עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

Yes דוקו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > Yes דוקו

Yes דוקו   - דוקו גוף ונפש


סרטים דוקומנטריים מבית Yes, בצפייה ישירה.
סרטי הדוקו של yes עוסקים בנושאים רבים : פוליטיקה, דת, היסטוריה, תרבות, גוף ונפש ודוקו Shock.
(הסרטים מסודרים עפ"י נושאים לבחירתכם)


תגיות: Yes דוקו




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים



ויאגרה



שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
לקחת את המפתחות
ההזדקנות מלווה בהרבה התמודדויות חדשות. אחת הקשות, היא עצם הוויתור על העצמאות שלך. מה קורה כשאתה מתחיל לדאוג שאתה זקן מדי מכדי לנהוג? הסרט שלפנינו בודק את הסוגיה דנן דרך סיפורים של שלושה נהגים קשישים ומשפחותיהם.
למות מצחוק
קומדיה מוזיקלית על מוות. סרטו עטור הפרסים של הבמאי ג'ון זריצקי, מביא את סיפורה של קרלה זילברסמית'- זמרת מוכשרת, כותבת, וקומיקאית. ב-2007 היא מאובחנת כחולה בניוון שרירים סופני, ומתבשרת שנותרו לה 4 שנים לחיות. קנדה, 2010
ילדים על כדורים
באמריקה, ילדים הסובלים מהפרעה דו-קוטבית מראים אותם מאפיינים כמו ילדים באירופה הסובלים מהפרעת קשב והיפראקטיביות. מה ההבדל בין הטיפולים? מה יקרה למוחותיהם בעוד 20 שנה? מבט חודר לדיון העכשווי על בריאות הנפש של ילדינו. צרפת, 2011
ממש אין לי זמן לזה!
סיפורן המרגש, הרווי בהומור ותקווה, של נשים צעירות, הבונות את חייהן חרף מכה קשה שנחתה עליהן בפתאומיות- סרטן השד. כאמהות, סטודנטיות, קרייריסטיות- פשוט אין להן זמן לאפשר לסרטן להפריע להן בחייהן! בימוי: ק. פוגרטי. קנדה, 2011
מעגל האידיוטים - חלק ב'
הבמאית עמנואל שיק טוענת בסרטה פוקח העיניים כי חברות כימיקלים ענקיות הן האחראיות למחלת הסרטן בעשורים האחרים, שנגרם כתוצאה מהכימיקלים ומהזיהום שהן מייצרות, במקביל לכך שהן המפתחות העיקריות של תרופות ושל טיפולים לסרטן. 2009.
מעגל האדיוטים - חלק א'
הבמאית עמנואל שיק טוענת בסרטה פוקח העיניים כי חברות כימיקלים ענקיות הן האחראיות למחלת הסרטן בעשורים האחרונים, שנגרם כתוצאה מהכימיקלים ומהזיהום שהן מייצרות, במקביל לכך שהן המפתחות העיקריות של תרופות ושל טיפולים לסרטן. 2009.
הרפתקת האינטר-סקס שלי
בגיל 17 אמה של פיבי חשה שהיא מבוגרת דיה בכדי לדעת את טבעו האמיתי של גופה, והסוד המשפחתי נחשף סופסוף. פיבי עברה בצעירותה orchidectomy (סירוס). הניתוח הצליח, אך הצלקות הרגשיות נותרו כואבות עד היום. 2010.
קשישים אולימפיים
סיפורם של חמישה ספורטאים המתמודדים עם אתגרם הגדול ביותר: גילם המתקדם. גילם נע בין 80 ל-100, הם מתקרבים לקץ חייהם, אך עם אמביציה והרבה הומור, הם אינם מוותרים על שאיפתם: מדלית זהב באליפות העולם. במאי: יאן טנהייבן. 2010
עסקי ההתנהגות
דיסלקציה והפרעת ADHD ללא תרופות? ווינפורד דור, חוקר התנהגות מוביל בעולם, סבור שכן. הסרט מביא את שיטת הטיפול החדשה שלו, סיפורי הצלחה ודעתם של מבקריו החריפים, מן הצד השני. בימוי: אנדי קול. אוסטרליה 2007.
צעירה, מפורסמת, נכה
רנה רודריגז, כוכבת אינטרנט ויוצרת בת 21, שסובלת גם מניוון שרירים, מביאה בסרט הזה את השנינות שלה בגישתה לחיים. עבורה, מצבה אפשר לה ליצור קשר עם אנשים מכל העולם, ונתן לה השראה לכתיבה השופעת שלה. בימוי: נינה בוורידג'. 2010.
הגברים בוכים בסאונה
כוכב הפסטיבלים של 2010. לחומם של תנורים חלודים, אסופת גברים פיניים מדברים ישר מהלב. נפשותיהם החשופות וגופותיהם העירומים של הגיבורים, על רקע נופים עוצרי נשימה וסאונות מהבילות, יוצרים סרט מעודן, מרגש מאד ויפהפה. 2010.
גפן הרוחות: מפגשים עם איווסקה
האם ביכלתו של צמח עתיק לרפא את נפשנו ורוחנו? מאות שנים השתמשו בדרום אמריקה באיווסקה- צמח עם השפעות פסיכו-אקטיביות, לריפוי מחלות נפש. מבט אינטימי אל החוויות המיסטיות והריפוי הרגשי שעוברים משתמשים במצב של שינוי תודעה. 2010
קבורקיאן: ד"ר מוות
הרופא המושמץ ביותר בעידן המודרני
נשים במעבר
בחברה המערבית, תוחלת החיים עלתה ב-25 שנה בממוצע. הפסקת הווסת הופכת למציאות עבור מספר גדל והולך של נשים וזהו שינוי משמעותי בחברה שלנו. בסרט זה נפגוש פסיפס מרהיב של נשים שחייהן השתנו מקצה לקצה. בימוי: פאולה פלאסיוס. 2010.
הלידה המושלמת
מה נשים יעשו בשביל לידה מושלמת? איזה מרחק נשים מוכנות ללכת כדי לתכנן את הלידה המושלמת, זו נטולת הכאבים? אנו מקבלים תשובה דרך שלוש נשים עם פנטזיות על הלידה המושלמת- מלידה באמצעות היפנוזה, דרך ניתוח קיסרי מתוכנן ורגוע ועד לידה בבית בתוך מים. אנגליה,2007.
לידה אורגזמית
ללדת קצת אחרת. בואו לראות את השיאים הרגשיים, הרוחניים והפיזיים שניתן להשיג באמצעות לידה. במשך 5 שנים תיעדה הבמאית ד. פ. בונארו גישה מהפכנית ללידה, וסרטה חושף את הצופה לסיפוריהן האינטימיים של נשים שבחרו ללדת בצורה שונה מאד מהמקובל.
חזק כמו סלע
המאבק העיקש של בן באייר. כשהבמאי הצעיר בן באייר אובחן כלוקה בניוון שרירים סופני, הוא החליט להתחיל לצלם. מה שהתחיל כיומן וידאו אישי, הפך למסע חיפוש חוצה גלובוס. התוצאה הסופית מעוררת השראה, ובעלת תובנות עמוקות ומסר אוניברסלי, על האושר הטרגי שבחיים.
נערות הורגות
נערות מתמודדות עם הריון לא רצוי סן פטרסבורג, רוסיה. מרפאת הפלות שמתמחה בהפלות של בנות-עשרה שנמצאות בהריון מתקדם. מאד מתקדם... נערות צעירות מגיעות לקליניקה דרך הדלת האחורית. במאי: דיוויד קינסלה.
אורגזמה בע"מ
המרוץ המטורף אחר הויאגרה הנשית מאחורי הקלעים של המירוץ המטורף של חברת תרופות, להיות הראשונה שתשיג אישור לויאגרה נשית. במאית הסרט ליז קאנר, משתתפת בניסוי של חברה כזו, ועד מהרה מתחילה לחשוד שהחברה מסכנת את בריאותן של נשים, לשם השגת רווחים.
וואלה יופי!
הפרעות אכילה ובעיות דימוי עצמי בקרב ספורטאים ודוגמנים הפסיכולוגית והטריאתלטית לשעבר דיאן ישראל חושפת את סיפור התמוטטותה מאנורקסיה, ומדברת עם אלופי ספורט אחרים, באדי-בילדרים, דוגמנים ובני נוער על חוויותיהם ותחושותיהם בנוגע לדימויים העצמי.
שאולין - חלומות קונג-פו
שני סינים ושני מערביים מנסים להפוך ללוחמי קונג פו במקדש שאולין סרט מרגש על שני סינים ושני מערביים שנוסעים למקדש שאולין - המקום בו נולד הקונג-פו. בהשראת הסרטים של ברוס לי עוברים הארבעה שנה של אימונים מפרכים, במטרה להפוך ללוחמי קונג -פו.
תירס חם!
איך מגדלים תירס למאכל, ומה ההשפעות שלו על הגוף? איאן וקורט מחליטים ללמוד מהיכן מגיע האוכל שלהם - ומתחילים לגדל תירס, המופיע במוצרים רבים. אז בפעם הבאה שאתם אוכלים מוצרים המכילים "סירופ תירס עתיר פרוקטוז", לפחות תדעו מה זה ומה זה עושה לכם...
נס על האוורסט
מטפס שמת לאחר שהגיע לפסגת האוורסט מתעורר לחיים לינקולן הול, מטפס ש-22 שנה קודם לכן לא הצליח להגיע לפסגת האוורסט, מגיע הפעם לפסגה, אך זמן קצר אח"כ מתמוטט ומוכרז כמת. בהמשך אותו הלילה קרה משהו שמדענים לא יכולים להסביר, והול נמצא חי.
מלחמות הזרע
המדריך לשמירת איכות הזרע הגברי טלפונים סלולאריים, תחתונים צמודים, תרופות ואפילו כימיקלים במזון גורמים לכך ששיעור הפוריות נמצא בצניחה מתמדת. זהו מדריך מבדר לכל מה שטוב, רע וקטלני עבור הזרע הגברי, הבודק כיצד ניתן בכל זאת לשמור על איכותו.
ללמוד מג'ון
תפיסת העולם המיוחדת של ג'ון, בן ה-40 שסובל מתסמונת דאון ג'ון בן ה-40 סובל מתסמונת דאון. עם השנים, הפך ג'ון לאדם כובש המאחד את חבריו וקרובי משפחתו ברגעיהם הקשים ומעניק להם נחמה באמצעות תפיסת העולם המיוחדת והאופטימית תמיד שלו.


צפייה ישירה: דוקו משפחה, דוקו אהבה ומיניות, דוקוסקס, דוקו פוליטיקה עולמית, דוקו שוק'ס, דוקו ירוק, דוקו תרבות, דת והיסטוריה, דוקו ישראלי,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il