עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

זו ארצנו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > זו ארצנו

זו ארצנו   - עונה 2


תוכנית אקטואליה סאטירית, נוקבת, עוקצנית, צינית, ביקורתית, חסרת רחמים וחסרת מעצורים ששודרה במשך שתי עונות בערוץ 2.
שי ודרור מגישים 'מהדורת חדשות' שבה משולבים שיחות באולפן, ראיונות רחוב, 'מבזקי חדשות', ראיונות עם 'אישי ציבור ומנהיגים' בגילומם של שי ודרור וההברקה של התוכנית: שיחת הטלפון המפורסמת – שי ודרור מתקשרים לאישיות ציבורית ידועה ומשוחחים עמה בהפתעה ובשידור חי. שיחת הטלפון של "זו ארצנו" הניבה רגעים מכוננים רבים בתולדות ההומור הטלוויזיוני.

שחקנים: שי גולדשטיין, דרור רפאל
שנת שידור: 2003




תגיות: שי גולדשטיין, דרור רפאל , זו ארצנו




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 13
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: שר החוץ שמעון פרס (בעקבות אמירתו שאסור להעליב את עראפת ולהשפיל אותו), אלוף במיל. יום-טוב סמיה (בעקבות תחקיר ששודר בטלוויזיה הגרמנית שקבע כי הילד מוחמד אדורה לא נורה בידי חיילי צה"ל), שר הביטחון פואד בן אליעזר (בעקבות החלטתו לא לאפשר לצוותי צילום להצטרף לצוותי צה"ל הפועלים בשטחים). שיחת הטלפון: שגרירות עיראק בירדן (אנחנו סגורים. יש חג) - זו התכנית האחרונה ואנחנו חייבים להעביר הודעה לסאדאם חוסיין. - אתם ציונים? - כן, ציונים גדולים - צחוק. ניתוק. מערכון 1: אמא ובן במו"מ לקראת ערב ליל הסדר. מערכון 2: שי ודרור – העונה הזו גמורה. מערכון 3: חלון לרוחניות. מערכון 4: בבית הקפה.
פרק 12
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: הנסיך הסעודי עבדאללה, נשיא המדינה משה קצב, בוגי יעלון הרמטכ"ל הבא של מדינת ישראל. שיחת הטלפון: ביתה של הזמרת מירי אלוני בברלין. מערכון 1: מו"מ עם אבו אמור הנציג הפלשתיני. מערכון 2: משמרת פקחים ברשות שדות התעופה.
פרק 11
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: הנסיך הסעודי עבדאללה (בעקבות יוזמת השלום שלו), נשיא המדינה משה קצב (בעקבות אמירתו שישמח לנסוע לסעודיה). שיחת הטלפון: ביתה של הזמרת מירי אלוני בברלין: (עונה בעלה): - לך תזדיין טוב? אם תטלפן לפה עוד פעם ואני אדע מי אתה אפתח לך ת'ראש ל-10 חתיכות, טינופת.. אני בעלה.. -זה בשידור עכשיו בארץ וכולם שומעים... -זה טוב מאוד -מי אתה בכלל?... אתה סתם זיין מוחות, סתם.. עוד חתול רחוב.. אני? אני שמוליק אומני היפה. מערכון: משמרת פקחים ברשות שדות התעופה.
פרק 10
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: נגיד בנק ישראל דוד קליין (בעקבות זכייתו של הנגיד הקודם, פרופ' יעקוב פרנקל, בפרס ישראל), רוה"מ אריאל שרון (בעקבות אמירתו שאין לו כוונה לכבוש את השטחים מחדש, לחסל את ערפאת ולחסל את הרשות הפלשתינית). מערכון 1: רוצה/רוצים להנחות תכנית טלוויזיה בערוץ חדש? מערכון 2: אצל הרופא, אני לא מצליח למצוא את הסיבה למה יש לך פירפורים בחזה, דפיקות לב מואצות, קוצר נשימה ו.... אשלח אותך לבדיקות דחופות ... רוצה מהר? תשלם. מערכון 3: בבית המרקחת.
פרק 9
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: בנימין בן אליעזר (בעקבות בחירתו ליו"ר העבודה), נשיא המדינה משה קצב (בעקבות בקשתו לנאום ברמאללה מול הפרלמנט הפלשתיני ורוה"מ כינה את ההצעה מטומטמת), שר הבריאות ניסים דהאן בעקבות אמירתו שהשואה היא לא האסון הגדול ביותר שקרה לעם היהודי אלא ההתבוללות). שיחת הטלפון: שגיב עמיר. מערכון 1: סדרת 'פרסומות' של 'יס'. מערכון 2: שביתת הנכים. מערכון 3: זאת הייתה נקמה.
פרק 8
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: אלוף במילואים שי (ששה) גולדשטיין (בעקבות אמירתו של הרמטכ"ל שאול מופז כי איראן היא איום קיומי על ישראל), השחקן יוסף שילוח, מומחה לענייני איראן, כתבנו שנמצא במקום פיגוע כבד שנמנע בירושלים כשנהג אוטובוס הבחין במחבל מתאבד שנושא עליו כמות גדולה של חומרי נפץ, הזמר מתי כספי שהואשם בביגמיה. שיחת הטלפון: פרלמנט איראן, טהרן. "אתם מתקשרים מת"א? אז חכו לטילים שלנו... הם גדולים מספיק כדי להיכנס לכם לתחת". מערכון 1: בקופה סופר יש מבצע. מערכון 2: חיילים בפשיטה על משפחה בשטחים.
פרק 7
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: השר לביטחון פנים עוזי לנדאו (שהגיש את 'תכנית עוטף ירושלים לפיה תוקף העיר בחומות וגדרות ותעלות), רוה"מ אריאל שרון (בעקבות רצח אלי חובייקה שהיה אמור להעיד נגד אריאל שרון בעניין סברה ושתילה במשפט בבלגיה ונרצח בבירות), אלי רון ממציא שיטת הפל-קל (בעקבות ההחלטה להעמיד לדין ולהאשים בהריגה את המעורבים באסון ורסאי). שיחת הטלפון: משרד החוץ הבלגי, ממציא שיטת פל-קל. מערכון 1: מה זה 'מבצע אנטבה'? מערכון 2: בעקבות מותה של עופרה חזה.
פרק 6
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: רוה"מ אריאל שרון (בעקבות הצעתו של ראש-עיריית ירושלים אהוד אולמרט לאפשר לישראלים לעלות לביקורים בהר הבית), ביל קלינטון (בעקבות ביקורו בארץ). שיחת הטלפון: ביבי (בעקבות הודעתו שהוא חוזר למשרת רוה"מ; ראש אמ"ן (בעקבות הודעתו שהוא צופה גל פיגועים קשים שכמוהם לא ידענו בעבר) מערכון 1: זאת הייתה נקמה... מערכון 2: בשגרירות ישראל - ישראלי שהחליט לחזור לארץ.
פרק 5
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: שר הביטחון שמעון פרס. שיחת הטלפון 1: שגיב עמיר (אח של יגאל אמיר שרוצה להתגייס לצבא) אתה זוכר איפה היית כש... ירו?.. מה עשית? - קמתי, ראיתי מה קרה ו...זהו, סתם, קיבלתי את זה באדישות... סתם, הסתכלתי וזהו... - אתם מדברים קצת על הרצח לפעמים? לאא, נגמר, עבר... מישהו מדבר על הרצח של גנדי? נגמר. עבר. אותו דבר. שיחת הטלפון 2: מנהל הערוץ השלישי שמיועד לעלות בתוך שבועיים ויהווה תחרות לערוץ המסחרי הוותיק. מערכון 1: בבית קפה.... לא אנושי, לא מוסרי ומשחית.. אבל... מערכון 2: יונתן גפן כותב זיכרונות. מערכון 3: אמרתי לו: פרנקל! אתה תפשיר לי ת'קרקעות! ... בטח הפשיר...
פרק 4
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: שגריר ארה"ב בישראל דן קרצר (בעקבות דברי ח"כ צבי הנדל שהשגריר הוא - יהודון קטן), שר הביטחון פואד בן אליעזר (בנוגע להצלחת המבצע של ספינת הנשק וההסברה בעולם), פרופ' היס, ראש המכון לרפואה משפטית (בעקבות הגילוי שחלקים מגופות נפטרים נשארו על מדפים במכון). שיחת הטלפון 1: עומרי שרון (בעקבות הידיעה שלאורי שני, מנכ"ל לשכת רוה"מ שגר בת"א יש נהג שגר בירושלים, חבר של עומרי שרון, ולכן שוכרים לו חדר במלון ב- 130,000 ₪ בשנה. איזה כיף להיות חבר של עומרי שרון). מערכון: 'שידור חוקר' עם 'רפי גינת'.
פרק 3
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: יוסי שריד (שאמר שההחלטה שערפאת לא רלוונטי היא עצמה לא רלוונטית). שיחת הטלפון: אברהם בן שבת (קנה תעודה). ניתוק. מערכון 1: דוכן מכירות לתעודות MA, BA מערכון 2: רחבעם זאבי מגיע לעולם הבא: "הקדמת ב-20 שנה לפחות.."
פרק 2
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: ראש הממשלה אריאל שרון, אהוד יערי, כתבנו איתי אנגל העיתונאי הראשון בקאנדהור, רון בן ישי העיתונאי הראשון במזאר שריף, איתי אנגל העיתונאי הראשון שהצטרף לטאליבן... רון בן-ישי הראשון ש.... מערכון 1: סדרת 'פרסומות' של יס. מערכון 2: ביקור אצל אופטיקאי – "אני רואה הכל יותר מדי חד, רואה הכל ברור, לא מפספס שום פרט, זה מנפח לי ת'מוח....."
פרק 1
המרואיינים/החיקויים בתוכנית: השר לביטחון פנים ח"כ שלמה בן עמי, השחקנית גילה אלמגור, נשיא מצרים חוסני מובארק. שיחת הטלפון: לימור לבנת (לרגל ההצעה להנהיג מסדר ושירת התקווה בסיומו בבתי הספר). ניתוק. מערכון: שי ודרור מתארחים בתוכנית 'פספורט'. שיחה על נושא ניסויים בבעלי-חיים באוניברסיטה העברית בירושלים.


צפייה ישירה: עונה 1,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il