עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

Yes דוקו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > Yes דוקו

Yes דוקו   - דוקו ישראלי


סרטים דוקומנטריים מבית Yes, בצפייה ישירה.
סרטי הדוקו של yes עוסקים בנושאים רבים : פוליטיקה, דת, היסטוריה, תרבות, גוף ונפש ודוקו Shock.
(הסרטים מסודרים עפ"י נושאים לבחירתכם)


תגיות: Yes דוקו




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים



ויאגרה



שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
היינריך הימלר: אדם הגון
תיעוד מצמרר של עבודתו האכזרית של הימלר
השבת שלי: הפרוייקט הדוקומנטרי
כיצד נראה סוף השבוע הישראלי? yes גאה להציג את סרט התעודה הראשון שצולם כולו בסמארטפונים.
לאב דווקא
בגיל 15 עברה במאית הסרט תאונת דרכים קשה, שגרמה לנכותה. בסרט היא מנסה להבין את הסיבה להיעדר זוגיות בחייה הבוגרים. מלאת שאיפות ותשוקה לחיים, היא מגדירה את עצמה כ"נכה וסקסית".
אחות קטנה
לפני 65 שנה, מצאו עצמם אגון, ואחותו המאומצת אוויצ'קה, לבדם בכפר נידח בסלובקיה. בסוף מלחה"ע ה-2 נפרדו דרכיהם, ומאז מחפש אגון את אוויצ'קה, האחות הקטנה שמעולם לא הייתה לו.
הודים
קורותיה של להקת תרנגולי הודו, בלולים שבקיבוץ צרעה. התרנגולים עוברים מסלול חיים קצר, וקבוע מראש. המסע מתחיל ביום בו הם בוקעים מהביצים, ומסתיים ארבעה חודשים וחצי אחר-כך, בדרכם לשחיטה.
אתה בן 50 אני בן 15
עידו, נער צעיר ומרדן בן 15, לא רוצה ללמוד. אביו, חיים, מנסה להכריח אותו להשקיע בלימודים, כדי שיגדל להיות כמוהו. הבמאית, אחותו של עידו, מתעדת את הקשיים והקונפליקטים בין בני המשפחה.
פרלמנט ארוחת הבוקר
מקום שני בתחרות הסטודנטים - דוקאביב 2010. דרך מפגשי הותיקים בקיבוץ עין צורים, מציג הסרט את סיפורו של הקיבוץ הדתי, מזווית אישית ופואטית, המלווה באירוניה.
ספתא
תעודת גמר."אני מצלמת את סבתי ואת הנשים המקיפות אותה. 3 דורות- אני, אימי וסבתי, והמטפלות שעזבו את יקיריהן מעבר לים כדי לטפל באישה זרה". אביב אור משולם, בסרט ביכורים על עולם של נשים, המטפלות ורודות אלו באלו, בעירבוביה.
שבוי
תעודת גמר. יעקב גור, אביה של הבמאית, היה בשבי המצרי במלחמת יום הכיפורים. כיום הוא סובל מפוסט טראומה, שהיא תולדה של אותה מלחמה. הסרט מתאר את ההתמודדות היומיומית שלו עם רוחות העבר.
ימי צילום
סרט שהוא בעצם יומן אישי. אוריין, שעדיין לא איבדה את בתוליה, מחליטה לשכב עם גבר. לאחר שאיבדה את בתוליה היא עדיין מרגישה לא מסופקת, ופגישה מקרית עם בחורה מעלה בה תהיות לגבי זהותה המינית.
האמת הלא כשרה
אבא של חנה הוא רב יהודי וגנרל בצבא ארה"ב. לחנה יש חבר גוי ששנים היא מפחדת לספר על קיומו. כעת היא אוזרת אומץ ומתלווה אל אביה לאמריקה. האם בטריטוריה זרה היא תצליח לשחרר את השקר מחייה?
מלוחיה
לאחר מותה של אמו, יוצא הבמאי למסע בעקבות החפצים בבית, האוכל שבישלה והקפיאה ובעיקר הזיכרונות. הסרט מלווה את תהליך פירוקו של הבית תוך גילויים חדשים המעלים שאלות חושפניות.
רוזנצוויג נולד לרקוד
אביגדור הוא רקדן סטפס שב-1939 כישרון הריקוד הציל את חייו. היום, כשהוא בן 88 ומתגורר בבית אבות, הוא מנסה להספיק עוד צעד אחד או שניים. בשבילו הריקוד הוא לא תחביב אלא כלי הישרדות. ב
מחוץ למחנה
בשנות ה-70 אנשי תנועת "אוונגרד" חלמו להקים מדינה משותפת לשני העמים והקימו תנועה יהודית-ערבית במטרה לארגן פועלים באיגודים מקצועיים. תום כרמי, שהוריו ממייסדי התנועה, חוזר אל הקבוצה.
אחותי ריקי
הסרט עוקב אחר אחותה של הבמאית ואחר חייה האפרוריים בבאר-שבע, שמשתנים רק לרגע לקראת טקס בר המצווה של בנה. הסרט מייצג נשים רבות המקריבות עצמן למען ערך המשפחה - ללא הכרת תודה.
זרע מאושר
אסתר, רווקה בת 36, מחליטה להפוך לאמא מתרומת זרע אנונימית. אופיר דרעי, אחיה , מלווה אותה במשך יותר משנתיים וחצי בכל תחנות המסע המפרך והמרגש הזה. כיצד יסתיים המסע?
אני והזילבר
בנו של אריאל זילבר, בתיעוד של מערכת היחסים הסבוכה בין אב לבן
קצוות
סיפורה של משפחה החיה בצל התאבדותו של האב. מאז האובדן מנסים בני המשפחה למצוא עוגן להישען עליו, בעוד עליזה, אם המשפחה, נשארת כמעט לבדה בשדרות, כשכל מה שנותר לה, הוא לחלום על חיים טובים יותר לילדיה.
מה נשמע - קרית גת
סיפורה של מערכת עיתון משפחתית - אם המשפחה - שהעיתון הוא מפעל חייה, ו-2 ילדיה הנאבקים על המשך קיומו, חרף המתחים הקשים, הקנאה ומאבקי הכח המלווים את חייהם.
מסביב לשעון
סיפורו של מנהל מחלקת טראומה בימים בהם הרפואה בישראל כושלת
רעות: פרס הביכורים דוקאביב
סיפור טרגי של נערה שרק חיפשה את מקומה בעולם
התליין
סיפורו המרתק של האיש שתלה את אייכמן
דיפלומט: זוכה פסטיבל י-ם
מלון דיפלומט הפך בית עבור עולים שהגיעו למלון כפתרון זמני והפכו לדיירי קבע. הסרט מביא את מערכות היחסים המיוחדות ואת שגרת חייהם של עולים מבריה"מ לשעבר, אשר חיפשו בית ומצאו מלון.
רחוקים: מקום שני דוקאביב 2011
על חיים ללא שייכות בין השטחים לתל אביב
חפשים
הם גדלו בגן העדן של קיבוץ איילת השחר. בגיל העשרה, כשהערכים הקיבוציים החלו לקרוס, הם ניסו למלא את החלל באמת אחרת. במשך 14 שנה תיעד ישי אורן את חייו וחיי חבריו "החפשים" במרחבים שונים כגון סמים ומסעות פיזיים ורוחניים.
מבצע נפתלי
סרט המציץ אל עולמם של אנשים שזכו להזדמנות לשפר את איכות החיים ואיך הם מתמודדים עם הזדמנות שכזו. הסרט עוקב אחרי כמה דמויות בבניין משותף אשר הוצע לו שיפוץ נרחב בתמורה לבנייה נוספת על הגג.
בת 60 מחפשת אהבה
מסע אישי מרגש בעקבות האהבה. דוקו ישראלי. בגיל 60, לבמאית נילי טל נדמה שהיא היחידה שנשארה לבד. היא מחליטה לצאת ולחפש אהבה, בכל דרך אפשרית. במסע מרגש ומשעשע, היא מתוודעת לנשים נוספות בנות גילה שאינן מוכנות לוותר על האהבה.
לאהוב את סופיה
סיפור מצמרר על משוררת רוק שהתדרדרה לסמים וזנות. סרט הביכורים של הבמאי אוהד יתח מביא את סיפורה המצמרר של סופיה, משוררת רוק כריזמטית ולא קונפורמיסטית, שהתדרדרה לסמים ולזנות וכעת מנסה להיחלץ - בתנאי שלא יכריחו אותה ללכת בתלם.
77 מדרגות
אהבה במציאות בלתי אפשרית. דוקו ישראלי. אבתיסאם היא ערבייה פלסטינאית ישראלית. ויונתן הוא יהודי ציוני, שעלה לארץ לפני 7 שנים. בימים בהם חיו כזוג, התחולל במדינה כאוס, שיצר קרע בין 2 העמים, אך החברות נותרה איתנה. עד שחל מפנה.
בדרך למעלה
סיפור מרגש על הישרדות רחוב. עד גיל 4 היתה ליהן יתומה, אז אומצה ע"י זוג ישראלי. בגיל 13 ברחה מהבית. במשך שנתיים מלווה אותה הבמאית באינטימיות, ומביאה סיפור על ילדת רחוב שמחפשת את הדרך למעלה.
מדינה ביום אחד
מסע אל מאחורי הקלעים של הכרזת העצמאות
שתיקת הארכיון
זוכה פסטיבל ירושלים. סרטה המדובר ועטור הפרסים, של יעל חרסונסקי העוסק בסרט התעמולה הנאצי המשמעותי ביותר, שצולם בגטו ורשה. במשך שנים הסרט הנאצי נחשב לתיעודי, עד שנתגלו חומרים חדשים שמספרים סיפור שונה לגמרי...
תומר והשרוטים
מדריך קבוצת נוער, מלווה את חניכיו אל האמת שלהם.
שרון עמרני: זכרו את השם
ב-10 לספטמבר 2001, נהרג הבמאי שרון עמרני, לאחר שטבע בחוף הים. מבקר הקולנוע יאיר רוה, מגייס שלושה מהבמאים המצליחים בארץ: ניר ברגמן, דובר קוסאשווילי ויוסף סידר, במטרה שיביימו סצנות עלילתיות שכתב עמרני לפני מותו.
שלום כיתה ב'
רבי, יהודי, פיליפיני, וסיני כולם בכיתה אחת דוקו ישראלי. זה קורה גם בלב הבורגני של ת"א: ערבי, יהודי, פיליפיני, וסיני- לומדים יחד בכיתה ב'. הבמאית נטע לוי עוקבת אחר הילדים במשך שנה, במהלכה עולות שאלות של זהות, כשסדקים של כאב נפערים בתוך חן ותום של ילדות.
בית הילדים
תיעוד חיים אינטימי של שישה אמנים. סרט העוקב אחר שישה אמנים, יוצאי קיבוץ, באמצע חייהם, היוצאים למסע אישי נוקב. בחודשים שקדמו לתערוכה, עוררו תהליכי היצירה את חשבון הנפש שהם מנהלים עם ההורות, עם העבר ועם הממסד הקיבוצי.
ירוק, צהוב אדום
קבוצת היפ-הופ של עולים מאתיופיה בנתיבות. פסטיבל דרום 2010 - פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר. במשך 3 שנים עקב הבמאי אחר קבוצת נערים מנתיבות, עולים מאתיופיה, היוצרת היפ-הופ ישראלי. הסרט מציג את יצירתם, לאור הקונפליקטים בחייהם.
המורה למשחק
מבט אינטימי לדמותו המסתורית של ניסן נתיב. ניסן נתיב, חתן פרס ישראל לתיאטרון, נפטר באפריל 2008. דרך 21 אנשים שבחר כיורשיו, עוקב הסרט אחר דמותו הרבגונית. גיבור תרבות שנדחה ע"י הממסד, נלחם על השקפותיו, ושילם מחיר אישי ואנושי.
עושות חג: ספיישל סוכות
כולן תחת סוכה אחת. פאנל בהשתתפות 4 בנות, המייצגות צדדים שונים בחברה הישראלית: שפרה קורנפלד, מרב בטיטו, רויטל ויטלזון יעקבס, ודפנה לוסטיג. הנושאים שיעלו הפעם: הסוכה, שמחת תורה, הדגל עם התפוח למעלה, צעדת ירושלים, פסטיבל הסרטים בחיפה, ועוד.
עושות חג: ראש השנה
פאנל בהשתתפות 4 בנות, המייצגות צדדים שונים בחברה הישראלית: שפרה קורנפלד, מרב בטיטו, רויטל ויטלזון יעקבס, ודפנה לוסטיג. בין הנושאים שיעלו הפעם: שבע הברכות, רימון, שנה טובה ב SMS, שוברי מתנות, מתנות לחג בין קרובים, ועוד.
ישראל בע"מ
טיול ציוני לצעירים אמריקאים פסטיבל IDFA 2009, דוקאביב 2010. הסרט מתעד טיול ציוני מאורגן בארץ הקודש, שמטרתו לייצר לישראל בני ברית בקרב יהודים צעירים מאמריקה. על הפרק: אתרי הנצחה, אתרי בילוי, מסיבות, ומסעדות אותנטיות ברחבי הארץ. בימוי: מור לושי. 2009
החברים מהכיתה שלי
הדרך הקשה לתהילה בגיל 35, בעקבות משבר אישי, מחליטה שירי ארצי לצאת ולחפש את חבריה לכיתה מתיכון תלמה ילין. פעם הם רצו להיות שחקנים, והאמינו שיכבשו את העולם. 20 שנה אח"כ היא יוצאת לגלות איפה הם היום. בימוי: שירי ארצי ויריב הורוביץ. 2010
אני לא פיליפינה
האם קריסל תגורש? סיפורם הנוגע ללב של קריסל, ילדה פיליפינית בת 6 שנולדה בישראל, עיוורת בשתי עיניה, ואימה המאמצת, ג'נט. שתיהן מועמדות בימים אלה לגירוש ומנסות בכל זאת לשרוד במציאות היומיומית המורכבת בישראל. בימוי: ענת תל. ישראל, 2010
גם וגם
משפחה מרובת מגמגמים יוצאת לחקור את התופעה. סיפורו של במאי הסרט, חגי ארד, הסובל מילדותו מגמגום, כשגם אביו ו-3 מתוך ארבעת אחיו מגמגמים. איתם הוא יוצא לחקור את התופעה, ומזרזם, כמי שמעולם לא דיברו על הבעיה, להתמודד עם מצוקתם.
גוגל בייבי
זוכה דוקאביב 2009 - איך מפיקים תינוק? דורון הוא מפיק הריונות: הוא לוקח זרע מישראל ומפרה אותו עם ביצית מאמריקה. לאחר מכן הוא שולח אותה ל"מפעל" בהודו, שם היא מושתלת ברחמה של פונדקאית. זהו מסע מעורר מחלוקת שבסופו- תינוק.
עושות חג: פסח
שפרה קורנפלד וחברות מדברות על פסח. התכנית תנסה להציג סוג של תפיסה חברתית בת זמננו של ארבעה מחגי ישראל. בפאנל: שפרה קורנפלד, מירב בטיטו, רויטל ויטלזון יעקבס, דפנה לוסטיג. הפעם: פסח. בין הנושאים: דיאטה בפסח, מופעי החג, פסטיבלים, נקיונות, סכסוכים משפחתיים.
ויסקונסין
בשביל כבוד צריך לא רק לעבוד. הסרט עוקב אחר עדינה (42) אם חד הורית המתפרנסת מאבטחת גני ילדים, ופאוזי (59) העובד כמטפל סיעודי. השניים, מקבלי הבטחת הכנסה, משתתפים בתכנית ויסקונסין. באפריל 2010 יערך דיון בכנסת על המשך קיום התכנית השנויה במחלוקת ציבורית קשה.
השחקנים נגד הקהל
סיפורם של שחקני תיאטרון החאן. בשנות ה-70 היה כאן תיאטרון אחר. חתרני, שנוי במחלוקת, סוער ויצרי: החאן. היו שם, בין השאר, ספי ריבלין, ששון גבאי, ואורי אברהמי. זהו סיפור על שחקנים, שמציג מבט מפוכח וכואב על מקצוע שלא הכל זוהר בו.
מאני טיים
הישראלים שמנסים לעשות כסף מהיר בחו"ל הסרט מלווה 4 ישראלים בדרכם "לעשות כסף" מהיר בחו"ל. הם עובדים באירופה במכירת ציורי שמן מדלת לדלת, במחיר של מאות יורואים לציור (כאשר עלות תמונה אחת היא רק כמה יורואים בודדים).
בשביל הפלמנקו
מסע אישי לתוך תרבות הפלמנקו הצועני מפגש מקרי של הבמאי שם שמי עם גיטריסט פלמנקו באנדלוסיה, מוביל למסע אל לב תרבות הפלמנקו הצועני. תוך כדי התקרבות בין השניים נחשפת מערכת היחסים של הבמאי עם אהובתו לשעבר - והתשוקה והאובדן צפים.
כל ערב
ראובן רוצה לחזור לישראל. אחרי 50 שנה הוא חש שבפריז, מלבד פיירלואיג'י שחי איתו, לא נשאר לו הרבה. בשביל פיירלואיג'י ישראל אינה אפשרות. דיוקן אינטימי שמייצג את סיפור חייהם וגורלם.
חלום טוקיו
התהילה הקלה אך הלא זולה מסע לעולמן של 4 נשים שעובדות כמארחות במועדוני לילה אקסקלוסיביים בטוקיו. מונעות מתוך יצר להרפתקנות וכסף קל, הן מוצאות עצמן לכודות במערכות יחסים מחייבות עם לקוחותיהם היפנים.
הזמן של דורית
דורית, החולה בניוון שרירים, מתכננת את סוף חייה כשדורית אובחנה כחולה בניוון שרירים היא החלה לתכנן את שארית חייה - אך גם את מותה. ארגון "דיגניטס" השוויצרי להמתות חסד יסייע לה ללכת לעולמה. מסע קורע לב של אישה במירוץ נגד הזמן.
אמא של שמרי
האם אמא של שמרי תתמוך בבנה שמסרב להתגייס? מרית מאמינה שעל שמרי להתגייס לצבא ולתרום את חלקו. אבל עכשיו, כשבנה פועל בניגוד לדעתה, עומד למשפט צבאי וסכנת עונש כבד מרחפת מעליו - מה עליה לעשות? להילחם או לתמוך בו למרות הכל?
אמא, תגידי
3 דורות של נשים חזקות שבודקות מחדש את יחסי האם-בת שביניהן הפסיכולוגית של הבמאית אורנה בן-דור שולחת אותה לעשות סרט על אמא שלה. כך מתחיל מסע מטלטל עם אמה בת ה-78 של אורנה ובתה בת ה-18. סרט על 3 דורות של נשים מודעות וחזקות, אשר בודקות מחדש את יחסי האם-בת.
החברה הכי גרועה בעולם
נסיון להציל את חברת הביטוח הכושלת של אבי הבמאי שלושה גברים קרחים, ממושקפים וגרושים בגיל העמידה, עובדים ביחד בסוכנות ביטוח קטנה וכושלת, הממוקמת בדירה שכורה של המנהל ברמת גן. הסרט מתעד את ניסיונו של בנו של המנהל, שהוא גם במאי הסרט, להצטרף לחבורה עם פרוץ המשבר הכלכלי, ולהציל את החברה הקורסת של אביו. זוכה פרס סרט הביכורים הטוב ביותר ב-דוקאביב 2009.
אסקייפלנד
אהבתם של פליט סודני וקיבוצניקית במבחן הבירוקרטיה הגזענית עדאל, פליט סודני שעובד בסיני, ואשל, קיבוצניקית מעין שמר, מתאהבים. הזוג, שנולדות לו שתי בנות, רוצה להקים בית, אך מערכות בירוקרטיות גזעניות מונעות זאת. האם יצליחו להקים בית ולקיים משפחה?
זורקי
סוד משפחתי מהעבר מתעורר בעקבות מעבר דירה בין גילאי 12 עד 17, שמרה זהר וגנר, במאית הסרט, על סוד שסופר לה ע"י אמה. יומנים שנכתבו ע"י זהר ואחיה, ותמונות שצילם אביה, נחשפים במהלך מעבר דירה לפני כשנה, ומאירים באור חדש את הסוד.
אבודים בתל אביב
סרט אנימציה מהחיים רצועת דוקו ישראלי. סרט אנימציה המתעד 3 שנים בחיי זוג אנימטורים המחליטים ליצור סדרת אנימציה למבוגרים. בסרט סיטואציות שהתרחשו במציאות והוא שזור בקולותיהם של הגיבורים האמיתיים.
יידישע מאמא
מאבק חסר פשרות בין אם לבנה עולמה של זינה חרב כאשר בנה היחיד מתכוון להינשא לנורית, עולה מאתיופיה וזוגתו כארבע שנים. במאבק חסר פשרות, אשר יפגע בכולם, מנסה זינה למנוע מבנה לעשות את טעות חייו. בימוי: פימה שליק וגנאדי קוצ'וק.
אדמונד יקירי
מעקב אישי ומשפחתי על שדרות רוטשילד בתל-אביב, והחיים בהן הבמאי עמית גורן תיעד במשך 3 שנים את הנעשה בשדרות רוטשילד בת'א, השדרה המהווה עדות חיה לחזונם החילוני והמשוחרר של מעצביה, ובמקביל עוקב אחר הנעשה בביתו שלו, השוכן בכתובת זו.
החתונה התבטלה
זוגות שהחליטו לבטל את החתונה ברגע האחרון מה קורה כשהיום שאמור להיות המרגש ביותר, הופך למביך מכולם? סיפורם של זוגות אוהבים אשר החליטו לפרק את החבילה דקה לפני החופה, אחרי שההזמנות כבר נשלחו והאולם הוזמן.
גם וגם
משפחה מרובת מגמגמים יוצאת לחקור את התופעה סיפורו של במאי הסרט, חגי ארד, הסובל מילדותו מגמגום, כשגם אביו ו-3 מתוך ארבעת אחיו מגמגמים. איתם הוא יוצא לחקור את התופעה, ומזרזם, כמי שמעולם לא דיברו על הבעיה, להתמודד עם מצוקתם.
הילדות מברזיל
שלוש ילדות שאומצו מברזיל חוזרות לחפש את האמהות הביולוגיות שלהן איילת, דניאלה, אלמה ואנה היו בנות פחות מ-3 כשאומצו בידי אמהות ישראליות ונלקחו מביתן שבברזיל. הבמאית נילי טל יצאה איתן לדרום אמריקה, כדי לפגוש את הנשים בלעדיהן הן אינן מרגישות שלמות.
האסיר
מה מצפה לאסיר משוחרר בן 60 מחוץ לכתלי הכלא? אדם משתחרר מהכלא כדי לגלות שמשפחתו מתנכרת לו. לבד, הוא מנסה לשרוד את חייו החדשים-ישנים. יצירה שחושפת אדם, שמה שחשבנו עליו בדקות הראשונות של הסרט יתהפך לחלוטין עד סופו.
יולקי פאלקי - חלק ב'
מה עלה בגורל חבריו של הבמאי לטיסה ממוסקבה לישראל? התחקות אחר אנשים שעלו לארץ לפני 15 שנים בעיצומו של גל העלייה מחבר העמים. הבמאי אלכס גנטלב מחפש את חבריו לטיסה שהביאה גם אותו ארצה, ומנסה לבדוק היכן הם היום.
יולקי פאלקי - חלק א'
הבמאי חוזר לעולים שהגיעו איתו בטיסה לישראל התחקות אחר אנשים שעלו לארץ לפני 15 שנים בעיצומו של גל העלייה מחבר העמים. הבמאי אלכס גנטלב מחפש את חבריו לטיסה שהביאה גם אותו ארצה, ומנסה לבדוק היכן הם היום.
תגיד בית
מאבק על קיום הזוגיות לנוכח הזקנה והנכות סיפורם של רחל ומני, שנלחמים על קיום זוגיותם מול הבדידות שבזקנה ובנכות, בעקבות ארוע מוחי שעבר מני. הסרט זכה במקום השני בתחרות סרטי הסטודנטים של פסטיבל דוקאביב.
הקורבן הנאלם
מי שומר על הזכויות של הקורבנות במשפט הישראלי? בהליך המשפטי הישראלי נותר צד ללא זכויות - הקורבנות. מסמך על עיוות דין המציג "עולם הפוך", בו הפושע הוא אדם רב זכויות ואילו הקורבן חווה התעללות נוספת, הפעם מצד המדינה.
האישה מהבועה
המתרגמת לשפת החירשים משמשת כגשר בין החירשים לשומעים סיפורה של לי דן, מתרגמת לשפת החירשים, המוכרת כ"האישה מהבועה" (על המסך), ומשמשת כגשר בין קהילת החירשים הישראלית, למציאות היומיומית שלנו.
בליבן חומה
מאחורי הסורגים של בית הכלא לנשים נווה תרצה מסע אל מאחורי הסורגים של בית הכלא לנשים נווה תרצה. כיצד מתנהל היום יום של האסירות המרצות את עונשן בכלא? האם ניתן לתפקד כאמא בסיטואציה זו? האם נשארת תקווה?
האחיות כהנא
ארבע אחיות ששרדו ביחד את השואה זוכרות את האירועים בצורה שונה דרך סיפורן המופלא והמרגש של 4 בנות משפחת כהנא, ששרדו יחד את איימי המלחמה והצליחו להיחלץ בסופה בשלום, מציג הסרט את הדרך בה חווים וזוכרים אנשים שונים את אותם האירועים.
שוליים
מי הם האנשים שמוכרים את מרכולתם בשולי הכביש? בצדי דרכים ובכבישים ראשיים התמקמו בעשור האחרון אנשים שקופים למחצה, המוכרים פרחים, ג'חנון ועוד. הבמאית גל גבאי מתחקה אחר אנשים שנאלצים להשלים כך הכנסה, ואחר חברה הזורקת אותם לשוליים.
משפחה מושלמת
מהן הדרישות ממשפחה שרוצה להתקבל לישוב קהילתי? התחקות אחר ועדות הקבלה בדרך להימנות כתושבי ישובים קהילתיים המוקמים מאז שנות ה-80 בגליל, בשרון ובצ' הנגב, הדורשות מהמועמדים להוות מה שמכונה בפיהם "משפחה מושלמת"
המודרנים
צעירים דתיים המנסים לשלב בין חיי הדת לעולם המודרני סיפורם של צעירים וצעירות דתיים המתגוררים בירושלים, אשר מנסים לגשר בין העולם הדתי ממנו באו ובו הם חיים, לבין חיים מודרנים, מתוחכמים ומעורים, אותם הם מנהלים.
צולם על ידי יצחק
הסרטים שצילם יצחק רבין במצלמתו הפרטית חשיפה ראשונה של הסרטים שצילם רבין במצלמת 8 מ"מ בתקופה האזרחית של חייו - מהימים שלאחר מלחמת ששת הימים, ועד מינויו לראשות הממשלה. בסרט מופיעים בני משפחה, חברים ועמיתים.
הילדים מרחוב מארק אורל
המעון אשר הציל את ילדי רחוב מארק אורל הילדים של אז, היום כבני 80, חוזרים לרחוב מארק אורל 5 ולמעון שהיה עבורם מקלט בטוח מהרדיפות שבחוץ. המעון נוהל ע"י אהרון מנצ'ר, שהצליח להציל ילדים רבים בטרם נלקח לתאי הגזים באושוויץ.
מר שואה
אמיר מקדיש את חייו להנחלת זוועות השואה הוא יוצא לאתרי ההשמדה בפולין עם בני נוער ולהשגת המטרה משתמש בשפע של עזרים- מתמונות מזעזעות ועד שירים סוחטי דמעות.
תהיו חזקים
התמודדות משפחתו של רס'ן שלומי כהן ז"ל עם מותו בפעילות צה"ל רס'ן שלומי כהן נפל במהלך האינתיפאדה האחרונה בפעולת צה"ל בקלקיליה, הסרט מנציח את אישיותו, פועלו ומורשתו, ואת התמודדות המשפחה, הדבקה ב "תהיו חזקים" שהיה שגור בפיו.
תעירו אותי כשהסיוט נגמר
התחקות אחר סיפורם של 6 מחיילי צה"ל שנפלו ומשפחותיהם ימי זיכרון הנם עת לסיפורי גבורה ושכול, וברבות השנים נושאים אופי כמעט מיתולוגי. התחקות אחר סיפורם של 6 מחיילי צה"ל שנפלו, ואחר חיי קרוביהם שנשארו עם הכאב.
ילדי השמש
מי הם ילדי הדור הראשון של הצברים הקיבוציים? התרסקות החלום הקיבוצי וסיפורו של הדור הראשון של הצברים הקיבוציים, אשר היו אמורים לייצג את החזון ולהפוך לדור גאה אשר ישמש דוגמא לארץ כולה. בסרט קטעי ארכיון נדירים.
ישראל לא מחכה
אנשים ששינו את חייהם לאחר רצח רבין אנשים ששינו את חייהם מן הקצה אל הקצה בימים שלאחר רצח רבין: מישה משכן, תושב קרית ארבע, התינוק יצחק רבין נמסי, שנולד להורים ירדנים, סיגל פעיל, מייסדת "דור שלום".
החנויות של פעם
מסע בעקבות החנויות הישנות ברחובות תל אביב ויפו ברחובותיהן של תל אביב ויפו, אפשר לראות את "החנויות של פעם", מוסדות מיתולוגים המוכרים דברים שנראה שנדחקו מהמציאות. דיוקן בעלי המוסדות, ומאבקם על רלוונטיות בעולם משתנה.
יוסף ומריה
סיפור אהבה בין ניצול שואה לגרמניה נוצריה סיפור אהבה מרטיט בין יוסף ארון, ניצול שואה ששימש בילדותו כעבד מין במחנה עבודה נאצי, לאישה גרמניה נוצריה, שהגיעה לארץ.
מסעות הברווז
חבריו ומשפחתו של דודו גבע משתלבים בקומיקסים שלו דודו גבע ז"ל שילב בקומיקסים שלו ידידים, אויבים ומשפחה. וזה בדיוק מה שעושה הסרט על דודו גבע - ממקם את חבריו ומשפחתו בציוריו ונותן להם לדבר עליהם ולקרוא אותם כיומניו האישיים.
בלו
הנשים והגברים המניעים את תעשיית הפורנו הישראלי סיפורם של הנשים והגברים המניעים את תעשיית הפורנו הישראלי - יקום מקביל ושוקק אשר מתנהל לפי חוקים משלו. מיהן הנשים המוכנות להיצטלם?
בלוז לחג
מדוע אנו נלחצים כל כך מערבי החגים הגדולים? דרך 3 סיפורים הנשזרים זה בזה ומובילים כולם אל ערב ליל הסדר, בודקת הבמאית אורנה בן דור מדוע אנו נלחצים כל כך מערבי החגים הגדולים, ואיך, והאם, ניתן להתמודד עם המועקה ההולכת ונבנית.
סטאלגים
תופעת ספרי הפורנו הקושרים בין אסירים יהודים וסוהרות נאציות בשנות ה-50 רווחה בארץ קריאת "סטאלגים" - ספרי פורנו שעסקו במפגשים בין אסירים יהודיים וסוהרות נאציות. כיצד נולדו הספרים והאם הצלחתם קשורה להתמודדות הדור הצעיר עם השואה.
הבטן הרכה שלי
האם כל הנשים סובלות מהפרעות אכילה? במאית הסרט אליען לזובסקי סבורה שכל אשה סובלת מהפרעות אכילה. כקורבן בולימיה, היא מכירה נשים רבות המנהלות יחסים כפייתיים עם האוכל שלהן. כיצד הגיעה האישה הישראלית למצב שכזה?
שטרודל בטחינה
היחסים בין המסעדות "פינתי" ו-"פינק" בירושלים כדוגמה לקיטוב עדתי סיפורן של החומוסיה "פינתי" ושל מסעדת "פינק" ששוכנות זו לצד זו בי-ם. בעלי בתי האוכל הללו ניהלו יחסי שכנות קרירים, המדגימים את הקיטוב בין אשכנזים למזרחים.
שש קומות לגיהנום
פועלים פלסטינים חיים מתחת לאדמה בצומת גהה בצומת גהה חיים במציאות דימיונית מתחת לאדמה מאות פועלים פלסטינים אשר מסתננים לישראל כדי להתפרנס ולהביא אוכל הביתה. הם חיים בתנאים בלתי אנושיים בניסיון לשמור על צלם אדם.
קטיף אחרון
סרט המשך לסרט "קטיף" הסרט עוקב אחר משפחת הנדל בעצם ימי הפינוי, ומלווה את הגיבורים ברגעים הדרמטיים של פירוק החממות שטיפחו, התייצבות הצבא בביתם, והריסתו מול עיניהם.
קטיף
החודשים שקדמו לפינוי גוש קטיף דרך עיניה של משפחת הנדל מגני טל הסרט לווה בשנת 2005 את רחל, טל ונורית הנדל, אשתו ובנותיו של ח"כ צבי הנדל, המתגוררות בישוב גני טל שבגוש קטיף, ועקב אחר טראומת הפינוי המתהווה בחייהן.
למות בירושלים
הכאב המשותף של שני עמים ב-2002 נרצחה רחלי לוי בת ה-17 בפיגוע התאבדות שבוצע ע"י אייאת אל אחרס, מחבלת בת 18. הסרט שופך אור על הסכסוך, על פערי התרבויות, על תפיסת המוות השונה ועל הכאב המשותף. בימוי:הילה מדליה.
זועמים
חייהם של 4 פעילים בארגון 'אנרכיסטים נגד הגדר' סיפורם של 4 פעילים בארגון "אנרכיסטים נגד הגדר". החיים שהם מנהלים מתחת לסיסמאות ולאידיאולוגיה: מה מניע אותם, כיצד הם פועלים בשטח ואיך הם מתמודדים עם יחס החברה.


צפייה ישירה: דוקו משפחה, דוקו אהבה ומיניות, דוקוסקס, דוקו גוף ונפש, דוקו פוליטיקה עולמית, דוקו שוק'ס, דוקו ירוק, דוקו תרבות, דת והיסטוריה,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il