עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

עניין של טעם

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > עניין של טעם

עניין של טעם   - עונה 1


למה שולמית אלוני לא סובלת את מנחם בגין? מדוע סולד פרופ' אביעד קליינברג מפלצנים? מתי תכתוב עירית לינור את הרומן הישראלי הקטן ומתי יצא אתגר קרת טמבל במאבקו בניאו-נאצים? איך מבין רוני סומק את תרגומי שיריו ליידיש ולנפאלית?

גיל חובב חוזר למסך בתכנית ראיונות חדשה, בה הוא מתארח בבתיהם של אנשים שקוראים ספרים. לא דוגמניות, לא זמרים בני 17, לא מודחות טריות מתכניות ריאליטי ולא כדורגלנים - אנשים שיש להם מה לומר.

חוץ מללבן איתם את טעמם הספרותי, מחלץ חובב ממרואייניו וידויים מפתיעים, השמצות עליו ועל העולם ואפילו שירים. אה, כן - ויש גם מתכון, חידות ופרסים.




תגיות: גיל חובב, סלבס, עניין של טעם




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 24 - אתגר קרת
הספרים שלו אהובים בכל העולם כולו, ולפחות אחד מהם נמצא ברשימת עשרת הספרים הטובים של העשור בעולם כולו - בצרפת. הוא מהיוצרים הבולטים של החמישיה הקאמרית וסרט שלו זכה בפסטיבל קאן. סיפוריו נלמדים לבגרות, ומה שהוא הכי אוהב זה קומיקס. גיל חובב מתארח אצל אתגר קרת.
פרק 23 - אהד פישוף
לאהד פישוף יש הסכם עם החברים שלו שהם ימשיכו להקליט אלבומי מוזיקה עד שיהיו בני שמונים. פעם, הוא והחברים האלה, הקליטו אלבום שלם תוך יום. הוא מקפיד לרשום את שמו רק בחולם חסר. הוא היה סולן של כמה להקות בארץ, נושאי המגבעת היא המפורסמת שבהן, והציטוט האחרון שלו שעורר סערה היה שבונו, סולן יו-טו, פתטי.
פרק 22 - שימרית אור
היא מוכרת כפיזמונאית אך הייתה גם שחקנית, רק בשנה האחרונה קנתה את המחשב הראשון שלה, יהא רצה ברשימת הגמלאים לכנסת.
פרק 21 - אורנה אוסטפלד
היא היתה שיאנית גינס במספר הנקודות שאשה קלעה לסל במשחק כדורסל אחד, היא היתה המורה היהודיה הראשונה לחינוך גופני בבית הספר בטייבה, הז'אנר החביב עליה הוא ספרי מתח והיא מתה על ספרי אינדיאנים של קארל מאי. יש לה שני בנים מבעלה לשעבר, כיום היא חיה עם בת זוג.
פרק 20 - אביעד קליינברג
הוא גדל בבאר שבע וסבא שלו היה סנדלר, הוא אוחז בלטינית מושלמת ובספר שלו על שבעת החטאים הוא בחר לסיים בחטא שמיני - הצדקנות.
פרק 19 - עמרם מצנע
כולם חושבים שהוא חיפאי, אבל לפני שהגיע אל הכרמל הוא נולד בקיבוץ, התחנך בהדסה נעורים והתגורר בקרית חיים. הוא מעוטר בעיטור המופת ממלחמת ששת הימים ובצל"ש ממלחמת יום כיפור. הוא הפסיד לשרון במירוץ לראשות הממשלה, אבל היה מהדוחפים להתנתקות. 4 ימים בשבוע הוא גר בירוחם.
פרק 18 - גיל הר אבן
היא זכתה בפרס ספיר כשעדיין היה פרס מכובד. היא התחילה מספרי ילדים, אבל כותבת היום למבוגרים. היא גדלה בתל אביב ועברה לירושלים, והיא אחת הישראלים היחידים שהגיעו לפרסם מאמר בניו-יורקר.
פרק 17 - רבקה מיכאלי
היא בת קצת יותר משבעים ומשדרת ברדיו מאז שהייתה בת 14, כשביקשו ממנה להגדיר מה היא הייתה בימי בכרותה היא ענתה "שרלילה". היא הייתה מלכת הפריים טיים והאירוח בטלוויזיה החד-ערוצית של פעם.
פרק 16 - גדעון לוי
הוא עיתונאי "הארץ" שסיקר את השטחים, והצליח להרגיז גם את הימין, גם את המרכז וגם דמויות בשמאל.
פרק 15 - רותו מודן
היא קודם כל מאיירת, היא גדלה בבית חולים, בשנת 2008 זכה ספר קומיקס שלה בעיטור הגבוה ביותר הקיים בעולם ויש לה טור קומיקס ב"ניו יורק טיימס".
פרק 14 - אגי משעול
אחרי שהוציאה את ספרה הראשון היא התחרטה, גנבה את העותק מהספרייה הלאומית ושרפה אותו. אמרו עליה פעם שיש לה תחת של אישה וראש של גבר, היא אהבה את זה. היא משוררת שמעדיפה משוררים גברים. יש מילה בשפה העברית שהיא כולה שלה; "כוכית".
פרק 13 - אושרת קוטלר
היא ראיינה את השייח אחמד יאסין בעזה כשהיא עטויה בצעיף מסורתי, ספרה הראשון עסק בפילוסופיה, זן בודהיזם ופסיכואנליזה, ספרה האחרון שראה לא מזמן מתחיל דווקא בציטוט של בודהה.
פרק 12 - עברי לידר
בגיל חמש רצה לשחק כדורגל וכדורסל אבל אימו התעקשה שהספורט לא יבוא על חשבון הנגינה בפסנתר, הוא כתב בגיל 20 יצירה שנוגנה על ידי תזמורת פילהרמונית בהולנד, והדמות שהכי קרובה אליו בחיים היא אמא שלו.
פרק 11 - אוהד נהרין
הוא יליד קיבוץ מזרע ואת שירותו הצבאי עשה בלהקת פיקוד צפון. כמעט בן שישים וגם אבא צעיר. דוקטור לשם כבוד ממכון וויצמן והאוניברסיטה העברית, אחד הכריאוגרפים הנחשבים בעולם. זוכה פרס ישראל.
פרק 10 - רובי דמלין
היא נולדה בדרום אפריקה כשהאפרטהייד פרח בה במלוא כיעורו. היא עלתה לארץ במלחמת ששת הימים כמתנדבת. בנה דיוויד נהרג מירי של צלף פלסטיני. לוחמת נחרצת למען פיוס ושלום ומתה על בעלי חיים.
פרק 9 - דורי מנור
הוא מתרגם ספרות ושירה, אבל רק של משוררים מתים. הוא חי כמה שנים בפאריז וכמו כל מי שחי שם התאהב בתרבות, בספרות ובאוכל הצרפתי. הוא חזר לארץ, כי אין כמו העברית. ייסד ועורך של כתב העת "הו", אבל השראה זה לא בשבילו. גיל חובב מתארח אצל המשורר דורי מנור.
פרק 8 - נרי ליבנה
היא התחתנה פעמיים והתגרשה פעמיים עם אותו בחור, היא אחת הנשים הכי חילוניות בארץ והיא לא יכולה לסבול "ניו אייג'", פעם היא הציעה הסבר נהדר להבדל בין הגבר החדש והגבר הישן.
פרק 7 - יעקב אחימאיר
הוא בא מהבית הכי רוויזיוניסטי בעולם, הייתה לו פינה ב-BBC, מנחם בגין נזף בו על סגנונו המחוצף. גיל חובב מתארח בביתו של יעקב אחי מאיר לשיחה על תקשורת, ספרות וזכרונות מבית אבא.
פרק 6 - שיפרה קורנפלד
היא בת למשפחה חרדית בת שמונה אחים, היא שירתה במשמר הגבול, פעם היא סרגה עץ, היא הפרידמנית שניצחה את הבובלילים ב"אח הגדול". גיל חובב מבקר בביתה של שיפרה קורנפלד.
פרק 5 - יאיר גרבוז
בהחלט יכול להיות שהוא האיש הכי פולני בארץ, כשהוא גר בקיבוץ כולם חשבו שהוא פרזיט, הוא ניהל במשך שנים רבות מוסדות חינוך ואת מצב החינוך בארץ הוא מגדיר כקטסטרופה, גלולת ההרגעה שלו היא פריז, והתספורת שלו היא אולי הדבר הכי שנוי במחלוקת בתולדות הסיפרות והספרות בארץ.
פרק 4 - דנה ספקטור
אין לה רישיון נהיגה כי היא מתה מפחד מהתאוריה, היא למדה קולנוע במשך 330 ימים ואז נשרה, היא כותבת מגה פופולרית שקוראת טוקבקים ונעלבת מהם, היא הכוכבת הגדולה של הסדרה "מחוברות" ובגיל 17 היא קפצה מתוך עוגה לבושה בביקיני.
פרק 3 - רוני סומק
הוא נולד בבגדד וגדל על גבול חולון-בת ים, בספריה שלו יש 3,000 ספרים, למרות שהוא אוהד מכבי תל אביב, שירו "כדור עונשין" נפתח במילים "לעולם לא תצעדי לבד בית"ר ירושלים", הוא מלמד ספרות בבית ספר תיכון ושיריו תורגמו לאלבנית, ערבית, קטלנית, צ'כית, דנית, נפאלית ועוד רבות. ברוכים הבאים לביתו של רוני סומק.
פרק 2 - שולמית אלוני
באתר הכנסת כתוב שהיא נפלה בשבי הירדני, אבל זה רק כמעט קרה; במשך כמה שנים היה לה טור ב"לאישה"; היא הראשונה שחיתנה בארץ פסולי חיתון ובמקביל היא זוכרת 100 פרקים מהתנ"ך בעל פה; ובמשך כמה שבועות היא שמשה כפרימוס של סוניה ושמעון פרס. ברוכים הבאים לביתה של שולמית אלוני.
פרק 1 - עירית לינור
לפני שנתיים היא ביטלה את המנוי שלה על עיתון הארץ בטענה שהוא לא ציוני מספיק, רבים נוטים לראות אותה כימנית למרות שהיא מצביעה נאמנה ל"העבודה", היא תרגמה לעברית את דיקנס וג'יין אוסטן, לרומן הראשון פרי עטה היא רצתה לקרוא בצניעות "מלחמה ושלום" והיא מאמינה שאין דבר מיותר יותר מעורך ספרותי
מאחורי הקלעים
איך עשו את התכנית עניין של טעם, מדוע בחרו דווקא במרואיינים האלה, ולאן הולך כל האוכל שמבשלים בתכנית?


צפייה ישירה: עונה 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il