עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

שקרים

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > שקרים

שקרים   - עונה 1


כשחרונימו פוגש את רנטה, ברור לו מייד שהיא אהבת חייו. גם רנטה משוכנעת שפגשה את הגבר של חייה ואהבתה לחרונימו אינה יודעת גבול. אולם עד מהרה אושרם מתרסק לרסיסים בגלל תחבולה זדונית של רוברטה, אחותה של רנטה, ואימן חוספינה. שתיהן גורמות לחרונימו להאמין שרנטה היא זו שהביאה למותו של אחיו האהוב רפאל, כשלמעשה רוברטה הייתה אהובתו וחוספינה היא האשמה העיקרית במותו.


תגיות: סילביה נברו, חואן סולר, ג'סיקה קוץ', חוסה רון, חולייטה רוסן, רוסיו באנקלס, ליסרדו, רנה קסאדוס, שקרים



  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים






שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
פרק 182
פרק אחרון! רוברטה מתה. רנטה ומרינה יולדות באותו היום. הלידה של מרינה מסתבכת, היא במצב קשה. כעבור שנים כולם בריאים ומאושרים יחד. חרונימו זוכה בפרס על היין "סן רפאל" ומודיע ש"לה בוניטה" לא תימכר. סוף!
פרק 181
רחינה ורנטה אומרות לרוברטה שהיא לא הבת של רחינה ושזו ההזדמנות שלה להשתנות, אך רוברטה ממשיכה לשקר. רנטה ורוברטה חוגגות את יום ההולדת, חוספינה המחופשת משתתפת בלהקה שמופיעה.
פרק 180
חרונימו הורג את אגוסטין ומשחרר את רנטה. קרלוס ומתילדה מתחתנים. על פי בקשתה של חוספינה, רוברטה מבקשת מרחינה שתארגן לה ולרנטה מסיבת יום הולדת. חוספינה מתכננת להרוג את רנטה ואת רחינה במסיבה.
פרק 179
חרונימו ואנשיו לוכדים את מלסיו כדי להגיע דרכו לאגוסטין. אגוסטין אומר למלסיו לשלוח לו דרכונים מזויפים. אניבל עולה על הסירה עם הדרכונים. הרשויות לא יכולות ללכוד את אגוסטין כי הוא מחוץ למים הטריטוריאליים.
פרק 178
אנשיו של אגוסטין חוטפים את רנטה ולוקחים אותה אל אגוסטין, שנמצא בספינה בלב ים. גונסלו לוחץ על רוברטה לומר להם איפה אגוסטין מחזיק ברנטה אבל היא מתעקשת שאין לה שום קשר אליו.
פרק 177
רנטה טסה לטיחואנה כדי להיות עם חרונימו. אגוסטין בורח בספינה וזומם מזימות. חוספינה קונה אקדח. רוברטה מקבלת צ'ק מהירושה של אבא שלה שתוכל לפדות ביום הולדתה.
פרק 176
רנטה מגלה שרחינה היא אמה ושרוברטה הייתה המאהבת של אגוסטין. לאסרו, קרלוס ומתילדה מגיעים לביתה של סבינה ומזהים שם את חרונימו. זה, מתעורר כשהוא שומע את קולה של רנטה בטלפון.
פרק 175
מרינה ורנטה מוצאות את סאול בלאס וגאס. רוברטה מספרת לרחינה שהתאהבה בהרמן בלי להרגיש וגונסלו והיא סולחים לה. רנטה חוזרת למקסיקו ורחינה וגונסלו מספרים לה שהיא בתה של רחינה.
פרק 174
חרונימו קודח מחום בבית של סבינה ומזכיר את שמם של לאסרו ומתילדה. רחינה מגלה שרנטה היא בתה. רנטה ומרינה טסות ללאס וגאס לחפש את סאול. אדריאנה, אונוריו, מתיאס וחמה תופסים את איברולה עם רוברטה בבית בכפר.
פרק 173
מרינה ממשיכה לחקור על סאול ומגלה שהוא עדיין מכור להימורים. חרונימו מתחיל למלמל דברים מתוך הזיות. אגוסטין דואג שימחקו את כל הקלטות מנמל התעופה מהיום שבו חרונימו נעלם.
פרק 172
אנטוניו אומר לרנטה שחרונימו לא נסע עם מרינה. רנטה ומרינה מחליטות לשתף פעולה כדי למצוא את חרונימו. חרונימו חסר הכרה והאישה שמצאה אותו פצוע קשה מאוד מטפלת בו.
פרק 171
חוספינה נותנת לרוברטה כרטיס טיסה לשווייץ כדי שייסעו לשם ביחד. רנטה חוזרת למקסיקו סיטי. אנטוניו מוצא את מרינה והיא אומרת לו שחרונימו לא נמצא איתה. אגוסטין מסלק את אניבל מביתו.
פרק 170
חוספינה מוצאת את הכסף של בלנקה. קונסטנסה משתחררת מהכלא. האב סברינו מבקש מאנטוניו לחפש את מרינה במקסיקו סיטי. אנטוניו מבקש מאיסידרו שיביא לו את תעודת הלידה של רוברטה.
פרק 169
רנטה מסרבת להצעה של אגוסטין. היא נפרדת מאנשי האחוזה וחוזרת למקסיקו. המשטרה מאתרת את הבחורה שהשאירה את הילדה אצל קונסטנסה. צילומי השיניים של פינה לא תואמים לגופות שנותרו מהשרפה.
פרק 168
רנטה מגלה שיש לה מום בלב כמו שיש לרוברטה. רנטה מחליטה לחזור למקסיקו ומבקשת מעובדי הבית לא לגלות לחרונימו שהיא בהיריון. אגוסטין מציע לרנטה להקים בית יחד למען הילד שלה.
פרק 167
אניבל אומר לכומר בווידוי שהוא חושב שאגוסטין קשור לכך שהחתונה של חרונימו ורנטה לא יצאה לפועל. חוספינה ובלנקה גורמות לשרפה בבית החולים הפסיכיאטרי שבו הן מאושפזות, ובורחות.
פרק 166
סאול מספר לרנטה שמרינה אמרה לחרונימו שאם יתחתן עם רנטה לא יראה את הילדים שלו לעולם, ולכן הוא נסע איתה. רנטה מתעלפת והרופא מאבחן שיש לה מום בלב.
פרק 165
כולם מחפשים את חרונימו אבל אין לו זכר בשום מקום. רחינה נשארת עם רנטה כי יש צו מעצר נגדה בבירה. קונסטנסה במעצר. סאול בא לרנטה ואומר לה שחרונימו ומרינה עלו על טיסה ביחד.
פרק 164
המשטרה עוצרת את קונסטנסה על חטיפת תינוקת. ב"לה בוניטה" מתכוננים לחתונה של רנטה וחרונימו אבל אגוסטין מתכנן לקלקל את השמחה. לפני החתונה סאול מתקשר לחרונימו ואומר שיעזור לו עם מרינה אם יבוא לכפר מיד.
פרק 163
חוספינה מתקשרת למשטרה ומודיעה שילדה שנחטפה נמצאת אצל קונסטנסה מונטרוביו והייתה קודם במרכז התקווה. משפחת מונטרוביו חוץ מקונסטנסה נוסעת לחתונה של רנטה. מתילדה רואה את קרלוס ופריסילה מתנשקים.
פרק 162
האב סברינו לא רוצה שמרינה תעזוב עם סאול, הוא מדבר על כך עם חרונימו. אינס ורחינה חושבות מה לעשות עם קונסטנסה. קרלוס וחרונימו מדברים על פריסילה והיא שומעת ומטפחת תקוות.
פרק 161
חרונימו ורנטה מזמינים את כולם לחתונתם האזרחית באחוזה. רוברטה מודיעה על כך לאגוסטין. מתילדה כועסת על קרלוס. פריסילה מודיעה לקרלוס שהיא הולכת למלון. רנטה עוזרת לאנטוניו באיסוף טביעות אצבעות.
פרק 160
רנטה וחרונימו מקבלים הודעה שהנישואים הדתיים שלהם בתוקף. רוברטה מוסרת צ'ק לרופא והוא אומר לפינה ולבלנקה שהן יכולות לצאת בלילות. קונסטנסה מתמסרת לתינוקת אמפריטו. חרונימו מפתיע את רנטה.
פרק 159
אניבל ואליסון מתנשקים ואגוסטין כועס על אניבל. סאול לוקח את מרינה לבדיקות. חרונימו משתחרר מהכלא. בנחמין רוצה שחולייטה תנהל את המסעדה של צ'מה. חרונימו שולח את קרינה ואת לאסרו לירח דבש.
פרק 158
אנטוניו מלווה את רנטה לכלא כדי לתת לאלברו את הכסף והוא מנסה להשפיע עליו שיגיד את האמת. אלברו נותן עדות נוספת. חוספינה נותנת כסף לקורינה על כך שהיא השאירה את התינוקת אצל קונסטנסה ונעלמה.
פרק 157
בפתיחה של המסעדה שלו, צ'מה מודה לכולם על כך שעזרו לו להגשים את החלומות שלו ובסוף הנאום הוא מתעלף. רנטה מארגנת ארוחה לכבוד נישואיהם של לאסרו וקרינה.
פרק 156
אלברו מבקש מרנטה כסף תמורת הסכמתו לומר את האמת לרשויות. סאול מסכים להצעה של אגוסטין, שיכבוש את מרינה תמורת כסף. חוספינה סוחטת את רוברטה כדי שהיא תוציא כסף מחברת "מונטרוביו" במרמה.
פרק 155
אבא של צ'מה נאלץ לספר לצ'מה שיש לו גידול בראש ושימיו ספורים. דוננט מציע לחבר הקודם של מרינה לכבוש אותה שוב ובתמורה הוא ייתן לו סכום כסף גדול כדי לשלם את חובותיו.
פרק 154
רחינה וגונסלו מתחתנים בטקס אזרחי. רוברטה מגלה לצ'מה שאדריאנה ומתיאס מאורסים. אגוסטין מספר לרנטה שחרונימו נעצר ולכן לא בא לחתונה. אגוסטין מציע לאניבל להישאר אצלו כדי לעקוב אחרי המתרחש ב"לה בוניטה".
פרק 153
חרונימו נעצר בחשד למעורבות במותו לכאורה של ד"ר נסמה, ולא יגיע לחתונה של גונסלו. רחינה מקבלת הודעה שחלק מהכסף הושב לה. איסידרו מגלה שטביעת האצבע של רוברטה לא תואמת לזו שעל תעודת הלידה של בתה של רחינה.
פרק 152
מנואלה מגלה שאליסון ואניבל לא באחוזה. אגוסטין מחזיר אותם כי נשארו בלי דלק ברכב שלקחו מהאחוזה. אניבל עובר לאחוזה של אגוסטין. המשטרה עוצרת את חרונימו בגלל מותו של נסמה.
פרק 151
פנצ'יטה רואה את פינה עם רוברטה ומספרת על כך לרחינה. רוברטה מתקשרת לרנטה כשהיא יוצאת מליל השימורים של אסקיאל ומספרת לה שהוא אנס אותה ב"קרוס דה אמור". רנטה נוסעת למקסיקו לברר את העניין.
פרק 149
אסקיאל לא מגיע למסור עדות והדבר מדאיג את אלפונסינה. רנטה וחרונימו יוצאים לרכיבה ומוצאים את אסקיאל תלוי על עץ. הם חושבים שהתאבד. אגוסטין מספר לחבריו של אסקיאל שישב בכלא כי תפסו אותו בגנבה.
פרק 148
אניבל מגיע לבית של אגוסטין עם רנטה וטוען שאגוסטין הוא אביו. אינס מספרת לרחינה שקונסטנסה קשורה רגשית לתינוקת שהגיעה למרכז. אסקיאל פוחד להגיע למשטרה למסור עדות. אגוסטין מבין שאסקיאל בוגד באמונו.
פרק 147
רוברטה והרמן עורכים סיור ב"חברות מונטרוביו". רנטה מסיעה את אנטוניו לכנסיה ומתנגשת באופנוע של אניבל. אניבל מתכוון להגיע ל"קרוס דה אמור" כדי לפגוש את אגוסטין, אביו. אסקיאל מקבל זימון להעיד בתיק נסמה.
פרק 146
מרינה חוזרת לבית הכנסייה לשמירת הריון. קונסטנסה מגיעה עם תינוקת של אישה שפנתה למרכז התקווה. חרונימו מזומן למשטרה להעיד בתיק נסמה. חוספינה ובלנקה מתכננות לפגוע בקונסטנסה ורחינה באמצעות התינוקת.
פרק 145
לאסרו מוצא את קרינה ואלברו מוחזר לכלא. רנטה נותנת לדוננט ליהנות מן הספק עד שהמשטרה תוכיח שהוא באמת רוצח. רחינה מקדמת את הסידורים כדי שרוברטה תקבל את הירושה מאביה ורוברטה מתקבלת לעבודה בחברות.
פרק 144
פינה מבקשת מרוברטה להביא לה את כספה לכלא כדי לזכות בטובות ממנהל ביה"ח הפסיכיאטרי. קרינה מצליחה לברוח מהבקתה שבה נסמה מחזיק אותה. חרונימו מגלה לרנטה שדוננט הורה להרוג גם את ארלי.
פרק 143
ד"ר נסמה הורג את לאונסיו וחוטף את קרינה. קרלוס ולאסרו יוצאים לחפש אותה. אגוסטין מגלה שד"ר נסמה חי. רוברטה רוצה לעבוד ב"מונטרוביו".
פרק 142
אלברו נסמה מתחזה לשופט שיחתן את קרינה ולאסרו. כשקרינה ניגשת אליו לחתום על תעודת הנישואים הוא מאיים עליה בנשק וחוטף אותה. לאסרו רודף אחרי הרכב ונפצע. מרינה מקבלת צירים וחייבת לנוח בבית של חרונימו.
פרק 141
רנטה וחרונימו מתפייסים ונוסעים ל"לה בוניטה" לחתונה של קרינה ולאסרו. גונסלו משתחרר לביתו. ד"ר נסמה מנסה להגיע לאחוזה של חרונימו כדי למנוע את החתונה של קרינה.
פרק 140
גונסלו משמיע כמה מילים ומצבו מתחיל להשתפר. מרינה מגלה שהיא בהיריון ויש לה תאומים, ומודיעה לחרונימו. רנטה לא מסוגלת לשמוח על הידיעה והמצב מעכיר את מערכת היחסים שלה עם חרונימו.
פרק 139
קרלוס נכווה מחומצה ומתי חושבת שזה בגלל הקללה שרובצת עליה. פינה מגיעה למשפט, מתחזה למטורפת ונשלחת להסתכלות פסיכיאטרית. גונסלו פוקח את עיניו כשהוא שומע את קולה של רנטה.
פרק 138
מתיאס מסכים לעזור לאדריאנה עם צ'מה. אלברו מבקש מעמיתו עזרה בהשגת דרכונים מזויפים כדי לברוח לארה"ב עם קרינה. המשפט של חוספינה מתחיל. לאונסיו מברר פרטים על החתונה של לאסרו וקרינה כדי לדווח לאגוסטין.
פרק 137
כולם דואגים לגונסלו. רוברטה מודיעה לאגוסטין שחרונימו ורנטה יהיו בסוף השבוע ב"לה בוניטה". חרונימו מספר להגמון על רפאל ועל רנטה ועל רגשותיו המעורבים. צ'מה ובנחמין מתפייסים.
פרק 136
אגוסטין מגיע לביה"ח וזומם משהו עם רוברטה. לאסרו מבקש רשות מחרונימו כדי לערוך את החתונה באחוזה. אנטוניו רוצה להעיד נגד פינה. פינה מעורבת בקטטה בכלא. לאונסיו מספר לאלברו על החתונה של קרינה.
פרק 135
הרופא אומר לבנחמין, קונסטנסה ולאדריאנה שימיו של צ'מה ספורים. קרלוס ולאסרו מסכימים לקבל את לאונסיו ב"לה בוניטה". אנטוניו רוצה למסור עדות נגד פינה. חרונימו מספר לרחינה שמרינה מצפה לילד ממנו.
פרק 134
רוברטה אומרת לחוספינה שהיא בוחרת ברחינה כאימא שלה ולא בה. אלברו משיג עבודה והוא שולח מישהו לרגל אחרי קרינה ולאסרו. אדריאנה מתקשרת לאבא של צ'מה וקובעת לו פגישה עם הרופא של צ'מה.
פרק 133
רנטה מבקרת את חוספינה בכלא. היא רוצה לדעת למה היא ירתה בגונסלו וברחינה ולמה היא שנאה אותה תמיד. גם רוברטה באה לבקר את חוספינה. רופא בבית החולים אומר לאדריאנה ולסלנה שלצ'מה יש גידול בראש.
פרק 132
בלנקה וחוספינה נפגשות בכלא. מצבו של גונסלו ממשיך להיות אנוש. אנטוניו בא לבקר את רחינה בבית החולים ומבקש ממנה לסלוח לו. אגוסטין בא לבקר את רנטה וחרונימו מבקש ממנו ללכת.
פרק 131
גונסלו ורחינה מובהלים לחדר ניתוח כדי להוציא את הקליעים מגופם. גונסלו במצב אנוש והרופאים לא חושבים שיחיה. צ'מה עובר בדיקות בבית החולים לאחר שהתעלף. חוספינה מועברת לכלא שמור היטב.
פרק 130
קרינה מציעה ללאסרו להתחתן איתה. מתיאס ואדריאנה מודיעים למשפחה שהם התארסו ומתכוונים להתחתן. גונסלו ורחינה מתחתנים, חוספינה נמצאת בכנסייה מחופשת וממשיכה במזימות שלה. היא יורה בגונסלו וברחינה.
פרק 129
חרונימו ורנטה מסבירים לקרינה למה לאסרו וכולם שיקרו לה בקשר למותו של אלברו. אלברו מצליח לברוח מבית החולים. חרונימו מביא את קרינה לאחוזה שלו כדי להגן עליה.
פרק 128
חרונימו מתחייב בפני האב סברינו לדאוג לילד של מרינה. רחינה מגישה עוד תלונה נגד חוספינה בגין סחיטה. רוברטה גונבת מרנטה את המחרוזת שקיבלה מאגוסטין. מתיאס מציע נישואין לאדריאנה.
פרק 127
חרונימו נפגש עם מרינה ומבטיח לדאוג לה ולילד שייוולד. מתיאס מציע לאדריאנה נישואין. לוסיאנה מגלה לגונסלו ולאונוריו שחוספינה הפקידה כסף רב בחשבון בחו"ל. לאסרו מגלה לקרינה שבעלה בחיים.
פרק 126
חרונימו מרגיע את רנטה ומבטיח לה שהילד שייוולד לו ממרינה לא יפריד ביניהם. אלפונסינה יולדת את בתה ומבקשת מקרי ולאסרו שיהיו הסנדקים שלה. מתיאס ואדריאנה נתקעים על חוף שומם ומתעלסים.
פרק 125
איסידרו מבשר לאינס שהוא מוותר על המשרה בגוודלחרה ורחינה מציעה לה לפתוח את העמותה שלה במרכז "התקווה". רנטה פוגשת את מרינה וזו מאשרת שהיא מצפה לילד מחרונימו. רנטה מגלה זאת לחרונימו.
פרק 124
רנטה מודיעה לאגוסטין שהיחסים ביניהם נגמרו, וזה אומר לה שמרינה מצפה לילד מחרונימו. חוספינה נפגשת עם רוברטה ודורשת ממנה לשתף איתה פעולה בתכנית שלה נגד רחינה. חוספינה קונה אקדח.
פרק 123
רנטה וחרונימו מאושרים ביחד. רוברטה אומרת לחוספינה שהיא לא רוצה שום קשר איתה וחוספינה מאיימת עליה שהיא תגיד לרחינה שרנטה היא הבת שלה, אם רוברטה תנתק את הקשר איתה.
פרק 122
חרונימו ורנטה חוזרים להיות יחד ונשבעים שלא ייפרדו לעולם. לאסרו אומר לקרינה שהוא בגד בה עם ארלי וקרינה מחליטה לעזוב את הכפר. צ'מה בא לאדריאנה ומתעלף בבית שלה.
פרק 121
רחינה אומרת לרנטה שרוברטה היא הבת שחוספינה גנבה ממנה. חוספינה מכה את הגנן, לובשת את בגדיו ונכנסת לביתה כדי לחפש את רוברטה, אבל נודע לה שרוברטה נמצאת בבית של רחינה.
פרק 120
חרונימו נפרד ממרינה. היא חוזרת לוויה דה גוודלופה לטפל בכומר שחולה בשפעת. אגוסטין מורה לאסקיאל לחסל את ארלי, לאסרו עוזר לו והם מביימים את הריגתה. לפי בדיקת הדנ"א רוברטה היא בתה של רחינה.
פרק 119
רנטה שומעת שיחה של חרונימו ורחינה וחושבת שאין סיכוי בינה לחרונימו. קונסטנסה מתחילה לדבר. ארלי הולכת לנוח ב"לה בוניטה" אחרי שאגוסטין תקף אותה. מרינה מגיעה למקסיקו וחרונימו אומר לה שהוא רוצה את רנטה.
פרק 118
חוספינה מבקרת את רוברטה בביה"ח וזו נכנסת להתמוטטות עצבים ומסלקת אותה מהחדר. חרונימו ורנטה רואים את חוספינה יוצאת מביה"ח אבל לא מצליחים לתפוס אותה. אגוסטין מגלה שארלי היא שהרסה לו את ייצור היין.
פרק 117
חרונימו מגלה לרנטה שאימא שלה הרגה את רפאל. עם הידיעה הזאת הם מגיעים לבית של רוברטה, רוברטה שומעת ומקבלת התקף לב, ומובהלת לבית החולים. גונסלו מודיע לרחינה.
פרק 116
אונוריו מבין שחוספינה הייתה זו שתקפה את קונסטנסה, הוא משתף את גונסלו בידיעה ופונה למשטרה. אדריאנה מחליטה שמתיאס הוא אהבת חייה. רחינה מוסרת את הדגימות לשם ביצוע בדיקת רקמות. חרונימו קובע פגישה עם רנטה.
פרק 115
רחינה גונבת את מברשת השיער של רוברטה לשם ביצוע בדיקת רקמות, מבלי לדעת שהמברשת שייכת לרנטה. חרונימו מקבל את דוח הגרפולוג שקובע כי פפה כתבה את המכתב של "לה בוניטה". אגוסטין מגלה שחיבלו ביין החדש שלו.
פרק 114
לאסרו מנסה להתרחק מקרינה. אלברו מתחייב בפני חרונימו לשכוח את קרינה ולא ליצור עמה קשר. רחינה נוזפת באינס על שלא שמרה בסוד את דבר פגישתה עם פפה. רחינה מגלה שרוברטה סובלת מבעיה בלב ומסיקה שהיא בתה.
פרק 113
חרונימו מגלה ללאסרו שנסמה בחיים ולכן לא יוכל להינשא לקרינה. אגוסטין מבקש מאסקיאל לגנוב זמורה נוספת מ"לה בוניטה". רחינה נפגשת בסתר עם פפה וזאת מגלה לה שבתה עשויה להיות רנטה או רוברטה.
פרק 112
חרונימו מגיע לבקר את ד"ר נסמה והוא מספר לו על הזמורה שגנב מ"לה בוניטה" ונמצאת אצל אגוסטין. האב סבריו מציע לקרינה להמתין שנה עד החתונה. לאסרו נותן לקרינה טבעת אירוסים. חרונימו מגלה לו שקרינה לא אלמנה.
פרק 111
מרינה חיכתה לחרונימו בשדה התעופה בטיחואנה והוא לא הגיע. קונסטנסה לא מסוגלת לדבר ולהזיז את הידיים אך תשוחרר לביתה. רחינה תעזור לה להחלים. חרונימו מגלה לכומר שד"ר נסמה עדיין בחיים. חרונימו מתנצל בפני מרינה.
פרק 110
חרונימו מגלה למשפחה של רנטה שהיא ודוננט מאורסים. קרלוס מספר לחרונימו על הזמורה מ"לה בוניטה" שבידי דוננט. קונסטנסה מתעוררת אבל מתברר שאינה יכולה לתקשר עם המשפחה.
פרק 109
פינה מכה את קונסטנסה בראשה במהלך ויכוח ביניהן ופוצעת אותה, קונסטנסה מובלת לבי"ח במצב קשה. פינה דורשת מרחינה את הכסף תמורת בתה, רחינה מבקשת את עזרתו של חרונימו בעניין הכסף.
פרק 108
חוספינה נפגשת עם רחינה ואומרת לה שיש לה שבועיים להשיג את הכסף כדי לקבל את בתה. קונסטנסה הולכת לבית של חוספינה ולוקחת מסמכים שחוספינה כתבה ותמונה שלה. חוספינה הולכת בזעם לבית של קונסטנסה.
פרק 107
חוספינה אומרת לרחינה שתמורת בתה היא צריכה לתת לה סכום כסף עצום ומאיימת עליה שאם תספר למישהו או תפנה למשטרה, היא תהרוג את בתה. רחינה מעמידה למכירה את כל נכסיה.
פרק 106
סוטו מספר לגונסלו את כל מה שהוא עשה נגדו על פי בקשתה של חוספינה. חוספינה משכנעת את רוברטה להעמיד פנים שהיא הבת של רחינה. קרינה מסכימה להתחתן עם לאסרו.
פרק 105
גונסלו, רנטה, חרונימו ומתיאס מתעמתים עם רוברטה על כל השקרים שהיא סיפרה להם בקשר להיריון שלה. חוספינה מתכננת להרוג את גונסלו לפני שהוא ישנה את שם המוטב בביטוח החיים שלו.
פרק 104
חרונימו מספר לרנטה את האמת על רוברטה. חוספינה מבקשת מרוברטה להתחזות לרנטה כדי לקבל את כספי הנאמנות. רוברטה מסרבת. רחינה מחליטה להיענות לדרישה של פפה ולתת לה את כספי הנאמנות.
פרק 103
רוברטה מפתה את אסקיאל והם מתעלסים בבית של דוננט. דוננט מגרש את רוברטה מהאחוזה. חרונימו מקבל את התיק הרפואי של רנטה ומגלה שהתינוק לא היה של רפאל. קרלוס מציע נישואין למתילדה והיא נענית בחיוב.
פרק 102
אונוריו משתחרר מהכלא. לאסרו וקרלוס מוצאים את מתילדה. מרינה מגלה לחרונימו שרוברטה הפילה לפני שנפלה במדרגות. רנטה נדהמת לגלות שמרינה הייתה הרופאה של רוברטה. חוספינה שולחת לרחינה מכתב נוסף בעילום שם.
פרק 101
חרונימו המום מדבריה של סלנה על תחבולותיה של רוברטה. אדריאנה מגלה למתיאס שהתנשקה עם צ'מה. אונוריו משתחרר מהכלא ובלנקה נכלאת במוסד פסיכיאטרי. גונסלו ורחינה מבשרים לחבריהם שהחליטו להינשא.
פרק 100
קרלוס ואנשי "לה בוניטה" מחפשים את מתילדה ונודע להם שהיא נסעה באוטובוס דרומה. סלנה שומעת שרוברטה נמצאת אצל אגוסטין והיא אומרת לחרונימו שיש לה דבר חשוב לספר לו. קונסטנסה נפרדת מצ'מה.
פרק 99
מתילדה עוזבת את האחוזה כדי שקרלוס לא יסתכסך עם הוריו. בלנקה נחקרת במשטרה ומעמידה פנים שהיא משוגעת. אונוריו אומר לקונסטנסה שהוא רוצה שהם יחזרו להיות יחד כשהוא ישתחרר.
פרק 98
המשטרה עוצרת את בלנקה. אדריאנה וצ'מה מתנשקים. קרלוס מביא את ההורים שלו ל"לה בוניטה" כדי לבקש את ידה של מתילדה. חרונימו ומרינה מחליטים לתת לעצמם הזדמנות כזוג.
פרק 97
גונסלו והמשטרה טומנים לבלנקה מלכודת בעזרת דניאל, אבל היא מצליחה לברוח. רחינה מספרת לקונסטנסה שמילותיה האחרונות של אימא שלה היו על פפה ועל אשתו של גונסלו.
פרק 96
אימא של רחינה מתה. חוספינה שולחת את אנטוניו לברר אם היא הלשינה עליהם לפני מותה. אנטוניו מתכוון להגיד לרחינה את האמת. אלברו נסמה מת. אגוסטין ורוברטה עושים אהבה מאחורי גבה של רנטה.
פרק 95
אגוסטין אומר לרנטה שאבא שלה שלח את רוברטה להסתתר מבלנקה באחוזה שלו. במסיבה של המרכז של רחינה, קטה שומעת את חוספינה ואנטוניו מדברים וחוטפת התקף לב. אלברו נדקר בכלא.
פרק 94
קרינה מודיעה לאלברו שהיא מתחילה בהליכי גירושים ממנו. אגוסטין מציע לרנטה להתחתן אתו מיד. חוספינה ואנטוניו באים במסכות למסיבה של המרכז של רחינה.
פרק 93
קונסטנסה מבקרת את אונוריו בכלא ומספרת לו על חשדותיה לגבי חוספינה. גונסלו אומר לרחינה שהוא מתכוון לבקש את ידה מאימא שלה במסיבה באותו הערב. אגוסטין שוכר מישהו שיכה את אלברו בכלא.
פרק 92
מרינה מספרת לאלפונסינה שהילדה שלה אינה מד"ר נסמה. השמועה מתפשטת וחרונימו מגיע ל"קרוס דה אמור" ומגלה שרנטה נמצאת אצלו. הם מדברים ורנטה מרחיקה אותו ממנה.
פרק 91
רחינה מזהה את פפה ברכב שלה ועוקבת אחריה. מתיאס מספר לגונסלו שרוברטה לא מסכימה לשנות את הסכם הממון. רנטה מגיעה לאחוזה של חרונימו. מרינה מגלה שד"ר נסמה עקר.
פרק 90
חרונימו מגיע לתחנת המשטרה, שם נאמר לו שרנטה הלכה בלי לומר לאן. חרונימו מקבל את תעודת הגירושין וחוזר לאחוזה שלו. בלנקה מבקשת צו מעצר נגד רנטה. רחינה רואה את פפה כשהיא יוצאת מהבית.
פרק 89
אונוריו נעצר ומובל לתחנת המשטרה. גונסלו מבקש את עזרתו של אגוסטין כדי למנוע את מעצרה של רנטה. רנטה לא מגיעה לפגישה שלה עם חרונימו, אלא לאחוזה של אגוסטין בחשאי.
פרק 88
גונסלו אומר לעוה"ד סוטו שידאג לסדר לו גט בהקדם האפשרי, חוספינה נחושה לא לתת לו להתחתן עם רחינה. מתיאס רוצה לבטל את הנישואים שלו עם רוברטה והיא מבקשת שיחכה שנה לפחות.
פרק 87
נציג הבנק מודיע לגונסלו ולאונוריו שהוחלט לאשר להם את ההלוואה שביקשו כדי להציל את החברות שלהם. לעורך הדין סוטו נודע שחוספינה לא חולה כפי שהיא טוענת.
פרק 86
אנטוניו הריונדו מציע לחוספינה לשתף פעולה נגד גונסלו ורחינה. רחינה אומרת לרנטה שהיא לא ידעה על כוונותיו של חרונימו.
פרק 85
חוספינה אומרת לגונסלו שהיא לעולם לא תיתן לו גט ותיקח ממנו את כל רכושו. חרונימו מציע לרנטה לעזור למשפחה שלה בקשיים הכלכליים שיש להם והיא מסרבת.
פרק 84
אדריאנה יוצאת מכלל סכנה. חוספינה חוזרת לביתה ומגלה שגונסלו מנהל מערכת יחסים עם רחינה ושמתיאס עוזב את ביתה. סלנה מגלה בטעות לאגוסטין שרוברטה אף פעם לא שכבה עם חרונימו ושהילד שלה היה של רפאל.
פרק 83
רנטה חוזרת למקסיקו סיטי ושומעת שאדריאנה הייתה מעורבת בתאונת דרכים ושהיא במצב קשה. דניאל מודה שהוא מקושר לבלנקה אוקמפו. חוספינה משיגה כסף כדי למסור לגוסטבו. גוסטבו הורג את קנטו, חוספינה הורגת את גוסטבו.
פרק 82
גונסלו מחליט לעזוב את הבית ולממש את אהבתו עם רחינה. "חברות מונטרוביו" במשבר כלכלי עקב המעילה של בלנקה. אדריאנה נדרסת ומובהלת לבית החולים. למרות הפיוס, רנטה עוזבת את חרונימו ומשאירה לו מכתב פרדה.
פרק 81
רוברטה משתחררת ממעצר וחושדת שאמה כתבה את המכתבים והרגה את רפאל. רנטה מבינה שלאגוסטין לא היה מניע להרוג את רפאל. רנטה וחרונימו מתפייסים. גונסלו מגלה שחוספינה לא חולה סופנית.
פרק 80
רוברטה מודה בפני רנטה שהיא "לה בוניטה" שניהלה רומן עם רפאל, אך לא היא שלחה לו מכתב ולא הרגה אותו. רנטה מגיעה לאחוזה של חרונימו ומספרת לו מה גילתה.
פרק 79
חרונימו מגיש תלונה למשטרה בעקבות נתיחת הגופה של רפאל. אלברו, אגוסטין ורוברטה נעצרים. חוספינה מבקשת לשחרר את בתה כי היא חפה מפשע. רוברטה מודה שהיה לה רומן עם רפאל.
פרק 78
חרונימו מגלה שרפאל נרצח. החשודים העיקריים הם ד"ר נסמה, דוננט ורוברטה. רחינה נפרדת מאנטוניו ומגלה את אהבתה לגונסלו. ב"חברות מונטרוביו" מתגלה שבלנקה ביצעה מעילה.
פרק 77
חוספינה מבקשת מהרופאה לא לגלות את האמת על ההפלה של רוברטה ומאשימה את רנטה בהפלה של התינוק ובעקרות של רוברטה. תוצאות הנתיחה של הגופה של רפאל מגיעות לקרלוס, וחרונימו חוזר לאחוזה שלו לקבל אותן.
פרק 76
רוברטה מפילה את עצמה במדרגות כדי לא להיבדק ומאשימה את רנטה. חוספינה מטיחה ברנטה שרוברטה הפכה לעקרה באשמתה. ראש העיר מספר לחוספינה שחוקר מברר פרטים על עברה. אנשי הכפר מסלקים את אלברו מהמסבאה.
פרק 75
חרונימו דורש מרוברטה לעבור בדיקת דנ"א ומעורר אצל מתיאס ספקות. בלנקה מובילה למעצרו של אונוריו. אסקיאל מונע מאלברו לאנוס את אלפונסינה.
פרק 74
חרונימו מנסה להסביר לרנטה את המניעים שלו ללא הצלחה ומסולק מביתה. אונוריו מנסה להשיג את בלנקה וזו נותנת הוראה לא להכניס אותו לביתה. אדריאנה מגלה לחרונימו שרוברטה בהיריון ממנו.
פרק 73
רנטה מגיעה אחרי החתונה של רוברטה עם התליון שלה ומגלה את האמת להוריה ולמתיאס. היא מספרת שרוברטה בהיריון מחרונימו. מתיאס מחליט לא לצאת לירח דבש עם רוברטה כי רנטה יודעת את האמת.
פרק 72
רנטה לא מצליחה למנוע את החתונה של מתיאס ורוברטה, אך מטיחה ברוברטה, בנוכחות גונסלו ומתיאס, שהיא ניהלה רומן עם רפאל, גרמה להתאבדותו ודאגה שרנטה תואשם בכך. אסקיאל מתנתק מאלפונסינה.
פרק 71
רנטה טסה עם אגוסטין ובכוונתה להתגרש. אסקיאל שומע שאלפונסינה לא יודעת מיהו אבי הילד. אלברו כולא את קרינה בביתו. בלנקה דואגת שקונסטנסה תשמע שהיא בהיריון מאונוריו.
פרק 70
רנטה זועמת לגלות שרחינה ידעה שחרונימו רואה בה אחראית למות רפאל. היא מחליטה לנסוע עם אגוסטין. חוספינה משחררת את רוברטה מביה"ח למרות מצבה. אדריאנה רואה את קונסטנסה עם צ'מה.
פרק 69
חרונימו נסחף בזרם וכמעט נהרג. רנטה מטפלת בו. גונסלו מסלק את בלנקה, שמנסה לשכנע את דניאל לעזור לה לפגוע בחברה. אינס מזהה את חוספינה.
פרק 68
הסערה גוברת ובני הכפר מוצאים מחסה בכנסייה. חרונימו מתעשת ובא גם הוא כדי לעזור. רנטה ואגוסטין נשארים באחוזה של אגוסטין ורנטה מחליטה לנסוע למקסיקו סיטי לחתונה. רוברטה מפילה אך חוספינה שומרת על כך בסוד.
פרק 67
רחינה מגיעה לאחוזה ומספרת לחרונימו על אופייה האמיתי של חוספינה. הסערה משתוללת ורנטה לא יכולה לטוס למקסיקו סיטי. היא נשארת אצל אגוסטין. רוברטה מדממת וחוששת שאיבדה את התינוק.
פרק 66
רנטה מנסה להוכיח לחרונימו שהיא חפה מפשע ורוברטה היא האשמה. רנטה עוזבת את האחוזה עם אגוסטין, חרונימו מתחיל לפקפק באשמתה. גונסלו אומר שרפאל התאבד בגלל אהבת אישה ורוברטה מתעלפת.
פרק 65
אונוריו עוזב את הבית. אנדרסיטו מגיב היטב לעירויי הדם ומתחיל להתאושש. אנטוניו משכנע את רחינה לנסוע לאחוזה של חרונימו לכמה ימים. רנטה מוצאת את התמונה שבגללה חרונימו חשב שהיא "לה בוניטה".
פרק 64
אגוסטין נחוש לכבוש את רנטה ונפרד מארלי. בלנקה פותחת במסע השמצות נגד אונוריו. סלנה שולחת לאונוריו את התמונות שבהן מופיעה קונסטנסה עם צ'מה ואונוריו סבור שהם מאהבים.
פרק 63
מצבו של אנדרס מתדרדר והוא זקוק לעירויי דם. אונוריו מפטר את בלנקה אך היא נחושה להשיב מלחמה. רמירו מגלה לחוספינה שהוא מאוהב בה והמפקח קנטו מצלם אותם בחשאי בזמן שהם מתנשקים.
פרק 62
גונסלו מתוודה בפני רחינה על אהבתו. הקשר בין רנטה לחרונימו מתהדק. רנטה מחליטה לא ללכת לחתונת אחותה משום שחרונימו לא הוזמן. אלפונסינה חושדת שהיא בהיריון. חרונימו מזמין את רחינה לשהות כמה ימים באחוזתו.
פרק 61
אנטוניו וגונסלו מסכימים לדאוג לביטחונה של רחינה. לרנטה נודע שרפאל התאבד וחרונימו לא מאמין שתגובתה כנה. בלנקה נכנסת למחשב של אונוריו. אמו של צ'מה מתה וקונסטנסה באה לנחמה.
פרק 60
אונוריו רוצה שבלנקה תצא מחייו ומהחברה, והיא לא מרפה. מתיאס מפיל את חרונימו בסיף ורנטה נוזפת במתיאס. רנטה מחליטה לחזור ל"לה בוניטה". אנדרסיטו נכנס לחדר הניתוח.
פרק 59
רנטה נפגשת עם סוסתה חיטנה. אנטוניו מציב שמירה על רחינה. אלברו וקרינה מתחילים בהליכי אימוץ. מתילדה מגלה ללאסרו שרנטה היא "לה בוניטה". בלנקה מנשקת את אונוריו, קונסטנסה רואה אותם.
פרק 58
רנטה משתכרת ומתעלסת עם חרונימו. אונוריו מברר פרטים על בלנקה. חוספינה מרעילה את רחינה. חרונימו מבקש שיביאו את הסוסה חיטנה לאחוזה כדי שרנטה תישאר אתו באחוזה.
פרק 57
רנטה מגלה שמתיאס עומד להתחתן עם רוברטה. אבא של רנטה ומתיאס מגיעים לחגיגות הבציר ומספרים לה על החתונה הצפויה. רנטה חוזרת ל"לה בוניטה" כדי שאביה לא יגלה שהנישואים שלה כושלים.
פרק 56
חרונימו מאיים על אלברו שתיערך נתיחה בגופה של רפאל. פינה משלמת לפושעים כדי שיתקפו את דיאגו. אדריאנה מספרת לרנטה שמתיאס יינשא לרוברטה. סלנה דורשת מרוברטה להשמיד את התמונות.
פרק 55
ארלי מנסה לנשק את חרונימו. היא דורשת מרנטה לעזוב את האחוזה. רוברטה מחתימה את מתיאס על הסכם קדם-נישואים. אלברו מנסה להשיב אליו את קרינה. אסקיאל מספר לאלפונסינה שאלברו ניתח את רפאל בעודו שתוי.
פרק 54
רנטה עוזבת את האחוזה. חרונימו רואה אותה נאחזת באגוסטין ומתנפל עליה. צ'מה מתוודה על אהבתו בפני קונסטנסה ומנשק אותה. רחינה מגלה הודעה מ"בתה".
פרק 53
דלפינה חוזרת לביתה ומעמידה פנים שלקתה באבדן זיכרון. מצבו של אנטוניו חמור. רנטה מבקשת מאדריאנה לברר מה מצבו הכספי של חרונימו. רנטה חוזרת ל"לה בוניטה" ומתעמתת עם חרונימו.
פרק 52
אנטוניו נכנס לזירה כדי לעזור להומברטו ונפצע. איסידרו מצלצל לביתו של גונסלו ונדמה לו שהוא מזהה את קולה של חוספינה. חרונימו מגיע בלילה לאחוזה של אגוסטין ולוקח את רנטה, אך אסקיאל מגלה אותו.
פרק 51
קרינה נשארת לטפל ברנטה. אנטוניו מקדיש שור לרחינה. צ'מה מכריז על אהבתו לקונסטנסה. ארלי וחרונימו רוקמים תכנית כדי להחזיר את רנטה ל"לה בוניטה". בלנקה מגיעה לביתו של אונוריו.
פרק 50
אונוריו חושד שסומם אבל בלנקה טוענת שבא מרצונו. אגוסטין מטפל ברנטה במסירות ואוסר על חרונימו לראות אותה. רוברטה וחברתה עוקבות אחרי צ'מה וקונסטנסה ומצלמים אותם מתנשקים.
פרק 49
מתיאס מסכים להינשא לרוברטה עם הסכם טרום נישואין. רנטה נעדרת וכולם מחפשים אחריה. בלנקה מסממת את אונוריו והוא מתעורר בחדרה. קונסטנסה מתכוננת ליציאה עם צ'מה. אגוסטין מוצא את רנטה במצב קשה מאוד.
פרק 48
חוספינה רוצה שמתיאס יתחתן עם רוברטה. אדריאנה מודיעה למתיאס שהיא מסיימת את הקשר כי הוא לא אוהב אותה. רוברטה וחרונימו עורכים תחרות אופנועים על החוף. רנטה וחרונימו רבים שוב והיא נוסעת לבד בג'יפ.
פרק 47
קרינה עוברת להתגורר ב"לה בוניטה". לקונסטנסה נודע שבלנקה נוסעת לסוף שבוע עם אונוריו. אנטוניו מתכוון לחזור לזירת מלחמת השוורים. אלברו מחפש את קרינה. אלפונסינה דוחה את אלברו.
פרק 46
רנטה וחרונימו מתארחים באחוזה של אגוסטין. מתיאס ורוברטה מתווכחים, רנטה נופלת, נחבלת ונלקחת לביה"ח. בלנקה מבקשת להתלוות לאונוריו לאנייה במקום גונסלו. מתיאס אומר לגונסלו ולחוספינה שהוא אבי הילד של רוברטה.
פרק 45
לאסרו ואלברו מתקוטטים בבית של אלפונסינה. האב סברינו מספר לרנטה על מה שאירע לרפאל. רנטה לא מבינה את תגובותיו של חרונימו ומבקשת עזרה מקרלוס. אדריאנה מתכוננת לעבור לביתם של אונוריו וקונסטנסה.
פרק 44
קרינה מספרת לכומר שאלברו בעל אותה בכוח. היא מבקשת מקלט בבית אלפונסינה. אדריאנה מספרת לרנטה שרוברטה בהיריון. גונסלו משוכנע שמצבה של חוספינה אנוש. צ'מה מתוודה בפני סלנה שקונסטנסה מוצאת חן בעיניו.
פרק 43
רנטה יוצאת לרכוב באחוזה ונפגשת עם אגוסטין. זה מלמד אותה על תהליך ייצור היין. מנואלה רוצה ללמד את רנטה לבשל אבל מטילדה רוצה לסכסך. רוברטה בורחת מהבית וכולם מודאגים.
פרק 42
חרונימו מגלה שאגוסטין קנה אדמות של אחיו ועכשיו הוא יכול להיכנס לאחוזה כרצונו. אגוסטין ורנטה נפגשים במפתיע בפתח האחוזה וחרונימו אוסר עליה להתראות אתו. מתיאס מתחיל לדחות את אדריאנה והיא לא מבינה למה.
פרק 41
חרונימו מצנן את הקשר עם רנטה והיא לא מבינה מה קורה לו. חוספינה מגלה לגונסלו ולמתיאס שרוברטה בהיריון ממתיאס. גונסלו מבטיח לרנטה שיתמוך בה ובתינוק. חרונימו לא מקבל את פני רנטה בבואה לאחוזה וזה מפתיע אותה.
פרק 40
חרונימו ורנטה בליל הכלולות. אגטה נפטרת אבל לפני כן מגלה לבתה שאונוריו הוא אביה. רחינה מקבלת עוד מעטפה עם תמונה מבתה ואנטוניו פונה לפקד המשטרה כדי לחקור. רוברטה מתעלפת וחוספינה מזעיקה עזרה.
פרק 39
לאורה צצה בכנסייה והחתונה נעצרת זמנית. רוברטה מנסה לשכנע את רנטה לעזוב אבל מתיאס משכנע אותה שחרונימו באמת אוהב אותה. סוף סוף הזוג מתחתן בכנסייה ובטקס אזרחי לשמחת כולם חוץ מחוספינה ורוברטה.
פרק 38
גונסלו מבקש מחוספינה לבוא לחתונה. רנטה עונדת את התליון שלה וגם רחינה עונדת את התליון הזהה. ארלי רואה את אלפונסינה ואלברו מתנשקים. חוספינה רואה את רחינה בחתונה ויוצאת בריצה.
פרק 37
אגוסטין מכריח את אלברו למכור את אדמותיו. לגונסלו נודע שרחינה מתחתנת והוא מבקש ממנה לחכות לו. אונוריו מגלה לקונסטנסה שיש לו בת. חוספינה מעמידה פנים שהיא חולה מאוד.
פרק 36
רוברטה מגלה שרפאל מת ושרנטה תתגורר באחוזה שהוא הכין בשבילה. חרונימו מחפש טבעת לרנטה. רנטה מודדת שמלת כלה ופוגשת את רחינה. הרופא אומר לגונסלו שלחוספינה יש גידול בראש.
פרק 35
חרונימו מציע נישואים לרנטה והיא מסכימה. רוברטה אומרת לגונסלו שהיא רוצה לעבוד בחברות שלו. ארלי מראה לאגוסטין את הלב שחרוט בעץ עם השמות של רוברטה ורפאל.
פרק 34
חרונימו מארגן לרנטה הפתעה רומנטית. חוספינה באה לדירתו ומספרת לו שרנטה היא האישה שהובילה את רפאל אחיו אל מותו. חרונימו מתחיל לשנוא אותה בלי ידיעתה. דיאגו סוחט את רוברטה.
פרק 33
רנטה מתעמתת עם רחינה לגבי החשדות של אמה, רחינה מכחישה. חרונימו זוכה באהדתם של העובדים ב"לה בוניטה" כשהוא מחליט לא למכור אותה. דיאגו מודה שהוא האשם בפרשת התמונות של רנטה ומנקה את רוברטה מכל חשד.
פרק 32
קרלוס מזהה את תוקפיו אבל חרונימו מבקש לא להגיב באלימות. אגוסטין מביא חברה מהעבר לאחוזה. חוספינה מביימת התעלפות וכולם דואגים. הרופא של חוספינה משתף פעולה ומשקר לגונסלו לגבי מצבה של אשתו.
פרק 31
חרונימו מודיע לאגוסטין שהוא נסוג מהעסקה. אונוריו מגלה למתיאס שאדריאנה היא בתו. גונסלו נחוש להיפרד מחוספינה והיא שולפת תמונות שלו עם רחינה. רנטה מתחילה לפעול במרכז וחרונימו בא לבקר אותה.
פרק 30
אונוריו מבקש מאדריאנה להוציא את מתיאס לבלות. קונסטנסה מציעה לרנטה להתנדב במרכז של רחינה. אגוסטין מורה לתקוף את קרלוס. רחינה וקטה מקבלות את רנטה בשמחה במרכז. אונוריו מגלה שהוא אביה של אדריאנה.
פרק 29
רנטה מחפשת עבודה. ב"לה בוניטה" מתחיל בציר הענבים. מתיאס מתנצל בפני רנטה ומבקש הזדמנות שנייה. לרוברטה נודע שרפאל וחרונימו הם אחים למחצה. רנטה מציגה בפני חרונימו את הסוסה חיטנה.
פרק 28
מתיאס משתכר, וכשהוא חוזר הביתה רוברטה מפתה אותו. גונסלו תופס אותם במיטה וכועס. רחינה נענית להצעתו של אנטוניו. חרונימו מכין ארוחה לרנטה בביתו. אדריאנה לא מבינה למה אמה לא רוצה לפגוש את אונוריו.
פרק 27
רחינה ואנטוניו מתקרבים. אונוריו אומר לגונסלו שדיאגו ורוברטה עומדים מאחורי התמונות של רנטה שנזרקו מהמסוק במסיבה של מתיאס. רוברטה מכחישה הכול. חרונימו מגיע למשרד לדבר עם מתיאס והוא מגרש אותו.
פרק 26
רנטה עוזבת את הבית. חרונימו אומר לרחינה שהוא חושש שמותו של רפאל יהיה מכשול בקשר שלו עם רנטה למרות אהבתו אליה. חוספינה אומרת לרוברטה שכדאי לה ללדת ולגרום למתיאס לחשוב שהילד שלו.
פרק 25
רנטה וחרונימו המומים אבל מאוהבים אחרי שמתיאס ורוברטה תופסים אותם על חם. רוברטה הזועמת נשבעת להרוס את אחותה. חוספינה מזעיקה את גונסלו ממונטריי. רנטה נשארת לישון אצל חרונימו.
פרק 24
רנטה וחרונימו עומדים להיפגש סופית ואז היא מופיעה שיכורה. אינס ואיסדרו מספרים לבנם שהוא חולה בלוקמיה. מטילדה שמחה לשמוע שהיא תישאר באחוזה ולסרו לא. רוברטה ומתיאס מגיעים יחד לדירה של חרונימו.
פרק 23
רוברטה קובעת תור להפלה אבל אז מתגלה שיש לה מום בלב. חרונימו מחליט לא לטוס לספרד וקובע לפגוש את רנטה. אנטוניו מביא לרחינה טבעת אך היא מסרבת לקבל אותה. חוספינה מנסה אמצעי יעיל יותר כדי להיפטר מרחינה.
פרק 22
מתיאס מתייסר במונטריי ואביו מנסה לנחם אותו. רנטה תופסת את חרונימו לפני העלייה למטוס ואומרת לו מה היא מרגישה כלפיו. איסדרו ואינס נדהמים לשמוע שהבן שלהם חולה בלוקמיה.
פרק 21
מתיאס מנסה לנשק את רנטה בכוח אבל היא דוחה אותו. חוספינה דוקרת את רחינה אבל היא ניצלת בנס. חרונימו מייפה את כוחו של איסדרו במכירת האחוזה. לסרו ומטילדה מונעים מאגוסטין להיכנס לאחוזה שהוא קנה.
פרק 20
גונסלו מחליט לעבור לישון בסלון אבל חוספינה מתעקשת להחזיר אותו לחדר השינה שלהם. רוברטה מגלה שהיא בהיריון מרפאל ורוצה לראות את חרונימו. אמה של רחינה מפצירה בה שלא לוותר על אנטוניו.
פרק 19
אונוריו מתחייב לעזור לאדריאנה, קונסטנסה מקנאה. גונסלו ורחינה נפגשים בביה"ח ולגונסלו קשה להיפרד. גונסלו מודיע לחוספינה שהוא רוצה להיפרד. חרונימו מחליט למכור את האחוזה לאגוסטין וקרלוס מגיב בזעם.
פרק 18
רנטה מבטיחה למתיאס לחשוף את האמת על התמונות המביכות והוא מצהיר שהוא אוהב אותה. חרונימו חוזר לאחוזה. רחינה פוגשת את רנטה בביה"ח. חוספינה פונה לעו"ד כדי לאסוף מידע על רחינה וחרונימו.
פרק 17
המסיבה לכבוד מתיאס בעיצומה ורוברטה ממשיכה לחזר אחרי חרונימו. רחינה מנחמת את אינס וגם את אדריאנה בבית החולים. קרלוס מגלה עוד פרט שמסביר את מותו של רפאל חברו. רוברטה זוכה להפתעה לא נעימה במסיבה.
פרק 16
רנטה מלווה את חברתה אדריאנה לביקור אצל אמה שעומדת לפני ניתוח. רחינה מחליטה להישאר עם אינס כי בנה אושפז בבי"ח. חרונימו מופתע לגלות שרנטה היא חברתו של מתיאס. רנטה מגלה שחרונימו הציל את חייו של מתיאס.
פרק 15
רחינה מחליטה לנסוע עם אנטוניו למדריד אבל קודם היא תלך למסיבה לכבוד מתיאס. אגוסטין מורה לעובדיו לפקח על קרלוס, שנשלח בידי חרונימו כדי להעריך את האחוזה. חוספינה נוזפת ברנטה על שאינה מתמקדת בארגון המסיבה.
פרק 14
חוספינה מנסה לסכל את בואה של רחינה למסיבה לכבוד מתיאס. גונסלו מחפש את רחינה ומזמין אותה למסיבה. חרונימו עוצר את עצמו רגע לפני שהוא פוגע ברנטה. לאסרו ומטילדה חוששים לפרנסתם אם האחוזה תימכר.
פרק 13
רוברטה נחושה שחרונימו יתאהב בה לפני שיכיר את רנטה. רנטה וחרונימו כמעט נפגשים אבל מפספסים זה את זה. מתיאס לומד להכיר את אדריאנה. בנה של אינס נשלח לבית החולים. רחינה ואינס מוזמנות למסיבה של מתיאס.
פרק 12
מתיאס מתעמת עם חוספינה בגלל אהבתו לרנטה. חרונימו ממשיך לחזר אחרי רוברטה אבל בלבו ממשיך לתכנן את נקמתו. אגוסטין נפגש עם רנטה. רנטה אוהבת את מתיאס אבל לא מצליחה להוציא את חרונימו מהראש.
פרק 11
מתיאס ורנטה מתוודים על אהבתם זה לזה. גונסלו סולח לרחינה ואפילו מתחיל לחבב אותה. רחינה חושבת שהיא רואה את בתה האבודה בכל מקום. חרונימו מזמין את "היפה" לכוסית וממשיך לתכנן את נקמתו.
פרק 10
חרונימו נחוש לאתר את האישה שהוא מאשים במות אחיו. מתיאס מנסה לשחרר את רנטה מהמעריץ הטרדן שלה. רחינה נעדרת מהפגישה עם מונטרוביו ומתפרצת למשרדו כדי לא לאבד את תרומתו למרכז שלה.
פרק 9
רוברטה מקבלת מכתב של רפאל לכאורה, ובו כתוב שהוא נפרד ממנה כי היא נושלה מהירושה. חרונימו מוצא באחוזה של רפאל תמונה של רוברטה ורנטה.
פרק 8
חרונימו מגיע לאחוזה של רפאל ושם נודע לו שרפאל מת משום שאישה דחתה אותו. חרונימו נשבע לנקום בה על מות אחיו. מתיאס מנשק את רנטה והיא מבקשת ממנו שיתקדמו לאט לאט.
פרק 7
רפאל מאבד הרבה דם והוא חלש מאוד לאחר שהרופא מוציא את הקליע מבטנו. אגוסטין אומר לרופא שרעדו לו הידיים כשניתח את רפאל כי היה שיכור והוא עלול לאבד את רישיון הרופא שלו.
פרק 6
רפאל מאבד המון דם ולא מצליחים להתקשר לרופא. רנטה הולכת להיפגש עם רפאל ובדרך שוב נתקלת בחרונימו. רנטה וחרונימו מחכים לרפאל באותו המקום. רחינה מחליטה לנסות לפתח מערכת יחסים עם אנטוניו.
פרק 5
רנטה ומתיאס מסתדרים מצוין. רוברטה מתכננת לברוח עם רפאל בערב אבל חוספינה נחושה לקלקל להם את התכניות, היא מקלקלת את הטלפון של רוברטה וטסה לאחוזה של רפאל כדי לדבר אתו.
פרק 4
מתיאס חוזר למקסיקו. רוברטה אומרת לרפאל שההורים שלה לא מרשים לה להתחתן איתו והדרך היחידה שבה הם יכולים להיות ביחד היא לברוח. חרונימו מגיע למקסיקו ובנמל התעופה רנטה נתקלת בו.
פרק 3
מתיאס מודיע לאביו שהוא יבוא למקסיקו וגונסלו מאושר. רפאל מציע לרוברטה נישואים. חוספינה אומרת לרוברטה שאם היא תתחתן עם רפאל, דלתות בית המשפחה יהיו סגורות בפניה והיא תאבד את הירושה של גונסלו.
פרק 2
רוברטו בבית החולים במצב קשה מאוד. פפה לוקחת את הבת שלה ואת הבת של רחינה לכפר מרוחק ומציגה את הבנות כבנות התאומות שלה. לאחר שנים היא עוזבת את הכפר וחוזרת למקסיקו סיטי. רוברטה ורנטה חוגגות יום הולדת 25.
פרק 1
רחינה, אשתו של רוברטו, וחוספינה, מי שהייתה מאהבת שלו, יולדות בנות באותו היום. רוברטו מציע לחוספינה דמי מזונות חודשיים בתנאי שתיסע לחו"ל. כשהבנות בנות שנה חוספינה ובתה מופיעות בבית של רוברטו ורחינה.


צפייה ישירה:








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il