים יין בכוסו של אליהו הנביא. ומה עושים שני השובבים בתום ליל הסדר? כמובן גונבים את האפיקומן ומקבלים אגוזים במתנה.
פרק 29 - בית
הבובות מחליטות למצוא להן מקום מגורים אחר משום שדודו מנקה את הבית ולא נותן להם לשחק בשום מקום. הן מנסות קן של ציפור, מלונה, דואר, אך לכל מקום יש מגרעות. אפי מציעה לבנות להן "בית לתפארת". אך גם בבית הן מוצאות בעיות: הן רוצות שדודו ואפי יעברו לגור איתן. בסוף התכנית מגיעים לבית גם אורחים רבים והכל מושלם
פרק 23 - חגי תשרי
הכול עסוקים בהכנות לחגים: דודו מכין שיר לראש השנה וסוכות, עפרה חזה מכינה כרטיסי ברכה, ואת התפוחים והדבש מכינים עפרה ושבי. נסים מביא את השופרות ליום הכיפורים, וכולם יחד בוחרים את ארבעת המינים.
פרק 11 - פרחים
הפרק המיתולוגי בהשתתפות עפרה חזה ז"ל. נולי ושבי רוצים להעניק מתנה לאורחת לה הם מצפים. עפרה מלמדת אותם להכין פרחים מנייר ולא יודעת שהמתנה מיועדת לה. דודו מספר על ילדה שאוהבת פרחים, ושליום הולדתה מביאים לה חבריה פרחים שאותם ישימו באגרטל שהביאה חמוטל.
פרק 8 - אני וגופי
עפרה מציירת את דודו על הלוח. אך חסרים כמה פרטים בציור והוא לא דומה לדודו. דוד ועפרה מדגימים תרגילי התעמלות עם כל מיני חלקים בגוף. וגם סיפור על רותי שרחצה את הדוב שלה יותר מדי, עד שהוא רצה לחזור לעולם הצעצועים.
פרק 7 - אזניים
אוזה, נולי ועפרה מכינות הפתעה ליום הולדתו של דודו. אך דודו מאחר וההפתעה קצת מתקלקלת. בסופו של דבר הכל מסתדר ודודו מנגן על המתנה שלו שהיא כלי הקשה. אחר כך דודו גם עורך חידון צלילים לאוזה ונולי.
פרק 6 - צמיחה
בץ ונולי מגלים בעזרת עפרה איך צריך לספר סיפור לפי תמונות על ילד ששותל שתיל. אם רק מסדרים אותן נכון כמובן. דודו מלמד איך לגדל בצל בתוך צנצנת. לסיום דודו ועפרה מביאים עץ פלאים שצומח אחת ושתיים.
פרק 5 - פינגי מחפש בית
פינגי מקנא בנולי שיש לה בית משלה. בחיפוש אחר בית הוא מחליט להתמקם במטבח. בינתיים מגיעה החבורה למטבח כדי לאכול ומוצאים שם את פינגי. לאחר האוכל הם מעיינים בספרים ובוחרים עבור פינגי אפשרויות שונות למגורים: בים, במערה, על עץ וכו'. פינגי דוחה את כל האפשרויות האלה, ומחליט פינגי שהכי טוב לו בבית הנוכחי.
פרק 3 - חורף
עפרה ודודו מכינים את בץ לבואה של הרוח ומלמדים אותו מה בכוחה של הרוח לעשות. אחר כך בץ ועפרה מלמדים גם את עוזה כיצד להתגונן מפני הרוח והגשם בעזרת מטריות, סוודרים, צעיפים, מגפיים ומעיל. אך הגשם מבושש להגיע, האם עפרה יכולה להוריד גשם?


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il