עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

אווטאר

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > אווטאר

אווטאר   - עונה 1


העולם האבוד מחולק לארבע ממלכות: ממלכת המים, ממלכת האדמה, ממלכת האש וממלכת האוויר. האוואטר הוא רוח שבאה לעולם בגוף אנושי. ביחד עם אנשי מסדר "בנדרס", בעלי הכוחות העל טבעיים, מטרתו לשמור שממלכות המים, האדמה, האש והאוויר יסתדרו ביניהם ולשמור על הרמוניה כלל עולמית. אבל זה לא קל. יש הרבה אויבים והרבה רשעים להילחם בהם.
סידרה האנימציה האיכותית של ניקלודיאון מספרת את סיפורו של אנג בן ה – 12, שקיבל את כוחות האווטאר ומשלבת אנימציה מדהימה ברוח העולם האסייתי שבו הסיפור מתרחש.



תגיות: אנג, רוקו, צוקו, אווטאר




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 26
אנג פוגש את הנערה שראה בחיזיון בביצה. מתברר לו שהיא כשפית אדמה עיוורת שהוריה העשירים הסתירו אותה כדי לגונן עליה. הוא מבקש ממנה להצטרף אליו למסעו וללמד אותו כשפות אדמה, אביה מתנגד והיא בורחת ממנו בסתר כדי ללמד את אנג.
פרק 25
"אנג, קטרה וסאקה מגיעים לעיר צ'ין בדיוק לפסטיבל יום האוואטאר. כשתושבי העיר מגלים שאנג הוא האוואטאר, הם מעמידים אותו למשפט ומאשימים אותו ברצח מנהיגם האהוב לפני 300 שנה."
פרק 24
"אנג, קטרה וסאקה עפים על אפה כשלפתע אנג מרגיש שהביצה מתחתם קוראת לו לנחות. הם נשאבים בכוחות טורנדו כלפי מטה ומגלים ביצה מיסטית עם שני כשפי מים ומפלצת שמספרת להם על החזיונות שהם ראו."
פרק 23
"אנג מחליט להיכנס לאומאשו כדי לחפש את המלך בומי. הוא מתאכזב לשמוע שבומי נכנע ללא קרב לאדון האש ומתעקש להתחקות אחר הסיבה לכך. אזולה, אחותו של צוקו מנסה לגייס חברות ותיקות שיעזרו לה לאתר את אחיה ודודה."
פרק 22
"אנג, קטרה וסאקה שמים פעמיהם לאומאשו, עיר ממלכת האדמה. בדרך הם פוגשים נוודים מזמרים שמציעים להם קיצור דרך תעלה סודית של שני אוהבים. התעלה הופכת למבוך מסובך והם מאבדים תקווה לצאת משם בחיים."
פרק 21
"אחות של הנסיך צוקו, אזולה, ""משכנעת"" אותו לשוב הביתה באמצעי מרמה. גנרל פונג מנסה לאלץ את אנג להגיע בצורה מלאכותית למצב של אוואטאר כדי לקצר את הדרך להבסת אדון האש."
פרק 20
צוקו מצליח להימלט עם אנג השבוי. המתקפה נמשכת על שבט המים. הגנרל צאו מחליט בצעד אכזרי להרוג את רוח הירח ובכך לנטרל את הכוח מכשפי המים, אך גם להוציא את העולם כולו מאיזון. מה יקרה הלאה? צפו ותדעו..
פרק 19
ספינות אומת האש מכתרות את הקוטב הצפוני ולוחמי שבט המים מתכוננים לקרב. סוקה מתעמת עם חתנה לעתיד של הנסיכה יואה ומצליח להגיע אל אנג.
פרק 18
היום, כשף המים הגדול..
פרק 17
אנג קטרה וסוקה מגיעים למקדש האוויר הצפוני ומוצאים שם חבורה של גולשי אוויר. בראשם עומד מדען גאון שפלש עם אנשיו למקדש ופגע בקדושתו.
פרק 16
"השלישייה מגיעה לפסטיבל בעיר של אומת האש, שם אנג רוצה לראות כשפות אש מקרוב. אחרי שהסתבכו שם בצרות הם פוגשים את ג'ונג ג'ונג, כשף אש שערק, ואנג רוצה ללמוד אצלו כשפות. ג'ונג ג'ונג מסכים ."
פרק 15
"אנג, סוקה וקטרה פוגשים לוחם משבט המים שעומד בקשר עם אביהם. צוקו עולה על עקבותיהם בעזרת בחורה ומפלצת בעלת חוש ריח מיוחד."
פרק 14
"אנג, קטרה וסוקה מגיעים לכפר ובו מגדת עתידות שבידה הכוח לנבא את העתיד. כל אנשי הכפר תלויים בנבואותיה ומפקידים בידיה את חייהם, ורק בזכות השלישייה ניצלים אנשי הכפר מחורבן שמגדת העתידות ניבאה כי לא יקרה."
פרק 13
"תקציר- סערה גדולה מתקרבת ובכל זאת סוקה יוצא לים לעזור לדייג בעבודתו...תוך כדי הסערה אנג מספר לקטרה את הסיפור האמתי על עברו, ודוד אירו מספר את סיפורו האמתי של הנסיך צוקו."
פרק 12
"שלשות הגיבורים מגיעים אל קניון מסוכן ששני שבטים יריבים צריכים לחצות. אנג משמש מפשר ומשכין שלום ועוזר לשבטים לחצות את הקניון, אך כולם בסכנת חיים בגלל הריב העתיק בין השבטים."
פרק 11
"שלושת הגיבורים פוגשים חבורת מורדים ביער ובראשם ג'ט, המוצא דרכים להתנגד לאומת האש. סוקה היחיד שלא בוטח ביושרו, מצליח להוכיח את אופיו האמתי של ג'ט ומציל עיר שלמה מתכניות ההרס שלו."
פרק 10
"שלושת הגיבורים פוגשים חבורת מורדים ביער ובראשם ג'ט, המוצא דרכים להתנגד לאומת האש. סוקה היחיד שלא בוטח ביושרו, מצליח להוכיח את אופיו האמתי של ג'ט ומציל עיר שלמה מתכניות ההרס שלו."
פרק 9
"קטרה נתקלת במגילה של כשפות מים אצל חבורת פירטים וגונבת אותה. צוקו עולה גם הוא על עקבות הגיבורים, אך הם מצליחים להתחמק גם מהמלכודת הזאת. בכך אנג האווטאר מתחיל ללמוד כשפות מים ומתגלה ככישרון אדיר."
פרק 8
"אנג וחבריו מגיעים אל מקדש האש באומת האש כדי שאנג יוכל לדבר עם רוקו. הנסיך צוקו והמפקד יצאו שניהם בעקבותיהם, אך אנג מצליח להגיע לפגישה, ולומד על המשימה הקשה שמחכה לו כדי להציל את העולם."
פרק 7
"שלושת הגיבורים מגיעים לכפר שבו מפלצת מסתורית מעולם הרוחות תוקפת את התושבים. אנג מצליח לעבור לעולם הרוח, להציל את סוקה, ולמצוא דרך לדבר עם רוחו של רוקו -האווטאר שלפניו."
פרק 6
"שלושת הגיבורים מגיעים לכפר של שבט האדמה, ומגלים כי כשפות אדמה נאסרה שם וכי כל כשפי האדמה מוחזקים בשבי. קטרה נעצרת בכוונה ויחד הם מצליחים לעורר מחדש את רוח הלחימה שאבדה לשבויים"
פרק 5
"שלושת החברים מגיעים לעיר אומשו, שם בילה אנג עם חבר טוב בילדותו. הם פוגשים שם מלך זקן ומשוגע שכולא אותם ומאלץ את אנג לעמוד במשימות מסוכנות"
פרק 4
"שלושת הגיבורים מגיעים אל האי קיושי, שם סוקה פוגש את סוקי - לוחמת מיומנת המלמדת אותו דרכי לחימה חדשות. הנסיך צוקו מוצא את האווטאר בקיושי ומשמיד כמעט את העיר כולה."
פרק 3
"אנג קטרה וסוקה מגיעים למקדש האויר, שם אנג גדל והתחנך כאווטאר. הוא מגלה בראשונה שכשפי אש כי כשפי אש פלשו לביתו , ושהוא באמת כשף האויר האחרון."
פרק 2
"נסיך האש צוקו מוצא את האווטאר בשבט המים ולוקח אותו איתו. קטרה וסוקה יוצאים לעזור לו, ואנג מצליח להימלט בקלות מספינת האש. השלושה מחליטים לצאת למסע אל הקוטב הצפוני"
פרק 1
קטרה וסוקה מגלים את אנג קפוא בתוך קרחון. הם מביאים אותו לשבט המים שלהם. הם לא יודעים עדיין כי אנג הוא האווטאר - שליט ארבעת האלמנטים שנעלם למשך מאה שנים.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il