עמוד המועדפים שלי הצפיות האחרונות שלי קטגוריות
קטגוריות מומלצים עדכונים אחרונים עמוד ראשי
:חיפוש מהיר
         


מחשב

טלוויזיה
ערוץ 2 שידור חי   |   ערוץ 10 שידור חי

Yes דוקו

RSS שלח ל Facebook Twitter שתף במקושרים שלח לחבר
עמוד ראשי > > Hacked By Cyb3r Drag0nz Team > Yes דוקו

Yes דוקו   - דוקו תרבות, דת והיסטוריה


סרטים דוקומנטריים מבית Yes, בצפייה ישירה.
סרטי הדוקו של yes עוסקים בנושאים רבים : פוליטיקה, דת, היסטוריה, תרבות, גוף ונפש ודוקו Shock.
(הסרטים מסודרים עפ"י נושאים לבחירתכם)

תגיות: Yes דוקו



  קטגוריות
אירוח
אנימציה ומצוירים
אקשן ואימה
בידור
בישול
דרמה
הגיל הרך
הרצאות
ויראלי
חדשות
טבע
טלנובלות
ילדים ונוער
לימודים ברשת
מגזין
מדע
מוסיקה
סדנאות
ספורט
ספרדית
ערבית
פנטזיה ומד"ב
פעולה
קומדיה
רומנטי
ריאליטי
שעשועון
תעודה ותחקיר
סרטים



ויאגרה



שלח לחבר
    הוסף לעמוד שלי
חלב, לא מה שחשבת
כל מה שתעשיית החלב לא מספרת לכם
אליפות העולם לשפים
כשחלום הופך לאובססיה
להאכיל את העולם
הדיאטה הטובה ביותר לכם, ולכדור הארץ
עניין של טעם
השף הצעיר ביותר שזכה לתשבוחות בניו יורק טיימס
אל בולי: מעבדת הבישולים
הייתם יכולים להנות מארוחה בת 49 מנות
סוזן בויל: כוכבת בהפתעה
אודישן אחד הפך אותה לכוכבת עולמית, איך היא מתמודדת עם ההצלחה?
לדבר מהבטן
כנס יוצא דופן של קהילת הפיתומים
איך סטיב ג'ובס שינה את העולם
מיהו האיש ששינה את המציאות שלנו?
רוסים בחלל
הסיפור הלא-ידוע של יורי גגארין לחלל
מבצע יונתן: לתקוף ולהציל
על התכנון והביצוע של מבצע אנטבה
כשר למהדרין
מספר דמויות יהודיות באנגליה, נותנות תמונה עדכנית, מגוונת וססגונית על החיים היהודיים בממלכה, ביניהם אידישע מאמע - אורתודוקסית מודרנית וניצול שואה בן ה-83 ששרד את מחנה בלזץ. מה מחבר את כולם יחד? במאי: כריס מאלון. 2010.
לחלום בזימבבואה
המדינה שלהם בפשיטת רגל. גופם פגום. שכניהם סבורים שהם מקוללים. אך בכל הנוגע למוסיקה– יש להם מקום לפתח חלומות. הכירו את להקת ליאנה: 8 מוסיקאים צעירים, אנרגטיים ונכים, שמנגנים כנגד כל הסיכויים. בימוי: א. ברקט. זימבבווה, 2010
סתום ת'פה איש קטן!
כשהשכנים שלכם עושים עליכם סרט
בלילה הן רוקדות
מסע בעקבות משפחה מצרית המתפרנסת מריקודי בטן
כל האמת על הסמארטפון שלך
מחשבים וסמארטפונים הפכו לחלק אינטגרלי מחיינו. הם משאירים אותנו מעודכנים ומחוברים, אך מחקר מראה כי שימוש נרחב בהם מגביר לחץ דם, רמות חרדה, ועוד. הסרט בודק כיצד מכשירים אלו משפיעים על מוחנו, בטיחותנו, ומערכות היחסים שלנו. 2010
תרבות המציצנות
הטלוויזיה הפכה למחזה בלתי-פוסק של אנשים שמוכנים לחשוף הכל בשם בידור, קידום עצמי ותהילה מיידית. הסרט בודק את השלכות המציצנות על חיינו, תוך מסע הומוריסטי עד כאב של הגורו האלטרנטיבי האל ניידזויצקי. בימוי: סאלי בלייק. קנדה, 2011
מ.א.ש - הסיפור האמיתי
מאחורי סדרת הטלוויזיה האגדית מ.א.ש
ראיון עם רופאו של מייקל ג'קסון
ראיון מלא עם הרופא שהורשע במותו של מלך הפופ
מייקל ג'קסון והרופא: חברות קטלנית
מערכת היחסים בין הרופא למייקל ג'קסון, מההכרות ועד שלמשפט לאחר מותו
החיים ביום אחד
פרוייקט ראשון מסוגו, שנותן מבט אישי וייחודי על חייהם של אנשים מסביב לעולם
הקדימה את זמנה
סיפור חייה המרתק של רות גרובר בת ה-100, אשה שהקדימה את זמנה. היא נולדה ב- 1911, ובגיל 20 כבר היתה בעלת דוקטורט. גם בגיל מבוגר נותרה חריפה כבנעוריה, והסרט משובץ בראיונות מרתקים אתה, לצד קטעי ארכיון. במאי: בוב ריצ'מן. 2009
נאום המלך: סיפור האמיתי
סיפורו מעורר ההשראה של המלך ג'ורג' ה-6, עליו התבסס הסרט זוכה האוסקר "נאום המלך". המלך נאבק בגמגום קיצוני ומשתק, והוכתר, למעשה, בעל כורחו. מקורבים לבית המלוכה, בשילוב עם חומרי ארכיון, מביאים את הסיפור המרתק. אנגליה, 2011
איך להתפרנס מפוקר
הבמאי המובטל מאט גאלגר תולה את גורל משפחתו בהימורים
העמוד הראשון: שנה בתוך הניו יורק טיימס
האם לעיתונות המודפסת יש מקום בימינו?
שירים של מלחמה
בין אם מדובר בעוצמתיות של ריקודי מלחמה אפריקאיים ומאורים, או בין אם "הפגזת" שירי מטאליקה של חיילי ארה"ב על מעוזי המסתור של הטאליבן, העקרון הוא זהה: שימוש במוסיקה על מנת להוריד את המורל של האויב ולדרבו את כוחותיך. 2011.
בנים עם פומפונים
הכירו את "יהלומי דאזל", קבוצת מעודדים של בנים בלבד מדרום לידס, אנגליה, אשר עובדים על מופע חדש. עם פומפונים ורודים ואנרגיות גבוהות, הם מתכוננים במלוא המרץ לאליפות הארצית של המעודדות בלונדון. 2011.
לקפוץ מהגגות
האדריכל המפורסם ביארק אינגלס לוקח לבניינים שלו את אנשי 'צוות ג'י-יו' המתמחים בפרקור (ספורט אתגרי), כדי שידגימו את המיומנות שלהם, שהיא פורצת דרך ממש כמו שארכיטקטורה יכולה להיות. בימוי: קספר אסטרופ שרודר. דנמרק, 2011.
איך בירה הצילה את העולם
הידעתם שבירה היתה קריטית להולדתה של האנושות?. מדענים והיסטוריונים מספרים את הסיפור המדהים והלא ידוע על כך שבירה הייתה שם כשהמציאו את המתמטיקה, השירה, הפירמידות, הרפואה המודרנית, חוקי העבודה, ו... את אמריקה עצמה. 2011.
תתמתנו! להרוויח בכיף
ספיישל דוקונומיקס. הבמאי ג'יימי קסטנר ("יהודון כמוני"), יוצא למסע שנון ומשעשע עם הרבה הומור שחור בקליפורניה, אירופה ודובאי, ופוגש את אלה שהפכו את המשבר הכלכלי להזדמנות. הפתרונות הרבה יותר מגוונים ממה שתוכלו לדמיין. 2010.
לימונדה
ספיישל דוקונומיקס. למעלה מ-130 אלף עובדי ענף הפרסום איבדו את עבודתם במהלך השפל הכלכלי של 2008. מה קורה כאשר אנשים שפעם שילמו להם כדי להיות יצירתיים נאלצים למצוא פתרונות יצירתיים לחיים שלהם עצמם? במאי: מארק קולוצ'י. 2009.
הכופרות
ג'ואן בריידרמן הגיעה לניו-יורק ב-1971. מעט אח"כ, הצטרפה לקולקטיב אמנות פמיניסטי, שהיה במרכזו של עולם האמנות של שנות ה-70'. היום, חוברת מחדש בריידרמן ל-25 מבנות הקבוצה ומחייה שוב את התקופה האמנותית החשובה ההיא. 2009.
תענוגות אסורים
בכל ארבע שניות נמכר בעולם ספר מסוג "הרומן הרומנטי". הסרט המשעשע שלפנינו יוצא לחקור את תופעת ההתמכרות לספרים הללו, החל בלקוחות, דרך הכותבים וכלה אף בגבר השרירי והיפה שמככב דרך קבע על העטיפות. בימוי: ג'ולי מוגאן. 2010.
על משרתות ואדונים
דלתות הכניסה של וילות ודירות יקרות בפנמה, שמאחוריהן חיים, המשפחות וצוותי השירות שלהן יחדיו – מסתירות מאחוריהן בורות ודיעות קדומות. הסרט משרטט את מערכות היחסים המורכבות והמוזרות בין בעלי-הבית לבין סגל השירות. 2010.
האודישן הגדול
סרט ססגוני ומוסיקאלי המביא את סיפורו של המחזמר "שורת המקהלה" – מרעיון שאפתני ועד לתופעה בינלאומית. הסרט התיעודי עוקב אחר הדרמה בהעלאה המחודשת של המחזמר הפופולארי, במקביל להצגת ההיסטוריה של המופע. ארה"ב, 2008.
אוטו פרנק: אבא של אנה
הסרט מביא את סיפורו של אוטו פרנק, שמצא חיבור מחודש עם בתו המתה דרך יומניה, ושתפקידו בחיים הפך להנצחת מורשתה: על ההחלטות הקשות שקיבל, על ההקרבה שנדרשה על הנחמה שמצא בכך שיומנה הפך לאחד הספרים הנקראים ביותר בעולם. 2010.
יהודים בברלין : מגהינום לתקווה
סרט הבודק מה עלה בגורל רבבות יהודי אירופה ביום שאחרי. ללא מסמכים וללא עתיד ברור, אלפים הגיעו לברלין בחיפוש אחר מקלט בעיר שנכבשה ע"י כוחות הברית. סיפורם חושף את התקווה של אלה ששרדו את הזוועות. בימוי: גבריאל היים. 2009
וידויה של דוגמנית על
דוקו-fashion. יומן וידאו אישי וחשוף, שמתעד את נסיקתה של שרה זיף מפנים חדשות ולא מוכרות לדוגמנית שמעטרת שלטי חוצות ושערי מגזינים נחשבים. זיף והבמאי מסירים את המסך הזוהר של עולם הדוגמנות אחת ולתמיד. ארה"ב, 2009.
קייט מוס: איך מייצרים אייקון?
קייט מוס: מושא הערצה
הגאון שבפנים: החיים הפנימיים של גלן גולד
סיפורו של משורר אניגמטי ופסנתרן בעל שם עולמי - גלן גולד. גולד ממשיך לכבוש את לבם של אנשים גם עכשיו, 27 שנה אחרי מותו בטרם עת, לא רק בשל הוירטואוזיות שלו, אלא גם בגלל אישיותו האקסצנטרית. בימוי: מ.הוזר, פ.ריימונט. 2009.
תלמידו של הגורו
כשהיה בן 15, נטש כריס קולינס את חלומו להיות טייס. הוא מצא עצמו נסחף לכת מיסטית וססגונית (אך מסוגרת), בהנהגתו של שיח' קפריסאי, כריזמטי ומסתורי. כריס עובר שינוי דרמטי שמונע ע"י השיח' ושאר חברי הכת. במאי: יליז שוקרי. קפריסין, 2010
אני המדיה
סרט העוסק בהתהוות החדשה של השולטים בתוכן. אלו המייצרים את התוכן ואלו המספקים אותו לצרכנים החדשים. כמו כן עוסק הסרט במידע במאה ה-21 ומנתח את המהפכה שעוברת החברה האנושית, מהפכה לה אנו עדים בימים אלה. 2010.
חיים חשופים
סרט על השפעת הרשת והמדיה על האינטראקציה האנושית, דרך נקודת מבטו של איש החזון וחלוץ האינטרנט ג'וש האריס. האריס נחשב לסנדק של סצינת האינטרנט בניו-יורק בשנות ה-90. בימוי: אונדי טימונר, ארה"ב, 2009.
איך מוצאים את גארי?
הסיפור מתחיל כשבמאי הסרט, "ג'יי.בי", נעקץ ע"י בחור בשם גארי בתחנת רכבת בבריסל. זה מחליט להשיק חקירה אינטראקטיבית שבה, השתתפותתם של הגולשים היא מפתח עיקרי בהתפתחות הסיפור. הכל, כדי לאתר את גארי, 2010.
חיים, גרסה 2.0
הסרט צולל עמוק אל הליבה של האינטראקציה האנושית המתקיימת במרחב ה"סקנד-לייף". הבמאי, באמצעות אווטאר שהמציא באתר, מכריח אותנו לשאול שאלות על מי אנחנו רוצים להיות באמת בעולם. ג'ייסון ספינגארן-קוף, 2010.
האווטאר שלי ואני
יוצר דוקומנטרי מתוסכל, מחליט לאמץ זהות וירטואלית, ובורח לעולם שנמצא בצד השני של מסך המחשב. המציאות והדמיון מתערבבים, ולא ברור האם בסופו של דבר ימצא הבמאי במשחק את מה שהוא מחפש בחייו האמיתיים. 2010.
מהפכני עמק הסיליקון
סיפור לידתו של סיליקון וואלי, העמק ששינה את העולם. "שמיניית פיירצ'יילד", כך נקראה קבוצה של שמונה אנשים עזרו לארגן מחדש את העולם והפכו לכוח המניע מאחורי העידן הדיגיטלי. במאי: פול קראודר. 2010.
סקס, אלימות וסרטי ניצוּל
סרט העוסק בז'אנר "סרטי הניצול", כזה הקשור לסקס, אלימות גרפית ואימה, ומגלה את המקורות חסרי הבושה של הבידור הפופולרי. הסרטים השאירו חותם בל-יימחה על התרבות האמריקאית, ועדיין, מדובר בקטגורייה שבד"כ מעלימים ממנה עין. 2010.
הארלן: בצל היהודי זיס
פייט הארלן, מבכירי הבמאים של התקופה הנאצית יצר בשנת 1940 את אחד הסרטים המוקצים ביותר בתולדות הקולנוע - "היהודי זיס". בסרט שלפנינו חומרי ארכיון נדירים, קטעים מהסרט שלא נחשפו בעבר, וראיונות עם בני משפחתו של הארלן. 2009.
פיט הזועם
ספיישל דוקו-שף. בחורף 2002, כשפיטר סרוינסקי היה בן 16, הוא אושפז וכמעט מת מאנורקסיה. 7 שנים מאוחר יותר, בעזרת תמיכת משפחתו וחבריו, לא רק שהחלים מהמחלה אלא הפך להיות אחד מהמתחרים המובילים בעולם בספורט ה"אכילה התחרותית".
הסעודה האחרונה של פאני
ספיישל דוקו-שף. כריסטופר קימבל, מומחה קולינארי, מנסה לשחזר ארוחת ערב אותנטית, בת 12 מנות, מתחילתה של המאה שעברה. על מנת לבצע את המשימה, הוא נעזר ב"ספר הבישול של ביה"ס לבישול של בוסטון", שנכתב ב-1896 ע"י פאני פארמר.
איש הממתקים: סיפורו של דיוויד קליין
ספיישל דוקו-שף. סיפורו האמיתי והמדהים של דיוויד קליין, ממציא ממתקים אקסצנטרי מאל.איי, שב-1976 הגה את רעיון סוכריות הגומי "ג'לי בלי". סרט על שני צדדיו של החלום האמריקאי, על אדם שאיבד אימפריית ממתקים, אבל לא מכר את נשמתו.
תהנה מהארוחה: איך אוכל משנה את העולם
לבחירות היומיומיות שאנו עושים מבחינה קולינארית, השפעות בלתי ניתנות לשיעור על הסביבה. הסרט שלפנינו דן באותן דילמות מוסריות שעלינו לקבל כצרכנים נבונים כשעלינו לשקול משתנים כמו זיהום סביבתי וכריתת צמחייה.
היית אוכל פיל?
ספיישל דוקו-שף. שניים מהשפים הנועזים ביותר של אנגליה יוצאים למסע קולינארי ברחבי הגלובוס כדי לבדוק את גבולות קיבתם. הצמד יאכל שורה של חיות שנחשבות לטאבו במערב, אך הינן חלק מהתזונה היומיומית בחלקים אחרים של העולם. 2010.
תמיד לשירותך: מלצריות ואמנות השירות
ספיישל דוקו-שף. מהדיינרים של טורונטו והמסעדות הסקסיות של מונטריאול, דרך המזללות המעודכנות של פריז ועד ה"ברים עם משרתות" (Maid Bars) של טוקיו - הסרט מביא מבט מבפנים על מגדר, כוח ואמנות השירות. במאית: מאיה גאלוס. 2010.
נוירו-שיווק: אזרחים תחת השפעה
נדמה שהמוֹח - היעד של אנשי עולם השיווק - מצוי תחת מתקפה. כיום נעשית פנייה למדעי הנוירולוגיה במטרה לפענח את התת-מודע ולהבין טוב יותר את התשוקות שלנו. האם נוירו-שיווק מהווה איום על הצרכן? במאי: לורנס סרפתי. צרפת, 2010.
שלושה כוכבי מישלן
ספיישל דוקו-שף. סרט המביא את סיפורם של 9 שפים משלוש יבשות שונות, שמסעדותיהם דורגו בכוכבי מישלן. חיי היומיום השגרתיים אותם מנהלים השפים אל מול הסערה האומנותית בה הם חיים כשהם נתונים למטבחם. במאי: לוץ' הכמייסטר. 2010.
לתכנת את האומה? - חלק ב'
מסרים שיווקיים נסתרים שנשלחים ישירות לתת-מודע - האם מדובר בשטיפת מוח או באגדה אורבנית? פיצ'ר דוקומנטרי מרתק בשני חלקים מביא את ההיסטוריה של המסרים הסאבלימינליים במדיה האמריקאית. במאי: ג'ף ווריק. ארה"ב, 2009. חלק ב'.
לתכנת את האומה? - חלק א'
מסרים שיווקיים נסתרים שנשלחים ישירות לתת-מודע - האם מדובר בשטיפת מוח או באגדה אורבנית? פיצ'ר דוקומנטרי מרתק בשני חלקים מביא את ההיסטוריה של המסרים הסאבלימינליים במדיה האמריקאית. במאי: ג'ף ווריק. ארה"ב, 2009. חלק א'.
רנה
סרט מרשים ועטור פרסים, בו הבמאית הצ'כית ה. טרשיטיקובה עוקבת במשך 20 שנה אחר עבריין בשם רנה. כבר מגיל 16 היתה מרותקת לנער, עבריין קטן עם אמירה. במשך שנים המצלמה מלווה את מסעו מייאש בין קירות הכלא, מחוצה לו, ובחזרה. צ'כיה, 2008
פסטיבל השוורים המטורף
באזור קמרג' בדרום צרפת, פסטיבל בלי שוורים הוא לא פסטיבל. לתושבים תשוקה עזה לחיה המהירה והקטלנית. הסרט מלווה לוחמי שוורים- חלקם נפצעים, וחלקם אף מתים. טעות שיפוט קטנה, ואתה משופד על קרני השור. במאי: בן הנדריקס. הולנד, 2009
חשפנית הומלסית
כיצד נערה בת 15, עם כשרון אמנותי מבטיח, הופכת להומלסית חצי-משוגעת? בגיל 15, אליס רצתה להיות חשפנית. מיניותה נתנה לה השראה לאמנות האירוטית שלה, אך הובילה אותה לזנות, התמכרות, שגעון, והומלסיות. בימוי: קארן גרס. 2007
הגברים של העיר
הבמאי מארק אייזקס, עוקב אחר גורלם של 4 מתושבי לונדון מרקע חברתי שונה, במהלך המשבר הכלכלי. ממנהל קרן גידור, שמפסיד את משפחתו בגלל מעקב אובססיבי אחר המתרחש בשוקי ההון, ועד מטאטא רחובות, בעל אוריינטציה רוחנית. אנגליה, 2009.
כוכב פופ על הקרח
סיפורו של "המחליק על הקרח המוכשר בכל הזמנים", הספורטאי ג'וני ווייר, ששימש גם כהשראה לדמותו של ג'ון הדר בסרט הקולנוע "BLADES OF GLORY". זהו סרט על אדם שמחפש את האיזון בין אישיותו הענקית לבין דרישות הספורט. ארה"ב, 2009.
לצאת בשאלה
סיפורם של 5 צעירים שנטשו את העולם החרדי. בכאב מהול בהומור, מתאר הסרט את הקונפליקטים הגדולים: החלטות שפעם לא היו צריכים לקבל - מה ללבוש? עם מי להתחתן? העדר כישורים רלוונטים לשוק העבודה החילוני, ונידוי מצד המשפחה. 2009.
רצחתי את ג'ון לנון
רוצחו של ג'ון לנון מדבר מהכלא ראיונות מוקלטים שערך דיוויד צ'פמן, רוצחו של לנון, עם העיתונאי ג'ק ג'ונס בכלא, באמצעותם נעשה שחזור הארועים סביב ההתנקשות הידועה. במקביל מובאת גם הביוגרפיה של לנון, באמצעות ראיונות וקטעי ארכיון. במאי: כ. וילסון. אנגליה, 2005
בית קברות לאניות
עובדי הנמל המסורים מדי יום, כ-20,000 איש בעיירת נמל בבנגלדש, מסכנים את חייהם עבור 2 דולר ליום. למרות סביבת העבודה הקשה המלאה בחומרים מזהמים, העובדים רואים בה מתנה משמיים. הסרט מביא את סיפורם קורע הלב של ארבעה מהם. במאי: ב. פארק. קוריאה, 2009
סיינטולוגיה על הכוונת
על סודות הכת המסתורית מאחורי הפרופיל עתיר-הסלבס של הסיינטולוגיה נמצא ארגון עשיר שמעורר ביקורת רבה. העיתונאי ק. מק'דרמוט מביא עדות מצמררת של מי שהיו חברים ביח' מובחרת של הכנסייה הסיינטלוגית באוסטרליה וארה"ב, על המתרחש בחדרי החדרים של הארגון. 2010
סצנת הפאנק-איסלם: תקווהקור
סיפורה של להקה מוסלמית סיפורה של סצינת הפאנק המוסלמית, דרך סיפורו של מייקל, שכתב את מניפסט הפאנק המוסלמי. הסרט מלווה את מייקל ולהקת הפאנק המוסלמי שלו, במסע מטורף ברחבי ארה"ב ופקיסטן, בו הם גורמים למהפיכה אמיתית. במאי: עומר מג'יד. קנדה, 2009
הסרט על "סו קולד"
דיוקנו של מוזיקאי צבעוני אם וודי אלן היה עושה ילד עם הראפר ליל ווין, מה שהיה יוצא זה ג'וש דולגין, הידוע גם כ"סו-קולד". היפ-הופ ופאנק פוגשים כליזמר, בדיוקן חיוני וססגוני של המוסיקאי, שהוא גם קוסם/במאי/מאייר/אמן ויזואלי. במאי: ג. בייטל. קנדה, 2010
נער פפראצי
אדיראן גרנייה מ-'הפמליה' בעקבות צלם פפראצי בן 13 כשאוסטין בן ה-13 צילם תמונה של השחקן אדריאן גרנייה, לא היה לו מושג שחייו עומדים להשתנות. זהו סרט על המהפיכה התרבותית של האובססיה לסלבריטיז, שנולדה בארה"ב, אך מתפשטת במהירות בעולם. במאי: אדריאן גרנייה. ארה"ב, 2010
פוליווד
על הקשר בין הוליווד ופוליטיקה הבמאי זוכה האוסקר בארי לוינסון, יוצא לחקור את הקשר שבין הוליווד ופוליטיקה. הסרט לוקח את הצופה אל מאחורי הקלעים של המירוץ הנשיאותי האחרון, ומציג ראיונות עם סלבס מהשורה הראשונה, ודמויות פוליטיות מרכזיות. 2009
חקייני הכוכבים
החלומות הגדולים של החקיינים בהוליווד מבט משעשע (אך גם מרגש) על חקייני הכוכבים בשדרות הוליווד. הסיפור מביא את חיי היומיום ואת סיפורי הרקע של חקיינים בעלי חלומות גדולים להצליח בתעשיית הבידור, לו רק יצליחו להימנע מלהיעצר, או להציק זה לזה. בימוי: ד. מארקי. 2008
ג'ואן ריברס: איזה טיפוס
חייה של הקומיקאית האגדית הסרט מלווה במשך שנה את הקומיקאית האגדית ג'ואן ריברס בשנתה ה-76, וחושף את החיים המטלטלים של האמנית, שמחזיקה באחת הקריירות הנשיות הארוכות והמצליחות ביותר בשואו-ביזנס האמריקאי. בימוי: ריקי סטרן, אן סאנדברג. 2010.
החיים הכפולים של רוק האדסון
סיפורו של כוכב, הומו בארון הכוכב ההוליוודי רוק האדסון, שנפטר מאיידס לפני 25 שנה, אמור היה לחגוג היום 85. הסרט מביא סיפור של כוכב, שנאלץ לנתב דרך בין העולם הזוהר וההטרוסקסואלי של הוליווד, לבין מיניותו, שבארון. בימוי: א. דייוויס, א.שייפר. גרמניה, 2010
מלכת החיפושיות של טוקיו
מדוע היפנים אוהבים חרקים? סרט עתיר פסטיבלים, החוקר את הרומן המתמשך של היפנים עם חרקים. תוך שימוש בחרקים ככלי אנתרופולוגי, מביא הסרט את הפילוסופיות היפניות. בימוי: ג'סיקה אורק. ארה"ב, 2009.
הקיץ שלנו בטהרן
הצצה נדירה לחברה האיראנית הבמאית ג'אסטין שפירו, לוקחת אותנו אל המעמד הבינוני באיראן, זה שכמעט לא נחשף בתקשורת המיינסטרים. שפירו, יהודייה-אמריקאית, לוקחת את מתאו, בנה בן ה-6, לטהרן, שם יבלו את הקיץ עם שלוש משפחות מקומיות. ארה"ב, 2009
משחק המוות
מוות בשידור חי כמה רחוק זה רחוק מדי? האם ייתכן שמוות בשידור חי בטלוויזיה יהפוך לסוג חדש של בידור? הסרט שלפנינו עוסק בגבולות ההולכים ונמתחים של תכניות הריאליטי, והוא עורר סערה גדולה בצרפת וברחבי העולם. בימוי: כ. ניק, ת. בורנו. צרפת, 2009
פיטר גבריאל - העולם האמיתי
חייו ומסעו של פיטר גבריאל חייו של המוסיקאי ופעיל זכויות האדם פיטר גבריאל, שמאז ומעולם היה הרבה מעבר לכוכב רוק. הסרט מביא את מסעו של גבריאל מנקודת ההתחלה. בימוי: דיטר זפנפלד, גיאורג מאאס. גרמניה, 2009.
תיירים בחלל
להגשים חלום בחלל מיליונרית אמריקאית בת 40 ממוצא איראני מגשימה את חלומה לטוס לחלל. היא לא היחידה. עם 20 מיליון דולר, בריאות תקינה, ואימונים- כל אחד יכול. הסרט משלב את חוויותיה של המיליונרית, עם המציאות העלובה של מי שנותרו מאחור. שוויץ, 2009.
ההמצאות של ד"ר נאקאמטס
אשף ההמצאות היפני ברוכים הבאים לעולמו של דר' נקמטס. היפני בן ה- 82, נחשב לאליל בארץ הולדתו, ולממציא הפורה בעולם, עם 3300 פטנטים רשומים. בין המצאותיו: הדיסקט, ה-DVD, המונה במונית, ואפילו הקריוקי. הסרט המבדר שלפנינו בוחן את דמותו יוצאת הדופן.
המקהלה
זמרי הכלא המופלאים ג'ובלני שבנגו וחבריו, מנסים לשרוד בכלא ליקוופ- הגדול ביותר בדרא"פ. ג'ובלני נחשב למורד זועם, עד שהוא פוגש בשודד בנקים זקן ונבון, שמגייס אותו למקהלת הכלא. במקהלה, שמספקת הרבה יותר מרפרטואר מוסיקלי, הוא הופך לדמות מובילה.
שיער טוב
מה עומד מאחורי אובססיית השיער? קומדיית-דוקו משעשעת בה יוצא כוכב הטלוויזיה והקומיקאי כריס רוק ("כולם שונאים את כריס", "דוגמה") לבדוק מה מקור האובססיה של נשים ממוצא אפרו-אמריקאי להחליק את שיערן, ולהשקיע בכך את מיטב כספן.
הכלא: כעבור 10 שנים
מעקב אחר חיי האסירים. סרט המשך לסרט הדקומנטרי שהופק ב-1998 אודות הכלא הידוע לשימצה אנגולה, אשר בלואיזיאנה, ארה"ב. עשר השנים האחרונות היו שנים של שינוי ותסכול בקרב ארבעה מהאסירים שהשתתפו בסרט הראשון, והמצלמה חוזרת לבדוק מה עבר עליהם.
גברים שוחים ביחד
תחביב השחיה שסחף את גיל העמידה. סרט משעשע ושנון על קבוצה של גברים בגיל העמידה, שמצאו לעצמם תחביב משותף וזכו להצלחה - שחייה צורנית. מה שהתחיל כמקום מפלט שבועי מצרות היומיום, הפך עד מהרה להתחייבות רצינית ביותר. כעת, הקבוצה יוצאת לאליפות העולם.
האורחים של נירון
מה הורג את החקלאים של הודו? בעשור האחרון, יותר מ-200 אלף איכרים בהודו התאבדו בעקבות המשבר החקלאי במדינה. הפערים הכלכליים בחברה גדלים, אך השלטונות והתקשורת שם בקושי מתייחסים לנושא. עיתונאי אחד לוקח על עצמו את המשימה להעלות את המודעות לגורלם.
לוחמת השוורים
חלוצות תרבות המטאדור. בספרד, אין ביטוי חזק יותר להבדלים המגדריים מאשר האימג' של המטאדור, לוחם השוורים. בעבר, אף היה קיים חוק שאסר על נשים לעסוק בספורט דנן. הסרט שלפנינו חושף את סיפורן של 2 נשים חלוצות, לוחמות שוורים פעילות ומצליחות.
מלכים-פילוסופים
חוכמת החיים של השרתים. בחיפוש אחר חוכמה המצוייה במקומות לא מקובלים, הסרט לוקח אותנו למסע במסדרונות הקולג'ים והאוניברסיטאות היוקרתיים ביותר באמריקה, כדי ללמוד דבר או שניים ממי שכבר ראו הכל: השרתים. האנשים הנמצאים בשוליים וחייהם המדהימים.
נערות ונזרים
בנות האליטה של בריטניה נכנסות לעניינים. "עונת לונדון" היתה במשך מאות בשנים הלב הפועם של המעמד הגבוה בחברה הבריטית. היום - בעזרתן של המארגנות הנחושות ג'ני ופטרישיה - היא נועדה להבטיח שבנות האליטה ימשיכו להתרועע רק עם צעירים בני אותו מעמד.
מבית הזונות ועד לחתונה
מקלט לנשים שהתדרדרו לזנות. סיפורם המדהים של טריווני, עיתונאית לשעבר ואשוק, קצין חוקר אשר יוצאים להציל קטינות אשר מועסקות בבתי בושת בהודו. בית מחסה שפתחו מהווה מקלט לנשים אלו. כעת מתקרב מועד החתונה של 4 נשים שהצילו.
זה עולם של נעורים
מחירה של הפופולאריות מהו המחיר משלמים בני נוער כדי להיות קוּליים, מעודכנים ופופולאריים? הסרט מביא חשיפה של שלוש קבוצות נוער שונות תרבותית בטורונטו, שמדגימות מה זה אומר לנווט בתסבוכת של סקס, שקרים ואגו-טריפים.
מהפיכת הקריאטיב- על אמנות והעתקה
מי הם משפיעי התרבות של דורנו? הבמאי של "סקראצ'", מביא סרט עוצמתי על פרסום והשראה. הסרט מציג את העבודות של כמה מהפרסומאים המשפיעים ביותר בדורנו - אנשים שהשפיעו באופן עמוק על התרבות שלנו, אך שמם כמעט אינו ידוע לאנשים מחוץ לתעשייה.
מוסלמי מחפש אהבה
תעשיית השידוכים בקרב המוסלמים בבריטניה. האוכלוסיה המוסלמית בבריטניה הולכת וגדלה והשיטה המסורתית שמשפחות קובעות מי יהיו בני-הזוג של ילדיהם הולכת ומאבדת פופולריות. התחליף הוא לשכות שמציעות שירותי היכרות. בסרט זה נפגוש את אחת הלשכות הגדולות ביותר.
אל סיסטמה
החזון לעתיד טוב יותר. "אל סיסטמה", היא רשת של תזמורות ומרכזי מוסיקה, אשר הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה ע"י חוזה אנטוניו אברו בוונצואלה, מתוך חזון לעתיד טוב יותר. כיום לוקחים חלק בתוכנית מעל 250,000 ילדים.
כדורגל לכל ילד
האהבה לכדורגל. סיפורו הבלתי-נשכח של אדם אחד, ששם לעצמו למטרה להעלות חיוך על פניהם של כמה מהילדים העניים בעולם. הדוקו הנוגע והמשמח הזה חוגג בדיוק את מה שמאחד אוהדי כדורגל סביב לעולם: ההנאה הפשוטה מבעיטה בכדור.
אומת הקשת בענן - 2010
גורלה של דרום אפריקה. מה אתם באמת יודעים על דרום-אפריקה, "אומת הקשת", בה ייערך המונדיאל? פסיפס צבעוני ועכשווי של השוני החברתי בדרום אפריקה. דרך שמונה דמויות שונות מאד, נקבל הצצה קליידוסקופית על המדינה שעומדת בפני אירוע הספורט העולמי.
פרנהייט 2010
גורלה של דרום אפריקה. רגע לפני שמתחילה חגיגת הספורט הבינלאומית הגדולה בהיסטוריה, ומיליוני אנשים יישאו עיניהם לעבר מונדיאל 2010 בדרום אפריקה, מציג הסרט שאלה קשה- מה הולך לקרות בדרום אפריקה, רגע אחרי שיונף הגביע, ותסתיים החגיגה...
ג'ואן באאז: כמה מתוק הוא הצליל
אודות אגדת הפולק. על הקריירה המופלאה בת 50 השנים של אגדת הפולק ופעילת זכויות האדם ג'ואן באאז. הסרט מתעד את ההיסטוריה האישית והציבורית של באאז כיוצרת ומבצעת. כולל הופעות וראיונות נדירים עם דיוויד קרוסבי, בוב דילן, הכומר ג'סי ג'קסון, ועוד.
פקס אמריקנה
מירוץ החימוש בחלל. מאז שלח היטלר טיל לחלל בסוף ימי מלחמת העולם השנייה, מתקיים מירוץ לחימוש לוויינים בחלל. כיום, מנסה הנשיא אובמה לעצור את המרוץ דנן, זאת אל מול צמיחתן המהירה של חברות ענק הארה"ב המתפרנסות מהמירוץ הנ"ל.
הצי הנסתר של ביקיני
תעלומות ניסויי האטום. בין 1946-1958, פתחה ארה"ב באחד הניסויים הספקטקולריים ביותר עד אז. ב 2008, יצא צוות מדענים למשימה מלהיבה- חיפוש תשובות לשאלות הנוגעות לאטום. הזדמנות ראשונה לראות את העולם התת-מימי, ולספר את הסיפור המדהים של ניסוי האטום.
האיש המסוכן ביותר באמריקה
האיש שחשף את השקרים. מועמד לאוסקר 2010 - בכורה. 1971. אמריקה עמוק בוייטנאם - מלחמה מלוכלכת, שהתבססה על שקרים והונאה. אדם אחד מתוך המערכת, חמוש ב-7000 מסמכים עם סיווג של "סודי ביותר", מדליף את האמת לניו-יורק טיימס.
עכשיו כולם ביחד
מאחורי הקלעים של מופע עם שירי הביטלס. הסיפור מאחורי השותפות הייחודית בין הביטלס לבין סירק דה סוליי (קרקס השמש), אשר הובילה ליצירה ולהשקת המופע הבימתי "Love". קבלו הצצה לתהליך היצירתי, המרתק, והמורט עצבים, כולל קטעי ארכיון, והופעות בלתי-נשכחות.
דם כחול
נוקאאוט אקדמי. למעלה מ-100 שנה, נערך קרב אגרופים אכזרי בין יריבות ותיקות- אונ' אוקספורד ואונ' קיימברידג' . הסרט עוקב אחר 5 סטודנטים, הנחושים להגן על גאוותה של אונ' אוקספורד: אמן, אסטרופיסיקאי, פילוסוף, מתמטיקאי וביוכימאי.
אחרי המלכה אליזבת
האם הגיע סופה של המלוכה הבריטית? מלך חדש יכול להשיב לחיים את בית המלוכה האנגלי, או למוטט אותו סופית. האם היורש השנוי במחלוקת של המלכה אליזבת השנייה, יוביל לקץ המונרכיה הבריטית בת אלף השנים? הסרט מתאר את עתידה הרעוע של הממלכה, ביום שאחרי העברת הכתר.
ברונו נגד המאפיה
המאבק הבלתי פוסק במאפיה ברונו פיאזסה, בעל פאב בסיציליה, היה קורבן לסחיטה של המאפיה. הוא החליט לצאת פומבית נגד מי שמרר את חייו, מה שהפך אותו למסומן לנצח. היום הוא אחד מסמלי המאבק המשפטי כנגד כוחה של המאפיה, ונמצא תחת ליווי משטרתי מסביב לשעון. 2007
עברייני זכויות היוצרים
הקלות הבלתי נסבלת של שכפולי השירים. כבר יותר מ-30 שנה, מפיקים ואמני היפ הופ, יוצרים שירים חדשים תוך שימוש במוסיקה קיימת. כעת נכנס פן משפטי, ומה שנחשב כמוסיקה "מושאלת", הפך ל"הפרת זכויות יוצרים". השאלה המהותית- האם בכלל ניתן להיות בעליו של סאונד כלשהו?
חיבוק לדרך
סיפורם של "מחבקי החיילים". זה נפתח כסיפור יוצא דופן על קבוצת "מברכי חיילים". אנשים מבוגרים, שמתאספים בשדה התעופה, כדי להודות לחיילים אמריקאים שיוצאים וחוזרים מעירק. עד מהרה זה הופך לסיפור מרגש, מטריד ומלא חמלה ,על הזדקנות, בדידות, מלחמה ומוסר.
דוד היטלר
מבט על צאצאיו של צורר היהודים. מסע אל משפחתו של גדול הצוררים הנאצים. הסרט מגלה היכן נמצאים היום צאצאיו, הנושאים כיום את השם היטלר. האם המשפחה מנצלת את מורשתו המזויעה? עד כמה קירבת הדם לצורר מהווה מעמסה? כיצד נראים חיי היומיום של בני משפחת היטלר?
מס' 4, הרחוב של גבירתנו
הגברת שנתנה את חייה ליהודים. יותר מ-6000 יהודים חיו בסוקל ערב מלחה"ע ה-2. רק 30 שרדו, כ-16 מתוכם תודות לפרנסיסקה האלמז'ובה. קרוב לשנתיים היא הסתירה את שכניה היהודים, בישלה להם ודאגה לשלומם, והכל תחת אפם של חיילים גרמנים ותוך סיכון חייה שלה.
סחר הוגן: בכל מחיר?
האם כמות הייצור באה על חשבון האיכות? בשנים האחרונות, החלו מוצרי הסחר ההוגן (Fair Trade) להמכר בצרפת ברשתות גדולות,שתודות לשינוי, גם הגדילו את מכירותיהן בכ-40%. אך ההטבה בתנאי החקלאים, באה על חשבון משהו. וכמו בחיים, גם כאן יש דילמה בעייתית, ומחיר יקר.
ילדים עם מצלמה
כוחה המרפא של האמנות. 7 בני נוער הלוקים בתסמונת אספרגר, יוצאים לשבוע אינטנסיבי שמטרתו גילוי עצמי, במחנה אנימציה בפאתי הוליווד. האמנים הצעירים מבטאים את כשרונם במגוון דרכים- משירה וציור ועד קולנוע, ומציגים עדות חיה לכוחה המרפא של האמנות.
בינגו !
עולמם המרתק של המכורים לבינגו. היכנסו לעולמם המוזר, המצחיק לעיתים, ובפעמים אחרות הקורע לב- של המכורים לבינגו. הקלפים לפניהם, וכל יהבם תלוי במספר הבא שיצא מהמכונה. השחקנים המסורים השקיעו כסף, זמן ומאמצים, כדי להשתתף במשחק מזל שלא דורש שום מיומנות.
טסים כמו משוגעים
הצצה את מטוס העתיד. הכירו את האירבוס A380- המטוס הגדול ביותר שנבנה אי-פעם. אורכו כאורך מגרש כדורגל. גובהו כבניין רב קומות. משקלו כשל 120 פילים, ויש לו 12 סוויטות המצויידות בטלוויזיות משוכללות ומיטה זוגית. סרט טיסה אל העידן החדש.
תלמד להתנהג!
העבריינות הגואה בקרב הנוער בברזיל. סרטה עתיר הפרסים של הבמאית מריה רמוס. במהלך מספר שנים עקבה הבמאית אחרי בני נוער בריו דה-ז'נרו המואשמים בגניבה, בסחר בסמים, וברצח. הסרט החזק שלפנינו מראה את הבעייתיות הגדולה שבתהליך השיפוט של קטינים.
אליפות העולם בדיונים - קטאר
מפגש בין-תרבותי בחסות תחרות דיונים. 5 צעירים- עיראקי, קטארי, סורי-ארמני, פקיסטני ואיראני מגיעים מהמזה"ת לוושינגטון לאליפות בתיה"ס העולמית ב-Debate. האם יצליחו לגבור על האנגלים הסרקסטיים, הסינגפוריים הרהוטים והאוסטרלים חסרי הרחמים? וכיצד יתמודדו עם הישראלים?
אין כניסה לאינטיליגנציה
בן סטיין מחפש את החופש האקדמי. סאטירה דוקומנטרית עם השחקן והסופר בן סטיין, שטוען שהחופש האקדמי מדוכא. לפי סטיין, אקדמאים התומכים באפשרות ש"תכנון תבוני" מהווה אלטרנטיבה לתיאורית האבולוציה של דארווין, מפוטרים מתפקידם. בסרט הוא מראיין מדענים מ-2 הזרמים.
ראפרית נולדה: נסיקתה של פי סטאר
פריצתה המופלאה של פי. בגיל 9, בתו של ראפר עבר, מבקשת מאביה שיעזור לה להיות ראפרית. האב נעתר, ולנגד עינינו, עוברים שניהם מהפך. מתלושי מזון למסעות שופינג; מראפ בפינות רחוב להופעות במועדונים יוקרתיים. ומנסיעות גנובות ברכבת- לג'יפים נוצצים.
מריו וניני
ילדים רעים מבית טוב. איך נוצר גנגסטר? תיעוד של מריו וניני, 2 ילדים בריטיים- מהיסודי עד לתיכון, וברחובותיה הקשוחים של לונדון. הבמאית ק. רות'וון עבדה כמורה לבעלי קשיי למידה, והצליחה לשכנע את השניים לתעד עצמם במצלמה. הם בחרו להתמקדבתרבות הכנופיות.
לקנות בטירוף: משבר הצריכה
מי עומד מאחורי אמנות הפיתוי? האם העולם המערבי מתחיל לכלות אותנו? מה, או מי, מניע את כוחות הפיתוי העוצמתיים לצריכה מטורפת ולחומרנות מוגזמת? הסרט מביא מבט ביקורתי על אי-צדק חברתי, על ריקון משאבים, ובעיקר על הצורך שלנו להרגיש מחוברים ע"י מוצרי צריכה.
נשים מאחורי המצלמה
סיפורן של 50 צלמות גדולות. במשך 6 שנים, תיעדה הבמאית למעלה מ-50 צלמות- לכדי חגיגה גדולה של כשרון ורוח נחושה. מסטים בהוליווד, דרך סטים בבוליווד, ואזורי המלחמה של אפגניסטן. הסרט עטור השבחים חושף שדווקא בתעשייה ליברלית, נושאים מסויימים הם מחוץ לתחום.
מכור לדואר זבל
האיש שאהב "ספאם" הבמאי מ.קרייג הוא אספן כפייתי. במשך 5 שנים הוא אסף דואר זבל! התוצאה- מאגר אדיר של חומר פרסומי, המשקף קהילה ותרבות המשתנה במהירות. בדוקו המשעשע שלפנינו, הוא יוצא לתור אחר מקורות דואר הזבל שלו. מי ומה מסתתר מאחורי אותן פרסומות?
ספנסר טוניק מפשיט את מקסיקו
סיפורו של צלם העירום המופלא. ס. טוניק- צלם אמריקאי, שהתפרסם בצילומי עירום המוני, יצא ב-2007 לצלם במקסיקו סיטי. הוא ייצר 2 סטים שהורכבו מ 18,000 תושבים: האחד בכיכר העיר המרכזית, והשני בבית האמנית פרידה קאלו. הסרט מביא את הסיפור מאחורי הצילומים הללו.
אופנה בסרטים
על הקשר בין אופנה תרבות וסגנון חיינו. מדוגמני על של פריס ועד סופרסטארים הוליוודיים- הספיישל הבא סוקר את הקשר המובהק שבין אופנה ומדיה, כולל איזכורים לסרטים וסדרות כמו השטן לובשת פראדה, וסקס והעיר. בהשתתפות שחקנים ואנשי אופנה כז'אן פול גוטייה, מוניק לולייר, ועוד.
הקולקציה של מזרח ברלין
על האופנה שמאחורי הברלינאים. מסע לעולם המחתרתי הפרוע של אנשי האופנה והבוהמיינים של מזרח ברלין. הבמאי מרקו ווילמס יוצא להחזיר לחיים את הלייפסטייל האקסטרווגנדי. דוקו מלא הומור, על יצירתיות כסם החיים האולטימטיבי, ועל השאיפה לחופש וביטוי אישי.
ג'ואן קולינס מכניסה זוהר לחיים
אושיית הטלויזיה עוזרת לאחרים. ג'ואן קולינס מבוגרת מספיק כדי לזכור מתי כולם- לא משנה באילו נסיבות- התייחסו הרבה יותר ברצינות לאיך שהם נראים. במשך 60 שנות קריירה, היא תמיד נראתה מטופחת וזוהרת. עכשיו היא רוצה לעזור לאחרים למצוא את הזוהר בחייהם.
חייכו עד שיכאב!
על המקהלה שלא פסקה לשיר. סיפורה של תופעה אמריקאית מיוחדת במינה: משנת 1965, קבוצת נוער עליזה, שופעת חיוכים ויורמית למדי בשם Up With People, שרה ליותר מ-20 מליון איש סביב לעולם. אלא שהפסאדה העולצת הזו, הסתירה מציאות קצת יותר מורכבת.
הדשא של השכן
על הדשא כסמל סטטוס חברתי. דשא- סמל לרוגע, מפלט מעולם של בטון, וגם- תעשיה משגשגת, בנקודת החיבור בין חקלאות, לבין שיפוץ הבית. באמריקה- כרי דשא בסטנדרטים של מגרשי גולף הם עדיין סמל סטטוס. זהו מסע לעוד אובססיה אמריקאית ותיקה- מרדף אחר הדשא המושלם.
תעשה לי ברית
סטנדאפ בשירות הדת. הוא נולד ככריס קמפבל, בנם של מורה קתולי ונזירה לשעבר. עבר 3 גיורים!! רפורמי, קונסרבטיבי ואורתודוקסי, ושינה את שמו. את מסעו הרוחני החל כנער מסטול למדי בפילדלפיה, וסיים בירושלים. ומה מצחיק כאן? הדרך בה הוא מספר את זה... 2009
תנו לחופש לשיר
כל מה שרציתם לדעתם על הגוספל. קומץ מוזיקאים פורצי דרך ניצבו לתקופה קצרה בצומת שבין מהפיכה, מוסיקה ותרבות. הם שרו נגד אי-שוויון, ונתנו לתנועה לזכויות אזרח את ההמנונים והנשמה. הם שילבו יחד מוסיקה ומסר כפי שטרם נעשה. מחווה לדילן, מרלי, ג'ונס, הייז ועוד.
ברנשים ודיוות: קרב המיוזיקלס
סרט מרתק, המתעד את היריבות והתחרות בין 3 תיכונים בארה"ב, שמתכוננים להעלאת ה"מיוזיקלס"- הפקות שעלותן מגיעה לאלפי דולרים. הצטרפו לדרמות של השחקנים, וקבלו הצצה לעולם האמיתי סביבו נתפרה הסידרה המדוברת "Glee".
לה סירק: שולחן בגן עדן
פסטיבל ברלין 2008. באירוע ענק, נפתחה שוב ב-2006 מסעדת "לה סירק"- מוקד העליה לרגל של העשירים והמפורסמים. קומדיה דוקומנטרית, שמביאה את סיפורה המרתק והבין-דורי של משפחה איטלקית, שחייה סובבים סביב מסעדה אחת. במאי: א. רוסי.
מסעדה בנקודת רתיחה
מטבחי הגיהנום: הגרסא הדנית מסעדת נומה בקופנהגן, נחשבת לשלישית הכי טובה בעולם. הסרט חושף את האווירה הקשוחה והאכזרית, במטבח בעל השם הבינלאומי. רדזפי, השף הראשי, שלא יסבול שום דבר שאינו בגדר שלמות, משליט במטבחו משמעת צבאית
פוד פייט
הקרבות שבונים את תעשיית החקלאות בארה"ב זוכה פרס חביב הקהל של IDA. מבט מרתק על התפתחותה של מדיניות החקלאות ותרבות האוכל במאה ה-20 באמריקה. איך יצרה תנועת המזון של קליפורניה, מהפיכת נגד תעשיית החקלאות המאורגנת?
ממלכת הנשים
בשבט המוסו בסין הנשים מנהלות את העניינים נשות המוסו, שבט אתני שחי באיזור בדרום מזרח סין, הן נושאות הלפיד של אחת החברות המטריארכאליות האחרונות בעולם. הן חיות מעבר לקונבנציות של התרבות הסינית, ונהנות מחופש עצום, אך גם נושאות באחריות כבדה.
נשים בלבן
לוחמות החירות של קובה ב-2003, עצר קסטרו 75 עיתונאים, סופרים ופעילי זכויות אדם, שנחשבו לאופוזיציה בקובה במהלך 3 לילות שכונו "האביב השחור". מאז, מדי יום ראשון, נאספת קבוצת "הנשים בלבן", ומסמלת את התקווה לזכויות אדם בקובה
כשאדיפוס הגיע לסין
איך מתקבלת תורת הפסיכו-אנליזה בסין הקומוניסטית? בשנים האחרונות הפסיכואנליזה מוטמעת בתרבות הסינית. בסין, האנשים לא נוטים לפתוח את סגור ליבם, וכאן אנו מקבלים דיוקן עדכני של המהפיכה הסוציו-אקונומית שעשתה שינויים בתכונה הזו.
להתמסטל בגדול
כיצד משפיעים 30 יום של שימוש מסיבי במריחואנה על הקומיקאי דאג בנסון? הקומיקאי דאג בנסון יוצא לחקור מה המצב הנוכחי בכל הקשור למריחואנה רפואית. איך? דאג מעשן, אוכל ומאדה מריחואנה במשך 30 יום, בסופם הוא עובר בדיקות כדי לראות כיצד מריחואנה באמת משפיעה עלינו.
לחיות, לאהוב ולמות ביום אחד
24 שעות עם 15 חתונות, 36 לידות ו-11 לוויות הסרט צולם ביום הארוך ביותר של 2008 בבריסטול, אנגליה. באותו יום התקיימו שם 15 חתונות, 36 לידות ו-11 לוויות. עם סיפורים אנושיים ונפלאים, מוכיח הסרט שיום אחד בודד יכול להיות עולם ומלואו.
מחתרת האופניים
רוכבי אופניים מיליטנטים בעלי אידיאולוגיה רדיקאלית-פוליטית ה-Black Label Bike Club היא רשת מיליטנטית של רוכבי אופניים-גבוהים בניו-יורק. האידיאולוגיה של המועדון נחשבת רדיקאלית-פוליטית. הסרט מסתנן למועדון בודק נושאים כמו מרד והתמכרות לסמים
החופש למקסס
פשעי המאש-אפ האם Girl talk, די-ג'יי ואמן מאש אפ שמככב במצעדים עם שירים מבוססי סאמפלים הוא דוגמא לכוח היצירה במאה ה-21 או בעצם פיראט וגנב זכויות? דרך עבודתו של Girl talk מציג הבמאי ברט גיילור מציאות בה תאגידים מעכבים התפתחות אמנותית ויצירה לטובת הגדלת רווחים.
בשם האל
12 ממנהיגי הדת הגדולים מתכנסים לשיחה על טרור, חוסר סובלנות, מלחמה, אמונה ותקווה. האחים והבמאים ז'ול וג'דעון נודה מכנסים 12 ממנהיגי הדת הגדולים בעולם לשיחה על טרור, חוסר סובלנות, מלחמה, אמונה ותקווה. בין המנהיגים: האפיפיור בנדיקט, המנהיג השיעי האייטוללה פאדאללה, הרב יונה מצגר והדלאי למה.


צפייה ישירה: דוקו משפחה, דוקו אהבה ומיניות, דוקוסקס, דוקו גוף ונפש, דוקו פוליטיקה עולמית, דוקו שוק'ס, דוקו ירוק, דוקו ישראלי,








טי וי לנד    © 2009 TVland Ltd.      TVland.co.il - טיוילנד
תגיות נבחרות
שנות ה-80
X פקטור
אמבוש
להיות איתה
הכוכב הבא
מה אתם הייתם עושים
מה שקורה באילת
כלוב הזהב

הישרדות VIP
ארץ נהדרת
רוקדים עם כוכבים
סימני שאלה
כלבוטק
פנים אמיתיות
יצאת צדיק
מצב האומה
פסיכו
ניווט מהיר
קטגוריות
עדכונים אחרונים
מועדפים
צפיות אחרונות
ערוץ 2
ערוץ 10
YES
HOT
Ynet
טי וי לנד
עמוד ראשי
צור קשר
תקנון
מדיניות פרטיות
המומלצים
מדריך לחיבור המחשב לטלוויזיה
מהחדשות
צפייה ישירה
RSS
קישורים
דוח בלקר
DataCheck.co.il
חיפוש אנשים
05X.co.il
MyName.org.il