עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

אהבה אסורה

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > אהבה אסורה

אהבה אסורה   - עונה 1


אדנן הוא אלמן עשיר, שגר באחוזה מפוארת באיסטנבול עם שני ילדיו ועם אחיינו, בהלול, שהתייתם מהוריו בגיל צעיר. בהלול הוא גבר יפה ומרשים, שכל בחורות האיזור נופלות לרגליו.
ביחטר היא בחורה צעירה ויפה, בתה של אשת חברה בשם פידרבס. פידרבס שמה עינה מזה זמן מה על אדנן ורואה בו מטרה כלכלית שתביא לסגירת חובות העסק המשפחתי.
לתדהמתה, היא מגלה שאדנן התאהב דווקא בבתה ביחטר, שצעירה ממנו בשנים רבות, ושהשניים עומדים להינשא. על אף התנגדותם של ילדיו, נושא אדנן את ביחטר לאישה, שהסכימה להינשא לו בעיקר כדי לנקום באימה רודפת הבצע.


תגיות: אהבה אסורה




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 158 ואחרון
יום החתונה הגיע. בעוד ניהאל ובהלול בעיצומם של ההכנות לחתונה, דניז נפגשת עם אדנן ושוברת את השתיקה. אדנן הולך לדובב את בשיר. ביחטר מאיימת להתוודות. חיי כולם עומדים להשתנות. סוף!!!
פרק 157
הפרק האחד לפני אחרון, מתחיל בהצהרה של דניז לאדנן, שלא תוכל להמשיך לשתוק יותר ומתאר את 24 השעות שקדמו להחלטה זו. דניז שסולקה ע"י ניהאל, באה לבקר את בשיר בסתר ועדה לפגישה סודית בין ביחטר ובהלול בחורשה.
פרק 156
אדנן מזמין את בהלול לשיחה רצינית. פירדבס נאלצת לחתום על הסכם הממון, בעודה עוקבת בדאגה אחר התגובות של ביחטר לחתונה הקרבה. מצבו של בשיר הולך ומחמיר והוא נפרד בשקט מניהאל. דניז מחליטה לפגוש את אדנן.
פרק 155
הויכוח בין בהלול וניהאל מעורר תקוות אצל ביחטר, אולם היא מתאכזבת מחדש. אדנן מתנהג מוזר וביחטר חושדת שהוא ממשיך לעקוב אחר הרמזים של האהבה האסורה. דניז חשה פגועה ומתחמקת מנסיונותיו של אדנן לדבר איתה.
פרק 154
פייקר מזהירה את ניהאל לא לסמוך על אף אחד. לניהאל נודע על שיחה בין דניז לבהלול, בה היא מנסה לשכנע אותו לא להתחתן. פירדבס נעלבת כשצ'טין מבקש ממנה לחתום על הסכם ממון. ניהאל מגרשת את דניז ומתעמתת עם בהלול.
פרק 153
בהלול חוטף את הדיסק מידה של דניז. פירדבס מאשימה את ביחטר בכך שצ'טין מתרחק ממנה. עורך דינו של אדנן מוסר לו את המידע מקטיה. ביחטר מסרבת לקבל את העובדה שבהלול וניהאל מתחתנים. החשדות של אדנן הולכים וגוברים.
פרק 152
ארסן מונעת מאדנן מידע שקיבל עורך דינו על סיבת הגירוש של קטיה. היחסים בין פירדבס וצ'טין מתערערים כשהוא קולט שהיא משקרת לו. בהלול מתוודה בפני בשיר על רגשותיו וגורם לו לקבל החלטה סופית בעניין פתיחת הכספת.
פרק 151
הערב שמתחיל רע עבור בהלול, משנה צורה עם המתנה של ניהאל. פירדבס פוחדת לאבד את צ'טין ומזרזת את תשובתה בעניין החתונה. בהשפעת השיחה עם סאיט, אדנן ממשיך לחקור את המקרה של קטיה. בשיר מגלה שנפטר מהמפתח לכספת.
פרק 150
בעוד בהלול וניהאל מתכננים את עתידם, ביחטר נאלצת לצפות בכך מהצד בשברון לב. בשיר מבין שסופו קרב ומבקש בקשה אחרונה מבהלול. פייקר מזהירה את בהלול. ביחטר מנצלת את ההזדמנות לעזור לניהאל במסיבת הפתעה לבהלול.
פרק 149
המבטים של פירדבס על ביחטר ובהלול מעלים את חשדה של ניהאל. מצבו של בשיר ממשיך להידרדר. פירדבס מבינה שביחטר לא תוותר על בהלול ועוזבת אותה לנפשה. כשההכנות לחתונה מתקדמות, לדניז קשה יותר לשמור על השתיקה.
פרק 148
ביחטר קולטת שמישהו עוקב אחריה ומתעמתת איתו. כשהיא מגלה עבור מי הוא עובד מתעורר ויכוח גדול. משפחת זייאגיל מופתעת לראות את קטיה בבית המשפט כעדה מטעם ההגנה. ביחטר מנסה שוב לעורר את תשוקתו של בהלול.
פרק 147
נסרין וקטיה מתחתנות באותו יום. כולם מתוחים לקראת הדיון בבית המשפט. דניז לוחצת על בשיר לגלות מה הוא מסתיר בתוך הכספת. בהלול מאיים על פייקר בעוד שצ'טין מציע הצעה מפתה להילמי על מנת שיגלה מה יש בידו.
פרק 146
ניהאט מנצל את מצבה של קטיה לטובתו. ביחטר תופסת את ג'מילה בחדרו של בשיר כשהמפתח לכספת בידה. בהלול וניהאל רושמים את הבית החדש על שמם. דניז מעמידה את ביחטר במקומה ומקבלת מסוליימן משהו שלא ציפתה.
פרק 145
קטיה נמלטת ומוצאת מקלט אצל פייקר וניהאט. היא מגלה להם שניסתה להפיל בפח את בהלול בהוראת פירדבס. דניז מגלה מידע חדש על ביחטר ממקורות שונים. בשיר מספר לסוליימן על הכספת. בהלול מאיים על פירדבס.
פרק 144
בולנט מקבל את תמיכתה של ניהאל ונפתחת חזית משותפת נגד ביחטר. מצבו הבריאותי של בשיר הולך ומידרדר. פירדבס שלא הצליחה להפיל את בהלול במלכודת שטמנה לו מנסה להיפטר מקטיה. פייקר מתחילה לחקור את פירדבס וביחטר.
פרק 143
ניהאל מאמינה שבהלול בגד בה ונמצאת בסערת רגשות. בולנט מספר לניהאל על חשדותיו בביחטר ופירדבס. בהלול מנסה להוכיח את חפותו ובמקביל לגלות מי טמן לו מלכודת. שייסטה מספרת לדניז שבשיר רוקן את חשבון הבנק שלו.
פרק 142
פירדבס משתמשת בתחבולה על מנת להפגיש את בהלול עם אהבתו הישנה, סדף. ניהאל שמה לב שפירדבס מנסה להניא אותה מהחתונה. בולנט מאבד את אמונו בביחטר כשהוא עד לשיחה באקראי. בהלול נופל במלכודת של פירדבס.
פרק 141
בשיר שוכר כספת ומנקה את חשבון הבנק שלו. ניהאל מספרת לבהלול שהיחס של ביחטר אליה השתנה מאז שחזרה הביתה. אדנן מגלה שניהאט ביקר את סאיט בבית המעצר. פירדבס נעזרת בקטיה במזימה חדשה להפריד בין בהלול לניהאל.
פרק 140
פירדבס לוחצת על אדנן להתפייס עם ביחטר. ביחטר מציעה לאדנן לשלוח את בולנט ללמוד בחו"ל. ניהאט ובהלול, כל אחד בנפרד, מבקשים מאדנן לוותר על התביעה המשפטית נגד הילמי אונל. בהלול שומע על ההפלה של ביחטר.
פרק 139
פירדבס מסכימה לעזור לביחטר אולם היא מציבה בפניה תנאי. אדנן מגלה שביחטר עשתה הפלה. בשיר מסתיר מכולם את מצבו הרפואי. כשהוא מוחק את כל הרישומים בנוגע למחלתו, הוא נתקל שוב בראיה של האהבה האסורה.
פרק 138
בהלול שוב שובר את ליבה של ביחטר, כשהוא מודה בפניה שהוא באמת מאוהב בניהאל. ניהאט נפגש עם סאיט בבית המעצר. ביחטר אינה מסוגלת לראות מהצד את האושר של בהלול וניהאל והיא פונה לפירדבס בבקשת עזרה.
פרק 137
ביחטר שחושבת תחילה שהעמקת הקשר בין בהלול וניהאל נועדה לעורר את קנאתה, מבינה עם הזמן שהקשר ביניהם אמיתי. בעוד כולם מתפלאים על פיטורי ג'מילה, ביחטר מסכימה להחזיר לאחוזה את בשיר רק כדי להתנקם בבהלול.
פרק 136
עם חזרתה של ביחטר הביתה, בהלול מבין שעתה עליו להגן הן על אדנן והן על ניהאל. על מנת לבסס את מעמדה מחדש באחוזה, ביחטר מתחילה לפעול ללא רחמנות. ניהאל משתפת את ביחטר בסוד, מבלי לדעת שזה יפגע בה כמו סכין בלב.
פרק 135
הידיעה על ההיריון של ביחטר מתפשטת במהרה ותולה תקוות אצל בני הבית. בעוד אדנן מוצא את ביחטר ומנסה לשכנעה לחזור הביתה, בהלול שולח לה הודעה שלא תעשה זאת. ביחטר מכחישה שהיא בהיריון. צ'טין מפתיע את פירדבס.
פרק 134
בהלול מנסה להניא את ביחטר מלחזור הביתה. ארסן ודניז חושבות איך לחשוף את האמת ללא ידיעתו של אדנן. בזמן שהותה בחו"ל, פירדבס מקבלת ידיעות שמטרידות את מנוחתה ונכנסת לפעולה, על מנת להציל את נישואיה של ביחטר.
פרק 133
בעוד ניהאל ובהלול מתכננים את חתונתם שהוקדמה, ביחטר מפתיעה את אדנן בצעד שעושה לקראת פיוס. פירדבס וצ'טין מגיעים לוינה. דניז נחושה בדעתה להוציא את האמת לאור ונפגשת עם ארסן. בשיר ממשיך לשמור על שתיקה.
פרק 132
עם חסרונה של ביחטר, ניהאל לוקחת את הפיקוד כגברת האחוזה ומקבלת החלטות חשובות, כמו גם לבקש מדניז להישאר. בהלול מוצא מקלט באהבה של ניהאל ומציע להקדים את החתונה. החדשות מהאחוזה גורמות לביחטר לפעול.
פרק 131
ביחטר לא עוברת הפלה ברגע האחרון ומבינה שאינה יכולה להתנתק מבהלול. בעוד הילמי נאבק על חייו בבית החולים, המשטרה עוצרת את איינור. דניז מנסה לדובב את בשיר. חוליה מספרת לפירדבס שראתה את ביחטר במרפאה.
פרק 130
סאיט מאיים על עורך דינו של הילמי שאם לא יפוצה הוא ילשין על הילמי. ביחטר קובעת תור להפלה. דניז מודיעה לאדנן שהיא רוצה להתרחק מהאחוזה. איינור מבקשת מהילמי שיעזוב את ניהאט במנוחה, הביקור הופך למאבק אלים.
פרק 129
ביחטר נפגעת קשות מדברי בהלול ונתקפת בהתקף זעם. דניז משתפת את ארסן בחשדותיה בקשר בין ביחטר ובהלול. אדנן מנסה ליישר את ההדורים עם ניהאל. ביחטר ובהלול מתרחקים זה מזה וביחטר נחושה בדעתה להתנתק סופית מבהלול.
פרק 128
בהלול חש שהוא נדחק לפינה כשביחטר מודיעה לו שהיא מעוניינת בילד. דניז נפגעת קשות מהאשמותיה של ניהאל. אדנן וביחטר נפגשים בזכות התערבותה של פירדבס. בעוד אדנן מחפש תשובות לשאלותיו, בהלול מגיע לדבר עם ביחטר.
פרק 127
ביחטר מבהירה לאדנן שהיא באה רק בשביל לבקר את ניהאל. הילמי אונל נתפס באנטליה ונלקח לגביית עדות במשטרה. ניהאל מאשימה את דניז בבגידה. ביחטר מודיעה לבהלול ממי היא בהריון. ניהאל מנסה לשכנע את ביחטר להישאר.
פרק 126
בהלול נשאר כל הזמן לצידה של ניהאל שעברה ניתוח. פירדבס מנסה לשכנע את ביחטר לחזור הביתה כל עוד אדנן מתחרט על מעשיו. כשבהלול לא נענה להפצרותיה של ביחטר לבוא אליה, היא באה לבית החולים עם ידיעה מפתיעה.
פרק 125
ניהאט חושף את המזימה של סאיט והילמי. למרות שלמעשה הבגידה לא נחשפה, ביחטר נחושה בדעתה לא לחזור. גם בהלול חש כי אינו יכול עוד להישאר באחוזה ומתכונן לעזוב. התאונה שקורית לניהאל משנה את מהלך האירועים.
פרק 124
ניהאט עושה מאמצים להציל את המצב. אדנן שנמצא עדיין בהלם, מוצא ברגעיו הקשים מקלט בביתה של דניז. ביחטר ובהלול חשים בכאב רב שהם הגיעו אל סוף הדרך. אדנן שחוזר לבסוף הביתה מופתע מהידיעה שפירדבס מבשרת.
פרק 123
ביחטר ובהלול, שמבינים כי אדנן נסע לבית המסתור שלהם וכי סאיט הוא המרגל של הילמי, נכנסים לחרדה. בהוראת הילמי, סאיט בורח לאחר שזהותו נחשפה. אדנן שנמצא בהלם מהתגלית האחרונה נעלם ומדאיג את כולם.
פרק 122
פירדבס מזהירה את ביחטר שתיזהר בצעדיה. בהלול חוקר את בשיר אם הוא מעביר מידע להילמי. ביחטר ואדנן מקבלים מעטפות אנונימיות עם מידע שמפליל את ביחטר. אדנן עוקב אחרי הרמזים ומריח את ריח הבגידה.
פרק 121
ארסן חוקרת את בשיר בנוגע לתקרית הדיסק ביום עזיבתו את הבית. חשדות מלוות בחלקי זכרונות מאירועים בעבר מתחילים לכרסם במוחו של אדנן והוא נאלץ לשתף בהם את ביחטר. ביחטר שנלחצת לפינה, משתמשת בניהאל.
פרק 120
פייקר מזהירה את ביחטר שאדנן מודע לשמועות שהילמי מפיץ. אדנן מתחיל לחשוד בסאיט כמשתף פעולה עם הילמי. פירדבס יוצאת לארוחת ערב עם צ'טין. ביחטר ובהלול מנצלים בילוי משפחתי משותף לריקוד טנגו חושני ומעורר חשד.
פרק 119
האדנן נתקף בזעם כשמגלה על השמועות שהילמי מפיץ. למרות שניהאל מאוכזבת מיחסו הקריר של בהלול כלפיה היא מתחילה בהכנות לחתונה. בעוד שהילמי מוסר לאדנן פרטים מפלילים על ביחטר ובהלול, בלי לשים לב מפליל גם את עצמו.
פרק 118
ניהאל מרגישה שמשהו חסר ביחס של בהלול אליה. ביחטר לוחצת על בהלול שלא ישאר לבד עם ניהאל. ההחלטה שניהאל ובהלול מקבלים ביחד פוגעת בביחטר. ניהאט מתנצל בפני אדנן בשם אביו וגורם לתפנית בהשתלשלות האירועים.
פרק 117
העדרותם של פייקר וניהאט מהאירוסין מפתיעה את אדנן. לביחטר קשה לשאת את המראה של בהלול ביחד עם ניהאל. בעוד ניהאל מנסה להתקרב לבהלול, ביחטר ובהלול אינם מצליחים להתנתק זה מזה. ארסן מציעה לארח את בשיר בביתה.
פרק 116
ניהאט מגלה לפייקר מה גרם לבהלול להתפרץ על הילמי. דבריו של ניהאט מדליקים אצל פייקר נורה אדומה. בטקס אירוסין משפחתי של ניהאל ובהלול, ביחטר ובהלול מבינים כמה קשה יהיה להם להתכחש לאהבתם האסורה.
פרק 115
הצעת הנישואין של בהלול לניהאל מפתיעה את כל בני הבית. ביחטר מבינה שזהו המחיר שבהלול משלם על מנת להשתיק את בשיר. באירוע רב משתתפים הילמי רומז לבהלול שהוא יודע על הקשר בינו לבין ביחטר וגורם למהומה.
פרק 114
בשיר מוטס לבי"ח באיסטנבול בליווי בהלול. בעת ביקור בבי"ח ניהאל מגלה במקרה כי הסיבה לעזיבה של בשיר היא אהבתו אליה. ביחטר מתנגדת נמרצות לחזרתו של בשיר הביתה. ההחלטה שבהלול מקבל מחוסר ברירה מפתיעה את כולם.
פרק 113
בהלול נדהם לגלות שבשיר יודע הכול עליו ועל ביחטר. ביחטר נכנסת ללחץ כששומעת על כך, ודורשת מבהלול לשכנע את בשיר בכל דרך לא לדבר. בהוראת הילמי, סאיט ממשיך לחפש ראיות מפלילות בבית המסתור של בהלול.
פרק 112
בעוד בני המשפחה בחופשה בניו יורק, ניהאל מלווה את דניז בהלווית אביה בפריז. בהלול שנותר לבד באחוזה מקבל שיחת טלפון על מצבו של בשיר ומחליט לנסוע לחו"ל לבית חולים בו מאושפז. בהלול מופתע מקבלת הפנים של בשיר.
פרק 111
ביחטר שחשה פגועה מההתקרבות של בהלול לניהאל, מתנקמת בו בנקודה הכי רגישה ומחליטה לסגור את הפער שנוצר ביחסים בינה לבין אדנן. מצבו הבריאותי של בשיר מורע והוא מתמוטט. דניז מקבלת חדשות רעות מחו"ל.
פרק 110
ניהאל מגלה לדניז כי אינה בטוחה באהבתו של בהלול אליה. ריזה לוחץ על נסרין להתארס. ביחטר מתנקמת בבהלול על התקרבותו לניהאל בעזרת השרשרת שנתן לה במתנה. בהלול מחזיר לה בצעד מפתיע באירוע נשף הצדקה.
פרק 109
בהשפעת דניז, בהלול עושה צעד לעבר ניהאל. ניהאל מתאכזבת מאוד כששומעת במקרה שיחה בין דניז ובהלול, אולם שומרת על כך בסוד. ביחטר עוקבת בקינאה אחרי ההתפתחויות ונפגעת מאוד מהאזהרה של בהלול לשמור מרחק מניהאל.
פרק 108
ביחטר לא שולטת על זעמה ופוגעת בניהאל. המתח שביחטר ובהלול נמצאים בו בחיפוש אחר פתרון למצב גורם לקרע ביניהם. דניז מקבלת החלטה שמשנה את השתלשלות האירועים. מידע מאוד מעניין על ביחטר מגיע לידיו של הילמי.
פרק 107
בגלל סערת הרגשות שנמצא בה בהלול, ניהאל מפרשת את דבריו כהוכחה לאהבתו אליה. ביחטר שחשה פגועה מבהלול, הופכת לעצבנית ורבה עם אדנן. שוב מתפרסמות ידיעות בעיתונים על מערכת יחסים לכאורה בין ניהאל ובהלול.
פרק 106
הילמי ממשיך לתכנן את הנקמה שלו במשפחת זייאגיל. הפעם עורך הדין שלו מגיע עם רעיון מקורי למרגל בתוך המשפחה. ביחטר זועמת על בהלול שמתחמק ממנה. בהלול חש חסר אונים וקרוע בין רגשותיו לניהאל, אדנן וביחטר.
פרק 105
בהלול נדחק לפינה בגלל איומי פירדבס ונאלץ לענות בחיוב לאדנן. אדנן מזהיר את בהלול באופן ברור וגלוי שאם יפגע בניהאל הוא ינתק איתו כל קשר. ביחטר, שכועסת על השתלשלות הארועים, מזהירה את ניהאל מפני קשר עם בהלול.
פרק 104
בעוד כולם מופתעים מהעזיבה המסתורית של בשיר, סוליימן מגלה לאדנן את חשדותיו. פירדבס מקדמת בערמומיות את תוכניותיה לגבי ניהאל ובהלול. בסוף שבוע משפחתי אצל ארסן, אדנן מוצא הזדמנות לשאול את בהלול שאלה חשובה.
פרק 103
בשיר מעורר הרבה תהיות בגלל ההתנהגות המוזרה שלו ומפתיע את כולם במעשה שעושה. ביחטר לוחצת על בהלול לקבל החלטה בנוגע לשמועות על קשר בינו לבין ניהאל. בהלול מחליט לדבר בגילוי לב עם ניהאל ומעורר בה תקוות.
פרק 102
לאחר ויכוח סוער עם הילמי, פייקר חשה ברע ומובהלת לבית חולים. עקב שובו המוקדם של ניהאט, אדנן נאלץ להישאר יום נוסף בחו"ל. בשיר שמצותת לשיחה מלב אל לב בין דניז לניהאל, מבין עד כמה מה שעשה ייפגע בניהאל.
פרק 101
בשיר מתעד במצלמת הוידאו קטע אינטימי בין ביחטר ובהלול בבית המסתור שלהם, ופועל בדרך שהפעם אין ממנה חזרה. ניהאל מתרחקת מדניז בגלל התנגדותה לקשר שלה עם בהלול ומפתיעה עם ההחלטה לפרוש מנגינה מקצועית בפסנתר.
פרק 100
אדנן מבטל את התביעה נגד אליף. ניהאל מנסה לברר אם השמועות שבהלול מאוהב בה נכונות. ניהאט מודה בפני אדנן על כך שידע על המזימה של אביו. בעוד התשוקה בוערת בין ביחטר ובהלול, שריפה אמיתית בוערת בלילה באחוזה.
פרק 99
ניהאל מתוודה בפעם הראשונה בפני המטפל שלה על אהבתה לבהלול. ביחטר מתחילה לחשוד בבהלול ולקנא בניהאל. ניהאט מרגיש שמנסים להרחיק אותו מהחברה. אליף מתחרטת על הקשר שלה עם הילמי ומחליטה להתנצל בפני אדנן.
פרק 98
פעילותו העסקית של הילמי בבורסה מוקפאת. פייקר חוששת שמעמדו של ניהאט ייפגע בגלל אביו. מדמואזל מודעת לסכנה שבתחבולה של פירדבס ומשוחחת איתה בנושא. ניהאל שמצותתת לשיחה מקבלת אישור לרגשות שהדחיקה זמן רב.
פרק 97
אדנן עד להצהרת האהבה של בהלול לביחטר, אולם בגלל השיחה עם פירדבס הוא חושב כי מדובר באהבתו של בהלול לניהאל. ניהאט מגיע לביקור פתע לביתה של אליף. בשיר אינו יכול לשאת את הסוד ששומר ומחליט שצריך לעשות מעשה.
פרק 96
בהלול מספר לאדנן על הקשר בין הילמי לאליף ומאשים את ניהאט שהוא שותף לסוד. אדנן מתלבט באיזו עמדה לנקוט עם המידע החדש בנוגע לניהאל ובהלול. אדנן שומע במקרה קטע של שיחה מאוד אינטימית בין בהלול לביחטר.
פרק 95
פירדבס ממשיכה להשתמש בניהאל על מנת להסיט את תשומת הלב מביחטר ובהלול, מה שמוציא את ביחטר מכליה. ארסן חושדת שהילמי עומד מאחורי רכישה עקבית של מניות החברה. בהלול מגיע לביתה של אליף לאחר שחברתה עוררה את חשדו.
פרק 94
בהלול לא מוכן לפרידה מביחטר ומגיע לאחוזה. פירדבס מנצלת לתועלתה את אהבתה של ניהאל לבהלול. ניהאט ואיינור מגלים שהילמי באיסטנבול. הילמי נוחל מפלה בכמה חזיתות. פירדבס מגלה לאדנן את רגשותיה של ניהאל.
פרק 93
ביחטר יוצאת בזעם לאחר שתופסת את בהלול עם בחורה אחרת בבית המסתור של שניהם. לאדנן נודע שהילמי הוא זה שעומד מאחרי שינוי הגרסה של משפחת הפצוע בתאונה ומחליט להתנקם בו. ביחטר זועמת ומאוכזבת מהנקמה של בהלול.
פרק 92
בהתערבות הילמי, משפחת זייאגיל מופתעת בבית המשפט. ביחטר ואדנן עורכים אירוע נוצץ לכבוד יום נישואיהם. בהלול שלא מסוגל לראות את ביחטר ביחד עם אדנן, מוצא מקלט בבית המסתור שלו. ביחטר מפתיעה את בהלול בביתו.
פרק 91
בעוד כולם שמחים על הפיוס בין ביחטר ואדנן ביום השנה לנישואיהם, בהלול מבין שביחטר מענישה אותו על חוסר ההחלטיות שלו. הילמי אוסף מידע על התאונה של ביחטר על מנת להשתמש בזה בנקמתו במשפחת זייאגיל.
פרק 90
פירדבס עדה לרגע אינטימי בין ביחטר ובהלול בבית החולים והיא מנסה להניא כל אחד מהם בנפרד, על ידי הפחדה עם ההשלכות של יציאת האמת לאור. ביחטר לא יכולה להמשיך עוד לחיות בשקר ומציבה בפני בהלול אולטימטום.
פרק 89
ביחטר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים בעודה שתויה מובהלת לבית החולים. דניז מנסה לדובב את בשיר. ארסן משתפת את דניז בדעתה על נישואי אחיה. ביחטר מתכוננת לספר לאדנן את מה שתכננה. הילמי נחלץ לעזרתה של אליף.
פרק 88
עם החזרה המפתיעה של בהלול, דניז ופירדבס חושדות שניהאל חולקת איתו איזה סוד. בעוד ביחטר נחושה בדעתה לספר את האמת לאדנן, בהלול אינו מוכן לכך. ניסיון ההתאבדות של אליף, גורמת דווקא לביחטר לקבל החלטה מסוכנת.
פרק 87
ביחטר נכנסת ללחץ, כשמבינה שניהאל מצאה את בית המסתור ומזעיקה את בהלול. ניהאל מופתעת לגלות שבהלול לא נמצא בחו"ל. בהלול הולך לסגור חשבון עם אליף, ונאלץ לחזור לאחוזה לאחר שהוא וניהאל הופכים לשותפי סוד.
פרק 86
בעוד ביחטר מוצאת מקלט בבית המסתור של בהלול, אדנן מגיע להירגע בחווה של ארסן. בשיר מבקש לספר לדניז על הסוד ששומר בתוכו זמן רב. ניהאל הולכת להיפגש עם אליף, שמגלה לה כי בהלול שוכר בית מחוץ לאיסטנבול.
פרק 85
לאחר שאדנן כפה את עצמו עליה, ביחטר עוזבת את האחוזה באמצע הלילה. פירדבס מגלה לקטיה מה פשר הנסיעה המסתורית שלה. אליף לוחצת על ניהאל להיפגש איתה. פירדבס שומעת מאחורי הדלת את אדנן מנסה להחזיר אליו את ביחטר.
פרק 84
הילמי מתכנן השתלטות עוינת על קבוצת זייאגיל ומצפה לעזרתו של ניהאט. בהלול מכין לביחטר הפתעה. פירדבס חוזרת מנסיעתה המסתורית לחו"ל. אדנן לא יכול לשאת יותר את ההתחמקויות של ביחטר ממנו ומאבד שליטה.
פרק 83
בשיר שמחליט לספר לאדנן על האהבה האסורה בין ביחטר ובהלול חוזר בו ברגע האחרון. כל בני הבית נמצאים בחופשה הרחק זה מזה והגעגועים מקשים על ביחטר ובהלול. ביחטר מתרחקת מאדנן יותר ויותר וגורמת לו חוסר מנוחה.
פרק 82
אליף שחושדת כי בהלול ביטל את אירוסיה בגלל ניהאל יוצרת מהומה תקשורתית, מה שמעביר את תשומת הלב לבהלול וניהאל. עד שיירגעו הרוחות אדנן שולח את בהלול לחו"ל. בשיר אינו יכול עוד לשמור את הסוד ומחליט לעשות מעשה.
פרק 81
בשיר ששמר עד כה על שתיקה מתקשה לשמור על סלידתו מביחטר ומבהלול. פייקר מנסה לברר מדוע ביחטר שיקרה לאדנן. ביחטר לא מצליחה לעמוד במתח ומתפרצת על עובדי הבית. החלטה עסקית של אדנן וארסן מפתיעה את בהלול.
פרק 80
אליף מגיבה קשה כשרואה את בהלול וניהאל מבלים ביחד. ריזה בא לבקש את ידה של נסרין באופן רשמי. בהלול מנסה לברר אם דניז ראתה אותו עם ביחטר. ביחטר ובהלול לא שמים לב שעיניים מלאות שנאה עוקבות אחריהם בבית.
פרק 79
בעוד ביחטר ובהלול מנסים לשכנע את עצמם כי לא ראו אותם, העגיל שביחטר איבדה מופיע לפתע בחדר השינה שלה ומטריד את מנוחתה. פייקר מבינה שביחטר שיקרה לאדנן. דניז מגלה לארסן סוד. פירדבס יוצאת מהבית במסתוריות.
פרק 78
ביחטר ובהלול עדיין בחוסר ודאות אם מישהו ראה אותם ביחד. פירדבס ממשיכה להסתגר ולהתנהג מוזר.
פרק 77
ביחטר ובהלול שלבסוף נכנעים לאהבתם, חושדים כי ראו אותם ביחד. כל בני הבית ובראשם מדמואזל, פירדבס וניהאל חשודים מבחינתם. מדמואזל עוברת לדירתה החדשה. ההתנהגות המוזרה של פירדבס מדאיגה עוד יותר את ביחטר.
פרק 76
בני המשפחה ממתינים בכליון עיניים שניהאל תצא ממבחן הכניסה לאוניברסיטה, והם מקבלים ידיעה שמעציבה אותם. בהלול נפרד מאליף. דניז מתכוננת לעבור לביתה החדש. ביחטר ובהלול צועדים ללא פחד "אל תוך האש".
פרק 75
ניהאל מנסה להניא את בשיר מהחלטתו ומופתעת מהתגובה שלו. יום כיף משפחתי נהרס עם החדשות הרעות על הנקמה של הילמי. אדנן ממנה את בהלול לפתור את הבעיה העסקית שיצר הילמי. ביחטר ובהלול מתכננים יום שיהיה רק שלהם.
פרק 74
טקס הסיום של ניהאל מפגיש שוב את כל המשפחה ביחד. בשיר מאוד מאוכזב מכך שהצבא דחה את בקשתו להתגייס מסיבות רפואיות. ניהאל מעוררת קינאה בשל יופיה והמלווה שלה בנשף הסיום. ביחטר מאוד מפתיעה את בהלול.
פרק 73
ניהאל מתכוננת לטקס הסיום. אדנן מנסה להבין מדוע בשיר החליט להתגייס לצבא לפני סיום לימודיו. פרויקט בנייה של קבוצת זייאגיל נקלע לבעיה בגלל הילמי. דניז מתקשה לשאת את הסוד ששומרת. נסרין מסכימה להיפגש עם ריזה.
פרק 72
כולם מסתקרנים מה סיבת הריב בין בשיר לבהלול. אליף חושדת בבהלול כי מנע ממנה את חוזה העבודה בפריז. ביחטר ובהלול נדחקים לפינה ובלית ברירה מקבלים החלטה. דניז עוקבת אחר הרמזים ומגיעה למסקנה.
פרק 71
אדנן מגלה שביחטר משכה סכום כסף גדול מחשבונם המשותף. פירדבס מתערבת לזרוז החתונה של בהלול ואליף. הילמי מגלה לסביל כי השתמשו בה כפתיון כדי להפילו בפח. בשיר שחושב כי ראה את בהלול מתנשק עם ניהאל מתעמת איתו.
פרק 70
חזרתו של בהלול הביתה הופכת לחגיגה ומציתה מחדש את האהבה האסורה. פייקר מקשיבה לניהאט שחווה את המשבר מקרוב ומתחילה לחבר את חלקי הפאזל. אליף מפתיעה בהחלטה שלה. הצללים של האהבה האסורה שמתלהטת בלילה מתעתעים מרחוק.
פרק 69
החדשות על העלמות המסוק של בהלול מכות בתדהמה את כל מי שנמצא באחוזת זייאגיל. בעוד החיפושים נמשכים, אדנן טס למקום הארוע. בכל רגע שפוחתת התקווה להימצאות של בהלול בחיים, נשאלת השאלה מדוע הוא לקח סיכון כזה.
פרק 68
בהלול חש חרטה וייסורי מצפון אולם ביחטר ממשיכה להתעלם ממנו. ג'מילה מגלה את מפתחות הבית בתיק של קטיה. בהלול וניהאט מתעכבים בחו"ל. שיחת טלפון עם חדשות מחרידות בעת ארוחת ערב משפחתית מפרה את שלוות כולם.
פרק 67
ביחטר נאלצת לבקש את עזרת פירדבס כדי שאדנן לא יגלה את המכתב שהשאירה. אדנן שולח את בהלול וניהאט לנסיעת עסקים בחו"ל. אליף מקבלת הצעת עבודה בפריז ובתגובה בהלול דוחק בה להתחתן. דניז מפתיעה את אדנן בבקשה שלה.
פרק 66
פירדבס מביאה מתנה בעלת משמעות לביחטר ומנסה להתקרב אליה. ביחטר מתרצת את חזרתה של מדמואזל ומעוררת עימות עם אדנן. ביחטר ובהלול מחליטים לצאת לדרך ממנה אין חזרה. ביחטר משאירה לאדנן מכתב ובו מגלה את כל מה שבליבה.
פרק 65
ביחטר אינה עומדת בלחץ הנפשי של האהבה האסורה ומציעה לבהלול לעזוב הכול ולברוח ביחד. בהלול וביחטר עומדים בתחילת דרך שאין ממנה חזרה. החזרה של מדמואזל, בולנט ופירדבס הביתה מוקדם מהצפוי מקשה על התכניות שלהם.
פרק 64
אדנן מופתע לשמוע הפעם מארסן את הסוד שדניז הצליחה להסתיר שנים רבות. המתיחות בין אדנן וביחטר משפיעה גם על ניהאל. בהלול שמצד אחד מנחם אותה ומצד שני משמש אוזן קשבת לאדנן, חש אשמה רבה. ביחטר מציעה לשים קץ לבעיה.
פרק 63
ביחטר נמצאת במצב מאוד לא נעים כשאדנן תופס אותה מחטטת בחדרה של דניז. בעת ויכוח סוער, ביחטר מופתעת ממה שאדנן מגלה לה. הילמי שלא מעכל את התחבולה של אדנן, עובר לפעולה. ביחטר ובהלול מתקשים להתרחק זה מזה.
פרק 62
עם היוודע תוצאות המכרז, נוצרת נקודת מפנה במאבק הכוחות בין זייאגיל ואונל. כשדניז מתחילה לחבר בראשה את חלקי "הפאזל", ביחטר ובהלול נלחצים ומתכננים פעולת מניעה. אדנן תופס את ביחטר על חם ברגע לא נעים.
פרק 61
ביחטר מתחילה לראות בדניז איום ומספרת לאדנן את חשדותיה. הילמי עושה מאמצים רבים לזכות במכרז בעקבות המידע שקיבל מסביל. ביחטר מופתעת מהשינוי הפתאומי ביחס של פירדבס לדניז. בהלול לועג לביחטר בגלל חשדה בדניז.
פרק 60
הילמי לוחץ על ניהאט למסור לו מידע חסוי על החברה. אדנן מתכנן לטמון פח להילמי על מנת ללמד אותו לקח. פירדבס אסירת תודה על היחס מאדנן. ביחטר עושה צעד לקראת בהלול. ביחטר תופסת את אדנן ברגע לא נעים.
פרק 59
דניז ופירדבס מנסות להיכנס הביתה בסתר בחזרה מביה"ח, אולם אירועים בלתי צפויים גורמים לעניין הזה להסתבך עוד יותר. בהלול וביחטר סובלים מיסורי מצפון בגלל האהבה האסורה שחשים. אדנן נחוש בדעתו להתנקם בהילמי.
פרק 58
ביחטר זועמת על פירדבס בגלל הביזיון והמבוכה שגרמה. בעוד כולם חוגגים את יום ההולדת של ביחטר מחוץ לבית, דניז עדה למעשה נואש של פירדבס. ביחטר ובהלול לא יכולים להתעלם מהצער העמוק שבאהבה האסורה.
פרק 57
התוכניות ליום ההולדת של ביחטר משתנות עם הפשיטה של המשטרה על מועדון ההימורים והמעצר של פירדבס. אדנן נכנס לפעולה על מנת שהעניין לא יגיע לכלי התקשורת. כשגם ניהאט מבקש עזרה מהילמי, גוברת המתיחות בין כולם.
פרק 56
פייקר מחליטה לעזור כלכלית לפירדבס. בהלול שמנסה שוב לברוח מביחטר מפתיע את כולם עם ההחלטה שלו. הילמי מוצא דרך מקורית להתנקם. בהלול נותן לביחטר מתנה בעלת משמעות ליום הולדתה, והתגובה של ביחטר לא מאחרת לבוא.
פרק 55
הילמי לא מרוצה מהזכייה של קבוצת זייאגיל במכרז. בהלול וביחטר חושדים כי דניז ראתה אותם ביחד ומנסים לתקן את הרושם. פירדבס מבקשת עזרה מפייקר לכיסוי חובות ההימורים שלה. אדנן מפתיע את ביחטר במתנת יום הולדת מוקדמת.
פרק 54
דניז מנסה לברר מה הסיבה לשינוי בהתנהגות של ביחטר כלפיה ומופתעת ממה שמגלה. אדנן וניהאט פוגשים באנקרה את הילמי. הילמי מביע את רצונו שניהאט יחזור לעסק המשפחתי. בהלול ממשיך לשווא לנסות לברוח מעצמו ומביחטר.
פרק 53
בהלול מזמין את ביחטר לסטודיו. הוא נבהל כשהוא פוגש את אדנן ומתקשה להסתיר את רגשותיו האמיתיים. פירדבס מראה לביחטר את המכתב של דניז. ביחטר מפתיעה בהתנהגות שלה כלפי דניז את כל בני הבית. בהלול מנסה להתחמק מביחטר.
פרק 52
פייקר שמה לב לדברים מוזרים בנוגע לביחטר ומעלה את חשדותיה בפני פירדבס. פירדבס מתכננת להשתמש במכתב של דניז כקלף מיקוח. ביחטר מגלה צד אחר של בהלול במקום המקלט שלו. בהלול מתוודה בפני ביחטר על אהבתו אליה.
פרק 51
בני הבית מופתעים מהחזרת טבעת האירוסין של אליף. בעצת אדנן, ביחטר מנסה לעזור לבהלול להשלים עם אליף. קטיה מוצאת ראיה מפלילה נגד דניז ומגלה זאת לפירדבס. ארסן מזהירה את אדנן בנוגע לניהאט.
פרק 50
בארוחה חגיגית לכבוד הצלחתו של ניהאט, פירדבס מעלה הצעה חומרנית וזוכה לתמיכת ביחטר. אליף מחפשת בדאגה את בהלול. שיחת טלפון מפתיעה באמצע הלילה מעירה את בני האחוזה.
פרק 49
בהלול פוגש בת זוג מן העבר. אדנן מבין שפירדבס משנה את האיזון בבית ומנסה למנוע זאת בדרכו, דבר שיגרום למתיחות בינו לבין ביחטר. ניהאט מוכיח עצמו בעבודה כשזוכה בפרויקט חשוב. פירדבס מזהירה את ביחטר מפני דניז.
פרק 48
לאדנן נמאס להישאר באמצע במריבות בין ביחטר ופירדבס, וכשניהאט מגלה לו מידע מפתיע בנוגע לפירדבס, הוא מוטרד עוד יותר. המתח בין בהלול וביחטר ממשיך. על מנת להבטיח את מקומה פירדבס מתחילה לשחק משחקי כוח באחוזה.
פרק 47
כשפירדבס מבינה שמסלקים אותה מהבית היא מאיימת לספר את מה שהיא יודעת לאדנן. ביחטר נכנעת לאמה ומעמידה את אדנן במצב לא נעים. ביחטר מאשימה את בהלול בכניעה שלה לפירדבס. בשיר הפגוע מניהאל מגיש את התפטרותו.
פרק 46
פירדבס מעלה בפני ביחטר את חשדותיה בנוגע לדברים שמתרחשים בסתר בבית. ביחטר מבינה שפירדבס מהווה איום ממשי ומגרשת אותה מהאחוזה. היא משתמשת באדנן על מנת להתנקם באמה. פירדבס מאיימת לספר לאדנן את כל מה שהיא יודעת.
פרק 45
כשאדנן חוקר מדוע ניהאל בכתה במסיבת האירוסין של בהלול, הוא נדהם מהאמת שמתגלה בפניו. בשיר שלא מסוגל לראות את ניהאל עם החבר דניז, מאבד שליטה ומעורר מהומה בערב האירוסין. הוא פותח את ליבו בפני סוליימן.
פרק 44
ביחטר רוקמת תכנית לזרז את אירוסי בהלול ואליף. ניהאל מזמינה לאירוע את החבר שלה דניז, על מנת לשכך את צערה. בערב האירוסין, בהלול לא מצליח להסתיר את רגשותיו. אדנן מופתע ממה שעיניו רואות בסיום הטקס.
פרק 43
ביחטר ובהלול חשים רגשי אשמה בגלל הנשיקה. פירדבס חושדת שקורה משהו בין ביחטר לבהלול ומנסה לדלות מידע מביחטר. בשיר מגלה למדמואזל שדניז (הבן) הגיע עם חבר על אופנוע לבקר את ניהאל בבית הספר.
פרק 42
איינור מחליטה להתגרש, לא לפני שמצאה דרך מקורית להתנקם באליף. פירדבס שמוצאת את ביחטר ובהלול במצב רגיש מנצלת את המצב לטובתה. ניהאט מביא הביתה אורח לא צפוי. בהלול מוצא הזדמנות להתנצל שוב בפני ביחטר בשעת לילה מאוחרת.
פרק 41
אליף שרואה בביחטר איום, מגלה לבהלול כי הכירה בעבר את הילמי. בהלול מבין שביחטר בחרה בכוונה את מקום המפגש עם הוריה של אליף ומתעמת עם ביחטר על מנת לגלות את מניעיה. איינור מגלה את זהותה של אליף.
פרק 40
המשחקים שבהלול משחק עם אליף, גורמים לביחטר להתמודד עם רגשותיה. כשאדנן נוסע לחו"ל, ביחטר מתנדבת לארח את הוריה של אליף. כשפייקר משתפת את ביחטר בסוד הבגידה של הילמי, ביחטר מתכננת תוכנית כדי שהאמת תצא לאור.
פרק 39
כשהמשפחה חוזרת מהחופשה בפריז היא מוצאת שאליף עברה לגור בבית. המצב החדש לא מוצא חן בעיני ביחטר והיא מתייחסת לאליף בקרירות. דניז הנער ממשיך לחזר אחרי ניהאל. איינור תופסת את הילמי משוחח בסתר בטלפון עם אליף.
פרק 38
אדנן וביחטר מחליטים לצאת עם הילדים לחופשת סקי. ביחטר וניהאל שמחות להיות הרחק מבהלול. החופשה שמתחילה ברוגע ממשיכה עם בואו המפתיע של בהלול. ביחטר מביעה את דעתה לגבי החתונה הקרבה, ובהלול מפתיע בתגובתו.
פרק 37
החדשות על החתונה הצפויה של בהלול ואליף מפתיעות את כל בני המשפחה, ניהאל לוקחת את זה קשה ומתמוטטת. ביחטר מאשימה את פירדבס במצבה של ניהאל. פירדבס לעומתה, רואה את מה שמנסה ביחטר להסתיר אפילו מעצמה.
פרק 36
פירדבס ממשיכה לנסות לקרב את ניהאל לבהלול. ניהאל נעלבת כשלא מזמינים אותה לחגיגה שעורכים עובדי המשק. לארוחת ערב משפחתית באחוזת זייאגיל, בהלול מגיע עם חדשות מפתיעות.
פרק 35
המתיחות בין ביחטר לניהאל גוברת לאחר שביחטר נתפסה על חם בחדר של בהלול. ביחטר מנסה להתרחק מבהלול ומבקשת לצאת לחופשה. דניז פוגשת מישהו מן העבר. איינור מזמינה את הילמי בסתר לביתו של ניהאט על מנת שיראה את נכדו.
פרק 34
קטיה מצותתת לג'מילה ובשיר ומגלה לפירדבס על התקרית עם כותנת הלילה שלה. בהלול וניהאל יוצאים בלילה לבלות ביחד. המשחק המסוכן של פירדבס גורם לביחטר להתמודד עם רגשותיה, והיא מחליטה למנוע מבהלול וניהאל להתקרב.
פרק 33
אחרי המתיחות ביניהם, ביחטר ובהלול משתדלים להתרחק זה מזה. ג'מילה שמנסה לתקן את הטעות שעשתה בסילבסטר, מסתבכת עוד יותר. פירדבס שמתכוונת להציל לכאורה את נישואיי בתה, מנסה לשדך בין ניהאל ובהלול.
פרק 32
המשפחה המורחבת מתכנסת בחווה לחגיגת השנה החדשה. שיחה אינטימית בין ביחטר לפייקר גורמת למתיחות ביניהן. עובדי המשק באחוזת זייאגיל חוגגים בבית וג'מילה מסתבכת בצרות. בהלול מנסה להתעלם מביחטר אולם זה לא מצליח.
פרק 31
אדנן חש נבגד ממכתב האהבה שבהלול כתב לאשתו. ביחטר ובהלול נפגעים מאדנן והיחסים בבית הופכים למתוחים. ניהאל מנסה לברר מה קורה בבית ועושה צעד לקראת ביחטר. אליף מתנקמת בבהלול. אדנן חוקר את ג'מילה בנוגע לפתק.
פרק 30
בשיר כועס על ניהאל, שאכזבה את ג'מילה. ניהאל חושבת על דרך לפצות את החבר'ה שלמטה. פירדבס מודיעה שבקרוב תעזוב את האחוזה. פייקר מבקשת מביחטר להחביא קופסת מכתבי אהבה ישנים מבהלול, מה שיסבך את המשפחה בצרות.
פרק 29
פייקר מובהלת לבית החולים עם צירי לידה מוקדמים. ניהאל כועסת על פירדבס שהרסה לה את הערב. בהלול ואליף נפרדים. ניהאט קולט שזאת לא הפעם הראשונה שבהלול שולח וורדים לפייקר. ביחטר מציעה למצוא בית חדש לאמה.
פרק 28
ג'מילה מאוכזבת כשניהאל חוזרת בה מההזמנה. יחסיהם של בהלול ואליף מתדרדרים. ביחטר חושבת שהיא עומדת לקבל מתנת פיוס מאדנן ומופתעת לגלות שזה לא מיועד לה. הערב שהתחיל יפה עם הרסיטל של ניהאל, מקבל תפנית מפתיעה.
פרק 27
אדנן נבוך למצוא את ביחטר ובהלול מחובקים. בהלול מרגיע אותו. ניהאל מזמינה את כל המשפחה וכל עובדי האחוזה לרסיטל שלה. כשאדנן מגלה זאת הוא מעמיד אותה במצב לא נעים ומבקש ממנה לחזור בה מההזמנה.
פרק 26
למרות ההתנצלות של ביחטר, אדנן עדיין מתנהג אליה בקרירות. ביחטר ובהלול מגלים דברים מפתיעים אחד על השני. אדנן מחליט לצאת באופן פתאומי לנסיעת עסקים בחו"ל מבלי לעדכן את ביחטר. היא מוצאת נחמה במקום מפתיע.
פרק 25
אדנן שנאלץ לבלות את הלילה מחוץ לחדרו חש פגוע. ביחטר מקבלת עצות מפירדבס כיצד לתקן את המצב עם אדנן. אליף מגלה כי בהלול היה בקשר עם אישה אחרת. שייסטה לוקחת את בשיר לשיחה.
פרק 24
פירדבס לוקחת קשה את תוצאות המכירה הפומבית. ביחטר תופסת את ג'מילה מרכלת על פירדבס ומתפרצת עליה. אדנן מופתע לגלות שבהעדרו, ביחטר פיטרה שלושה מעובדי הבית. ביחטר שננזפה על ידי אדנן מפתיעה אותו במעשה בלתי נסלח.
פרק 23
ביחטר מספרת לאדנן שהיא בהריון וכי לדעתה העיתוי לא מתאים. אדנן מבקש מביחטר לחכות עם ההחלטה לגבי ההפלה. דוד של בהלול נפטר. קטיה וג'מילה מתקוטטות, ובתגובה ביחטר מענישה את ג'מילה ונוזפת בדניז.
פרק 22
האורחים של פירדבס גורמים להמולה בבית. בהלול שומע רכילות מפתיעה על ביחטר. ג'מילה רואה בקטיה איום ומשקרת לה שהיא ובשיר מאורסים. ביחטר משתפת את פירדבס ופייקר בהחלטה חשובה לפני שמגלה זאת לאדנן.
פרק 21
פירדבס וקטיה מתמקמות באחוזת זייאגיל. פירדבס מזהירה את ביחטר לא להתקרב יותר מדי לבהלול, על מנת שלא לגרום לאדנן לקנא. ההורים של ג'מילה מסדרים שהיא ובשיר יהיו כמה שעות לבד מחוץ לבית, על מנת לקרב ביניהם.
פרק 20
בהלול חוזר הביתה חולה ומפספס את יום הולדתה של אליף. ביחטר מטפלת בבהלול, כשכולם נמצאים מחוץ לבית. פירדבס משתחררת מבית החולים ומגיעה לאחוזת זייאגיל. בהלול חש משיכה כלפי ביחטר, דבר שלא נעלם מעיני פירדבס.
פרק 19
אדנן מתכנן לשלם את חובותיה של פירדבס וקובע פגישה עם הילמי. אילהאן מגיע לבקר את פירדבס בבית החולים ומופתע מתגובתה. אדנן והילדים נוסעים לאנקרה בעוד ביחטר נשארת בבית ומתכוננת לארח את אמה באחוזת זייאגיל.
פרק 18
ניהאל לא אוהב את תגובת ביחטר על המצב של אמה. פייקר מאבדת את העשתונות ומנסה להצית את האחוזה. ביחטר מגלה על פירדבס דברים שלא ידעה מפי המאהב שלה. ביחטר לא ניתנת להשגה כשמגיעות חדשות מבית החולים.
פרק 17
פירדבס נאבקת על חייה בבית החולים. ביחטר חשה חרטה בגלל מילותיה האחרונות לאמה. פייקר וביחטר מופתעות לגלות שאימן מכרה את האחוזה להילמי. אורח בלתי צפוי מגיע לבקר את פירדבס בבית החולים.
פרק 16
פירדבס מחפשת נואשות פיתרון לכיסוי חובותיה. ניהאט מזהיר את אדנן מפני הבקשה הצפויה מפירדבס. ביחטר אוסרת על אמה לבקש עזרה מאדנן ואוסרת על אדנן לעזור לאמה. שיחת טלפון בשעת לילה מאוחרת מפתיעה את ביחטר ואדנן.
פרק 15
ניהאל מעוררת מהומה בגלל השינויים שביחטר עשתה בחדרים על דעת עצמה וגם על כך שבולנט קרא לה "אמא". ניהאל מחליטה להתוודות בפני אדנן. בהלול ודניז ננזפים יחד איתה. פירדבס מגלה כי מישהו קונה את חובותיה מהנושים.
פרק 14
בהלול תופס על חם את ניהאל ופלין שיצאו למועדון ללא ידיעת ההורים. תמונותיהם של בהלול והבנות מתפרסמות בטור רכילות ומגיעות לידי כמה מבני הבית. ביחטר מנסה לשבות את ליבם של הילדים בהפתעה.
פרק 13
אדנן מזמין את בהלול לשיחה שבעקבותיה יוכרעו המשך יחסיהם. ניהאט מתחיל לבסס את עצמו בחברה. ביחטר נחלצת לעזרתה של ניהאל המבקשת רשות מאדנן לישון מחוץ לבית. אדנן וביחטר מתכננים ערב רומנטי בבית.
פרק 12
ביחטר ואדנן מתכוננים לירח הדבש. ניהאל נפגעת כשמגלה שאביה לא יהיה נוכח ביום הולדתה. כשאדנן וביחטר מקדימים את חזרתם הביתה, הם נתקלים בבית באורח בלתי צפוי ובקשה מיוחדת מניהאל.
פרק 11
בהלול עוזב את האחוזה לאחר שאדנן נוזף בו על דבריו. ניהאל מאשימה את ביחטר בעזיבה של בהלול ומתרחקת ממנה. אדנן מקבל את ניהאט לעבוד בחברה בתפקיד ניהולי. אליף חוששת מעתידו הכלכלי של בהלול, אם לא ישלים עם אדנן.
פרק 10
בהלול שומע מהילמי את האמת מאחורי הסיפור על הסכם הממון. ג'מילה מקנאה ביחסי הקירבה בין ניהאל לבשיר ומנסה להאשים אותו בגניבה. כשאדנן מציע לעזור לניהאט, בהלול מחליט להזהיר אותו מפני פירדבס ומזימותיה.
פרק 9
הסקנדל שמעורר הילמי בחתונה של ביחטר ואדנן מכה גלים בכל איסטנבול. פייקר מגלה את מה שעוללה פירדבס, אולם אדנן לא יודע מה הסיבה לתקרית. בהלול נחוש בדעתו לגלות מה הסיבה להתפרצות של הילמי ומבקר בביתו.
פרק 8
אדנן מנסה לברר מה הסיבה לרצונה של מדמואזל דניז לעזוב אותם. בהלול מספר לביחטר על עברו ומראה לה את הצד הפגיע שלו. הילמי מגלה כי פירדבס השיגה במרמה כסף מניהאט. אורח בלתי קרוא מופיע בחתונה של ביחטר ואדנן.
פרק 7
ניהאל שחוזרת לאחוזה בשביל אביה, נפגעת מכך שהוא שיקר לה. אדנן מנסה לפצות על כך. כל משפחת זייאגיל ביחד עם ביחטר ופירדבס נוסעים לחווה של ארסן. מדמואזל דניז מפתיעה את ניהאל בידיעה בלתי צפויה.
פרק 6
פירדבס מתנצלת בפני אדנן ומסכימה לנישואיו עם ביחטר. ניהאל מפתיעה את ארסן בחדשות על החתונה הצפויה. ניהאל חשה יסורי מצפון שאינה תומכת באביה וחוזרת לאחוזה בלילה. היא מופתעת לגלות כי אינו לבדו.
פרק 5
פירדבס מתנגדת בתקיפות לנישואי ביחטר ואדנן. ביחטר יוצאת חוצץ כנגד אמה. ניהאל שחשה פגועה לאחר ביקור בסטודיו של אביה, מציעה שהיא ואחיה יתארחו לכמה ימים בבית דודתה. פירדבס מציעה לאדנן פגישה נוספת.
פרק 4
פירדבס חושבת שאדנן מתעניין בה ורואה בו מטרה כלכלית שתביא לסגירת חובות העסק המשפחתי. ניהאל ודניז חשות פגועות מהחלטתו של אדנן להתחתן. פירדבס מחכה בסקרנות לשיחה הרצינית של אדנן ומוכה בתדהמה.
פרק 3
ביחטר נענית בחיוב להצעה של אדנן, ומציעה לחכות ולא לספר בינתיים לבני המשפחה. פירדבס מוזמנת עם בנותיה לאחוזה של אדנן. ניהאל חוששת שפירדבס מנסה לתפוס את מקומה של אמה. אדנן מגלה לדניז על החלטתו להתחתן ומבקש את עזרתה לרכך את ניהאל.
פרק 2
פירדבס רוקמת מזימה עם ניהאט מאחורי גבה של פייקר. בהלול הולך לחתונה למרות ההמלצה שקיבל. ביחטר, המאשימה את אימה במות אביה, מוצאת נחמה בשיחות הנפש שלה עם אדנן בחתונה. למחרת בבוקר הקשר שלהם מקבל תפנית מפתיעה.
פרק 1
ההכנות לחתונה של פייקר וניהאט בעיצומן. בהלול חוזר מחופשה לאחוזה של דודו אדנן. ההורים של ניהאט מתנים את נישואיו לפייקר בחתימה על הסכם ממון, אולם לפירדבס יש תוכניות אחרות. ביחטר ואדנן נפגשים בבית הקברות.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il