עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

זרקור

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > זרקור

זרקור   - עונה 1


פאנל דיונים העוסק במגוון נושאים הקשורים למציאות חיינו מבחינה חברתית, כלכלית והיסטורית. את התכנית מגישה העיתונאית גל גבאי.



תגיות: גל גבאי, זרקור




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 20 - תאונות דרכים -ילדים
ישראל נמצאת במקום הראשון בשיעור הילדים ההרוגים בתאונות דרכים. תאונות דרכים הם הסיבה העיקרית לתמותת ילדים בארץ. גל גבאי מנחה משדר מיוחד בשיתןף עמותת "אור ירוק".
פרק 19 - נהיגת צעירים
נהגים צעירים מהווים כ-16 אחוז מכלל אוכלוסיית הנהגים אבל גורמים לכרבע מתאונות הדרכים בישראל. זה הגיל, הסגנון והנסיון אבל להורים, לחברים, לממשלה ולחברה יש חלק בבניית הגורם האנושי שהופך אותם לצעירים מסוכנים - עד מוות. משדר מיוחד בשיתוף עמותת אור ירוק.
פרק 18 - תאונות דרכים
מאז קום המדינה איבדה ישראל יותר מ-30 אלף אזרחים על הכביש. גל גבאי חוקרת לעומק את הסיבות למגיפת תאונות הדרכים, במשדר מיוחד בשיתוף אור ירוק.
פרק 17 - מסחור האמנות
לאחר הפיכתו של עולם האמנות לשוק הפועל לפי כללי היצע וביקוש, מי קובע את ערכן של יצירות האמנות? איזו אחריות המוטלת על האוצרים, המבקרים והאמנים? על אמנים שהם אנשי עסקים גאונים, ועל השינויים שעברו על המוזיאונים בתקופתנו.
פרק 16 - מערכת הבריאות
בעקבות אישורה של רפורמת הבריאות של ברק אובמה, נשיא ארה"ב, דיון בנושא מערכת הבריאות הישראלית: מה השתנה מאז נחקק חוק ביטוח בריאות ממלכתי? כמה נגישות לטיפולים רפואיים באמת יש לאוכלוסיות חלשות ובפריפריה? ואיך השתנה סל התרופות? בתכנית בשילוב קטעים מתוך הסרט "אמריקה חולה" ומהסרט "האיש שרצה לחיות"
פרק 15 - הפרעות אכילה
איך הפכו הפרעות אכילה למגיפה שמתפשטת כמו כל וירוס מדבק? איך הופך האוכל למרכז חייהן של נערות שמאבדות שליטה - או שמא חולות שליטה - על גופן? זרקור על אחת המגיפות הקשות של המאה ה-21.
פרק 14 - מבוגרים בשיא פריחתם
הפרק מוקדש לגיל השלישי כמודל המביא עמו חוכמת חיים, ניסיון ואפשרויות להתחדשות ועשייה. משתתפים: הגב' רות דיין, השחקן יוסי גרבר וד"ר שרון שיוביץ-עזרא.
פרק 12 - שנת דרווין
ב-2009 חוגגים 200 שנה להולדת צ'רלס דרווין ו-150 שנה לספרו "מוצא המינים". המהפכה המחשבתית שחולל ממשיכה להתפתח. המחשבה הדרוויניסטית היא אחת הדומיננטית גם כיום, בניסיון להסביר את המין האנושי. אז מה עשה דרווין לחיים שלנו, מגזענות, כלכלה ועד לתוכניות הריאליטי.
פרק 11 - יום האיידס העולמי
במאה שעברה הבטיחו חיסון והנה הגענו למאה המובטחת וחיסון עדיין אין. מה השתנה מאז 1981, השנה בה הופיעה המחלה החדשה ועד היום? לרגל יום האיידס העולמי, גל גבאי סוקרת את החדשות הטובות והרעות במאבק נגד המחלה.
פרק 10 - נשים ופוליטיקה
מרגרט תאצ'ר החליפה את ליבה לאחד מפלדה וקיבלה את הכינוי "אשת הברזל." על גולדה מאיר סיפרו שהיא זוללת מסמרים לארוחת בוקר, ועל ציפי ליבני אמרו שעודדה את מבצע עופרת יצוקה. איך הפכה נשיות להיפך ממנהיגות; ולמה ישראל, שנשטפה בפמיניזם, נמצאת בתחתית הרשימה העולמית בייצוג נשים בפרלמנט. נשים בצמרת.
פרק 9 - הורים ומתבגרים
גיל ההתבגרות מביא איתו התסכול, המבוכה ,שאלת הגבולות והסמכות לעומת מתן פרטיות וגילויי עצמאות, ביקורת וכעסים יחד עם רצון להיעזר ולקבל תשובות מההורים ועזרה במתן עצות. כיצד פותרים את הקונפליקט הנצחי הזה?
פרק 8 - טלוויזיה וילדים
ספורט בלי להזיע, מסעות מרתקים ללא טיסה, פרטים מחדרי חקירות מבלי לצאת מהסלון. הילדים של היום גדלים לתוך מציאות בה המסך הקטן הוא משמעותי ודרמטי, כיצד הטלוויזיה מעצבת את ילדותם?
פרק 7 - יהדות ארה"ב
יהדות ארה"ב מונה קרוב ל-6 מיליון איש, קרוב מאד למספרם של היהודים החיים בישראל. האם קהילה זו נמצאת ברנסאנס או אולי בדעיכה איטית? האם נוכחותם הרבה בעמדות מפתח בפוליטיקה, בכלכלה, בתקשורת ובאמנות מעידה על השפעה גדולה יותר? האם הקול היהודי וההשפעה המיוחסת ליהודים הם מיתוס או מציאות, ועוד שאלות עם גל גבאי
פרק 6 - גזענות
"גזע אינו ממשי אבל הוא הורג אנשים" אמרה החוקרת והפמיניסטית הצרפתייה קולט גיומן.ממה נובעת הגזענות בישראל? מה מאפיין את הגזען או הגזענות המודרנית? מהם התנאים להגדרת תופעה מסויימת כגזענות? מה ההבדל (אם יש) בין גזענות כלפי יוצאי אתיופיה לבין גזענות כלפי עולי רוסיה?
פרק 5 - חינוך
מהי תכלית החינוך? האם ציונים טובים יותר הם ההצלחה, או שכדי להצליח בעולם צריך להילחם אחד בשני?
פרק 4 - אקטיביזם שיפוטי
האם האקטיביזם השיפוטי בישראל משבש את יחסי הגומלין בין הרשות המחוקקת לשופטת, או שמדובר במיתוס מופרך?
פרק 3 - זיכרון
הזיכרון והשכחה הם מי שאנחנו. איך בונה הזיכרון האנושי את הזהות העצמית שלנו? מי אנחנו בלעדיו? כיצד עובד אחד המנגנונים המרתקים והמופלאים ביותר בחוויה האנושית? האם ניתן יהיה בעתיד לקחת תרופת פלא שתעזור לנו לשכוח אירועים טראומטיים, כמו במקרה של הלומי קרב, או נפגעות תקיפה מינית?
פרק 2 - חלל
בהשתתפות צבי ינאי, לשעבר מנכ"ל משרד המדע; יגאל פתאל, יו"ר האגודה הישראלית לאסטרונומיה; טל ענבר, ראש המרכז לחקר החלל, מכון פישר ויו"ר אגודת החלל הישראלית.
פרק 1 - ירח
הפרק הראשון עוסק ב-40 שנה לנחיתת האדם על הירח וחקר החלל. בשני הפאנלים שיעסקו בנושא הירח והחלל משתתפים צבי ינאי, לשעבר מנכ"ל משרד המדע; יגאל פתאל, יו"ר האגודה הישראלית לאסטרונומיה; טל ענבר, ראש המרכז לחקר החלל, מכון פישר; יו"ר אגודת החלל הישראלית ועוד.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il