עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

שוונג

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > שוונג

שוונג   - פרקים נבחרים


מגזין לנוער שעוסק בכל מה שמעניין את בני הנוער, ומטפל מזווית ראייה קצת אחרת בנושאים הבוערים.

אם אתם תיכוניסטים, תמצאו בכל פרק דיון המוקדש לנושאים שבראש סדר העדיפויות שלכם, כמו גלישה בטוחה באינטרנט, כוכבות והערצה, הכנה לצבא ודימוי עצמי.

בכל פרק מארח צוות המנחים הצעיר אדם מוכר ודנים אתו בנושא, בשילוב קטעי סטנדאפ, מערכונים וקטעים מוזיקליים.




תגיות: שרון דנון, רועי אסף, גיא עמיר, חנן סביון, שוונג




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 42 - שלטון החוק
מהו שלטון החוק והאם כולנו שווים בפני החוק? האם אתם נוהגים על פי החוקים? האם כולם זוכים להליך משפטי הוגן או שיש בחברה שווים יותר ושווים פחות?
פרק 41 - דמות המנהיג
בני הנוער משוחחים על הדרך בה בם רואים את המנהיג: אילו ציפיות יש להם ממנהיג בן זמננו? האם הוא צריך לבוא מרקע מסוים? מדוע רוב במנהיגים הם גברים? אילו סמכויות צריכות להיות לדעתם למנהיג ומהם ההבדלים בין המנהיגים של היום לאלו של דור מקימי המדינה?
פרק 39 - מנגנוני פיקוח וביקורת
שאנן סטריט, סולן להקת "הדג נחש", מספר מהי שירת מחאה בעיניו, מה גורם לו לכתוב שיר מחאה, האם היה רוצה להרחיב את מחאתו מעבר לתחום המוסיקה ועוד.
פרק 37 - הזכות לשם טוב
האורחים בתכנית מספרים האם פגעו בכבודם, האם הם פגעו בכבוד האחר או בשמו הטוב, עד כמה נשמרת זכותם לפרטיו בתחומי הבית והאם לעתים הם יצדיקו חדירה לפרטיותם.
פרק 36 - מדיניות הרווחה
כמה צריכה המדינה לתת ולמי, האם על המדינה לדאוג לשוויון בין אזרחיה או שעליה לעודד אינדיבידואליות ולאפשר תחרות חופשית? מהו מודל של מדינת רווחה קלאסית והיכן נמצאת ישראל על הסקאלה, מה יש לשנות במדיניות הרווחה שלנו ומהן הדרכים היעילות בעיניו במסגרת המלחמה בעוני?
פרק 35 - שיוויון בין המינים
תמר אלמוג משוחחת עם בני נוער על תחושת השוויון או אי השוויון בה הם חשים סביבם. עד כמה ההבדלים הסטריאוטיפיים אותם אנו מכירים עדיין קיימים בתחומי הבית ובית הספר, ועד כמה החברה משמרת את ההבדלים בין המינים והיכן אם בכלל קיימת אפלייה?
פרק 34 - חופש המצפון
תמר אלמוג משוחחת עם בני נוער על סוגיות הנוגעות בזכותם לפעול על פי מצפונם בחברה, בבית הספר ובמשפחה. בין היתר מתמודדים בני הנוער עם סוגיית הסרבנות מטעמי מצפון. השחקן שי אביבי מדבר על ניסויים בבעלי חיים ומהן הסוגיות המוסריות איתן אנו מתמודדים בהקשר זה.
פרק 32 - חופש דת
תמר אלמוג משוחחת עם בני נוער על מידת החופש שלהם לחיות על פי אמונתם ועל פי דתם. ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, וג'קי לוי מדברים על בשיחה משמעות פתיחת קניון בשבת.
פרק 30 - פלורליזם וסובלנות
תמר אלמוג מנסה לברר עם בני נוער אם אנו סובלניים, עד כמה אנו מוכנים לקבל את השונה ועד כמה אנו שותפים ליצירתה של חברה פלורליסטית יותר. ג'ימי טורק ודני ענבר מדברים על גזענות במגרשי הכדורגל ומה זה אומר עלינו כחברה.
פרק 29 - חופש הביטוי
התכנית עוסקת בחופש הביטוי ומגבלותיו במדינת ישראל. תמר אלמוג משוחחת עם בני נוער על משמעות חופש הביטוי עבורם. אלון בן דוד מתארח בשיחה על תפקוד התקשורת בזמן מלחמת לבנון השנייה.
פרק 28 - הזכות לחיים ולשלמות הגוף
המנחה תמר אלמוג משוחחת עם בני נוער על תחושת אי הבטחון בתחומי בית הספר, על אלימות והטרדות. כמו כן, בתוכנית ראיון מרכזי עם הדס מטס- עורכת אתר אורט וחברה בעמותת אשנ"ב ועם הדס טרספולסקי בנושא גלישה בטוחה באינטרנט.
פרק 27 - החיים ברשת
כמה זמן ביום אתם מבלים על המחשב? האם הטרידו אתכם באינטרנט? במה שונה תקשורת ישירה מתקשורת במחשב ועוד שאלות הקשורות לגלישה ברשת. ליהי לבנו, בת 17, מנהלת את הפורום ב"נענע" שנקרא "נוער תומך בנוער" , מספרת על הקהילה הייחודית שנוצרה באינטרנט, וגם שיחה על גיימרים.
פרק 26 - תחביבים
תכנית בנושא תחביבים ותרבות הפנאי של בני נוער. שיר זנזורי, כוכבת הסרט התיעודי " בין קריירה לאהבה" סרט שהופק על ידי באזז הפקות ומתעסק בילדים שמפתחים קריירה בגיל צעיר ומה הם מקריבים עבור זה, שיר בת 11.5 היתה בעבר אלופת הארץ בריקודים סלוניים.
פרק 24 - חברות
ריאיון עם שחקני ההצגה "רחוב טוב" - פרודיה על החברה הישראלית, הצגה של אנסמבל תאטרון הרצליה. דיוויד לוינסקי ועדי אייזנמן מדברים על מערכות יחסים בין הדמויות שהגיעו מרקעים שונים ובעלי דעות שונות.
פרק 23 - ספורט
תכנית בנושא ספורט ובריאות, המורכבת ממערכונים, שאלונים כמו איזה ספורט אתה הכי אוהב, איזה כישורים הספורט עוזר לך לפתח, ממה בנוי התפריט שלך ועוד. אריק זאבי, מדליסט אולימפי משתף אותנו בחוויות הילדות שלו, מאיזה גיל התחיל להתאמן, ואיך להתמודד עם הצלחה והפסד.
פרק 22 - האחר בחברה
הקרנת קטע מההצגה "שמנה" בתאטרון הקאמרי, וריאיון עם עירית קפלן, כוכבת ההצגה; ראיון עם הראפרית הילה ניסימוב, המכונה "שורטי", החושפת את סיפורה האישי בתור ילדה מרדנית, וגם קליפ מתוך אלבומה: "אילוף הסוררת".
פרק 21 - כוכבות והערצה
בתכנית מערכונים, ראיונות ושאלונים לילדים כמו: "את מי אתה מעריץ?" "האם היית רוצה להיות מפורסם?". ראיונות עם שחר סגל, העוסקת בעיתונות ובידור, בנושא תופעת הסלבריטאות, ועם מיכה נווה - שומר ראש של האמנים המובילים בארץ בנושא ההערצה.
פרק 19 - אופנה
תכנית בנושא אופנה ודימוי עצמי, המשלבת מערכונים, ראיונות באולפן ושאלונים לילדים כמו: "האם אתה לובש מותגים?" "ממה מושפעת ההופעה החיצונית שלך?" ריאיונות עם מיתר ללקין, בת 16, שחולמת להיות מעצבת אופנה, ויוצרת בגדים ואביזרי אופנה, ועם מעיין קרת - דוגמנית ומחברת הספר "הנשים היפות".
פרק 18 - הורים ומתבגרים
תכנית בנושא יחסי הורים מתבגרים המשלבת מערכונים, שאלות כמו "האם אתה משקר להורים", "האם ההורים עושים לך פדיחות" ועוד. באולפן יוקרן קטע מההצגה "יומנים", דרמה חזקה ומסקרנת על מאבקי זהות, ועל אמת ושקר בתוך המשפחה. הזמרת שרונה פיק מספרת איך זה לגדול עם אבא מפורסם.
פרק 17 - צבא
תכנית בנושא טרום צבא, המשלבת מערכונים, ושאלות כמו "האם אתה רוצה להתגייס", "תרצה לשרת רחוק או קרוב לבית" ועוד. באולפן מתארחים מאיה מרין - בחורה עיוורת שהתנדבה לצה"ל ומשרתת בבית הנשיא, ודנידין - ראפר שמספר איך תקופת הצבא היוותה עבורו השראה לכתיבה ויצירה.
פרק 16 - אהבה
תכנית בנושא אהבה המשלבת מערכונים, שאלון "מה זאת אהבה", איך נפרדים ועוד. באולפו מתראיינים שיר ביטון ועמרי רוטברד, שהכירו על הסט של כוכב נולד, ורגב הוד - מלך הרומנטיקה הנחשב להבטחה בעולם הזמר המזרחי.
פרק 8 - סמים ואלכוהול
שיחה עם בני נוער על סמים ועל אלכוהול; ריאיון עם מכורה לשעבר שהיום נקייה מסמים; ריאיון עם לוסי דובינצ'יק - שחקנית ודוגמנית. וגם מערכונים על שני שאנטיפים מסטולים, על חיילת קשוחה ובחור שלקח טריפ, ועל ילדה הלומדת למבחן עת אביה מסומם.
פרק 2 - אלימות באינטרנט
בני הנוער והמנחים משוחחים על אלימות באינטרנט ועל הסכנות הטמונות בו, ועל הבלוגים ברשת; מערכון על טיפול נמרץ למחשב ע"י מנתחת ואסיסטנט; שיר על שני חנונים בצ'ט; מערכון על שתי תלמידות פריחות היורדות על התכנית "שוונג"; קטע מההצגה "חיבור מהיר" וריאיון עם השחקנים.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il