עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

מעורב ירושלמי

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > מעורב ירושלמי

מעורב ירושלמי   - עונה 2


"מעורב ירושלמי", סדרת דרמה ישראלית. הסדרה עוסקת בחייה של משפחה מסורתית-מזרחית ממוצא ג'רבאי, תוניסאי, המתגוררת בשכונת נחלאות בירושלים. גיבור הסדרה שמעון נופל ממרום מעמדו כקבלן מצליח ונדרש להתחיל מחדש. בנו המתחרד אפרים תופס בעל כורחו את מקומו, ועובר תהליך מכאיב של התבגרות. לאה מתמודדת עם הריון מסוכן ומשבר עמוק בזוגיות. אריאלה מתגייסת לצבא ומגלה שלהיות קרבי יותר קל מלהיות "דוס". איציק ונועה מנסים את מזלם מעבר לים, ונפרדים על רקע הגעגועים לארץ.


תגיות: שמיל בן ארי, שרה פון שוורצה, אריה אליאס, רותם אבוהב, נבו קמחי, ירון מוטולה, אמונה צבי-לשם, אורלי פרל, מירי מסיקה, עמוס לביא, מעורב ירושלמי




  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 13
שרה מוחשת לביה"ח מפאת צירים מוקדמים. שמעון מתעמת עם בעלי החוב של אפרים ומגייס את סבא אליהו לעזרה. כולם נפגשים בבית החולים לקראת לידתה הקשה והמסוכנת של לאה.
פרק 12
אפרים מסתבך בחובות כבדים. אריאלה ופאבלו מסתבכים עם המשטרה הצבאית. שותפיו של אפרים מתנכלים לו ע"י פגיעה בביה"כ של סבא אליהו. שמעון עומד לימינו של אפרים ופוקד עליו להתחבא.
פרק 11
שמעון מגלה כי נעה בהריון מאיציק, ותומך בה. הגילוי מביא את איציק לנסות להתקרב לנעה. אפרים מתחיל להסתבך. שמעון מחליט "לטפל" בפאבלו ורעיון הנישואין שלו ושל אריאלה בדרך מיוחדת.
פרק 10
שמעון במשבר ממצבה של לאה, מיחסי אריאלה ופאבלו ומהניתוק מבנו אפרים. יוסי מבקש לברר את זהות הוריו וסוחף את לאה להרפתקה. סבא אליהו פותר את הבעיה.
פרק 9
אריאלה מחדשת את הקשר עם פאבלו. לאה ניגשת לאודישן ושמעון מפתיע אותה. לאה מגלה לשמעון על הבעיה הרפואית הקשה שלה. פאבלו ואריאלה מפתיעים את בני המשפחה בארוחת ליל שבת.
פרק 8
נעה, הגרה זמנית בבית משפחת שדה, משכנעת את לאה לצאת לחופשת רענון כהכנה לאודישן. אפרים שוקע בעסקיו ומאשים את אשתו מיכל בקרייריזם. מיכל- הטוענת הרבנית, מגינה בביהמ"ש על אישה המנסה להשתחרר מנישואים כושלים.
פרק 7
אפרים מנסה לגשר בין העסקים לבין שאיפתו ללמוד ולחיות חיים רוחניים. נעה חוזרת בהפתעה מחו"ל ומוצאת את בת-אל בדירתה.
פרק 6
איציק הבודד, שנטש או ננטש על ידי נועה [תלוי את מי שואלים] , מנסה לשקם את חייו מחדש בעבודות נגינה מזדמנות. במהלכם הוא פוגש נפש תאומה: גרושה עם ילד שבאה לגור בדירתו (אפרת בן צור), ואולי תוכל להבין אותו הרבה יותר טוב מנועה. מערכת היחסים של אריאלה עם ידידה החייל פבלו הולכת ומתחממת ומעמידה אותו בקשיים בלתי אפשריים מבחינתה.
פרק 5
ללאה מגיעה אורחת מפתיעה מחו"ל- אחותה אותה לא ראתה שנים. את הסיבה להגעתה לא יודע שמעון, סיבוך חמור בהריונה, המעורר זכרונות קשים מעברה המשפחתי. העימות החריף בין שמעון לאחותה של לאה הוא בלתי נמנע. יוסי מאושר בבני עקיבא אך מגלה שנכותו ממשיכה להוות מכשול אמיתי להשתלבותו בחברה. איציק חוזר במפתיע בגפו מחו"ל.
פרק 4
יום הכיפורים. שמעון המובטל מתקשה להתאושש מבגידתו הנוראה של בנו. הוא מנסה לחפש עבודה חדשה אך חוטף השפלות מסביבתו , מה שמוליך אותו למסע פנימה בו הוא מנסה לתקן את כל מה שהרס בעברו. במקביל יוסי, שמעולם לא העז להתערות בחברה הרגילה- מתאהב בילדה בבני עקיבא והולך בעקבותיה. איציק ונועה עושים חשבון נפש במיאמי.
פרק 3
ראש השנה. קרע מוחלט בין אפרים לשמעון. אפרים לוקח את הניהול על עסקי אביו. שמעון מרגיש נבגד ע"י בנו. אריאלה מזמינה את פאבלו לעשות את החג בחיק משפחתה. פאבלו מוצא עצמו נקלע לקלחת המתחים והדי הריב אך מפתיע בהבנת המצב וביחסו הנבון והמפוכח. שמעון, המרגיש מבודד, נעתר להפצרתו של סבא אליהו (אריה אליאס) ומחליט לחזור לשורשיו ולהתפלל בביה"כ עם כל בני משפחתו . סבא אליהו מפתיע בבחירת יורשו לתקיעת השופר.
פרק 2
אריאלה הולכת ומתאהבת באבישי, קצין חי"ר שנפצע בפעולה מבצעית. היא מזמינה אותו לבלות את ערב פורים במחיצת משפחתה. איציק שנפגע קשה מהתנהגות אביו מגלה שדווקא אפרים, בו נתן את אמונו, היה שותף למזימה. מסיבת הפורים היא לא בדיוק מה שאריאלה רצתה להראות לחברה החדש.
פרק 1
בעיצומן של ההכנות לאזכרה לסבא אליהו מגיח במפתיע לארץ יונה חדד, מיליונר מסתורי ואשתו הצעירה וטורף את הקלפים. ליונה סכסוך קשה ומסתורי עם שמעון והוא בא לנסות לכפר.


צפייה ישירה: עונה 3,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il