עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

אלמה

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > אלמה

אלמה   - עונה 1


אלמה היא אישה בעלת יופי עוצר נשימה, שמאחורי החיוך המלאכי שלה בוערת תשוקה עזה לנקום את מות הוריה. לעבר הנקמה הזו היא תפנה את כל הזעם הטמון בה, אך תסתיר זאת מאחורי חזות אצילית, טובה ונדיבה.
ברגע בו כרעה אמה של אלמה לפני הדודה חוספינה והדוד קרלוס בבקשת רחמים ועזרה, איבדה הבת את תמימותה. רחמים לא היו שם, והמשפחה כולה נזרקה לרחוב לאחר שהאב הואשם בגניבה ממפעל היהלומים של הדוד.
משפחתה המושפלת של אלמה נמלטה על נפשה, אך תאונת דרכים הביאה למותם של ההורים ורק אלמה שרדה. היא הצליחה להגיע לבית יתומים והיחיד ששימש לה כמשענת הוא גאיו, ידיד ותיק של אביה.


תגיות: גבריאלה ספניק, אדוארדו קפטיו, חורחה אלברטי, אסמרלדה אוגלדה, סרחיו קליינר, אלמה




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 129 ואחרון
פרק אחרון! גאיו מזריק לעצמו סותר-רעל ומזמן את אלמה, רוברטו ודניאלה לפארק. הוא עומד לחסל אותם. כשהמשטרה מגיעה הוא יורה באלמה, נפצע, ואלמה הורגת אותו. אלמה מתחרטת על מעשיה ומתה. וליינטה מגלה שאמו בחיים. מרקוס ורמדיוס ואבל וסופיה עומדים להינשא. סוף !
פרק 128
האב ארנסטו משכנע את אלמה למסור את התינוק ללוס. אלמה מתכננת לברוח עם גאיו, אך מגלה שבגד באביה. היא נפגשת אתו ומזריקה לו רעל לצוואר. רמדיוס מגלה שהיא בהיריון. אבל מציע לסופיה נישואים, היא מסכימה.
פרק 127
האב ארנסטו מבהיר לו שרוברטיטו אינו בנו. רוברטו מורה לאלמה להיעלם מחייו לנצח. אלמה יוצאת מדעתה והולכת לבית של דניאלה עם פגיון. גאיו דורש מווליינטה את הכסף, מריאנה מוצאת אותם בכנסייה ומצילה את המצב.
פרק 126
במהלך החגיגה לרגל שחרורן של הבנות, רוברטו מאבד הכרה ומתברר שהמפרצת שלו התפוצצה ושסיכוייו לשרוד קלושים. אלמה מאיימת על לוס באקדח והאב ארנסטו מונע ממנה לחסל אותה ומנסה לשכנע אותה לוותר על התינוק.
פרק 125
גאיו מונע מארמנדו להרוג את אלמה והורג אותו. פרננדו בא למכרה עם אנשיו. מרקוס מחלץ את רמדיוס. גאיו לוקח את דניאלה כבת ערובה ועומד לחסל את רוברטו. אבל מתערב וגאיו גובר עליו. הסוכנים מתערבים ברגע האחרון.
פרק 124
אלמה מסיתה את ארמנדו וגאיו זה נגד זה. היא באה למכרה בתור מושיעת החטופות. פרננדו ורוברטו מוצאים את רוסי וחטופה נוספת. דניאלה נשארת במכרה עם רמדיוס הפצועה. ארמנדו מאיים על אלמה באקדח.
פרק 123
חחן ורוברטו פורצים לכספת של גאיו, חחן לוקח כסף ורוברטו תצלומים של החטופות ואת האקדח של אבל. גאיו הורג את חחן מול הכנסייה. חחן מספיק להתחרט בפני האב ארנסטו. רוברטו מספר לאלמה מה לקח מהכספת של גאיו.
פרק 122
חחן מחסל את האיש של גאיו ומציל את וליינטה. חחן משכנע את רוברטו להשתתף בשוד כדי להשיג כסף לשחרור דניאלה. מריאנה מעידה שראתה את הנשים החטופות נסחרות. אלמה מסממת את רוברטו וטוענת ששכב איתה.
פרק 121
גאיו מופיע במחבוא לעיני דניאלה וכל השאר. אחת הנשים חולה וגאיו מורה לחסל אותה ואת וליינטה. מריאנה נעלמת. חחן מציע לרוברטו את דניאלה תמורת כסף ואומר לכומר שברצונו להציל את וליינטה.
פרק 120
דני נחטפת, אבל רוברטו מוצא את הנייד שלה עם תמונת אחד החוטפים. החוטף שולח אישה לנסות למכור תכשיט של דניאלה וכך רוברטו מגיע אליו. חחן כופה על רמדיוס לומר לסופיה שהיא עזבה מרצונה. גאיו מתכוון לחסל את רוברטו.
פרק 119
אלמה דורשת מדניאלה לעזוב את רוברטו, דניאלה מסרבת. אבל מתעמת עם גאיו. מריאנה מספרת לפרננדו ורוברטו שחחן כנראה רצח את חוספינה והפליל את אבל. וליינטה נתפס וחחן לא מסוגל לחסל אותו. רמדיוס נחטפת ומגלה במקלט את רוסי.
פרק 118
גאיו מבהיר למרקוס שהוא יודע על המעילה ומציע לו להשתתף בעסקה. גאיו מוכן לעזור לאלמה לחטוף את דניאלה. וליינטה עוקב אחר חחן, מוצא את המקום שבו מוחזקות הנשים ונתפס. אלמה מחבלת בעסקה של דניאלה.
פרק 117
אנשיו של גאיו כמעט תופסים את אבל ועוצרים את סופיה כמסייעת. אלמה נגעלת מרשת הברחת הנשים של ארמנדו. קרלה חוששת שרוסי נחטפה, וזה נכון. מריאנה ווליינטה מנסים למכור עוגות כדי לשלם לחחן.
פרק 116
הכומר דורש מחחן להניח לווליינטה ומריאנה. ארמנדו כופה על אלמה לשכב אתו. הרופא המושחת אומר לרוברטו שהתינוק אולי ירש ממנו פגם גנטי. סופיה ואבל נוסעים בהיחבא לנופש. רוברטו ודניאלה שוכבים.
פרק 115
רוברטו ודניאלה נפגשים, הוא מספר לה על מחלתו ועל כך שימיו ספורים. ארמנדו מפקפק בכך שאלמה ילדה והולך לברר אצל הרופא שלה, בינתיים אמו נותנת שוחד לגאיו כדי שיעלים את ראיות התאונה. אבל מתגלה לסופיה בכנסייה.
פרק 114
ארמנדו חונק את אלמה, אך מפסיק כשהוא שומע בכי תינוק. אלמה אומרת לו שזה בנו. הוא יוצא נסער ועושה תאונה. רמדיוס נפצעת, וכשהיא מתעוררת היא לא מזהה את מרקוס. אלמה מראה את תינוקה לרוברטו.
פרק 113
אלמה מסלקת את רוברטו כי הוא לא מוכן להיות איתה, ועוזבת. כעבור 9 חודשים דניאלה זוכה בפרס על עיצוב מטבע זיכרון, אלמה משיגה תינוק וחוזרת לטסקו. ארמנדו שומע שהיא בטסקו, בא לביתה ומנסה להרוג אותה.
פרק 112
וליינטה מורה לחחן לעזוב את הדירה. האנשים של גאיו מחסלים שוטר הגון ומפלילים בזה את אבל. רמדיוס מתפייסת עם רוסי וקרלה. אלמה מחלקת רווחים לעובדים. אלמה עוזבת את ארמנדו ומאיימת על רוברטו בהתאבדות.
פרק 111
וליינטה אומר לאב ארנסטו שחחן אביו מעורב ברצח חוספינה. מריאנה מוצאת את הכסף של חחן, הוא מבחין בכך. רוברטו אומר לדני שהקשר ביניהם אינו אפשרי ומזמין אותה לדירתו. אלמה מורה לגאיו לחסל את חחן.
פרק 110
חחן יורה והורג את חוספינה. אבל נתפס וכולם בטוחים שהוא המתנקש. מרקוס ולינה מתעדים את ספרי החשבונות ה"משופצים". רמדיוס מפטרת את קרלה ורוסי מבהירה לה שהיא זו שהלשינה לדניאלה.
פרק 109
גאיו מורה לחחן לחסל את אלמה. רמדיוס מבהירה לדניאלה שסופיה נטלה את מטיל הכסף לצורך הכנת המטבע. מרקוס מכה את גאיו, על שהוא מטריד את לינה. גאיו משקר לו. חחן שולח חבילה מפוקפקת באמצעות וליינטה.
פרק 108
פרננדו עוצר את אבל. חחן כופה את נוכחותו על וליינטה. דניאלה מודה לרוברטו ולא מבחינה במצבו. אבל דוחק ברוברטו לעבור את הניתוח לאחר שהוא שוב מתמוטט.
פרק 107
גאיו מודיע לאלמה שפרננדו מחטט בחברת הצורפות. פרננדו אומר לרוברטו שעל פי המסמכים אבל עומד מאחורי המעילה. חחן מופיע בחדר של וליינטה, מריאנה בחרדה. גאיו כופה על מרקוס לתקן את ספרי החשבונות.
פרק 106
רוברטו מודיע לאלמה שירצה משמורת על הילד. פרננדו נכנס לערוך ביקורת בחברת הצורפות. דניאלה חושדת באבל ועוזבת את המקלט. חחן מנסה לחסל את חוספינה. דני מבהירה לרוברטו שלא יהיה ביניהם כלום.
פרק 105
אלמה שולחת את חחן והוא מנסה לחנוק את דני במקלט. פרננדו, התובע הפדרלי, מבהיר לאלווירה שחואקין נרצח ושהוא בא לחקור זאת. אלמה מסרבת לשתף אתו פעולה. מריאנה מפצירה באבל לחזור לסופיה אך הוא מסרב.
פרק 104
תושבי העיירה כמעט ועושים שפטים באלמה. גאיו נאלץ לעצור אותה, הוא מתוודה בפניה על אהבתו והיא מסרבת להצעתו לברוח יחד. אבל וסופיה שוכבים, הוא מתחרט ושובר שוב את לבה. אלמה מסרבת להצעה של חוספינה.
פרק 103
במהלך האזכרה בכנסייה חוספינה מופיעה לתדהמת אלמה והנוכחים, ונוזפת באלמה על פשעיה ועל בגידתה עם ארמנדו. אלמה מאבדת שליטה ומטיחה בה ובדניאלה את שנאתה. מרקוס ורמדיוס מתפייסים. דניאלה שומרת מרחק מאבל.
פרק 102
רוברטו חש ברע ומובהל לביה"ח, מתברר שהוא סובל ממפרצת ויצטרך לעבור ניתוח. דניאלה מרגישה שאבל ונייבס רימו אותה. דניאלה מגיעה לביתו של רוברטו ופוגשת שם את אלמה. אלמה משחררת את ארמנדו מהכלא.
פרק 101
רוברטו חושש שאלמה תפגע בדניאלה. רוברטו חש כאבי ראש חזקים מאוד. פליסיטס, דניאלה והאב ארנסטו עוקבים אחרי אלמה, מגלים שגאיו אינו משתף פעולה שלה וחושדים שמדובר באבל. אלמה מגיעה לביתו של רוברטו.
פרק 100
אלמה דואגת לכך שארמנדו יועבר לכלא ויקבל קבלת פנים "חמה" בכלא. פליסיטס עוברת לביתה של סופיה ומתערבת בחיים של נכדתה מריאנה. דניאלה מבקשת להישאר במקלט של נייבס כי נותרה ללא בית.
פרק 99
רוברטו מבהיר לאלמה שהוא אוהב את דניאלה והיא מתוודה שרצחה את סאשה ואלחנדרה. פליסיטס עוברת לגור אצל סופיה. נייבס עוזבת את גאיו אחרי שהוא קורא לה אלמה בטעות.
פרק 98
אבל רואה את חואן יוצא מביתה של סופיה ומחליט לעזוב את טסקו, אך נשאר לאחר שרוברטו מאבד את ההכרה. גאיו הורג את חואקין, כפי הנראה. האב ארנסטו מקליט את אלמה שמטיחה בשותפה שהוא רוקן את החשבון של ססר.
פרק 97
רמדיוס חושבת שפליסיטס ניסתה לפגוע באלמה וברצונה לאשפז אותה. חואן משתכר ונכנס עירום למיטתה של סופיה. דניאלה והאב ארנסטו מנסים להתגנב לחברת הצורפות. חואקין תופס את גאיו כשגאיו מנסה לחסל אותו.
פרק 96
רמדיוס מספרת לאלמה ששמעה את פליסיטס מדברת עם חוספינה. קרלה ורוסי משכרות את וליינטה. דני מקבלת צו פינוי סופי. מריאנה מתוודה בפני סופיה שהיא חיבלה בנישואיה, סופיה מזועזעת וממהרת להתפייס עם אבל.
פרק 95
חואקין שורד. גאיו מנסה לחסל אותו כדי שלא יגלה לאלמה שהוא עזר לו לרמות את אביה. מריאנה משקרת לחואן שאבל ניסה לאנוס אותה. חואן תוקף את אבל ומונע את הנישואים בין אבל וסופיה. רוברטו שומע שחוספינה חיה.
פרק 94
אלמה מזמנת את חואקין למלון ודואגת שארמנדו יגיע. ארמנדו משתולל ובטעות דוקר את אביו. אלמה מענה את חואקין כדי לחלץ מפיו את זהותה של החפרפרת. מריאנה מנסה לפתות את אבל כדי לסכל את נישואיו לסופיה.
פרק 93
רוברטו מגלה את רגשותיו לדניאלה, היא מהססת. סופיה אומרת למריאנה שבכוונתה להינשא לאבל. חואן עומד לטוס לאיטליה. רוסי מצלמת את וליינטה חבוק עם קרלה. אלמה המומה לשמוע שאבל הוא בנו של קרלוס בהקראת הצוואה.
פרק 92
פליסיטס והאב ארנסטו מעמידים פנים שחוספינה נפטרה כדי להפליל את אלמה. אלמה כורתת ברית עם חואקין והוא דורש מדניאלה לפנות את האחוזה מיד. אבל מציע לסופיה נישואים ומריאנה לוחצת עליה לעבור לאיטליה עם חואן.
פרק 91
אלמה מתעללת בחוספינה, שמאבדת את ההכרה. פליסיטס אומרת לכולם שחוספינה נפטרה. רמדיוס חוזרת לבית. אלמה מגלה שארמנדו שינה את תוצאות בדיקת הדנ"א. היא מטיחה ברוברטו שהוא האב בפני דניאלה.
פרק 90
אלמה סוחטת את פליסיטס כדי שתרצח את חוספינה תמורת שחרורה של רמדיוס, אך היא לא מסוגלת לעשות זאת. מרקוס לא הורג את גאיו והם מוליכים שולל את חחן. גאיו לוכד את חחן ומרקוס משחרר את רמדיוס.
פרק 89
אלמה עוברת הפלה ונשבעת להתנקם גם על כך. חחן דורש ממרקוס לחסל את גאיו תמורת שחרורה של רמדיוס. מרקוס מכוון אקדח לגאיו. אלמה מציעה לפליסיטס לשחרר את רמדיוס תמורת שיתוף פעולה מצדה.
פרק 88
רמדיוס נחטפת. נייבס רואה את מרקוס החבול ומזעיקה את גאיו. רוברטו תופס את ארמנדו מנשק את אלמה וארמנדו אומר לו שהילד של אלמה הוא ממנו. דניאלה והאב ארנסטו תוקפים את אלמה בפני חוספינה.
פרק 87
מרקוס מצליח לברוח לפני שמחסלים אותו ומגיע פצוע לרמדיוס. חואקין מופיע בבית דה לה וגה עם צו פינוי ורוברטו מגיע ברגע האחרון עם צו מניעה. אלמה עומדת להרעיל את חוספינה. פליסיטס מספרת לאב ארנסטו מי אבי התינוק.
פרק 86
רוברטו ואבל מצילים את דניאלה ואבל מגלה לה שהוא הדוד שלה. הם מתכוונים להשתמש בהיותו יורש נוסף כדי לבטל את המיזוג עם חואקין. רוברטו מבקש לצורך כך מסמכים מאלמה, שמיד מבקשת טובה מחואקין.
פרק 85
גאיו מפעיל עובד מפוטר של חברת הצורפות שמסית את ההמון נגד דניאלה כדי לעשות בה לינץ'. מרקוס מכשיל מסירת סמים לדילרים. חואקין מנסה לשחד את אבל ורוברטו כדי לבטל את ההתחייבות לצורפים.
פרק 84
ארמנדו מודה שבגד בדניאלה לאורך זמן עם אלמה. דניאלה דורשת מאלמה לומר את האמת לחוספינה ורוברטו בתוך 24 שעות. מרקוס נתפס עם המזוודה שמכילה פורנוגרפיה. רמדיוס מבטלת את ההזמנה מהצורפים.
פרק 83
אלמה בהלם כשנודע לה שהתינוק הוא כנראה מארמנדו. גאיו מחסל את החוטף שנתפס. אלמה מתחילה לדמם, מאבדת את העובר ודניאלה מוצאת אותה על סף מוות. חואקין כופה על רמדיוס לפטר מחצית מהעובדים.
פרק 82
רוברטו ואבל מצילים את דניאלה רגע לפני שהיא נאנסת ואבל מסגיר את אחד החוטפים לרשויות. אלמה מודה בחלק ממעשיה בפני האב ארנסטו. ארמנדו כופה על עובד המעבדה לרשום שהילד של אלמה הוא ממנו.
פרק 81
אלמה מורה לחטוף את דניאלה. חחן עומד לאנוס אותה לעיני גאיו. רוברטו ואבל עוקבים אחר גאיו. פליסיטס מוצאת ראיות לפשעיה של אלמה ומספרת לאב ארנסטו. רמדיוס מסרבת לברוח עם מרקוס. חואן מציע נישואים לסופיה.
פרק 80
דניאלה מנסה לשקר שהיא אשמה, אך רוברטו משכנע אותה להצהיר שהיא חפה מפשע והיא משתחררת בערבות. מרקוס מבקש מרמדיוס לברוח אתו. חואן רוצה לשלוח את מריאנה לבי"ס לאמנויות מחוץ לעיר.
פרק 79
רוברטו מתעמת עם אלמה בנוגע לעגיל. חחן מאיים על דניאלה. ארמנדו מתנצל בפני חוספינה ואומר לה שאלמה בהיריון. מרקוס מבקש מאבל הלוואה כדי לשלם לפושעים. מריאנה ווליינטה כמעט שוכבים. חואקין תוקף את נייבס.
פרק 78
רוברטו מחפש את דניאלה כדי לשכנע אותה שתסגיר את עצמה ולא תימלט. פליסיטס אומרת לאב ארנסטו שהיא בטוחה שאלמה אחראית לכל האסונות שקורים לדניאלה. חואקין בטוח שהוא יקבל את חברת הצורפות דה לה וגה.
פרק 77
אלמה משכנעת את דניאלה לברוח מהארץ. חוספינה חושבת שדניאלה גנבה את הכסף של החברה. גאיו עוצר את רוברטו ואת ארמנדו. אבל משוכנע שסופיה מאוהבת בחואן והוא דוחה אותה.
פרק 76
חואן מנשק את סופיה ואבל רואה אותם. לינה מספרת לרוברטו שגאיו איים להרוג את ססר בדיוק לפני שהוא מת. גאיו מודיע לדניאלה שהיא מואשמת ברצח של ססר מירנדה ויש צו מעצר נגדה.
פרק 75
ארמנדו לא מאמין לאלמה שהילד לא שלו. רוברטו מציע לארמנדו שיחקרו בעצמם את מותו של ססר ויבקשו את הראיות שיש נגדו.
פרק 74
ארמנדו משתחרר בערבות. מריאנה משוכנעת שסופיה תבחר בחואן אביה. אלמה מראה לחוספינה כרטיסי טיסה מזויפים שדניאלה כביכול קנתה לה ולססר. ארמנדו תוקף את דניאלה באכזריות, רוברטו מנחם אותה.
פרק 73
מרקוס נחרד לגלות מה יש במזוודה. גאיו עוצר את ארמנדו כחשוד ברצח ססר. אלווירה ונייבס שומעות את גאיו אומר לאלמה שעליהם לבלום את ארמנדו. אלמה אומרת לחוספינה שדניאלה אחראית לריקון החשבון.
פרק 72
ססר עומד לגלות לרוברטו את האמת כשגאיו תופס אותו. העובדים דורשים את כספם וחוספינה מספרת לדניאלה שלא נותר להם גרוש בחשבון. האב ארנסטו מתעמת עם אלמה. ארמנדו מגיע שתוי ומבקש מאלמה להיות אתו.
פרק 71
ססר תובע מגאיו כסף. רוברטו ואלמה מנחמים את דני. אלמה משקרת לרוברטו שדני התוודתה שהיא שכבה עם ססר. מריאנה מתחצפת לסופיה וזו סוטרת לה. מריאנה עוזבת את הבית ודורשת מווליינטה לעזוב איתה את העיר.
פרק 70
אלמה מבטיחה לדני שתחפה עליה, אבל רגע לפני החתונה ארמנדו מקבל תמונות שבהן היא מצולמת עם ססר. הוא מתפרץ עליה בקללות בפני כולם בכנסייה. רוברטו מוצא את העגיל שהוא נתן לאלמה בשידה של רוברטו.
פרק 69
ססר משקר לדני ואומר לה שהם שכבו. ארמנדו תובע מאלמה לומר לו אם היא בהיריון ממנו, פליסיטס שומעת. מריאנה חוזרת לווליינטה ורבה עם סופיה, שלא מוכנה לחזור לחואן. רמדיוס מאוכזבת מקבלת הפנים של מרקוס.
פרק 68
ססר משכר את דני לפני חתונתה ושולח לגאיו תמונות שלה. הרופא מודיע לאלמה ורוברטו שהיא בהיריון. ארמנדו מספר לכומר שבגד בדניאלה עם אלמה. וליינטה נפרד ממריאנה. מריאנה מבקשת מאבל להתרחק מאמה.
פרק 67
חחן לא מת. אלמה שורדת. ההאקר כופה על דניאלה לבטל את התלונה ומשיג ממנה את קוד הבנק שלה. אלווירה אומרת לחואקין שלא יסתמך עליה. חואן עומד לערוך תערוכה בטסקו. רשת גדולה מזמינה עבודות יד מאומני טסקו.
פרק 66
חחן יורה באלמה לבקשתה, אבל מפספס והיא על סף מוות. ההאקר סוחט שוב את דניאלה והיא מעבירה כסף לחשבון באיי קיימן. ארמנדו מתעמת איתה על כך. גאיו אומר לכולם שחחן נהרג בתאונה.
פרק 65
אלמה רואה שדניאלה מקבלת מהבנק העתקים של הצ'קים שזייפה. דניאלה נותנת את העתקי הצ'קים המזויפים לגרפולוג. אלמה מציעה לרמדיוס לנסוע לחודשיים לספרד. מריאנה, חואן וסופיה יוצאים לארוחת ערב ביחד.
פרק 64
אלמה שולחת לדניאלה מארגן חתונות חדש. חואקין מכנס את מועצת המנהלים של החברה כדי למנות את אלמה לסמנכ"לית החברה. אלמה מזרזת את התכנית שלה נגד בנות דה לה וגה כי דניאלה חושדת בה.
פרק 63
דניאלה אומרת לארמנדו שהיא מפקפקת באלמה, וזו שומעת אותה. נציג האגודה לזכויות האזרח חוקר את המושל על קשריו עם חחן. מרקוס מספר לפליסיטס שהוא רוצה להתחתן עם רמדיוס, פליסיטס מסלקת אותו.
פרק 62
נייבס מספרת לדניאלה שאלחנדרה אמרה לה שהיא חושדת באלמה. חואן נפגש עם סופיה. ארמנדו מבקש מאלמה לא לספר לדניאלה על מה שהיה ביניהם. אלמה תופסת את דניאלה מחטטת בדברים שלה.
פרק 61
גאיו מונע את ההתנקשות בחייה של נייבס ודורש מאלמה לעזוב אותה בשקט. סופיה נפגשת עם חואן, הם מדברים על מה שהיה בצעירותם. רמדיוס מתייעצת עם אלמה בקשר לקשר שלה עם מרקוס.
פרק 60
חואן רובלס מוצא את מריאנה ואומר לה שהוא אבא שלה. וליינטה חוקר אותו והוא מוסר לו תמונה שלו עם סופיה. אלמה מוציאה את חחן מהכלא כדי שיממש את שבועתו לחסל את נייבס.
פרק 59
נייבס חושדת שמישהו הרג את אלחנדרה. דניאלה מבקשת לערוך ניתוח לאחר המוות. אלמה מספרת לרוברטו שאלחנדרה מתה. אבל מבקר בקבר אביו. גאיו מודיע לאלמה שבתעודת הפטירה של אלחנדרה יצויין שמתה מהתקף לב.
פרק 58
אלמה מזריקה לאלחנדרה חומר משתק, ולאחר מכן מבלה את הלילה עם רוברטו. מרקוס מוצא את אלחנדרה במיטה ומזמין אמבולנס. אלחנדרה מתה בבית החולים. בין חפציה נמצא הצמיד שהיה אצל מרתה.
פרק 57
סופיה מספרת לאלחנדרה שהיא עיצבה את הצמיד שהיא מחזיקה. אלחנדרה נזכרת בדבריה של אלמה ומבינה שהיא שיקרה. נייבס פותחת את המקלט לנשים מוכות לאחר הצלחתה בייצוג אחת הנשים. אלמה תוקפת את אלחנדרה.
פרק 56
מרגריטו מלדונדו שורף את הראיות הקיימות נגדו. חואקין מנסה לחטוף את האקדח ממאוריסיו ונפלטת ירייה. פליסיטס אומרת לאלחנדרה שאלמה רעה ושהיא רוצה לפגוע בבנות דה לה וגה.
פרק 55
מרקוס פונה לרמדיוס, אבל היא לא מאמינה לו שאימא שלו חטפה אותו והיא מסלקת אותו. כולם חושבים שפליסיטס השתגעה. מריאנה נחושה להמשיך לחפש את אבא שלה.
פרק 54
חוספינה ודניאלה מזמינות את אלחנדרה לארוחת ערב ומציעות לתת לה חלק מהחברה. פליסיטס שוב שומעת את קולו של אורלנדו וחוספינה קוראת לפסיכיאטר. מאוריסיו רוצה שמרקוס יגיש תלונה נגד אימא שלו על חטיפה.
פרק 53
סופיה משכנעת את רמדיוס ללכת לעבוד. לוסיה נותנת למרקוס ללכת. ארמנדו ורוברטו באים לעזור למרקוס. אלווירה מתביישת ומרגישה מושפלת, ודניאלה מעודדת אותה. וליינטה מציל את מריאנה מהנוכל.
פרק 52
מרקוס רואה שאמו היא זו שחטפה אותו והוא כועס עליה. לוסיה משמיצה את רמדיוס. רמדיוס סובלת וסופיה מנחמת אותה. מריאנה יוצאת להכיר את "אביה" ולא מספרת לאף אחד. ארמנדו ורוברטו מחפשים את מרקוס.
פרק 51
מרקוס נחטף ולא מגיע לסעודה. רוברטו מלווה את וליינטה למשטרה ונפתחת חקירה על החטיפה. רוברטו מודיע לאלמה על החטיפה. אמה של לופיטה נעצרת. רמדיוס מקבלת מסרון מהנייד של מרקוס ובו כתוב שלא יתחתן איתה.
פרק 50
אלמה מודיעה למלדונדו שיבואו לבקר אותו כדי שינקה את השטח. נציג הוועדה לזכויות האדם בא לתשאל את מלדונדו. מרקוס עומד לבקש את ידה של רמדיוס בסעודה. אלווירה מחכה לחואקין במלון. אלמונים מכים את מרקוס וחוטפים אותו.
פרק 49
אבל מחלק הזמנות לחנוכת המקלט לנשים. פליסיטס מספרת לאב ארנסטו על התנהגותה של רמדיוס. אלחנדרה מתנצלת בפני דניאלה וחוספינה. חואקין מנסה להתקרב לאלווירה. אלחנדרה אומרת לאלמה שמלדונדו היה זה שניסה להרוג אותה.
פרק 48
דניאלה וארמנדו חוזרים מוקדם מירח הדבש. חוספינה רוצה לבטל את המיזוג עם חואקין, אבל דניאלה ואלמה מניאות אותה מכוונתה. לוסיה באה בטענות אל רמדיוס על שהייתה עם מרקוס. מרקוס מציע נישואים לרמדיוס.
פרק 47
רמדיוס ומרקוס נרדמים מחובקים. פליסיטס חולמת שלוקחים אותה לבית משוגעים. אלמה מוסרת לגאיו את המטפחת שבה הוא הרדים את אלחנדרה.
פרק 46
אבל מספר לאלחנדרה על עברה של אמו נייבס. מריאנה מחפשת את אביה באינטרנט. מלדונדו מנסה להרוג את אלחנדרה, אלמה מגיעה ומזעיקה אמבולנס. חואקין מבקש מאלווירה שלא תעזוב את הבית. רמדיוס מנחמת את מרקוס.
פרק 45
אלחנדרה נפרדת מאורלנדו על קברו. אלווירה מתנפלת על חואקין ולוסיה והורסת את החתונה של דני וארמנדו. רמדיוס ומרקוס מתפייסים. מרקוס מכה את חואקין. גאיו מבהיר לאלמה שאין דרך חזרה בעבורה. מריאנה מחפשת את אביה.
פרק 44
אלחנדרה אומרת לאלמה שגילתה שאורלנדו מעל בעסק יחד עם חואקין ואדם שלישי, ושהם אלו שהפלילו את אביה. רמדיוס מתנשקת עם מרקוס ומשפילה את לוסיה אמו. אלמה שולחת את הסרטון של לוסיה וחואקין לאלווירה.
פרק 43
חואקין מבין שאלמה עומדת מאחורי הסחיטה ונכנע לה, היא מכחישה. סופיה מסרבת לנהל קשר עם אבל. פרמין דורש מגאיו לסייע לאומנים מול הסחטנים. אלמה מורה שוב לחחן לרצוח את אלחנדרה. לינה מגלה שרוברטו מממן את הטיפול באמה.
פרק 42
חואקין מפחד שהתצריף עם פרצופו יתגלה. מריאנה נוזפת באבל. חוספינה לא מאמינה למה שפליסיטס מספרת על אלמה. רוברטו מחפש את העד למותה של סאשה. אלחנדרה מגלה בחשבוניות מסר חבוי שאורלנדו השאיר לה.
פרק 41
מלדונדו מטריד את לינה. סופיה שוב דוחה את אבל. פליסיטס מספרת לאב ארנסטו על הקולות שהיא שומעת. רוברטו מדבר עם הרופא בבית המרפא שבו מאושפזת אמה של לינה.
פרק 40
פליסיטס מכינה ארוחת בוקר לבנותיה ולנכדתה. פליסיטס שומעת את הקול של אורלנדו וכולם חושבים שהיא שוב במשבר. רוברטו עוזר לאלחנדרה בביקורת החשבונות. אלמה מגיעה למסיבת הרווקים של ארמנדו מחופשת לחשפנית.
פרק 39
אלמה דואגת שסופיה תכין צמיד זהה ונותנת אותו לאלחנדרה. מרקוס מנסה לחזור לרמדיוס והיא דוחה אותו בבוז. ארמנדו ודניאלה מחליטים להינשא מיד. מריאנה מחפשת את אביה באינטרנט.
פרק 38
אלחנדרה רואה את הצמיד על שולחנה של אלמה, שהמומה לראותה בחיים. סופיה מתרגזת כשהיא רואה את רמדיוס מפלרטטת עם אבל. נייבס מספרת לאלחנדרה שאבל הוא אחי אביה המנוח. פליסיטס נזכרת בדבריה של אלמה.
פרק 37
חחן רוצח בטעות את מרתה. אלמה משוכנעת שביקורת החשבונות לא תיערך. אלחנדרה ומרקוס מוצאים את גופתה של מרתה בבוקר, בלי הצמיד. נייבס מתוודה בפני הכומר שאבל הוא בנו של קרלוס.
פרק 36
גאיו מנסה להבהיל את אלמה ומשחרר את רוברטו. אלמה שולחת את חחן לחסל את אלחנדרה בגלל ביקורת החשבונות. הוא עוקב אחר מרתה, שעונדת את הצמיד. רמדיוס רואה את מרקוס עובד כשליח במלון.
פרק 35
שני גברים מכים את רוברטו בתא והוא נפצע. מריאנה מספרת לסופיה שהיא חברה של וליינטה. אלמה סוחטת את חואקין דה אלבה והוא שוקל לחדש את המיזוג. מרקוס לא מוצא עבודה. אלמה מחכה לגאיו.
פרק 34
רמדיוס וסופיה מתקרבות. אבל מבקר את רוברטו בכלא. מרקוס לא מצליח למצוא עבודה. הפועל מוסר את עדותו למלדונדו, ומזה הוא מסיק שאלמה הרגה את סאשה. אלמה מספרת למלדונדו שקרים על סאשה.
פרק 33
אלחנדרה טוענת שדני וחוספינה דחפו את אורלנדו להתאבדות. מקס ממשכן את השרשרת. סופיה ופליסיטס נפגשות להפתעת רמדיוס, שמבקשת הסברים. וליינטה מכריז על אהבתו למריאנה. רוברטו נעצר, מלדונדו מאשים אותו ברצח סאשה.
פרק 32
חוספינה שורפת את המכתבים של קרלוס. רוברטו ממשיך לחפש את סאשה. רמדיוס מחזירה את השרשרת למרקוס. מרקוס עוזב את הבית של ארמנדו ושוכר חדר. אלמה רוצה לפתות את ארמנדו והוא דוחה אותה.
פרק 31
רוברטו מחפש את סאשה. אלמה מציגה את רמדיוס כמנהלת המכירות החדשה. חוספינה בוכה מהמכתבים של קרלוס. אבל אומר לרוברטו שאולי גאיו טמן לו מלכודת. נייבס לוקחת את אלחנדרה לעבוד איתה. אבל מנשק את סופיה.
פרק 30
רוברט מחפש ללא הצלחה את סאשה וכך גם גאיו. בנות דה לה וגה מקבלות זימון לביהמ"ש בשל דרישת אלחנדרה. פליסיטס אומרת שהפקד חיזר אחריה וגאיו טוען שהיה אובססיבי. חוספינה קוראת את המכתב של קרלוס וכועסת על דניאלה.
פרק 29
סאשה משקרת וטוענת שרוברטו התעסק איתה. אלמה רוצחת אותה בחמת זעם. גאיו אומר לדניאלה שמפקד המשטרה ניסה לרצוח את פליסיטס על רקע רומנטי ושהוא נהרג. רוברטו מתעמת עם חואקין וארמנדו ומחפש את סאשה.
פרק 28
מישהו שולח את סאשה לביתו של רוברטו, אלמה מגיעה לשם ומוצאת אותה חצי עירומה. אלמה מנתקת כל מגע עם רוברטו. חוספינה מתעמתת עם אלחנדרה. וליינטה מציע למריאנה לחפש את אביה.
פרק 27
מרקוס מסרב לנסוע עם הוריו. פליסיטס קולטת את עומק הקשר בין סופיה לרמדיוס. אלמה מכשירה את רמדיוס. אבל ממשיך לחזר אחר סופיה. רוברטו מפסיק לעבוד בשביל חואקין ועובר למתחרה שלו, פרמין, שמסייע לאומני הכסף.
פרק 26
הסרטון שבו לוסיה שוכבת עם חואקין מופץ באינטרנט, פניו של חואקין מטושטשות. מרקוס מטיח עלבונות ברמדיוס. אלחנדרה מגרשת את חוספינה מהכנסייה. אלמה אומרת לחוספינה שאלחנדרה היא נכדתו של קרלוס.
פרק 25
אלמה מתוודה בפני רוברטו שהיא אוהבת אותו והם הופכים לזוג. פליסיטס חוזרת הביתה. אלמה ממנה את רמדיוס למנהלת המכירות. אלמה שולחת בלש לצלם את לוסיה כשהיא שוכבת עם חואקין במלון, ושולחת למייל של מרקוס.
פרק 24
גופת האח שחחן הרג מתגלה. אלמה מטיחה ברוברטו את זעמה על שעירב את חוספינה בקשר שלהם והוא מנשק אותה. עומדים לסגור את המחסה של נייבס. רוברטו מוטרד מהיחס העוין של ארמנדו.
פרק 23
לוסיה מטיחה ברמדיוס דברים קשים ואלמה מסלקת אותה מהחנות. חחן מנסה לחסל את פליסיטס בהוראתו של גאיו, אך היא שבה להכרה. אלמה מבהירה לרוברטו שאין לו סיכוי איתה.
פרק 22
מרקוס מטיח את זעמו ברמדיוס. דניאלה וחוספינה מבהירות לחואקין שמיזוג החברות לא יצא לפועל. רוברטו מבטיח לעזור לסופיה עם מחירי הכסף, וחואקין דורש בתמורה שישכנע את דניאלה לחזור בה. פליסיטס מניעה את ידה.
פרק 21
מרקוס שבור. ארמנדו ודניאלה מתפייסים ובאותו לילה אלמה שוכבת אתו. אלמה מבהירה לרוברטו שביניהם יש רק משיכה פיזית ולא אהבה. וליינטה לא מעז לומר למריאנה שהוא אוהב אותה. אבל יוצא עם סופיה.
פרק 20
חואקין ולוסיה אומרים למרקוס שרמדיוס היא בת המשרתת. אבל מזמין את סופיה לצאת. חואקין דורש מחוספינה קנס וארמנדו מתעמת אתו. דניאלה משכנעת את אלמה לשיר לארמנדו סרנדה. חוספינה מבקשת מאלמה לחקור על אלחנדרה.
פרק 19
אלמה דוחה בבוז את הצעתו של חואקין. גאיו מציג את חחן כביכול בתור עציר. חואקין ואלווירה מספרים ללוסיה ומאוריסיו מיהי רמדיוס באמת. אלמה מראה לאורלנדו תצלום של אלחנדרה כביכול מתה ונותנת לו סכין, הוא מתאבד.
פרק 18
חחן דוקר את רוברטו ומבקש מהמושל להגן עליו. רוברטו ואלמה שוכבים לראשונה. אלמה עוזרת לרמדיוס לשקר למרקוס וקוראת לה דודנית. חואקין מציע לאלמה כסף ומניות כדי לוודא שהחתונה של ארמנדו ודניאלה תיערך.
פרק 17
חחן תוקף את נייבס ודוקר את אבל. אלמה מכירה את אלחנדרה, מסממת אותה ומצלמת אותה חסרת הכרה. חלה התדרדרות במצבה של פליסיטס. המפגש בין רמדיוס להוריו של מרקוס הופך לקטסטרופה.
פרק 16
ארנסטינה מתקשרת לנייבס. רמדיוס אומרת לקרלוס שאמה חולה. וליינטה לוקח את מריאנה לרכבל, ולפי תכנון מראש פקו עוצר אותו. האב ארנסטו מבקר את פליסיטס. אלמה "מרגיעה" את דניאלה.
פרק 15
ארנסטינה מקבלת כסף כדי שתפתח בחיים חדשים עם בתה. נייבס המומה כשזה נודע לה. אלמה מבקרת את אורלנדו בכלא ושואלת אותו אצל מי הצוואה השנייה, הוא מכוון אותה לאב ארנסטו. אלמה רוצה להוציא מידע מהאב ארנסטו.
פרק 14
אלמה מרעילה את חחן, הוא כמעט מת. דניאלה מוצאת שקית עם דבורים ליד הבית ומבקשת מגאיו לחקור מי ניסה לחסל את פליסיטס. נייבס נזכרת בקרלוס. הצוואה של קרלוס אינה במשרד הנוטריון. אלמה מפתה את ארמנדו.
פרק 13
חחן מנתק את הבלמים ברכב של אבל והוא ונייבס עוברים תאונה קלה. אלמה מזמינה את נייבס לביתה ומשיגה את הכתובת של בית המחסה. דניאלה מגלה שלסבה נולדו שני בנים מחוץ לנישואים. גאיו דואג שאורלנדו יוכנס לצינוק.
פרק 12
פליסיטס בתרדמת. רוברטו מאיים על חחן. אלמה מבהירה לאורלנדו שנודע לה שאלחנדרה היא נכדתו של דון קרלוס, והוא מספר לה על צוואה נוספת שלו שתיפתח עם מותה של חוספינה. נייבס מוסרת לחחן צו הרחקה וטופס גירושים.
פרק 11
רוברטו מבהיר לסופיה שווליינטה לא אשם במה שקרה. מריאנה זוכה בתואר מלכת הנשף. אלה מכחישה שהצילה את רוברטו. היא שולחת את חחן לסלק את הכוורת, וחוספינה מוצאת את פליסיטס ללא הכרה.
פרק 10
רוברטו שב להכרה כעבור יומיים ובעזרת נייבס משחרר את וליינטה. אלמה אוסרת על גאיו לפגוע שוב ברוברטו. אלמה שמה דבורים במגירה של פליסיטס, הן עוקצות אותה והיא מתמוטטת בזמן הנשף של בנות ה-15.
פרק 9
דניאלה שוכבת עם ארמנדו. רוברטו מסרב לעבור לסקטקאס. הוא מפעיל את נייבס כדי לסייע לווליינטה, שנשלח לפנימייה. חחן נשלח לחסל את רוברטו. אלמה מונעת את הרצח ברגע האחרון ולוקחת את רוברטו חסר ההכרה לבי"ח.
פרק 8
דניאלה מוצאת את אלמה אצל ארמנדו וחושדת רק בו. ארמנדו משכנע את אביו לשלוח את רוברטו לסקטקאס. גאיו מזהיר את חחן כשווליינטה בא עם ציוד האזנה, ועוצר את וליינטה. סופיה אומרת לרמדיוס לומר למרקטוס מי היא באמת.
פרק 7
אורלנדו מספר לאלמה שלדון קרלוס היו שני ילדים מחוץ לנישואים. חחן שולח את וליינטה לחדר של רוברטו, רוברטו תופס אותו. אלמה אומרת לחוספינה ודניאלה שאורלנדו מעל בכספים.
פרק 6
פליסיטס מתעמתת עם אלמה, דניאלה נחלצת לעזרתה. חוספינה מנסה לשכנע את סופיה לא לגלות לרמדיוס שהן אחיות. אלמה מתיידדת עם מריאנה. אלמה שוכרת לאורלנדו עורך דין. ארמנדו מהסס אם להינשא לדניאלה.
פרק 5
פליסיטס מספרת לאורלנדו שאלמה טמנה לו את המלכודת. גאיו מקליט אותה ומשמיע לאלמה. פליסיטס דורשת מסופיה להתרחק מרמדיוס והיא מסרבת. אלמה שוכבת עם ארמנדו וקוראת לו רוברטו. מתברר שדון קרלוס היה אבא של אבל.
פרק 4
חחן שודד את אורלנדו ומטמין ראיות בביתו. אורלנדו נעצר וגאיו עוזר לאלמה להפליל אותו. רוברטו מנשק את אלמה. אלמה מגלה שלאורלנדו יש קרובת משפחה בשם אלחנדרה. וליינטה מפלרטט עם מריאנה.
פרק 3
רוברטו מתעמת עם חחן. אלמה שולחת את חחן לשדוד את אורלנדו בדרך לבירה. מריאנה מבריזה מבית הספר עם וליינטה. מרקוס ורמדיוס יוצאים, היא מתחזה למנהלת. סופיה אומרת לדניאלה שפליסיטס היא אמה.
פרק 2
רוברטו מחזר אחר אלמה. דניאלה מחליטה להמשיך לנהל את העסק למגינת לבה של אלמה הנקמנית, שמשתפת פעולה עם גאיו. סופיה מכירה את רמדיוס. דניאלה שולחת לסופיה מטיל כסף. אלמה מודיעה לארמנדו שהקשר ביניהם תם. פליסיטס בטוחה שאלמה הרעילה את הציפורים שלה.
פרק 1
דון קרלוס מתנכל לצורף חוסה לואיס. בתאונה מיד לאחר מכן חוסה לואיס ואשתו נהרגים ורק אלמה בתם שורדת. חוספינה, אשתו של קרלוס, מאמצת את אלמה, שמנסה לרצוח את דון קרלוס החולה כנקמה. דניאלה, הנכדה של קרלוס וחוספינה, עומדת להינשא לארמנדו, ששוכב עם אלמה.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il