עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

באבל גופיז

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > באבל גופיז

באבל גופיז   - עונה 1


הצטרפו ללמידה וצחוק בעולם המים של חבורת הגופים!!!, בסדרה תחשפו לעולם שכולו הומור ומשחקים שעוסק בנושאים מגוונים כמו, דינוזאורים, מוסיקה, איכות הסביבה, עולם הצבעים ועוד.
באמצעות חוויית הצפיה נחשפים הילדים למקצועות לימודיים שונים כמו מדע וחשבון, אך מעל הכל- נהנים מתוכנית מוסיקלית שמתרחשת בכיתה תת ימית בתוך אקווריום!!!
מולי, גיל ויתר הדגים בכתה הם בדיוק כמו כל ילדי הגן לומדים וחוקרים את העולם שסביבם בדרכם השובבה.

תגיות: גופים, גופיז, באבל גופיז



  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 44
החבר של אונה מודאג לקראת יומו הראשון בלימודים. חבורת הגופים מגלה שבית הספר הוא מקום מצוין ללמוד בו, לשחק ולהכיר חברים חדשים.
פרק 43
עוד יום רגיל בכיתה של הגופים, אלא שמר גרופר נמצא אצל רופא השיניים ולא מגיע לשיעור, ומר דג רגזן הוא המורה המחליף.
פרק 42
מולי וגיל ממשיכים במסעם אל הארמון של מלך השמש כדי להחזיר לו את הטבעת ולהציל את היום, בדרך הם פוגשים חברים חדשים שעוזרים להם במסע.
פרק 41
האגדה על הכלבלב והטבעת. בממלכת בועתייה מלך השמש עוזר לשמש לזרוח בעזרת טבעת השמש הקסומה שלו. אך אור היום נמצא בסכנה כשמכשף הלילה גונב את הטבעת ורוצה שיהיה לילה לנצח.
פרק 40
חבורת הגופים לומדת על תסרוקות ותספורות שונות ומיוחדות.
פרק 39
גיל מאבד את כרטיס הספרייה שלו ובזמן שהגופים מנסים לעזור הם לומדים על הספריות והספרים.
פרק 38
מולי וגיל פוגשים את ביל, נהג שנוהג ברכבת התשיעית במשך זמן רב. ביל מתכונן למרוץ הרכבות המשולש ומזמין את חבורת הגופים לצפות בו.
פרק 37
נוני פוגש תזמורת תהלוכות שבה הנגנים שלא יכולים לנגן בכליהם בגלל ברווז שמפריע להם. בעזרת מר מורה וחבורת הגופים, נוני לומד איך להוביל את התזמורת.
פרק 36
גיל ומולי פוגשים בעכביש שטווה את הקורים שלו. חבורת הגופים חוקרת את עולם החרקים.
פרק 35
הגופים מנסים לגלות מהו הסוד של הספינקס ואיפה נמצא האף שלו.
פרק 34
מולי וגיל הופכים להיות העוזרים של דייזי הקוסמת, ומבטיחים לעזור לה במופע הגדול.
פרק 33
נוני פוגש את מר מוליגן האביר שמזמין אות לקרב מאתגר. במידה ונוני ינצח בקרב הוא יהפוך לאביר.
פרק 32
וגובי משחקים במגרש בנייה. הם הולכים לספר לכל החברים על המגרש, וגובי מגלה שהוא שכח שם את המשאית שלו.
פרק 31
מולי וגיל מגלים אוהל קרקס ובו "הקונדסונים התוססים", אחים שמתאמנים על מופע. מנהל הקרקס מזמין אותם למופע הפופולארי שיתקיים באותו לילה.
פרק 30
מולי וגיל פוגשים בחוף הים את סנדי. סנדי לא יכולה להגיע לנשף החוף בגלל שיש לה עבודה רבה לעשות.
פרק 29
לדימה יש שן מתנדנדת. כשהשן תיפול פיית השיניים תביא לה מתנה! עד אז לרופאת השיניים של דימה יש הרבה עצות איך לשמור על חיוך בריא.
פרק 28
מולי וגיל רואים משאית גרר גוררת משאית באמצע הדרך. הגופים לומדים המון דברים מיוחדים על משאיות. לבסוף כל הגופים יוצאים לתצוגת משאיות בה הם זוכים לראות את המשאית הרובוטית!
פרק 27
איי-האו! מולי רוצה להיות בוקרת כמו אבקה, הבוקרת האשפית ביותר במצעד! אבל כשאבקה נקלעת לצרה, מולי חייבת להשתמש בכל מה שהיא למדה כדי להציל את היום.
פרק 26
אחרי שגיל וכלבלב בועה נתקעים על עץ, מכבי האש מגיעים להציל אותם! אבל מה יקרה אם מכבי האש יתקעו על עץ? האם גיל וחבורת הגופים הכבאים יוכלו ביחד להציל את היום?
פרק 24/25
לפני שנים רבות, מולי וגיל עלו על גבעה כדי למלא מים. אבל בדרך הם פגשו מכשפה שכישפה את כלבלב בועה. מולי וגיל יוצאים למסע כדי להחזיר את כלבלב בועה למי שהיה.
פרק 23
הגופים לומדים על גן החיות ומנסים למצוא חבר בשביל הקרנף הבודד.
פרק 22
חבורת הגופים וכל תושבי העיר מתכוננים לקראת חגיגת החג הגדולה. כולם מלבד מר דג רגזן.
פרק 21
חבורת הגופים יוצאת להרפתקת שודדי ים ומשתמשת במפה כדי למצוא אוצר קבור.
פרק 20
סנאי חברותי נותן לנוני מתנה - זה בלוט! וביום מן הימים הבלוט הזה יגדל להיות עץ אלון גדול. אבל לפני שזה יקרה, חבורת הגופים עומדת ללמוד על חיות שחיות בתוך עצים, על פירות שגדלים על עצים, ועל איך הם יוכלו לעצור לעצים בעזרת מחזור. מי יודע, אולי נשיא הסנאים יגיח להודות לגופים על שעזרו לעצים!
פרק 19
ארזו מזוודה ומהרו לשדה התעופה כי חבורת הגופים ממריאה! עזרו לגופים לטוס במטוס סביב השמיים ובין העננים. אבל היזהרו מהמטוס של שודדי הים.
פרק 18
סלעי הירח - האם יצא לכם לראות את הירח במהלך היום? האם שמתם לב שהוא קצת דומה לפיצה גדולה? הגופים שמו לב! המריאו והשאירו את ביתכם מאחור, זה הזמן לגלות את מערכת השמש עם חבורת
פרק 17
נוני פוגש תזמורת צועדת שנתקלת בברווז. הברווז חוסם לה את הדרך והם לא יכולים לנגן בכלי הנגינה שלהם! אבל בעזרת שריקה קטנה, ועזרה קטנה ממר מורה ומחבורת הגופים, נוני לומד איך להוביל את התזמורת הצועדת, גם אם מדוברת בתזמורת ברווזים.
פרק 16
ירוק אומר סע! חבורת הגופים משתתפת במרוץ הצבעים בשביל לזכות בפרס הגדול - חבילת צבעים גדולה! הזיזו את הגלגלים ועזרו למשתתפים לערבב צבעים, ליצור גוונים חדשים ולהגיע לקו הסיום!
פרק 15
בוו! חבורת הגופים מוזמנת למסיבת תחפושות בבית רדוף רוחות! מולי מתחפשת למכשפה, נוני לערפד, וגובי לאדם זאב. אבל מי התחפש לרוח הרפאים המפחידה? יכול להיות שזאת רוח אמיתית?
פרק 14
לגיל אוזלים כל חטיפי הבועה וכלבלב בועה רעב! גיל מגיע במהרה לסופרמרקט ומחפש בין המדפים והמחלקות את הקופסא האחרונה. עזרו לגיל למצוא את קופסת חטיפי הבועה לפני שהיא תילקח!
פרק 13
בוק, בוק, בוק! עוף האביב עומד להכריז על בואו של האביב. אבל לפני זה הוא צריך לראות פרח יפיפה. כל מה שחבורת הגופים צריכה זה מים, אור שמש וזמן. האם הפרח יפרח לפני שיהיה מאוחר מידי?
פרק 12
הכינו את הבמה והדליקו את האורות! חבורת הגופים לומדת הכל על תיאטרון! הם עומדים לראות את הפקת כוכבי הים של "שלושת החזירים הקטנים". אבל כשאחד השחקנים לא יכול להופיע, דימה מחליטה ללבוש את התלבושת ולעלות על הבמה. זה הזמן להצגה!
פרק 11
פרה נחמדה בשם סוכריית חמאה והחקלאי שלה מראים לחבורת הגופים איך מתנהלים החיים בחווה! גידול יבול, חליבת פרות - פיו! להיות חקלאי זאת עבודה קשה!
פרק 10
בואו לסייר עם חבורת הגופים בעיר הגדולה! מוניות, אוטובוסים, בייגלה ויונים - עיר הבועה הגדולה היא מקום עסוק. הביאו מצלמה, מפה ועזרו לחבורת הגופים למצוא את הדרך לבניין הבועה הגדולה, שם תתקיים חגיגת יום החסילונים!
פרק 9
מה הדינוזאורים אכלו? איך הדינוזאורים נראו? אתה יכול לפתות דינוזאור עם פנקייק גדול ועגול? חבורת הגופים מצפה לתשובות באתר חפירה אמיתי של דינוזאורים. בעזרתכם, חבורת הגופים עלולה לגלות הפתעה גדולה!
פרק 8
שב! ארצה! תביא! גיל רוצה לאמץ גור כלבים! אבל חבורת הגופים חייבת ללמוד איך לטפל בחיית מחמד לפני שהוא יוכל להביא הביתה חבר קטן.
פרק 7
האגדה מספרת שכשאתה יוצא למחנה בשטח והירח מלא אתה עלול לפגוש את פינקפוט. אז הוציאו את הפנס שלכם וארזו את הסמורז, אתם יוצאים למחנה עם חבורת הגופים! תגלו האם האגדה על פינקפוט היא אמת, או רק צ'יזבט מפחיד וישן שמסופר סביב המדורה.
פרק 6
אבי, חברו של אונה, שובר עצם בזנבו והולך לראות רופאה. חבורת הגופים לא מודאגת מידי, אחרי הכל, זאת עבודת הרופאה לגרום לאבי להרגיש טוב יותר. כולם לפתוח את הפה ולהגיד "אההה!"
פרק 5
אתם מוכנים לרוק? חבורת הגופים מוכנה והיא לוקחת את זה איתה לבמה. תהיו מוכנים להתחיל לספור וללמוד הכל על רוק'נרול. שירים, מילים וחזרות עם הלהקה... ההצגה חייבת להימשך.
פרק 4
במסעדה של חבורת הגופים אתה מקבל תמונה על הפיצה שלך וחיוך עולה על פנייך, אלא אם כן אתה הדג הרגזן. החל ממלצרות ועד בישול, חבורת הגופים מתכוננת להגעה של הלקוח הכי בעייתי שלה. האם יש משהו בתפריט שיוכל לגרום לדג הרגזן לחייך?
פרק 3
זאת עומדת להיות המלונה הכי טובה בעולם! אבל לפני שכלבלב בועה יוכל לעבור למלונה החדשה שלו חבורת הגופים צריכה לבנות אותה. אז חבשו את הקסדה שלכם והפשילו שרוולים, עבודת הבנייה עומדת להתחיל.
פרק 2
בואו נשחק דג-ורסל! המשחק הגדול מגיע, וחבורת הגופים חייבת להתאמן בכדרור, זריקה, תפיסה, ועבודת צוות אם הם רוצים להצליח. אתם מוזמנים להצטרך לקבוצת חבורת הגופים, אבל אל תשכחו להישאר ממוקדים בכדור.
פרק 1
יום צדפות שמח, חברים! חבורת הגופים מחליטה לערוך מסיבה לכבוד צדי ולהזמין את בן דודו, סאם. אבל לפני שחבורת הגופים שולחת לסאם את ההזמנה שלו היא מגלה איך מתנהל כל מה שקשור לדואר. מהי כתובת? מהו בול? מה קורה למכתב אחרי שהוא נכנס לתיבת הדואר? והכי חשוב מהכל, האם סאם יקבל את ההזמנה ויגיע למסיבה?


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il