עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

הקמפיין

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > הקמפיין

הקמפיין   - עונה 1


אם אתם מחפשים מידע עדכני על הנעשה מאחורי הקלעים של עולם הפרסום והשיווק, הגעתם למקום הנכון. בכל שבוע תיקח אתכם לילך סיגן אל הקמפיינים החדשים, המינויים, הפיטורים והסכסוכים.

בתכנית מתארחים בכירי ענף הפרסום והשיווק, שינסו לענות על שאלות קשות בנושאים אתיים, מקצועיים וכלכליים, כמו למשל - איך להכין תוכנית שיווק, מהו לוגו ולמה אנחנו זקוקים לו, כיצד לתפוס נישה ייחודית בשוק, מהו פרסום פוליטי שלילי ומהן השלכותיו, וגם מי יותר גדול: אדלר-חומסקי או מקאן-אריקסון?

ויש גם פינות בנושא אינטרנט ופרסום עם אורחים מתחלפים, ובהם העיתונאי אדם שוב, מנכ"ל "איקאה" שלומי גבאי, מנכ"לית "טרגט מרקט" מירי סיני ועוד.




תגיות: לילך סיגן, כסף, הקמפיין




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 12 - עם הספר
מכירות הספרים בישראל עלו השנה ב: 18%. המבצעים הרבים הם הסיבה העיקרית לעלייה. האם הוזלת הספרים עד כדי כך מסכנת את פרנסת הסופרים וההוצאות? והאם עם הספר באמת קורא יותר? באולפן: הסופר רם אורן, מנכ"לית סטימצקי, וסמנכ"לית שיווק בצומת ספרים.
פרק 11 - טוק בקים
משרדי פרסום וחברות מסחריות משלמות לסטודנטים כדי שיהיו טוק בקיסטים מטעמם ברשת. אז איך נדע אם הטוק בק הוא באמת דעתו של המגיב או האינטרס של מי ששילם לו? טוק בק או טוק פי? באולפן: העורך הראשי של "וואלה", בעל משרד פרסום, ורני רהב.
פרק 10 - סקרים
שבע בערב והבית מבולגן, הילדים רעבים ועייפים, גם אתם. הטלפון מצלצל; על הקו סוקר. למי יש כוח וזמן לסקרים. להמון אנשים בארץ כבר אין זמן וסבלנות לענות היכן הם עושים קניות, ומה הם חושבים על הבנק שלהם. אז איך בכל זאת מתפרסמים סקרים חדשות לבקרים.
פרק 9 - תוכן חינמי
היום אפשר לקרוא כמעט את כל העיתונים בחינם ברשת. כתוצאה מכך העיתונות המודפסת נמצאת בהפסדים כספיים ניכרים. האם מקומה של העיתונות המודפסת, האיכותית והאמינה, עובר מן העולם? ד"ר רונן ברגמן, גדי שמשון מו"ל בלוגים ברשת, ואלון הוכדוף מנכ"ל זניט מדיה, ישוחחו עם לילך סיגן על התופעה.
פרק 8 - חיזוי טרנדים
מי ידע שהפייסבוק יתפוס ככה? מי קרא את המפה הטלוויזיונית והבין ראשון שריאליטי זה הדבר. ובכן מסתבר שיש מקצוע שנקרא "חיזוי טרנדים". מטרתו; לומר ליצרנים מה יהיה הטרנד הבא. באולפן שלושה מומחים מתחום הפרסום והשיווק, שינסו להסביר את המושג והעומד מאחוריו.
פרק 6 - קוסמטיקה
כיצד משפיע המיתון העולמי על שוק הקוסמטיקה? שלי גפני, אסף בן דב, אורן רווח ויאיר עשהאל משוחחים עם לילך סיגן על תעשיית החלומות של עולם הטיפוח.
פרק 5 - אופנה
תחום האופנה הישראלי עובר מהפך בשנים האחרונות. אריק בן זינו, משה רוזנבלום וגבי רוטר משוחחים עם לילך סיגן על פניו המגוונים של השוק שקובע איך אנחנו נראים.
פרק 4 - רשתות שיווק מזון
כל אחת מהרשתות טוענת שאצלה הכי זול, כיצד יכול הצרכן לדעת באמת איפה הכי זול ואיפה סתם מנסים לעבוד עליו? לילך סיגן מארחת את רמי לוי, אלי גידור, גלית אבישי מנכלית ארגון "אמון לציבור" ועוד.
פרק 3 - פרסום לבני נוער
בני נוער הם לא רק צרכנים גדולים, מסתבר שהם גם משפיעים לא מעט על מה יקנו ההורים. מומחית שיווק, איש פרסום ונציג חברה סלולרית ינסו להבין מה קונים הילדים ואיך מגיעים לליבם?
פרק 2 - תוכן שיווקי
כשמתמודדים בהישרדות חופפים ראש בשמפו "הוואי", זה לא קורה במקרה. פעם קראו לזה "פרסום סמוי", אבל במכבסת המילים של היום זה הפך ל"תוכן שיווקי", כלומר מישהו משלם כסף ונכנס לטלוויזיה כתוכן רגיל לגמרי.
פרק 1 - יחסי ציבור
כמה מהדברים שאנו קוראים בעיתונים ורואים בטלויזיה נולדים בעצם במשרדי יחסי הציבור? כיום אין כמעט גוף מסחרי שלא משלם לחברת יחסי ציבור שתיצג אותו בתקשורת. איריס בק מנכ"ל קבוצת מגאן אריקסון, העיתונאי רענן שקד ואייל ארד על מאחורי הקלעים של התחום הלוהט הזה
מאחורי הקלעים
מה מסתתר מאחורי הקמפיינים יחסי הציבור, והפרסום הסמוי - ואיך הם מצליחים להשפיע עלינו מבלי שנשים לב, עם לילך סיגן מבטיחה תוכנית שתאיר את דרכינו ולהפוך אותנו לצרכנים חכמים יותר.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il