עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

פלורנטין

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > פלורנטין

פלורנטין   - עונה 3


בימים שלפני ראש השנה, מחליט תומר שהגיע הזמן לחזור מהודו ולהתחיל את החיים האמיתיים. אין לו כח לפגוש את הוריו, לכן הוא מתקשר לחברותין מהתיכון, שירה ותותי, ומבקש שיבואו לאסוף אותו משדה התעופה.
כך מתחיל הסיפור של "פלורנטין" סדרה דרמטית נועזת, המתעדת את חייהם של שמונה צעירים החיים בדרום ת"א, בחודשים שלפני רצח רבין ולאחריו. כמו בני דור האיקס בכל רחבי העולם, עסוקים גיבורי הסדרה בעיקר בעצמם. הם מחפשים עבודה, אהבה ובעיקר חיים את הרגע.

תגיות: קארין אופיר, אורי בנאי, סמי הורי, איילת זורר, עדי טרר, דנה מודן, עמי סמולרצ'יק, אבשלום פולק, ניר פרידמן, אודי זמברג, איתן פוקס, פלורנטין



  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 13
פרק אחרון: סוף המילניום מתקרב, יחסיהם של קובי ותותי מדרדרים. בין איגי ותומר האהבה פורחת. אבא של סימה משגע את מאור. צמר מקבל הצעה למכור את עצמו בתמורה לתהילה. חנן מדוכא מעזיבתה של גלי.
פרק 12
אהרון, עורך דין ישראלי ששירה פגשה ברכבת, נחלץ לעזרתה, והם מתאהבים. חלומותיו של צמר מתנפצים ותותי עוזרת לו ברגעיו הקשים.
פרק 11
תותי, שירה וצמר בניו יורק. צמר בטוח שהוא הולך לכבוש את העולם בעזרת חומי, חבר ילדות שמנהל אולפן הקלטות ענק.
פרק 10
צמר ואיגי מתארחים בתכנית הלילה של שירה. המפיק שלה מנסה לשנות את אופי התכנית והדברים מסתבכים. איגי ותומר בדרך לחזור להיות יחד.
פרק 9
בעל הפאב המקומי רוצה למכור את המקום ולפנות את קובי ומאור משם, כל החברים מתגייסים לעזור, דודו המיליונר של מאור הוא תקוותם האחרונה.
פרק 8
צמר, הומופוב במסווה, נאלץ לעזוב את דירתו. איגי בדיוק מחפש שותף. תחילתה של ידידות מופלאה וצמד מוסיקלי חדש. סימה מסכימה סוף סוף לצאת עם מאור, הוא רק צריך לקבל תחילה את הסכמת אביה.
פרק 7
צמר במשבר יצירתי, הוא נדלק על בחורה שזורקת אותו בגלל שוקו - ילד בן 14 וחצי. שירה מחפשת אייטמים לתכנית לילה חדשה שלה. תומר משכנע את איגי לנסוע לבאר שבע ולבקר את משפחתו.
פרק 6
ניקול זורקת את קובי והוא מתעלל בתותי. שירה בצרות והיא מחליטה לעשות תכנית טלוויזיה. שירה ''מתאהבת'' בניקול, שעוזרת לה לעשות פיילוט, ונעלמת במסתוריות.
פרק 5
יום אחד מגיעה לשכונה ניקול, דמות חידתית לא ברורה, פאם פטאל מסתורית, היא מדגמנת בעירום בקורס ציור ומבקרת בקפה. קובי נדלק עליה והופך אובססיבי. שירה נלחצת מניקול, היא מוזרה בעיניה.
פרק 4
אבא של קובי, הרב לוי, מופיע יום אחד בערב סוכות, אחרי שנתיים בהם לא בא לבקר. קובי לא סולח כל כך מהר. אורח החיים החילוני והדתי מתנגשים והעימות ביניהם, בלתי נמנע.
פרק 3
חנן עובר חוויה מוזרה, הוא חושב שחייזרים סימנו אותו, הוא רב עם גלי ונעלם. גלי מודאגת. צמר מנסה לברר כמה באמת הוא חכם ומחכה לתוצאת המבחן הפסיכומטרי שלו. מלצרית חדשה מתחילה לעבוד בפאב.
פרק 2
שירה נזרקת מדירתה ומגיעה לביתו של תומר. היא מוצאת אותו בודד ומבולבל. האינטימיות הרבה ביו שניהם מובילה לסגירת מעגל מפתיעה. תותי וקובי שולחים את חושן בפעם הראשונה לגן.
פרק 1
כנגד כל הסיכויים מנסה תומר לצלם סרט בהשתתפות חבריו הטובים. שירה מנסה לעזור לו, אבל כל אחד והסיפור שלו, והכל משתבש. בסוף מקבל תומר משהו שלא ציפה לו כלל.


צפייה ישירה: עונה 1, עונה 2,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il