עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

פלורנטין

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > פלורנטין

פלורנטין   - עונה 2


בימים שלפני ראש השנה, מחליט תומר שהגיע הזמן לחזור מהודו ולהתחיל את החיים האמיתיים. אין לו כח לפגוש את הוריו, לכן הוא מתקשר לחברותין מהתיכון, שירה ותותי, ומבקש שיבואו לאסוף אותו משדה התעופה.
כך מתחיל הסיפור של "פלורנטין" סדרה דרמטית נועזת, המתעדת את חייהם של שמונה צעירים החיים בדרום ת"א, בחודשים שלפני רצח רבין ולאחריו. כמו בני דור האיקס בכל רחבי העולם, עסוקים גיבורי הסדרה בעיקר בעצמם. הם מחפשים עבודה, אהבה ובעיקר חיים את הרגע.


תגיות: קארין אופיר, אורי בנאי, סמי הורי, איילת זורר, עדי טרר, דנה מודן, עמי סמולרצ'יק, אבשלום פולק, ניר פרידמן, אודי זמברג, איתן פוקס, פלורנטין




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 13
פרק סיום העונה השניה - השביט מגיע הלילה. צמר מארגן מסיבה על הגג, ויוזם השלמה בין כל הזוגות הפרודים, אבל אף אחד לא מבטיח שיגיע. שירה מרגישה שהשביט יעשה טוב והיא מנסה לגרור את תומר שיבוא איתה למסיבה.
פרק 12
תחושת מלחמה באוויר. התקריות האלימות ממשיכות. תומר עם אחיו הפצוע בבית חולים, שירה יוצרת קשר עם זקנה שמפחדת מהמלחמה. קובי מופיע לפתע בבית. הוא מתעלם מתותי ויוצר קשר רק עם חושן.
פרק 11
תומר ותותי משתעשעים עם חושן. קובי עדיין במילואים. ברקע הטלוויזיה מדווחת על אירועים אלימים בשטחים ובגבול הצפון. תומר מגיע הביתה ומקבל הודעה שאחיו הקרבי נפצע בלבנון.
פרק 10
מצבה של שירה ממשיך להתדרדר. חשבון הבנק שלה מוגבל, היא מקבלת מכתב השעיה מהלימודים והבית שלה מאוד מוזנח. מאור עוזר לה למכור את המכונית ותוך כדי כך נקשרים ביניהם מחדש יחסי חברות, אך נגמרים ברע.
פרק 9
חנן מקבל חיובים שונים ומשונים בסכומים קטנים על הויזה ומגלה שהיא נגנבה. חנן מפנטז שהויזה נגנבה על ידי בחורה ומתאהב בה במחשבותיו. מצבה של שירה מתדרדר בעקבות היעלמותו של ראמי.
פרק 8
חוסר הרגישות שתומר מגלה בזמן עשיית הסרט משגע את איגי. הוא מנסה לצלם קטע בניגוד לרצונו של תומר. תומר זועם ויחסיהם מתדרדרים ומגיעים למשבר של ממש. איגי מחליט לעזוב את הבית.
פרק 7
תותי משועממת. קובי מראה לה מכתב שהגיע בטעות עבור סשה. תותי מזמינה את סשה לקחת את המכתב ושוכבת איתו. במקביל תומר עושה סרט הבודק את ''כל האמת על החברות הנשית''.
פרק 6
צמר מייסד את ''הכח פלורנטין''. סיפורו של ראמי נחשף. האהבה בינו לבין שירה רק מתגברת וראמי מציע לשירה לברוח לאיים הקריביים, אבל ראמי מסובך מכל זווית אפשרית - הוא לא יכול להישאר ולא יכול לברוח.
פרק 5
שירה לומדת בספריית האוניברסיטה, שם היא פוגשת את ראמי ומתאהבת בו מבלי לדעת עליו דבר. תותי שקועה בפנטזיות שמישהו יתחיל אתה. שירה רבה עם אמה.
פרק 4
מירי, אחותו של קובי, מגיעה לשכונה ומתחילה לעבוד כנערת טלפון. קובי מארגן ארוחת ערב רומנטית לכבוד יום השנה שלו ושל תותי אך האירוע נכשל והמצב הולך ומסתבך.
פרק 3
צ'ומפי וקופי שני החברים של חנן מהמשק מגיעים לגלי וחנן בלי להודיע. חנן העירוני החדש נקרע בין חברתו התל-אביבית הצינית, לבין חבריו הקיבוצניקים.
פרק 2
תומר נפגש עם אביו המציע לו לנסות טיפול מיוחד עם מטפלת מין. הוא כועס על הוריו, אבל מחליט ללכת לפגישה. במקביל, יוצאות תותי ושירה לחפש בחורים, ותותי מבינה שהיא כבר מחוץ למשחק.
פרק 1
בפתח העונה השנייה, מגיעה תותי לחודש התשיעי להריונה ומתכננת ללדת בבית. קובי נבהל ושירה מנסה לעזור. בעוד החבר'ה מתווכחים אם ילד זה שינוי גדול או לא, נתקפת תותי בתחושה שכולם נגדה ונעלמת...


צפייה ישירה: עונה 1, עונה 3,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il