עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

זהו זה

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > זהו זה

זהו זה   - פרקים נבחרים


במשך 20 שנה הראתה לנו חבורת "זהו זה" המיתולוגית איך עושים את זה אחרת, בתכנית בידור בלתי נשכחת שהדליקה את מדורת השבט של ההומור הישראלי ונותרה מצחיקה, רלוונטית ובועטת עד היום. בואו לצפות בפרקים הנבחרים של תוכנית הקאלט האהובה.


תגיות: מוני מושונוב, גידי גוב, שלמה בראבא, אבי קושניר, דבלה גליקמן, דליק ווליניץ, מתי סרי, נוסטלגיה, זהו זה




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
ג'יימס בונד 1987
ג'יימס בונד הקשיש נקרא שוב להציל את האנושות מציפורניה של אלקסיס המרושעת. חמוש בתיק ג'יימס בונד ובניתוחים פלסטיים מתוחכמים יוצא בונד להלחם בשרב.
פתיחת עונה 1984
התכנית "זהו זה" עוברת מתיחת פנים בנסיון להתאים עצמה לרוח הזמן. תמי גינגולד, מוני מושונוב וגידי גוב בתכנית רעננה עם פינות חדשניות, נגנים חדשים ועוד הרבה הפתעות.
הבדואי האחרון
הבדואי האחרון מחפש פינה שקטה לנטוע אוהל למשפחתו במדבר, אבל אנשי הגנת הטבע נחושים להצדיק את תפקידם על חשבונו. סאטירה נוקבת על מקומם של המיעוט הבדואי במדינת ישראל.
הנוסחה הסודית
הסוכן המיוחד קוואן נשלח לישראל כדי לנסות ולגלות את סוד כוחה של המדינה המורכבת ולהביא לסין ישראלי אמיתי שיעזור להם לפצח את הנוסחה הסודית
סוכות - שכנים
הסוכה המסורתית של בראבא מובילה לסכסוך שכנים רווי יצרים. פרק מיוחד לסוכות המביא לנו את מנהגי החג.
מאלף הקנגורו
בצלאל מתקבל לעבודה בלשכתו של שר מכובד, תפקידו: מאלף קנגורו. סאטירה עוקצנית על ממשלה מנופחת, שנראית אקטואלית גם היום
טלוויזיה בכבלים
שנים לפני שחברות הכבלים חדרו לסלון הפרטי שלנו, מצליח רפי בן טובים להשתלט על המסך של אדון צימבר ומשווק לו שירותי כבלים חדשניים אך מפוקפקים
מסע בין כוכבים
כיצד יתמודדו אנשי הצוות של "סטאר שלאפ" עם החייזר המטורף הרב חישגד? האם הם ישרדו את המפגש המפתיע עם ערוץ 2?
רחוב שומשום
קיפי בן קיפוד מודח מתפקידו וכשקיקי בן בואש מנהל את רחוב שומשום, האווירה בשכונה לא הולמת תכנית ילדים חינוכית.
המסעדה הגדולה
דבהל'ה גליקמן, אבי קושניר, בסאם עוזמוט ואלברט אילוז בפרודיה על סדרת הטלוויזיה הפופולארית "המסעדה הגדולה". לא בטוח שתהנו מהאוכל, אך ודאי תהנו מהשירות.
בשיטור חוקר
בואו לפגוש את האיש שלימד את עם ישראל "לא להתפתות לעיסקאות בשטח, אחרת אתה אוכל אותה, אוכל אותה בחזק, ואוכל אותה בגדול".
סיפורים לשעת לילה מיותרת
מוני ודוב'לה מגלמים זוג נשוי המנהל יחסי אהבה-שנאה משעשעים, בפרודיה מחוייכת על סדרת המתח של מיקי בהגן "סיפורים לשעת לילה מאוחרת".
יפו
גידי לוקה בסינדרום יפו ופורש לקריירה רגועה כקדר פשוט. גם דובל'ה מגלה תסמינים מדאיגים. האם מוני יצליח להציל את עתיד התכנית?
כלא כפרה
האסירים בכלא כפרה זוכים לתנאים מפנקים ומנהלים יחסי קרבה עם הסוהר עבודי. אך מה יעשו האסירים כשעבודי האהוב נאלץ לעזוב?
הדרדסים
מצב חירום בכפר הדרדסים, גרגמל גנב את כל הזהב של גנדרני, חטף דרדס תינוק ומאיים לרסס את הדרדסים בתרסיס סיוטים.
יום העצמאות
מה קורה כשחבורת זהו זה מנסה להפיק משדר חגיגי ליום העצמאות? הצטרפו לבן גוריון, הרצל ועוד חברים באולפן המיוחד ליום עצמאות ה-46
גבר בהריון
סגן אלוף צ'פק נכנס להריון ומגלה שתופעות הלוואי, הבחילות, הצרבות והבצקות, קשות יותר מכל הקרבות והמבצעים בהם השתתף בגבורה
פקקי תנועה
מה עושים אזרחי ישראל שתקועים בפקק של המדינה? מוני מושונוב, גידי גוב וציפי מור מנסים לשרוד את הפקקים בדרכים מקוריות.
אבות אבותינו
כיצד רימה יעקב את אחיו עשיו? מדוע לא ישן יצחק בלילה? ואיך נראתה בדיקת ראייה בימי בראשית? מוני מושונוב, גידי גוב ודבל'ה גליקמן בפרשנות משעשעת לסיפור התנכ"י.
משפחת סימפסון
בארט בדיכאון, אביו הקמצן לא מוכן לתרום לבית הספר. מבצע התרמה שהוא עורך למען משפחתו מצליח מעבר למשוער. פרודיה משעשעת על סדרת האנימציה האהובה.
טלוויזיה
הנסיכה נחמה משועממת, כל ליצני הממלכה נכשלים בנסיון לשעשע אותה, עד שאורח מסתורי מביא קופסאת פלא שכובשת את לב כל אנשי הארמון. פרודיה משעשעת על תכניות הטלוויזיה הישראלית.
רדיו
התקציב דל מאוד בתחנת "רדיו זהו זה", לכן השדרנים הם גם האורחים, כתבנו מוונצואלה יושב באולפן ואת קולות מיגרש הספורט מפיק השדרן מפיו. מתי סרי ומוני מושונוב בפרק משנת 1982.
קומבינות
אפרים, נגן צנוע, מגלה שיש לו חוב למס הכנסה ומנסה למצוא קומבינה שתחלץ אותו מציפורני פקידי השומה. אפילו גירושים לצרכי מס נלקחים בחשבון.
פנויים פנויות
שלמה ודפנה מאמללים זה את זה במערכת יחסים כושלת. לאחר מריבה קשה הם מנסים את מזלם בשוק הפנויים והפנויות ומגלים כי החיפוש אחר שידוך הוא עסק מורכב. לבסוף הם לומדים שלכל סיפולוקס יש את הבלון שלו.
טרזן
לאחר 25 שנים בהם עבד כנהג מונית טרזן חוזר לג'ונגל ומנסה להתחבר לטבע. צ'יטה הקוף מתגעגע לבננות קפואות מהסופר ודורש לחזור לציביליזציה. סאטירה מחוכמת על תרבות הניו אייג'.
צבי הנינג'ה
צבי הנינג'ה מגיעים לביובי ישראל בתקווה למצוא מעט שקט מפני הפושעים נגדם נלחמו באמריקה, אך לצערם הם נתקלים בדו"ח מבקר המדינה ויוצאים למלחמה בשחיתות.
בית מלון
פארודיה על נוכלים ועל אנשים המרוויחים את לחמם ע"י מעשי הונאה. זוג אורחים מגיע לבלות סוף שבוע שקט בבית מלון קטן בנגב, ומגלה שכל מה שהובטח להם לגבי המלון ושירותיו - לא קיים. מדובר בנוכלות של מנהל המלון.
פיקשושים
השחקן הכושל מודי אגוזי מסיים את לימודיו בסטודיו למשחק ומתקבל לתפקיד צנוע בפרסומת. חוסר יכולתו לשנן טקסטים ולהציג מול המצלמה מובילים אותו לקריירה משגשגת בסרטי פיספוסים, והוא אף זוכה באוסקר של המפקששים מידיו של יגאל שילון.
חינוך מיני
מנהל בי"ס תמים (מוני) מאמין שילדים באים לעולם בעזרת החסידה, ולכן מגדל חסידה בבית. התלמידים בבית הספר מגלים לו את האמת, ואפילו איך להשתמש בקונדום
הנגיף המזמר
מחזות הזמר והמופעים המוזיקליים הולידו מגפה מוזרה במדינה. בדמם של הנדבקים במגפה, ביניהם גם הרופאים המטפלים ומנחה החדשות שמדווח עליה, מתגלה נגיף מידבק הגורם לשיר במקום לדבר.
ריקודי עם
פארודיה על תופעת ההתמכרות והטרנדים בחברה הישראלית. הדמות המפורסמת של הבבא בובה (מוני) נולדה בתכנית זו כעוזרו של הרב (בראבא). מאחר שמנהל הבנק מטורף על ריקודי עם, נאלץ האזרח הקטן המבקש הלוואה, ללמוד את הצעד התימני כי זה התנאי.
סופר בפולנית
שחקן לא מוצלח מפולין (שלמה בראבא) נפגש עם אמרגן לא מוצלח מישראל (מוני מושונוב) על אדן חלון של משרד רגע לפני התאבדות. ברגע האחרון הם משנים את דעתם ומחליטים לצאת להופעה עם השיר "אני סופר בפולנית" - פרודיה על שירו של שלמה יידוב "אני חולם בספרדית
סרט ערבי
תכנית מיתולוגית משנת 1986. פרודיה על סוגת הסרטים הערביים שהייתה פופולרית מאוד בשנות ה-70 בימי שישי אחה"צ. לאחר שנים רבות של לימודים בחו"ל, חומוס (מוני) חוזר לבית אביו אבו חומוס (דב'לה), ומגלה את סודות המשפחה. הוא מתאהב בבורגול (מיקי קם), הבת של האויב הגדול ביותר של אביו.
משפחת קוסבי
ד"ר הקסטבל ואישתו קליר חיים באושר בביתם המרווח, אך המעטה האידילי נסדק כאשר מתברר שאב המשפחה הוא פרזיט. גידי גוב, דבל'ה גליקמן ומוני מושונוב בפרודיה על הסדרה "משפחת קוסבי".
טופסיו
לאיש עסקים עשיר נולדת בת עיוורת והוא נוטש אותה בבית החולים, הפגישה הדרמטית בין העיוורת שגדלה בבית עני לבין האב המושחת, לא מותירה אף עין יבשה. קרן מור, אבי קושניר ומוני מושונוב בפרודיה על ז'אנר הטלנובלה.
שידוכים
ג'קי אינטרנשיונל מנהל ערבי פנויים פנויות רעשניים, ומשווק בהצלחה רווקים ורווקות תוך הסתרת פגמיהם הרבים. העסקים מתחילים להסתבך כשלשוק הפו"פ חודרת שוש, שדכנית חדשה ונמרצת. משתתפים: דבל'ה גליקמן, סנדרה שדה.
פרודיה על החינוכית
חבורת זהו זה נקראת לשיחה אצל מנהל הטלוויזיה החינוכית (עמנואל הלפרין) ומתבשרים כי הפקת התכנית מופסקת לאלתר. לתדהמתם הם משובצים לעבוד בתכניות אחרות מבית היוצרשל הערוץ, כמו "שעת כושר" ו"פרפר נחמד".
משפחת אדאמס
אתם מוזמנים לביתם של משפחת אדאמס לביקור עמוס בכוסות שתן, קורי עכביש ושאר זוחלים. למרות חזותם המאיימת מתברר כי בני המשפחה המוזרה בסך הכול רוצים להיות כמו כולם
ג'יימס בונד 7777
סוכן 7777 יוצא בעקבותיו של דוקטור לא ומוצא את עצמו מתמודד מול עגבניית ענק וכרובית מדברת. גידי גוב ומוני מושונוב בפרודיה על סרטי ג'יימס בונד
פתיחת עונת קיץ
מוני מושונוב, שלמה בראבא ודליק ווליניץ' בפרק עליז במיוחד לכבוד פתיחת עונת הקיץ. בואו להזכר איך נראו ימי החופש הגדול בקיץ 1979.
המצאת האנרגיה
מתי סרי, מוני מושונוב וגידי גוב מאמינים שפיצחו את סוד האנרגיה שיכניס אור לביתם של מליוני אנשים. בתום הניסוי מתברר כי נס גדול לא היה פה. עם דורי בן זאב, מוטי ארואסטי, ליאור אלבו ועוד.


צפייה ישירה: מלחמת המפרץ,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il